Mannenprobleempje

23-08-2009 23:11 153 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een beetje een probleem. Gisteren leuke jongen ontmoet, alles leuk en aardig en ik heb aan het eind van de avond zijn hyves gevraagd en gekregen.

Vrij snel was al op de avond duidelijk dat beiden een vriendin van mij en ik (we waren met zijn drietjes uit) hem allebei aantrekkelijk vonden. Zij heeft echter een vriend, ze is alleen zeer flirterig naar andere mannen toen en geeft toe dat ze met bepaalde naar bed zou willen gaan alleen dat dat niet kan omdat ze een vriend heeft en dat ze daar van baalt. Haar vriend is momenteel op vakantie en komt vrij snel terug.

Nu had ik hem toegevoegd en aan die vriendin ook gezegd wat zijn hyves was want ik vind toch: allebei een eerlijke kans om contact te leggen en voor beiden kan er altijd een leuke vriendschap uit vloeien. Ik sms-te haar dat ik gekrabbeld was door Leuke Jongen en toen sms-te ze mij terug dat zij ook gekrabbeld was met een intonatie dat ze de strijd wel aan wilde gaan. Vervolgens heb ik terug ge-smst dat ik hem volgens mij wel echt leuk vond omdat ik me een beetje zorgen maakte over dat zij hem ook wel leuk vond. Zij heeft mij daarna verzekerd dat ze niks doet als ik hem leuk vind en dat ze haar eigen vriend leuker vind.

Maar wat zag ik nou net, ze heeft hem gekrabbeld met het volgende: Weggehaald wegens respect voor privacy van de andere betreffenden.

Toen ik dat las begon ik opeens een beetje te twijfelen aan wat ze had gezegd om eerlijk te zijn... Privacy maakt me even niet zo uit, ik hoop dat ik het achteraf als er mensen hebben gereageerd de tekst snel even weg kan halen. Maar dit even om een zo goed mogelijk beeld van de situatie te scheppen...

Wat vinden jullie, moet ik haar geloven, moet ik nog een keer voor mezelf opkomen, of moet ik die jongen lekker zelf laten kiezen? Als ik heel zelfverzekerd zou zijn zou ik die jongen zelf laten kiezen maar het zit me toch dwars (en blijkbaar ben ik dus niet zo zeker van mezelf als ik dacht). Dat is eigenlijk ook wat ik wil want ik wil niet continue onzeker zijn over dat hij haar misschien eigenlijk leuker vind. Aan de andere kant vind ik dat het sowieso niet echt kan van een vriendin om het ook te proberen bij iemand die een andere vriendin leuk vind, zeker als die vriendin zelf al bezet is.
Als hij haar leuker vindt, dan heb jij gewoook wen pech. In welke bochten jij je ook gaat wringen.

Hoe oud ben je eigenlijk?
UUUHHH zij heeft een vriend? Dus relatie zeg maar RELATIE. Wat moet ze dan met die jongen? Lijkt me ook wel handig voor hem om te weten dat hij aan t flirten is met een bezette vrouw.

Maar een wedstrijdje om een leuke kerel is wel een beetje sneu. Vooral ook van haar kant aangezien ze zelf gewoon al een vriend heeft. Misschien het daar eens over hebben met haar.
tja, je kunt haar niets verbieden. En het is op zich een onschuldige krabbel, al kan ik me voorstellen dat je er een hengel-actie in ziet. maar hij vindt je leuk of niet toch... Of zou je plan B willen zijn (oh nr 1 mailt niet terug, dan ga ik het bij nr 2 proberen), lijkt me niet de bedoeling... Dus onzekere kiezen even op elkaar zou ik zeggen...
Sorry maar wat een non-probleem. Omdat zij krabbelt over haar favoriete kleur is ze opeens oneerlijk?

Wat een gedoe.

En als je iemand leuk vindt vraag je z'n hyves?! Wat is er mis met een good old telefoonnummer? Bel hem op, zeg dat je het leuk zou vinden nog eens met hem af te spreken, kijk hoe hij reageert.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Werkelijk waar. Geen eerste keus, dan helemaal geen keus.

Je bent 20, dan zou je toch iets meer inzicht mogen hebben in dit soort zaken.
Ja, dat vind ik echt.
Oh en je topic titel is misleidend, dacht dat je het over erectie problemen wilde hebben
Ja, dat vind ik echt.
Okee, waar. Ik wil absoluut niet dat ik 2e keuze ben dus inderdaad maar even hem even zelf laten kiezen. Ik heb alleen veel verkeerde ervaringen met mannen die in plaats van voor de leukste de makkelijkste kiezen en ik ben niet per se moeilijk maar ik duik ook weer niet gelijk met jan en alleman het bed in en zij wel.. Maarja, ik wil ook geen man die zijn piemel achterna loopt dus we zien het aan.

En ja, ik ben vrij jong (20) en me bewust ervan dat het allemaal zeer kinderachtig overkomt:$

Edit: Oh, en ik had zijn telefoonnummer gevraagd maar hij vond het zo moeilijk om dat een, twee, drie op te noemen dat ik dan maar om zijn hyves gevraagd heb.
quote:Sakara schreef op 23 augustus 2009 @ 23:11:

Ik heb een beetje een probleem. Gisteren leuke jongen ontmoet, alles leuk en aardig en ik heb aan het eind van de avond zijn hyves gevraagd en gekregen. Assertief, leuk. En je hebt het nog gekregen ook.

Vrij snel was al op de avond duidelijk dat beiden een vriendin van mij en ik (we waren met zijn drietjes uit) hem allebei aantrekkelijk vonden. Zij heeft echter een vriend, ze is alleen zeer flirterig naar andere mannen toen en geeft toe dat ze met bepaalde naar bed zou willen gaan alleen dat dat niet kan omdat ze een vriend heeft en dat ze daar van baalt. Haar vriend is momenteel op vakantie en komt vrij snel terug. Goed voor haar, hoeft ze niet meer zo omhoog te zitten.

Nu had ik hem toegevoegd en aan die vriendin ook gezegd wat zijn hyves was want ik vind toch: allebei een eerlijke kans om contact te leggen en voor beiden kan er altijd een leuke vriendschap uit vloeien. Vage omschrijving. Maar waarom zou je ook niet, jullie hebben hem beiden leren kennen, hij legt blijkbaar makkelijk contact omdat dat gezellig is, zij ook, jij ook. Keertje met zijn allen uit dan maar toch? Ik sms-te haar dat ik gekrabbeld was door Leuke Jongen en toen sms-te ze mij terug dat zij ook gekrabbeld was met een intonatie dat ze de strijd wel aan wilde gaan. Wat voor merk telefoon heb jij? Ik wil ook een telefoon met intonatie, want ik vind smsen altijd zo vaag en onduidelijk. Vervolgens heb ik terug ge-smst dat ik hem volgens mij wel echt leuk vond omdat ik me een beetje zorgen maakte over dat zij hem ook wel leuk vond. Zij heeft mij daarna verzekerd dat ze niks doet als ik hem leuk vind en dat ze haar eigen vriend leuker vind. En omdat ze je vriendin is vertrouw je haar natuurlijk.

Maar wat zag ik nou net, ze heeft hem gekrabbeld met het volgende: 'haha dat klopt ja, hmm wat zou mijn favo colour toch zijn? Volgende keer doe ik alles groen, k? Je kan goed dansen btw' Dus hyven met mannen is verboden als je een vriend hebt? Oops.

Toen ik dat las begon ik opeens een beetje te twijfelen aan wat ze had gezegd om eerlijk te zijn... Privacy maakt me even niet zo uit, ik hoop dat ik het achteraf als er mensen hebben gereageerd de tekst snel even weg kan halen. Maar dit even om een zo goed mogelijk beeld van de situatie te scheppen... Zo werkt dat niet op dit forum. Daarnaast is je post gequote. Beter nadenken over wat je opschrijft. Ik denk niet dat iedereen nu alle krabbels van alle hyvers af zal gaan, dus het valt wel mee. Daarnaast denk ik dat dit een gewoon puberaal, vaag, nietszeggend bericht is en dat te laten staan maakt dat ook voor latere lezers duidelijk

Wat vinden jullie, moet ik haar geloven, moet ik nog een keer voor mezelf opkomen, of moet ik die jongen lekker zelf laten kiezen? Misschien wil hij helemaal niet kiezen. Heb je daar al over na gedacht? Als ik heel zelfverzekerd zou zijn zou ik die jongen zelf laten kiezen maar het zit me toch dwars (en blijkbaar ben ik dus niet zo zeker van mezelf als ik dacht). Dat is eigenlijk ook wat ik wil want ik wil niet continue onzeker zijn over dat hij haar misschien eigenlijk leuker vind. Ach, misschien verwijdert hij jullie morgen wel, of over een week. Misschien is het helemaal geen leuke jongen. Maak het niet groter dan het is. En laat zoiets al helemaal niet tussen een vriendschap komen. Aan de andere kant vind ik dat het sowieso niet echt kan van een vriendin om het ook te proberen bij iemand die een andere vriendin leuk vind, zeker als die vriendin zelf al bezet is.

Wat jij vindt dat niet kan is voor iedereen anders. Jij vindt dit niet kunnen omdat je hem zelf leuk vindt. Wel eerlijk zijn hoor!

Je hebt bij die vriendin aangegeven dat je hem leuk vindt. Zij is een flirt, dus zal tegen meer mannen zo doen. Haar vriend weet dat waarschijnlijk ook, maar wat is jouw probleem???

Hoe oud ben je?

Maar boven alles; Wat vind jij dit zeggen over jullie vriendschap? Ik denk dat je je daar beter druk over kunt maken, dan over een jongen die je niet kent en een keer in de kroeg hebt gezien.

(en je doet me heel erg aan iemand denken, maar dat mag ik vast niet zeggen).
Het niet kunnen opnoemen van zijn telefoonnummer? Dan pak je dat ding en bel je. Dan heeft de ander je nummer.

Dus dat was een hint.

Oh en ken je die gezegde? Twee honden vechten om een been en het been lacht zich helemaal rot.
Sakara, het verbaasd me dat je zo aan het stressen bent.

15 dagen geleden werd je bijna belaagd en had je een engerd achter aan, toen bleef je heel relaxed, maakte je binnen 10 minuten een profiel aan en beschreef je ontzettend gedetailleerd wat er was gebeurd.

Hoe komt het dat je nu zo anders overkomt?
Ik heb ook een hele onzekere kant, ben daar nu ook voor in groepstherapie. Heel grappig dat je dat zegt want tijdens mijn sociale angst therapiegroep moest ik een rollenspel doen om dus bijv. een man die mij sexueel benaderd assertief (dus niet aggresief of te onzeker) af te wijzen.

Ik kan behoorlijk assertief zijn als iemand echt over mijn grens gaat maar mannen benaderen vind ik gewoon moeilijk. Ben ook vrij recent pas uit mijn schulp gekropen, ik was vroeger een beetje het normale meisje wat een vriendengroep had die voornamelijk uit jongens bestond. Ik heb hiervoor 2 jaar samengewoond met een jongen die borderline persoonlijkheidsstoornis had en erg dominant was en mij soms naar beneden praatte. Ik zit nu lekkerder in mijn vel en vind het nu ook leuk om me leuk aan te kleden. Nu ik weet wat me goedstaat zie ik er, vind ik zelf ook, echt stukken beter uit, bijna als al die andere mooie meisjes.

Hierdoor krijg ik enorm veel meer aandacht van (mooie) mannen, wat goed is, maar het is ook wennen en ik ben nog niet helemaal 100% overtuigd dat ik er dus echt leuk uitzie (terwijl ik wel vrij veel positieve feedback krijg).
.
Ik heb hem nu een bericht gestuurd dat hij me qua uiterlijk leuk lijkt en dat ik hem best op een luchtige manier beter zou willen leren kennen zodat ik erachter kan komen of hij echt zo leuk is als dat hij eruit ziet. Met de vraag of we eens samen uit konden gaan, of hij dat leuk zou vinden. En erbij gezet dat ik dan waarschijnlijk met een andere vriendengroep ben (mijn vaste) dus dat ik dan niet met die vriendinnen zal zijn. Om er dus achter te komen of hij nou mij of die ander leuk vind. Vind hij haar leuk dan spreekt hij natuurlijk met haar gewoon af.

Uiteraard een beetje anders geschreven.
Waarom heb je dat allemaal erbij geschreven? Had toch helemaal niet gehoeven.

Niet dat het zo'n ramp is, dat helemaal niet.

Maar als je gewoon had gevraagd of hij zin had om een keer mee op stap te gaan, omdat hij jou een leuke gozer lijkt was het ook goed geweest.

Dan was je er ook vanzelf achter gekomen.
Ja, dat vind ik echt.
Ik ben eigenlijk best tevreden hoe het nu is gegaan en jullie reacties hebben er wel voor gezorgd dat ik hem alleen wil als hij mij 100% wilt en niet een ander. Dus met die instelling ga ik verder.

En nu ga ik lekker slapen.
.
Ik blijf het idee houden dat je eerder hebt gepost onder een hele andere naam. En nu ga ik een liedje zingen. Ik ben later wel weer op het forum.
quote:Madhe schreef op 24 augustus 2009 @ 09:18:

En nu ga ik een liedje zingen.
quote:Sakara schreef op 23 augustus 2009 @ 23:50:

Ik heb hem nu een bericht gestuurd dat hij me qua uiterlijk leuk lijkt.....?????? Had je je ogen dicht ofzo?
quote:Madhe schreef op 24 augustus 2009 @ 09:18:

Ik blijf het idee houden dat je eerder hebt gepost onder een hele andere naam. En nu ga ik een liedje zingen. Ik ben later wel weer op het forum.Eeeh, niet om onaardig te doen hoor, zeker niet, maar doet dat er verder toe? Ik zal vast wel eens met een eerder e-mailadres hier wat hebben gepost, echter nooit heel lang denk ik, maar maakt dat verder iets uit hier?
Okee, we gaan dus nu over twee weken wat afspreken om samen wat te gaan doen. Hij reageerde erg positief op het bericht en we praten nu best veel over het internet om elkaar beter te leren kennen. Ik had hem meteen gezegd dat die vriendin van mij hem ook wel leuk vond en dat hij alle ruimte had om haar beter te leren kennen enzo maar blijkbaar is hij dus wel benieuwd naar mij... Het kan dus nog wel mensen!!
Wat kan nog wel Sakara?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik word echt oud geloof ik
Jij Char.................nooit!

Maar snap jij wat Sakara bedoeld met het kan dus nog wel?

Chatten../mailen/skypen?

Dat kon ik al een paar jaar hoor...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven