Lijf & Lijn alle pijlers

De 100+ dames (deel drie)

06-08-2009 08:22 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle meiden die meer dan 100 kilo wegen en daar graag verandering in willen brengen. Lekker kletsen over afvallen, bewegen, eten en alles wat ons verder bezig houdt.

Iedereen is van harte welkom om mee te schrijven!

Het eerste topic...

Het tweede topic...
Jah gezellig he. Hoezo geen leven? Ik rook niet meer, maar ga man nemen. Tot morgen dames.
Truste dames!

Ik lig hier klaarwakker op bed te liggen en mee te lezen op het topic.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Hoi Quirijn,

Zie twee vraagtekentjes, maar had echt mn gewicht doorgegeven :(

Dat was wel positief trouwens: 79,5!

Zit onder de magische 80 yeahhh hihi

Doeg!

Fijne avond aan alle viva girls

quote:HotCherryPoptart schreef op 25 augustus 2009 @ 23:55:

Jah gezellig he. Hoezo geen leven? Ik rook niet meer, maar ga man nemen. Tot morgen dames.Geen man hier, vandaar peuk.
New year, new disappointments.
Because disappointments can be a tradition, too.
Week 2 van de Extremely Demotivational Calendar
Bonobo: Om op te vallen moet je denk ik iets meer neer zetten dan alleen je gewicht dikgedrukt in een stukje tekst. Zeker omdat er de laatste dagen zo achterlijk veel gepost wordt hier! Misschien is het een idee om je gewicht te schrijven en dik te drukken én wat je deze week kwijt bent én wat je totaal kwijtbent? Dan is het voor Q lastiger om eroverheen te leven en hoeft ze dat zelf ook niet te bedenken :-)
Jemig meide, moet ik 10 pagina's teruglezen? ik sla ff over
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Crisis, jullie zijn echt erg!

Enne, ik ben niet slim dus zal daar niet mee gaan lullen.
Goedemorgen,

Sorry Bobobo, ik heb er ws overheen gelezen.. ik heb het even achterlijk druk nu maar zodra ik tijd heb ga ik je er in zetten!
Ik heb trouwens even gezocht en zie dat je het al zondagavond hebt doorgegeven.. ik begin met zoeken bij de eerste post van maandag. dat zijn dan al ruim 40 pagina's.. ik hou er geen rekening mee dat er ook op de zondag doorgegeven is.. dus voor de volgende keer, op maandag of dinsdag voor acht uur graag.
quote:Solomio schreef op 25 augustus 2009 @ 23:53:

[...]

Jij blijft maar dreigen hè, maar op dat andere forum maak je geen schijn van kans tegen mij. Jij was degene die begon met dreigen, weet je nog?
Ben gewoon een 40 minuten bezig geweest om 20 pagina's bij te lezen.. Dit is echt niet meer gezond hoor dames... Een mens kan niet eens meer vroeg naar bed.. Ik ga altijd om half 10 toch echt wel naar bed omdat om 5 uur de wekker gaat... kunnen jullie daar niet eens rekening mee houden???? Echt absurd... Kan me nog een tijd herinneren dat er hier per dag misschien 10 berichten werden geplaatst.. en nu gewoon 20 pagina's vanaf half 9.... pfffffffffff

Q, succes vandaag!

Jos, leuk een 2e.. ga voor je duimen...
Was jij niet degene die gisteren op een achterlijk vroeg tijdstip begon met posten? Pagina's vol enzo. Nota bene in haar eentje???
quote:Iejoor schreef op 26 augustus 2009 @ 07:12:

Ben gewoon een 40 minuten bezig geweest om 20 pagina's bij te lezen.. Dit is echt niet meer gezond hoor dames... Een mens kan niet eens meer vroeg naar bed.. Ik ga altijd om half 10 toch echt wel naar bed omdat om 5 uur de wekker gaat... kunnen jullie daar niet eens rekening mee houden???? Echt absurd... Kan me nog een tijd herinneren dat er hier per dag misschien 10 berichten werden geplaatst.. en nu gewoon 20 pagina's vanaf half 9.... pfffffffffff

Q, succes vandaag!

Jos, leuk een 2e.. ga voor je duimen...

En als het nu nog zinnig was wat ze hier geschreven hebben

Q, heel veel succes!
dankjulliewel jongens! het gesprek is helaas pas tegen etenstijd, dus ik moet nog heel lang! haha
quote:Quirijn schreef op 26 augustus 2009 @ 07:16:

dankjulliewel jongens! het gesprek is helaas pas tegen etenstijd, dus ik moet nog heel lang! hahaWelk gesprek? Op je nieuwe werk?
ja op nieuwe werk.. geen sollicitatie (is heel sterk benadrukt) maar een gesprek over mogelijkheden en onmogelijkheden en de concrete invulling van mijn nieuwe functie.. (en een gesprek om aan de geldschieter/opdrachtgever te kunnen laten zien dat er gesolliciteerd is).

Maar het voelt voor mij dus zeker wel als een soort sollicitatie, en ben behoorlijk van de zenuwen..
Moest me ook voorbereiden alsof het een sollicitatie betreft, wat het dus nadrukkelijk niet is.. vaag!
Ik begrijp wel wat ze bedoelen. Zij weten al dat ze jou willen maar moeten dit toneelstukje even doen voor de opdrachtgever. Zo werkt het wel vaker hoor. Maak je niet druk, de baan heb je al!
quote:Zwieber schreef op 26 augustus 2009 @ 07:14:

Was jij niet degene die gisteren op een achterlijk vroeg tijdstip begon met posten? Pagina's vol enzo. Nota bene in haar eentje???Dat was echt niet gisteren hoor en was als een tegenoffensief tegen al die mensen die 's avonds/ 's nachts zoveel posten....
Zo, jullie zijn alweer bezig zie ik.

Q, Zwiebs uitleg klinkt goed. Toch succes met je vage gesprek.
(zou wel handig zijn als ik gewoon een script zou krijgen van het toneelstukje)

Dan heb ik nog wel een vraag Zwieber, wat is er anders aan een sollicitatiegesprek bij de universiteit, en is het gebruikelijk om inhoudelijk diep in te gaan op het onderzoek? (heb alle literatuur maar gelezen.. haha ben al het hele weekend bezig!)
Succes Q!

Enne dames..............ik ben de hele dag weg dus niet zoveel lullen dat er een nieuw topic geopend moet worden

Trouwens, ik heb de laatste blz nog niet eens gelezen
quote:Zwieber schreef op 26 augustus 2009 @ 07:10:

[...]

Jij was degene die begon met dreigen, weet je nog?Ik dreigen? Zo ben ik helemaal niet. Jij Maakt het slechtste in mij wakker blijkbaar.
Om es even ontopic te gaan: ik ga zo maar es ietsje uitgebreider ontbijten. Gisteren had ik allen een appeltje gegeten (was beetje laat enzo) en ik heb de hele dag trek gehad en daardoor wat meer gegeten dan goed voor me is.

Ontbijt, zooooooooooooo belangrijk.
huh? wat krijgen we nou.. gaan we het hier over de lijn hebben?

Goed idee hoor Solomio, ik stop mezelf flink vol in de ochtend, daar heb ik de hele dag plezier van (was wel wennen want voor het 'afvallen' begon ik meestal pas rond 4 uur in de middag met eten vreten)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven