De Pilstoppers

26-03-2009 11:19 2443 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdNaam kind

+ geb.datum Bijzonderheden

Amy27 30 Sara

(06-09-06)

Brabbel 27 Kaj

(23-01-08)

DDDJ 28 Daphne

(08-06-06)

Frans 29 Milena

(18-03-06)

Bojan

(06-02-09)

Hera27 29 Nick

(18-04-06)

Luke

(01-08-08)

Jacinta 30 Tristan

(08-06-06)

Vera

(04-12-09)

Kayleigh 31 Kayleigh

(18-08-06)

Detlev

(25-11-08)

Nala24 28 Esmée

(14-09-09) Noa1977 30 Lotte

(06-11-06)

Sophie

(19-03-09)

Quintie 27 "Jano"

(24-06-06)

"Jani"

(27-07-09)

Stiertje1971 37 Yannick

(24-08-06)

Twaalf september 31 Ties

(29-06-06)

Fenne

(01-10-08)

Universe Zoon

(06-01-07)

Lekker hoor Brab, bijna op vakantie!

Heerlijk Frans, ff het badje in.

Ik heb het ook zoooo warm. Ben 2 keer buiten geweest, om de hondjes uit te laten. Daarna weer snel naar binnen.

Helaas is het terrein voor het bedrijf nog niet bestraat, dus helaas zandstormen gehad hier!

En mijn schuifpui stond open. Hadden we binnen dus een zandbak. Was ik niet echt blij.

Kon ik met deze luchten nog eens gaan stofzuigen en dweilen.

Petekind was er vanmiddag. Wat is dat een ventje zeg. Lekker dwars hihi. Ik ben 2 en zeg nee.

Stond 'ie op een gegeven moment de gieter te legen op de keukenvloer.

Gelukkig wilde die wel slapen.

Wij hebben hier 3 spettertjes regen gehad, meer niet. Helaas, had wel ff wat regen willen hebben.

Morgenochtend aan de sop met mijn schoonmams in het oude huis. 's Middags ff op kraamvisite bij een vriendin en naar de braderie.
He brab lekker, nu gaan jullie ff voor ons aan, wij gaan de dinsdag na jullie weg hihi

Nala nou ruilen, het plenst en onweert hier al een half uur flink met heftige knallen brrrrr...

Kay lekker verwend dus!!!

FRans wat fijn dat Bo zo goed eet zeg!!!

12-9 heerlijk is dat ff zo'n lang nachtje slapen!

Slaap hier met dat warme weer erg slecht, maar goed het goed weer iets afkoelen...

Verder niks bijz hier, aftellen tot we weer weg gaan op vakantie!!!!
Nou, het heeft vanmorgen volgens mij even geregent hier, want toen ik wakker werd was het nat buiten.

Maar daar is het bij gebleven, want de zon schijnt weer volop.

Ik werd vanmorgen wakker gebeld door mijn dinnetje, dat ze bevallen is!!!

Van een zoon en hij heet Tim.

Zij is degene waarmee ik alles samen deed deze zwangerschap.

En ik vind het zo raar dat zij nu opeens bevallen is.

Liepen woensdagmiddag nog door het dorp en 's nachts begon de bevalling.

Helaas heeft 'ie tot vanmorgen geduurd, dus behoorlijk lang.

De kleine had ook in het vruchtwater gepoept. Maar verder gaat het super.

Hij is 8 pond, terwijl de vlos het van de week nog op 6 pond had geschat!

Wel mooi op tijd geboren, want ze was morgen uitgerekend.

Tja, en dan ben ik nu de volgende in de vriendengroep. AAAHHHH!!! Dat vind ik helemaal een enge gedachte...
Wat leuk een baby erbij. Raar idee hé dat het bij jullie ook snel kan beginnen. Heb je trouwens al meldplicht

Heb je nog iets gehoord van de bezichtiging? Er kwamen vandaag toch weer kijkers?

Lekker Brabbel, bijna op vakantie *lees je post nog een keer, weet niet of je het zo wilt laten staan*

frans, wat goed van bojan, lekker aan het eten.

Ik zie het helemaal voor me dat geren door de tuin

Amy, wanneer is de volgende vakantie?

Ga nu even wat doen. Luke slaapt en Nick en mijn man zijn weg.

Fijne vrijdag allemaal
Pffff wat een hitte gister niewaar. Wij hebben gisteravond nog wel een flinke onweersbui enzo gehad, waar het heerlijk van afgkoeld is. Vandaag is het lekker! Man en ik hadden samen een dagje gepland gister, kinders naar kdv en lekker samen op pad, maar door de warmte hadden we geen zin om te winkelen en dus hebben we maar een dagje bij huis gehangen en even wat dingetjes gedaan wat niet echt handig is met kindjes, ook gezellig hoor!

Nala, jij bent nu echt de volgende dus! Spannend hoor! Hopelijk veel succes met de bezichtinging, zal wel fijn zijn als dat ook geregeld is. Is niet veel te peotsen toch, er wordt niet meer in gewoont toch? Ben je de 37 weken nu al officieel voorbij, wel bijna volgens mij!

Frans, aan het bezuinigen dus, moeten wij ook doen. We hebben al niet eens een droger, dus daarop lukt het bij ons niet!

Brabbel lekker vakantie in het verschiet! Klinkt goed!

Amy, hebben jullie je vakantie in 3 delen deze zomer gedaan? Of verbeeld ik het me dat?

Nou ff kopje koffie doen met vent!
Hoiii!

Amy, ook al laat vakantie, wij ook, dan ben je er ook zo vreselijk aan toe he! Aftelze!

Nala, oehhh, de kriebels, bijna ben je aan de beurt, spannend!

Even stukkie geplakt van andere topic hoor:

Vanochtend bij verloskundige geweest, extra afspraak vóór onze vakantie aan. Nou, kunnen met gerust hart vertrekken hoor!

- Voetje staat nog steeds dwars (naar binnen) maar het is geen klompvoetje. Operatie is dus naar alle waarschijnlijkheid niet nodig, gips is voldoende.

- Systole is echt weg!

- En het is ECHT een meisje!

Helemaal blij en gerustgesteld. Heb erna lekker haring gehaald
Nou dat is goed om te horen Jac. Kun je inderdaad met een goed gevoel op vakantie gaan, en leuke roze meisjesdingetje kopen!
Super Jas, wat een super nieuws!

Nu echt genieten dus op vakantie.

Veel plezier, wanneer gaan jullie en waar naar toe?

Nala, komt zo wel heel dichtbij he. Spannend. We gaan vast langzaam beginnen met tribune bouwen.
wat geweldig nieuws.

Snel een vraag aan 12-9. Ben nu bezig met die wii active en dan die 30 dagen.

Maar nu heb ik een rustdag en moet ik morgen sporten, als ik nu vandaag ga sporten schuift mijn rustdag dan op?

Ga nu weer verder koken. mmmm varkenshaasjes
Nou, die kijkers van vanmiddag is niets geworden.

Makelaar belde net, dat het een korte bezichtiging was.

Waren daarvoor al bij een ander huis geweest en daar was ze enthousiaster over.

Ons huis "was niet haar huis".

Baal wel, toch weer 2 uur sopwerk erin gestoken (huis staat idd leeg Kay, maar moet toch wel wat gedaan worden) en dan zeggen ze na 5 min al dat ze het niets vinden.

Makelaar was ook best wel verbaasd. Want vond ons huis persoonlijk mooier en ook beter gelegen.

Maja, die hoeft ons huis niet te kopen...

Kayleigh, ik ben al 37 weken zwanger, dus dat betekend meldplicht he?

Wat een goed nieuws Jacinta! Kun je opgelucht adem halen!
Hera, volgens mij kan dat niet. Je kan op je rustdag geen training aanklikken. Ik heb dat keer gedaan en dan kan je wel zelf een training doen. Maar volgens mij krijg je dan niet morgen je rustdag. Moet zeggen dat ik afgelopen week weer bijna niks gedaan heb. Dus eens even kijken wat hij daar van zeg.

Nala, balen zeg. En inderdaad wel erg kort door de bocht. Kon ze dat dan niet al zien aan de foto's.
Jac en kay, we hebben het luxe dit jaar, vakantie is niet opgedeeld maar hebben gewoon veel opgenomen.

in mei-juni 2 week portugal, net 3 week gehad en naar slagharen geweest en gaan 2 sept, naar Turkije Side. Dus dat ik er aan ben Jac...ENORM haha

Jac, fijn dat het allemaal lijkt mee te vallen zeg!!!! En een meisje erbij Fantastisch!! En jij bent dus wel aan vakantie toe, waarom had je zo laat dan?

Nala balen van jullie huis, hoop dat het niet al te lang meer duurt voordat hij verkocht wordt!
Jas :jeujj gefeliciteerd!!! Hoe vindt Tris het dat ie een zusje krijgt?

Nala, spannend, jij bent de volgende! Gek is dat he? Bijzonder hoor zo de laatste dagen zonder kindje (of wel met kindje, maar nog in de buik dan ). Moeilijk om ervan te genieten dat je even nog alleen lekker aan jezelf hoeft te denken. Probeer het wel hoor, strax kan dat niet meer!

Balen van die kijkers!

Eems, lekker zo veel vakantie!

Hier lekker dagje. Vanochtend voor kort bezoekje naar schoonzusje en net pas thuis . Daar rondgehangen, spelletje gespeeld, naar hele leukie speeltuin geweest en pannenkoeken gegeten. Gezellig hoor!

Mileen was weer superlief vandaag. 1 minidriftbuitje die snel gesust was. Bojan was ook lief. Alleen als er mensen bij zijn, gunt hij zich echt geen tijd om te eten. Heb hem maar wat vaker aangelegd, heb geen zin om weer de hele nacht melkmachine te zijn . Net kon ie niet slapen, ben 3 keer snel terug geweest, daarna echt de tijd voor hem genomen. Wat is het toch heerlijk om met zo' lieve vermoeide baby te knuffelen en wat is het toch enorm lief dat hij zo rustig wordt als ie tegen mij aanligt
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
12-9, op de foto's staan alle meubels nog. En het staat nu leeg.

Misschien dat dat scheelt.

Wil ook wel eens nieuwe foto's online hebben.

Maar weer met de makelaar om de tafel gaan zitten.

Frans, ik geniet nu echt nog hoor. Ook van de bewegingen in mijn buik.

Is straks toch allemaal anders.

Staat een nieuwe buikfoto op Hyves.

Gaan morgen de kindrstoel kopen. Jeej, eindelijk!!!
ja, zou kunnen dat het daaraan ligt. Ga je nog voor de bloom?

Mijn vriendin noemt hem het eitje. Een ...... in d'r eitje zetten, klinkt echt heel raar als je niet weet waar ze het over heeft.

Lekker frans, zo'n relaxt dagje.
Jaja, we gaan voor de Bloom!

Hopelijk kunnen we em gelijk meenemen
Murning!

Ik heb gelukkig goed geslapen.

Alleen wel neusverkouden. Weet niet of het echt verkoudheid is, of hooikoorts.

Was nl aan het afbouwen met mijn medicijnen, want dacht dat de hooikooits periode wel zo'n beetje voorbij zou zijn.

Zit dus heel erg te dubben of ik wel naar mijn vriendin kan, om Tim te bewonderen.

Verder een relaxte dag. Heerlijk!

Had wel vanmorgen weer krampjes, dus denk dat mevrouw verder aan het indalen is.
Nala ik kan niet voelen wat het bij jou is, maar mijn hooikoorts is nog steeds heftig aanwezig... Dus dat zou best kunnen.

Verder als je niezen moet gewoon ff handenwassen nadien, lijkt me geen kwaad kunnen.
Lastig Nala m.b.t. je verkoudheid. Hoe voel jij je verder?

Balen van die kijkers.

Heerlijk zo'n dagje Frans.

Amy, dat is wel heerlijk zeg zoveel vakantie.

12-9 ben gisteren dus maar niet gaan sporten en probeer vandaag een plekje te vinden.

Vind het wel leuk zo'n afwisselend programma. Bij de WII fit moet je zelf een programma bedenken en kom je vaak op hetzelfde uit. En nu heb je geen keus

Zo irritant de dagen dat ik werk slaapt Luke lang en moet ik hem wakker maken voordat ik naar mijn werk ga om te drinken.

Ben ik vrij.....is meneer vroeg wakker.

*even de trotse modus aan*

Nick heeft op de psz een nieuwe juf is er nu 2x geweest.

Sprak ze me gisteren aan dat het goed was gegaan en dat Nick zo behulpzame jongen is. Erg goed en netjes op kan ruimen en graag samen wil spelen.

Hij was zelf op de schommel geklommen en had tegen de juf gezegd: "juf mag wel daarzitten hoor"

* zo opschep modus uit *

Later meer kids willen aandacht.

Fijne zaterdag!!!
Hihi, das altijd leuk om te horen over je kids, toch Hera?

Amy, weet het ook nog niet wat het nou is.

Merk wel dat ik me iets beroerder ga voelen, dus denk toch een koudje gevat. (ja, met deze hitte :-S )

Toch maar ff afgezegd voor kraamvisite. Beter het zekere voor het onzekere nemen.

Ga weer lekker filmpie verder kijken.
Wat een rust...

Ik voel me niet toppie. Ben echt een beetje grieperig. Wordt daardoor hangerig.

Vanmiddag nog wel op stap geweest voor de kinderstoel en hebben hem gekocht.

Helaas konden we hem niet gelijk meenemen, dus nu nog 4-6 weken wachten.

Merk dat ik het nu wel zat gaat worden en dat komt denk echt doordat mijn dinnetje nu bevallen is.

Deden alles samen en voel me nu zo "alleen". (terwijl er nog 1 vriendin zwanger is hoor, maar die zie ik veel minder)

Ging ook 2 keer per week zwemmen met haar, maar durf denk niet alleen.

Heb ook vaak krampjes en dat maakt me dan weer zo onzeker.

Dus van mij mag de kleine meid wel komen.
Murning! Zit weer lekker in mezelf te lullen hier.

Gisteravond vroeg mijn bedje in gegaan. Was het zo zat.

Gelukkig goed geslapen, maar hou niet meer bij hoeveel ik moet plassen.

Ik hoef mijn ogen maar open te doen en ik moet me toch nodig! Maja.

Hoorde vanmorgen dat er een schietpartij was bij een strandfeest op Hoek van Holland.

Waren best wel veel bekenden naartoe. Hoop dat die allemaal ongedeerd waren.

Hoorde al wel dat de dochter van mijn collega niet gewond was, maar wel alles heeft zien gebeuren. Bah!

Ik verkoop trouwens onze oude meubels ws sneller dan ons huis.

Gisteravond op marktplaats gezet en rond middernacht al een bod.

Vanmorgen belde die vrouw al op, dat ze morgen komt kijken.

Haha, das nog eens snel.

Gaan jullie vandaag nog wat leuks doen met dit lekkere weer? Wij hebben een bedrijfsuitje.

Doen we 1 keer per jaar. Gaan altijd ergens naartoe, maar nu omdat ik hoogzwanger ben, blijven we thuis. Gaan bbq-en hier in de achtertuin met het personeel.

Degene die willen gaan ook nog ff karten.

Hoop dat ik het allemaal een beetje trek, al die mensen om mij heen. Anders zit ik snel weer binnen.
Gezellig, Nala.

Wat erg van die schietpartij zeg.

Wij gaan vanmiddag naar vrienden toe. Lekker in hun zwembad dus komt helemaal goed

Ga nu even eten, dan Luke in bed leggen en als hij wakker is gaan we.

Fijne zondag allemaal.
Wij zijn lekker dagje naar dierentuin geweest.

Wel met m'n hele schoonfamilie

Maar viel best mee, was op zich best gezellig. En Ties heeft zich prima vermaakt met zijn nichtjes.

En mijn schoonouders vonden het een leuke dag en het was hun cadeau.

Kids wel zo moe dat ze nu al allebei op bed liggen.
Het is rustig hier. Ik ben druk bezig met de voorbereidingen op ons weekje weg naar texel. We gaan morgen weg, dus bij deze meld ik me alvast even af voor een week. Ik hoop dat het weer nog even zo lekker blijft als vandaag, want dat bevalt prima!

Nou dames tot volgende week dan maar weer enne Nala succes en ik hoop voor je dat het wachten niet heel lang meer duurt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven