Mode & Beauty alle pijlers

Figuurcorrigerend ondergoed

25-08-2009 17:23 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het. Het is beter om die kilootjes teveel kwijt te raken door gezond eten en te sporten. En dat ga ik vanaf morgen ook echt doen maar ik heb net als zovelen wat last van wat rolletjes hier en daar. Nu zie ik steeds op tv reclame van figuurcorrigerend ondergoed. Maar nu was ik met kerst wat ijdel en had er toen een aan (ben merk even kwijt) onder mijn rok met panty en die werkte heel prima (zat lekker strak). Alleen toen ik naar de wc wilde, kwam ik achter het nadeel. Als iets een kwartier duurt om aan te trekken, gaat het ook niet snel uit. En dan sta je in een kleine wc en dan ook nog eens met een panty er overheen. Ze dachten al dat ik last van mijn ingewanden had, zo lang bleef ik weg .

Daarom mijn vraag: wie heeft er ook ervaring met die dingen en kan mij een goede adviezeren, want ik heb binnenkort een feestje (ik kan ook andere kleren aantrekken das het makkelijkst) en dan zou ik toch wel graag er een beetje strak uit willen zien.
In de winkel zie ik ze niet hangen die hemdjes met spaghettiebanjes.

Ik kan ze natuurlijk bestellen via internet.

Zitten ze wel strak?
Vandaag was ik bij de Hema. De hemdjes zag ik niet hangen.

Ik zag wel dat ze een corrigerende onderrok hadden met kant er aan. Kost 14 euro.

Ik heb 'm nog niet gekocht, ben benieuwd naar ervaringen.

Hoop op reacties.
Ik heb een corrigerende onderbroek met pijpen van Anita. Perfect. Pijpjes krullen niet omhoog. Wel de goede maat kiezen.
quote:Emma262 schreef op 25 augustus 2009 @ 18:34:

De Hema heeft ook een figuurcorrigerend hemdje (valt heel lang). Is heel mooi onder een strak jurkje. Je moet er in stappen - over je hoofd aantrekken lukt niet.

En het zit ook nog lekker.

Eindelijk ..... wat een goeie tip, want ik kwam er dus echt niet in, vooral niet na het douchen. Ik ga de volgende keer er dus in stappen!!!! Thanxxx!!

Ik heb inderdaad ook dus 2 hemden van de Hema, zijn lekker lang en als je ze dus eenmaal aan hebt (wat dus niet echt makkelijk ging;-) ) staan ze echt geweldig!
quote:Emma262 schreef op 25 augustus 2009 @ 18:34:

De Hema heeft ook een figuurcorrigerend hemdje (valt heel lang). Is heel mooi onder een strak jurkje. Je moet er in stappen - over je hoofd aantrekken lukt niet.

En het zit ook nog lekker.en het maakt van twee kleine rolletjes een hele grote. Ben je mooi klaar mee
Heb ook n hemdje van de Hema. Had maat M genomen, omdat ik dat normaal ook heb, maar zit erg strak.. Eenmaal aan heb ik zeker een maat kleiner, geen rolletje meer te zien en mooi lang. Maar werd na een paar uurtjes erg berooerd van al dat samenpersen rond mn ribben en het was echt lastig om m uit te krijgen.. :( Dus wisselende ervaring!
Siena, waarschijnlijk moet je em een maatje groter nemen - heb ik ook gedaan. Dan zit het hemdje echt lekker (vind ik). En je moet erin stappen en em ook weer naar beneden toe uittrekken.
moet je van die figuurcorrigerende slip ook een maat groter nemen??
Om het wonder van het figuurcorrigerend ondergoed weer leven in te blazen: Ik heb net vol verwachting ook van die Hema-hemdjes gekocht (in de aanbieding ) en als ik sta is er wel enige verbetering te zien, maar als ik zit...! Ik heb het idee dat als je staat het allemaal wat gelijkmatiger verdeeld kan worden, maar als je zit niet. Misschien is zo'n mooie Bridget Jonesslip een betere optie
Ik heb laatst 2 broekjes van Trinny en Susannah gekocht, belachelijk duur maar ik ben er tevreden over.

Het voelt niet zo benauwd aan, de stof ademt wat meer dan andere corrigerende slips die ik gekocht heb. Wat bij mij belangrijk was, was het feit dat het de billen lift. Ik heb een buikje, maar slappe billen. Ik vind dat het veel gestroomlijnder lijkt zo, je krijgt natuurlijk geen J-Lo billen. Ik heb een kort shortje gekocht, voor onder een broek om de boel wat te liften. En een hoog shortje die meer doet voor mijn buik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven