Mode & Beauty alle pijlers

Figuurcorrigerend ondergoed

25-08-2009 17:23 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het. Het is beter om die kilootjes teveel kwijt te raken door gezond eten en te sporten. En dat ga ik vanaf morgen ook echt doen maar ik heb net als zovelen wat last van wat rolletjes hier en daar. Nu zie ik steeds op tv reclame van figuurcorrigerend ondergoed. Maar nu was ik met kerst wat ijdel en had er toen een aan (ben merk even kwijt) onder mijn rok met panty en die werkte heel prima (zat lekker strak). Alleen toen ik naar de wc wilde, kwam ik achter het nadeel. Als iets een kwartier duurt om aan te trekken, gaat het ook niet snel uit. En dan sta je in een kleine wc en dan ook nog eens met een panty er overheen. Ze dachten al dat ik last van mijn ingewanden had, zo lang bleef ik weg .

Daarom mijn vraag: wie heeft er ook ervaring met die dingen en kan mij een goede adviezeren, want ik heb binnenkort een feestje (ik kan ook andere kleren aantrekken das het makkelijkst) en dan zou ik toch wel graag er een beetje strak uit willen zien.
Hoeveel ik ook sport, op de 1 of andere manier wil dat buikje nog niet echt weg...dus heb ik bij Tell Sell zo'n body gekocht (Slim Fit of zoiets) en als ik dan -bijv. voor een feestje- een strak jurkje aan doe, dan trek ik dus dat ding aan....En gelukkig is het met open kruis, dus naar de WC is geen probleem!
Ik draag ook altijd een corrigerende body.Heerlijk zou niet meer zonder kunnen.

Als ik naar de wc moet dan trek ik hem altijd naar 1 kant en dan kan ik mijn ding doen.Heb in het verleden wel eens geprobeerd om die haakjes los te maken maar dat is echt geen doen (het losmaken wel maar het vastmaken lukt echt niet meer)
Zie je die niet zitten onder strakke kleding? Want daar had ik met die onderbroek ook last van. Dat er een naad overheen loopt en die zie je door sommige kleding heen.
Hee pinolover2. Dat ik daar niet aan gedacht heb. Dat kan natuurlijk ook nog. Naar een kant trekken en dan heel voorzichtig .....
Nee, bij mij zie je dit niét onder kleding, omdat er amper naden inzitten en de pijpjes doorlopen...
Niet om reclame te maken maar je kunt kijken bij bijvoorbeeld magicbodyfashion.com. Je hebt namelijk verschillende figuurcorrigerende kledingstukken. Zoals tailleshapers, jurkjes, tanktops etc. Zelf ben ik er erg tevreden over.

De hema heeft trouwens ook prima figuurcorrigerende hemdjes. Niet duur en als het niks is kun je het makkelijk ruilen.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
De Hema heeft ook een figuurcorrigerend hemdje (valt heel lang). Is heel mooi onder een strak jurkje. Je moet er in stappen - over je hoofd aantrekken lukt niet.

En het zit ook nog lekker.
Hee, Zwieber, geen geintjes over de problemen van de ouder / groter wordende vrouw he!
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
quote:lolapaloeza schreef op 25 augustus 2009 @ 19:50:

Hee, Zwieber, geen geintjes over de problemen van de ouder / groter wordende vrouw he!Met mijn figuur mag het best hoor:
Ik heb een hempje van hema. En strak dat die zit! Het verschil tussen onderkant en bovenkant wordt er wel erg groot mee. Advies: eerst passen voordat je de kaartjes eraf trekt, want het valt soms anders dan je bedoeling is.
Die hemdjes van de hema: ik heb weleens een gewone hemd gehad van hun en die kroop steeds op. De corrigerende doet dat niet?

Bedankt trouwens voor alle reacties en foto's. Zwieber: leuke jurk!!! Waar heb je die gekocht? Zo te zien is ie er ook in mijn maat, helemaal als ik het ondergoed van hierboven aantrek lol
quote:Nammma schreef op 25 augustus 2009 @ 17:25:

Hoeveel ik ook sport, op de 1 of andere manier wil dat buikje nog niet echt weg...dus heb ik bij Tell Sell zo'n body gekocht (Slim Fit of zoiets) en als ik dan -bijv. voor een feestje- een strak jurkje aan doe, dan trek ik dus dat ding aan....En gelukkig is het met open kruis, dus naar de WC is geen probleem!Ik heb ook met belangstelling zitten kijken naar de reclame over die body maar ja, tell sell.... Maar blijkbaar ben je erg tevreden?
quote:Emma262 schreef op 25 augustus 2009 @ 18:34:

De Hema heeft ook een figuurcorrigerend hemdje (valt heel lang). Is heel mooi onder een strak jurkje. Je moet er in stappen - over je hoofd aantrekken lukt niet.

