De 100+ dames (deel drie)
donderdag 6 augustus 2009 om 08:22
dinsdag 25 augustus 2009 om 22:43
quote:HotCherryPoptart schreef op 25 augustus 2009 @ 22:29:
En nog even ene hoihoi uitleggen dat ADHD PDDNOS en Asperger geen verstandelijke beperkingen zijn. En dat werkt dan op een zorgboerderij.Onze vereende krachten zijn vereist ben ik bang.
En nog even ene hoihoi uitleggen dat ADHD PDDNOS en Asperger geen verstandelijke beperkingen zijn. En dat werkt dan op een zorgboerderij.Onze vereende krachten zijn vereist ben ik bang.
New year, new disappointments.
Because disappointments can be a tradition, too.
Week 2 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 25 augustus 2009 om 23:00
quote:HotCherryPoptart schreef op 25 augustus 2009 @ 22:29:
En nog even ene hoihoi uitleggen dat ADHD PDDNOS en Asperger geen verstandelijke beperkingen zijn. En dat werkt dan op een zorgboerderij.Had zelf even geen zin om uitleg enzo te gaan geven, maar vertrouwde erop dat iemand van jullie dat vast wel zou dan. Schandelijk he dat dit mogelijk is.
En nog even ene hoihoi uitleggen dat ADHD PDDNOS en Asperger geen verstandelijke beperkingen zijn. En dat werkt dan op een zorgboerderij.Had zelf even geen zin om uitleg enzo te gaan geven, maar vertrouwde erop dat iemand van jullie dat vast wel zou dan. Schandelijk he dat dit mogelijk is.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
dinsdag 25 augustus 2009 om 23:04
dinsdag 25 augustus 2009 om 23:06
dinsdag 25 augustus 2009 om 23:43
dinsdag 25 augustus 2009 om 23:49
Solo, ik denk het wel. De huisarts ook. Kersman, wel groot en stevig niet extreem dik, kwam bij de huisarts en kreeg een meteen advies over afvallen. Ik ga naar de huisarts (met de kinderen, heel lollig ze zijn nog steeds niet uit de waarom en wat is dat fase) en hij zei meteen dat hij begreep dat ik aan lijnen enzo niet toekwam met zo een heftig gezin, maar pas nadat ik hem had gezegd weer beter op te letten met wat ik eet. LOL
dinsdag 25 augustus 2009 om 23:53
quote:Zwieber schreef op 25 augustus 2009 @ 23:45:
[...]
Je had ook geen nee moeten zeggen anders was ik gaan klagen op het andere forum.Jij blijft maar dreigen hè, maar op dat andere forum maak je geen schijn van kans tegen mij.
[...]
Je had ook geen nee moeten zeggen anders was ik gaan klagen op het andere forum.Jij blijft maar dreigen hè, maar op dat andere forum maak je geen schijn van kans tegen mij.
New year, new disappointments.