De 100+ dames (deel drie)
donderdag 6 augustus 2009 om 08:22
dinsdag 25 augustus 2009 om 23:57
Truste dames!
Ik lig hier klaarwakker op bed te liggen en mee te lezen op het topic.
Ik lig hier klaarwakker op bed te liggen en mee te lezen op het topic.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
dinsdag 25 augustus 2009 om 23:58
quote:HotCherryPoptart schreef op 25 augustus 2009 @ 23:55:
Jah gezellig he. Hoezo geen leven? Ik rook niet meer, maar ga man nemen. Tot morgen dames.Geen man hier, vandaar peuk.
Jah gezellig he. Hoezo geen leven? Ik rook niet meer, maar ga man nemen. Tot morgen dames.Geen man hier, vandaar peuk.
New year, new disappointments.
Because disappointments can be a tradition, too.
Week 2 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 26 augustus 2009 om 00:34
Bonobo: Om op te vallen moet je denk ik iets meer neer zetten dan alleen je gewicht dikgedrukt in een stukje tekst. Zeker omdat er de laatste dagen zo achterlijk veel gepost wordt hier! Misschien is het een idee om je gewicht te schrijven en dik te drukken én wat je deze week kwijt bent én wat je totaal kwijtbent? Dan is het voor Q lastiger om eroverheen te leven en hoeft ze dat zelf ook niet te bedenken
woensdag 26 augustus 2009 om 07:05
Ik heb trouwens even gezocht en zie dat je het al zondagavond hebt doorgegeven.. ik begin met zoeken bij de eerste post van maandag. dat zijn dan al ruim 40 pagina's.. ik hou er geen rekening mee dat er ook op de zondag doorgegeven is.. dus voor de volgende keer, op maandag of dinsdag voor acht uur graag.
woensdag 26 augustus 2009 om 07:12
Ben gewoon een 40 minuten bezig geweest om 20 pagina's bij te lezen.. Dit is echt niet meer gezond hoor dames... Een mens kan niet eens meer vroeg naar bed.. Ik ga altijd om half 10 toch echt wel naar bed omdat om 5 uur de wekker gaat... kunnen jullie daar niet eens rekening mee houden???? Echt absurd... Kan me nog een tijd herinneren dat er hier per dag misschien 10 berichten werden geplaatst.. en nu gewoon 20 pagina's vanaf half 9.... pfffffffffff
Q, succes vandaag!
Jos, leuk een 2e.. ga voor je duimen...
Q, succes vandaag!
woensdag 26 augustus 2009 om 07:15
quote:Iejoor schreef op 26 augustus 2009 @ 07:12:
Ben gewoon een 40 minuten bezig geweest om 20 pagina's bij te lezen.. Dit is echt niet meer gezond hoor dames... Een mens kan niet eens meer vroeg naar bed.. Ik ga altijd om half 10 toch echt wel naar bed omdat om 5 uur de wekker gaat... kunnen jullie daar niet eens rekening mee houden???? Echt absurd... Kan me nog een tijd herinneren dat er hier per dag misschien 10 berichten werden geplaatst.. en nu gewoon 20 pagina's vanaf half 9.... pfffffffffff
Q, succes vandaag!
En als het nu nog zinnig was wat ze hier geschreven hebben
Q, heel veel succes!
Q, succes vandaag!
En als het nu nog zinnig was wat ze hier geschreven hebben
Q, heel veel succes!
woensdag 26 augustus 2009 om 07:19
ja op nieuwe werk.. geen sollicitatie (is heel sterk benadrukt) maar een gesprek over mogelijkheden en onmogelijkheden en de concrete invulling van mijn nieuwe functie.. (en een gesprek om aan de geldschieter/opdrachtgever te kunnen laten zien dat er gesolliciteerd is).
Maar het voelt voor mij dus zeker wel als een soort sollicitatie, en ben behoorlijk van de zenuwen..
Maar het voelt voor mij dus zeker wel als een soort sollicitatie, en ben behoorlijk van de zenuwen..
woensdag 26 augustus 2009 om 07:27
quote:Zwieber schreef op 26 augustus 2009 @ 07:14:
Was jij niet degene die gisteren op een achterlijk vroeg tijdstip begon met posten? Pagina's vol enzo. Nota bene in haar eentje???Dat was echt niet gisteren hoor en was als een tegenoffensief tegen al die mensen die 's avonds/ 's nachts zoveel posten....
Was jij niet degene die gisteren op een achterlijk vroeg tijdstip begon met posten? Pagina's vol enzo. Nota bene in haar eentje???Dat was echt niet gisteren hoor en was als een tegenoffensief tegen al die mensen die 's avonds/ 's nachts zoveel posten....
woensdag 26 augustus 2009 om 07:28
(zou wel handig zijn als ik gewoon een script zou krijgen van het toneelstukje)
Dan heb ik nog wel een vraag Zwieber, wat is er anders aan een sollicitatiegesprek bij de universiteit, en is het gebruikelijk om inhoudelijk diep in te gaan op het onderzoek? (heb alle literatuur maar gelezen.. haha ben al het hele weekend bezig!)
Dan heb ik nog wel een vraag Zwieber, wat is er anders aan een sollicitatiegesprek bij de universiteit, en is het gebruikelijk om inhoudelijk diep in te gaan op het onderzoek? (heb alle literatuur maar gelezen.. haha ben al het hele weekend bezig!)
woensdag 26 augustus 2009 om 07:29
quote:Zwieber schreef op 26 augustus 2009 @ 07:10:
[...]
Jij was degene die begon met dreigen, weet je nog?Ik dreigen? Zo ben ik helemaal niet. Jij Maakt het slechtste in mij wakker blijkbaar.
[...]
Jij was degene die begon met dreigen, weet je nog?Ik dreigen? Zo ben ik helemaal niet. Jij Maakt het slechtste in mij wakker blijkbaar.
woensdag 26 augustus 2009 om 07:33
Om es even ontopic te gaan: ik ga zo maar es ietsje uitgebreider ontbijten. Gisteren had ik allen een appeltje gegeten (was beetje laat enzo) en ik heb de hele dag trek gehad en daardoor wat meer gegeten dan goed voor me is.
Ontbijt, zooooooooooooo belangrijk.
Ontbijt, zooooooooooooo belangrijk.
woensdag 26 augustus 2009 om 07:36