En het zit ook nog lekker.Het nadeel van die Hemahemdjes vind ik dat ze zo strak zitten dat je borsten bij elkaar worden gedrukt. Is niet mooi. En ik heb echt niet een te kleine maat, want ik heb vergeleken met de rest maar kleine borsten.
Geen hema hemd voor mij dus. Net even beetje rondgekeken op het web wat er op dat gebied allemaal te koop is. Is een wereld op zich. Misschien moet ik me maar gewoon een keer goed laten adviseren in een lingeriezaak. Of nog een keer die reclame op tv bekijken (hoewel nog nooit iets besteld, werken die filmpjes op mij wel, ik word wel echt nieuwsgierig naar al die wondermiddelen. Maar ja als echte hollander blijft het tot nu toe kijken kijken nie kopen )
rare vraag misschien. Maar als ik dat tell sell spotje zie, vraag ik mij altijd af:. Kun je er mee gaan zitten? Want dat laten ze niet zien. Zit dat wel lekker? Verder ben ik ook geïnteresseerd, dus blijf ff meelezen. Het HEMA hemdje, hangt die bij t ondergoed? En wat kost ie?
Ik heb ook een hemdje van de Hema, maar ik draag het eigenlijk nooit. Zit veel te strak, en ik weet zeker dat de maat niet te klein is. Maar het knelt enorm om mijn buik als ik zit. Ik draag hem nu alleen nog maar als ik naar een feest ga waarvan ik weet dat ik amper zit en vooral veel sta.
quote:Nikki1973 schreef op 25 augustus 2009 @ 21:56:

rare vraag misschien. Maar als ik dat tell sell spotje zie, vraag ik mij altijd af:. Kun je er mee gaan zitten? Want dat laten ze niet zien. Zit dat wel lekker? Verder ben ik ook geïnteresseerd, dus blijf ff meelezen. Het HEMA hemdje, hangt die bij t ondergoed? En wat kost ie?Ja, hangt bij het ondergoed, toen ik 'm kocht kostte ie 15 euro maar ik weet niet meer of dat een aanbieding was, volgens mij niet. Ik vind het ook geen prettig hemdje omdat ie knelt en inderdaad je borsten platdrukt.
He Nikki,nu je het zegt: ze lopen er alleen maar in. De verschillen zijn wel huge voor en na vind ik. Maar als je er idd niet in kan zitten, schiet het niet op.
Zo'n Tellsell ding kun je ook al op iedere zwarte markt kopen. En nog goedkoper ook. Ik heb het eens geprobeerd. Het zit echt niet. Je krijgt er een lelijk gevormd figuur in. Ik heb al van alles geprobeerd en niets helpt of is mooier. Je kunt nog beter wat vetrolletjes laten zien dan zo'n lelijk ding wat echt helemaal nergens naar zit. En waar je ook niet mee kan gaan zitten.
Ik had op internet 1 gekocht, zo een met pijpjes die tot net onder je borsten zit. En wat denk je? De pijpjes rolden steeds op en van boven rolde hij naar beneden. Nooit meer.
dames,

ik weet het maar van horen zeggen en van een interview dat ik met de dames gelezen heb (hier in belgië zijn ze zeer populair, ze zijn zelfs een tijdje geleden een dagje naar antwerpen afgezakt op verzoek van hun fans.

de modegoeroe's Trinny & Susannah hebben hun eigen figuurcorrigerende lijn uitgebracht, verkocht onder de naam "Magic Knickers". prijzen variëren van tussen de dertig en de zestig euro (afhankelijk van het gebied dat je in shape wilt brengen). neem eens een kijkje op de volgende website : silk in a box. zo kan je je een idee vormen van de verschillende modellen die zij verkopen.

en neen, ik heb het nog niet persoonlijk uitgetest, maar ben wel van plan om me binnenkort zo'n ding aan te schaffen (in de winter heb ik veel te camoufleren, zeker als ik me in zo'n strak rokje wil wurmen.... ). veronderstel toch niet dat de dames hun naam aan "brol" gaan verbinden.....
seize the day .....
Ik heb een soort onderrok van Marks and Spencers. Zit prima. Als het echt te strak zit moet je een grotere maat kopen.
Hempjes rollen bij mij op omdat ik vooral last het van een hangende buik maar een body werkt prima en nee je ziet het niet zitten onder mijn kleding maar dat zal vooral zijn omdat ik eigenlijk nooit strakke kleding draag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven