Figuurcorrigerend ondergoed
dinsdag 25 augustus 2009 om 17:23
Ik weet het. Het is beter om die kilootjes teveel kwijt te raken door gezond eten en te sporten. En dat ga ik vanaf morgen ook echt doen maar ik heb net als zovelen wat last van wat rolletjes hier en daar. Nu zie ik steeds op tv reclame van figuurcorrigerend ondergoed. Maar nu was ik met kerst wat ijdel en had er toen een aan (ben merk even kwijt) onder mijn rok met panty en die werkte heel prima (zat lekker strak). Alleen toen ik naar de wc wilde, kwam ik achter het nadeel. Als iets een kwartier duurt om aan te trekken, gaat het ook niet snel uit. En dan sta je in een kleine wc en dan ook nog eens met een panty er overheen. Ze dachten al dat ik last van mijn ingewanden had, zo lang bleef ik weg .
Daarom mijn vraag: wie heeft er ook ervaring met die dingen en kan mij een goede adviezeren, want ik heb binnenkort een feestje (ik kan ook andere kleren aantrekken das het makkelijkst) en dan zou ik toch wel graag er een beetje strak uit willen zien.
Daarom mijn vraag: wie heeft er ook ervaring met die dingen en kan mij een goede adviezeren, want ik heb binnenkort een feestje (ik kan ook andere kleren aantrekken das het makkelijkst) en dan zou ik toch wel graag er een beetje strak uit willen zien.
woensdag 26 augustus 2009 om 10:19
Het Hema hemdje zit bij mij heerlijk. Knelt helemaal niet. En het is lang, dus kruipt niet omhoog.
Ze hebben em regelmatig in de aanbieding. Nu geloof ik ook, in het paars met een kantje.
La Ligna heeft ook figuurcorrigerende hemdjes (www.laligna.nl)
Ze hebben em regelmatig in de aanbieding. Nu geloof ik ook, in het paars met een kantje.
La Ligna heeft ook figuurcorrigerende hemdjes (www.laligna.nl)
woensdag 26 augustus 2009 om 10:24
woensdag 26 augustus 2009 om 10:33
quote:emaille schreef op 25 augustus 2009 @ 23:27:
Ik had op internet 1 gekocht, zo een met pijpjes die tot net onder je borsten zit. En wat denk je? De pijpjes rolden steeds op en van boven rolde hij naar beneden. Nooit meer.Oh ja, dat (her) ken ik wel, erg irritant. Ik gebruik zelf alleen een figuurcorrigerende hoge slip zonder pijpjes. Bij het dragen van een strakke broek vind ik de vetrol bij mijn heupen zo lelijk en dat broekje corrigeert dan perfect. Met pijpjes vind ik sowieso niet echt handig. Je ziet het zitten onder een broek en onder een rok is een figuurcorrigerend rokje mooier.
Ik had op internet 1 gekocht, zo een met pijpjes die tot net onder je borsten zit. En wat denk je? De pijpjes rolden steeds op en van boven rolde hij naar beneden. Nooit meer.Oh ja, dat (her) ken ik wel, erg irritant. Ik gebruik zelf alleen een figuurcorrigerende hoge slip zonder pijpjes. Bij het dragen van een strakke broek vind ik de vetrol bij mijn heupen zo lelijk en dat broekje corrigeert dan perfect. Met pijpjes vind ik sowieso niet echt handig. Je ziet het zitten onder een broek en onder een rok is een figuurcorrigerend rokje mooier.
woensdag 26 augustus 2009 om 12:49
Die hemahempjes rollen bij mij weer omhoog. Echt megairritant, want je kan nog beter m'n buik zien, dan zo'n opgerolde rand van een hemd. Misschien straks in de winter met een panty er overheen, dat het dan wel blijft zitten.
Ook heb ik een torselet van MD. Dat is helemaal raar, als je gaat zitten moeten die balijnen ergens heen en die gaan uit staan, zodat je een buik krijgt die er helemaal niet is!
Grrrrrr... Dat was de bedoeling niet.
Ook heb ik een torselet van MD. Dat is helemaal raar, als je gaat zitten moeten die balijnen ergens heen en die gaan uit staan, zodat je een buik krijgt die er helemaal niet is!
Grrrrrr... Dat was de bedoeling niet.
woensdag 26 augustus 2009 om 14:12
Lang Leve de figuurcorrigerende slips van de Hema
ik ben er 3,5 jaar na een tweelingzwangerschap mee begonnen en kan nu niet meer zonder alles staat net even een stuk mooier vooral heupbroeken en strakke rokjes of truitjes!
de rest van mijn lichaam is weer als "vanouds" (dus pre-zwangerschap) geworden maar ik heb nu wel een buikje maar hopsakee slip aan en alles zit in "model"
geloof dat ze 11.95 per stuk kosten dus ik sla er meestal een paar tegelijk in en kan ik er weer even tegen dus ik zeg figuurcorrigerend ondergoed: gewoon doen!
zo'n hemdje is me niet bevallen misschien leuk met een flinke cup maar mijn cup b wordt een aa .....
maar tis niet om van maat xxl naar m te gaan hoor het woord zegt het al: figuurcorrigerend tis niet dat je ineens een paar maten kleding kleiner kan kopen t corrigeert alleen net even dat buikrolletje of extra rolletje aan de zijkant.
ik ben er 3,5 jaar na een tweelingzwangerschap mee begonnen en kan nu niet meer zonder alles staat net even een stuk mooier vooral heupbroeken en strakke rokjes of truitjes!
de rest van mijn lichaam is weer als "vanouds" (dus pre-zwangerschap) geworden maar ik heb nu wel een buikje maar hopsakee slip aan en alles zit in "model"
geloof dat ze 11.95 per stuk kosten dus ik sla er meestal een paar tegelijk in en kan ik er weer even tegen dus ik zeg figuurcorrigerend ondergoed: gewoon doen!
zo'n hemdje is me niet bevallen misschien leuk met een flinke cup maar mijn cup b wordt een aa .....
maar tis niet om van maat xxl naar m te gaan hoor het woord zegt het al: figuurcorrigerend tis niet dat je ineens een paar maten kleding kleiner kan kopen t corrigeert alleen net even dat buikrolletje of extra rolletje aan de zijkant.
zondag 30 augustus 2009 om 01:30
Ik heb ook zo'n onderbroek van de hema. Mijn buikje wordt er wel aardig mee weggewerkt maar na een halve dag dragen vind ik het toch wel strak en ingesnoerd zitten hoor. En ik vind het erg warm (maar dat is denk ik meer een probleem door de zomer). Omdat ik alleen een buikje heb dat ik wil camoufleren zou voor mij volgens mij de beste uitvinding een buikband zijn. Dan kun je ook nog gewoon naar de wc en heb je geen gedoe met naden die je door je kleding heen ziet. Weet iemand of dat soort banden bestaan?
zondag 30 augustus 2009 om 17:39
quote:Emma262 schreef op 30 augustus 2009 @ 17:23:
Nikki, die hemdjes krijg je niet over je hoofd aan. Je moet erin stappen en dan omhoog trekken. Met 25 graden zitten ze inderdaad veel te heet, maar als het wat kouder is, zitten ze echt lekker vind ik.Dan nog zie ik niet genoeg ruimte voor mijn boezem. en wat gebeurt er als je gaat zitten? Kan dat wel? Lijkt me nl helemaal niet zo prettig
Nikki, die hemdjes krijg je niet over je hoofd aan. Je moet erin stappen en dan omhoog trekken. Met 25 graden zitten ze inderdaad veel te heet, maar als het wat kouder is, zitten ze echt lekker vind ik.Dan nog zie ik niet genoeg ruimte voor mijn boezem. en wat gebeurt er als je gaat zitten? Kan dat wel? Lijkt me nl helemaal niet zo prettig
zondag 30 augustus 2009 om 17:44
Hihihi, ik heb ook zo'n hemahemdje. Ik dacht doe ik aan als ik uitga, zit wel erg strak en het is een geworstel om er in te komen maar het buik-en tietwerk zag er met het hemdje aan toch een stuk beter uit...
...alleen had ik op de avond zelf wat wijntjes op die een beetje verkeerd vielen en ik kan je zeggen, proberen zo'n hemdje weer uit te krijgen als de hele wereld draait is geen aanrader!
...alleen had ik op de avond zelf wat wijntjes op die een beetje verkeerd vielen en ik kan je zeggen, proberen zo'n hemdje weer uit te krijgen als de hele wereld draait is geen aanrader!
zondag 30 augustus 2009 om 20:58
I LOVE de hema-hemdjes. Ga bijna nergens meer naartoe zonder. Het is even wurmen om aan te krijgen, uit ook wel, maar ze zitten prima. Shirtjes zitten mooier, jurkjes beter, rolt niet op ofzo. Er werd ook gezegd dat het je borsten bij elkaar duwt. Nou... ik heb flinke borsten en idd, het klopt wel wat, maar haha, eigenlijk worden mijn borsten er niet lelijker op door dat hemdje! Ik heb die van de hema al in alle modellen en die
http://www.hema.nl/nl-nl/ ... d/figuurcorrigerend_hemd-(21523799).aspx
is het fijnst!!
Zonder uiteraard reclame te willen maken
http://www.hema.nl/nl-nl/ ... d/figuurcorrigerend_hemd-(21523799).aspx
is het fijnst!!
Zonder uiteraard reclame te willen maken
dinsdag 1 september 2009 om 14:52
Die met de spaghettibandjes is een grote teleurstelling. Gister de 'gewone' gekocht, maat xl. 'Gepast, net wat te groot. Vandaag wilde ik die ruilen voor een L, maar die hadden ze niet. Ach, die met die spaghettibandjes ziet er toch wat gezelliger uit, dus nam ik die. Net vol verwachting gepast, helaas, geen effect. Nu maar via Hema.nl die andere in L besteld.
dinsdag 1 september 2009 om 18:54
Even een paar vraagjes...zo een corrigerend hemdje hoe zit dat bij de rug? Ik heb geen buik maar wel vetrolletjes op de rug en met een strak truitjes zie je die rolletjes zitten..heel lelijk, kan je dat met een hemdje verbloemen of puilt het dan boven het randje uit?
En wie heeft er ervaring met onderbroekjes? ik vindt vaak dat je een platte kont krijgt in zo een broekje en dat wil ik niet.Kan je dan beter een corrigerde string aan?
En wie heeft er ervaring met onderbroekjes? ik vindt vaak dat je een platte kont krijgt in zo een broekje en dat wil ik niet.Kan je dan beter een corrigerde string aan?
dinsdag 1 september 2009 om 19:14
Ik heb een body die heb ik het vaakst aan als ik uit ga en fijn om te lezen dat ik niet de enigste ben die met plassen het aan de kant schuift haahahah
Ook heb ik de hemdjes van de action maar persoonlijk vind ik die niet zo fijn,strak ook al koop ik maat groter.
Ik heb ook 1 string corricerende onderbroek maar ik draag toch het liefst de body
Ook heb ik de hemdjes van de action maar persoonlijk vind ik die niet zo fijn,strak ook al koop ik maat groter.
Ik heb ook 1 string corricerende onderbroek maar ik draag toch het liefst de body
zaterdag 5 september 2009 om 12:41
quote:Ademes schreef op 30 augustus 2009 @ 21:01:
Hema wil prima als je het model koopt met spaghettibandjes. Die maak je net zo lang dat het hemdje onder je borsten zit. Tja, het ziet er niet uit, maar dat doet corrigerend ondergoed sowieso niet...Dat doe ik ook. Hahaha. Ziet er inderdaad niet uit, maar niemand die het ziet.
Hema wil prima als je het model koopt met spaghettibandjes. Die maak je net zo lang dat het hemdje onder je borsten zit. Tja, het ziet er niet uit, maar dat doet corrigerend ondergoed sowieso niet...Dat doe ik ook. Hahaha. Ziet er inderdaad niet uit, maar niemand die het ziet.
zondag 6 september 2009 om 09:17
Momodoe, in de Hemabroekjes krijg je geen lelijke kont. Er zit een soort van string in verweven. Die zijn best wel mooi ook met kant. Hier zijn ze nergens meer te krijgen, in de winkel en ik hoorde dat ze ook niet meer kwamen, daar baalde ik best van, maar op de site kon ik ze wel bestellen en ze zijn deze week al binnen. Ideaal.
Hoe doen jullie dat dan met die hemdjes. Laten zakken tot onder je bh? Heb je dan geen last van de bandjes? Ik vind de hemdjes niet mooi omdat ze mijn borsten zo onnatuurlijk bij elkaar drukken.
Hoe doen jullie dat dan met die hemdjes. Laten zakken tot onder je bh? Heb je dan geen last van de bandjes? Ik vind de hemdjes niet mooi omdat ze mijn borsten zo onnatuurlijk bij elkaar drukken.