Lijf & Lijn alle pijlers

De 100+ dames (deel drie)

06-08-2009 08:22 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle meiden die meer dan 100 kilo wegen en daar graag verandering in willen brengen. Lekker kletsen over afvallen, bewegen, eten en alles wat ons verder bezig houdt.

Iedereen is van harte welkom om mee te schrijven!

Het eerste topic...

Het tweede topic...
Voor de hyvers onder ons. Check de hyves.
quote:josephine69 schreef op 25 augustus 2009 @ 22:07:

Voor de hyvers onder ons. Check de hyves.Moet ik dat ook doen?
New year, new problems. And yep, the old ones didn't go anywhere either.
Week 4 van de Extremely Demotivational Calendar
Q, genomineerd! (maar dan moet je wel in het interview eisen dat de vieb terugkomt hoor!)
O wat knap Jos!

Als jullie nou ook allemaal naar bed gaan. Ik ben moe en ik moet morgenochtend werken (iets met een leven), dan moet ik zoveel bijlezen. Please?

Q is genomineerd!
zo lief jongens! ik zag ook nu pas dat ik begin deze maand al genomineerd ben door GOV.. weet gewoon niet wat ik moet zeggen! (en das bijzonder hoor!)
quote:josephine69 schreef op 25 augustus 2009 @ 22:07:

Voor de hyvers onder ons. Check de hyves.

Gekeken en een reactie gegeven.

Livre, waarom dacht ik toch al dat zoiets achter je vraag zat?

Ik heb net mijn allereerste post op het slimme meiden topic gedaan. Stoer he!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
quote:Quirijn schreef op 25 augustus 2009 @ 22:11:

zo lief jongens! ik zag ook nu pas dat ik begin deze maand al genomineerd ben door GOV.. weet gewoon niet wat ik moet zeggen! (en das bijzonder hoor!)

Da's mooi, dan ga ik met een gerust hart naar bed.

quote:Quirijn schreef op 25 augustus 2009 @ 22:11:

zo lief jongens! ik zag ook nu pas dat ik begin deze maand al genomineerd ben door GOV.. weet gewoon niet wat ik moet zeggen! (en das bijzonder hoor!)Geen idee hoeveel mensen er gemiddeld stemmen, maar als alle 100 plus schrijvers op jou stemmen moet je wel een kansje maken lijkt me zo.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 25 augustus 2009 @ 22:12:

[...]

Gekeken en een reactie gegeven.

Livre, waarom dacht ik toch al dat zoiets achter je vraag zat?

Ik heb net mijn allereerste post op het slimme meiden topic gedaan. Stoer he!Niet zo overdrijven. We zijn slim, niet mensetend!
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 25 augustus 2009 @ 22:13:

[...]

Geen idee hoeveel mensen er gemiddeld stemmen, maar als alle 100 plus schrijvers op jou stemmen moet je wel een kansje maken lijkt me zo. Onze stem heeft een groot gewicht tenslotte.
Wat/waar is het slimme meiden topic?
quote:Zwieber schreef op 25 augustus 2009 @ 22:14:

[...]

Niet zo overdrijven. We zijn slim, niet mensetend!Heb ik op dat topic ook de drempel al gemist?
quote:Zwieber schreef op 25 augustus 2009 @ 22:14:

[...]

Niet zo overdrijven. We zijn slim, niet mensetend!Ow dat had ik dan verkeerd begrepen. Ben ik nu niet slim genoeg om mee te mogen schrijven?
quote:Solomio schreef op 25 augustus 2009 @ 22:17:

[...]

Heb ik op dat topic ook de drempel al gemist?Nee, hoor, die is er niet.
quote:Solomio schreef op 25 augustus 2009 @ 22:17:

[...]

Heb ik op dat topic ook de drempel al gemist?Jij stapt gewoon over al die drempels heen.
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 25 augustus 2009 @ 22:17:

[...]

Ow dat had ik dan verkeerd begrepen. Ben ik nu niet slim genoeg om mee te mogen schrijven?Ik zal het voorleggen aan de commissie.
Dat is toch het slimme meid is op een zwangerschap voorbereid ofzo van Tia Dalma op de Kinderpijler?

En ben ikke slim??
quote:Livre schreef op 25 augustus 2009 @ 22:16:

Wat/waar is het slimme meiden topic?Een topic op kinderen. Was oorspronkelijk een slimme meid is op haar zwangerschap voorbereid. Vandaar die term.
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 25 augustus 2009 @ 22:18:

[...]

Jij stapt gewoon over al die drempels heen. Is mijn autistische trekje natuurlijk.
quote:Livre schreef op 25 augustus 2009 @ 22:16:

Wat/waar is het slimme meiden topic?Ik heb het inmiddels gevonden, maar ik ben in geen enkele staat van zwanger, bevallen, of whatsoever meer. Alleen maar slim.
quote:Livre schreef op 25 augustus 2009 @ 22:20:

[...]

Ik heb het inmiddels gevonden, maar ik ben in geen enkele staat van zwanger, bevallen, of whatsoever meer. Alleen maar slim. join the club. Ik cheerleader daar alleen een beetje.
Zal morgen of zo eens kijken. Nu ben ik al een tijd op weg naar bed, maar het lukt nog niet.
quote:Livre schreef op 25 augustus 2009 @ 22:20:

[...]

Ik heb het inmiddels gevonden, maar ik ben in geen enkele staat van zwanger, bevallen, of whatsoever meer. Alleen maar slim. Ik ook niet maar dat maakt niet uit. Slim is voldoende.
quote:Solomio schreef op 25 augustus 2009 @ 22:20:

[...]

join the club. Ik cheerleader daar alleen een beetje.

Dames, ik ga ook richting bed. Neem de laptop wel mee dus misschien kan ik me niet inhouden nog even te reageren, maar in principe welterusten en tot morgen!

Vond het een leuke avond zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven