NIET groepje

21-08-2009 22:15 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: inmiddels heeft het NIET-groepje 220.297 postings volgekletst. Tel deze postings hierbij op en je ziet het: we forummen teveel !
Hoe was j eerste echte vrije dag Inad?
668, the neighbour of the Beast
ohoh, ik ben niet wezen hardlopen omdat ik dacht dat het me goed zou doen om een avodnje lekker vrij voor mezelf te hebben, en nu ben ik chagerijning omdat ik niet eens hardgelopen heb (dus geen discipline en geen ruggengraat etc)

morgen dan maar
hebben ze je gelijk maar gehouden Marels?

Is Mamzie eigenlijk 1 week of 2 weken naar de kemping?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik was zo terug heur, alleen jullie typten niks meer hier
Lieve Nieters, willen jullie wel uitkijken aan wie we het Nietjes-schoonmaakmiddel doorgeven? Ik had even gedacht het uit de losse hand te doen 1 op 1 op 1. Een teennagel is er van mij vanaf gevallen toen ik dacht een klein laagje in de badkamer te doen. (ik heb een keer mijn badmat nat uit de was er neergelegd en ik krijg het niet meer van mijn tegels af. Nee letterlijk niet meer. Heel irritant. dus dacht ik laat het een uurtje met een cm Nietjesmiddel weken. Mijn teennagel viel eraf en het is zo op mijn keel geslagen dat ik al 4 uur bijna geen lucht meer heb. Als het zo doorgaat dan pak ik mijn astma medi want ik heb het idee dat ik dood ga.

Ben ik de enige die zo op het Nietjesmiddel reageer? En nu kunnen jullie nog zeggen of je een foto wil van de afgevallen nagel, ik gooi hem anders zo weg.

Djees, wat heb ik het benauwd.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
is je teennagel eraf gevallen door dat middel, en nu kun je niet meer ademen????

neem alsjeblief gelijk je astma medicatie en als het niet beter gaat een taxi naar de eerste hulp van het ziekenhuis!
MV ...waarom al vier uur afwachten ... tuttebelletje

even de HAP bellen !
excuus lieverds. Ja heb medicijnen gebruikt, inhalator omdat ik het zo benauwd had. Echt goeed op mijn luchtwegen geslagen. Uiteraard mijn schuld omdat ik denk ik dan niet de goede verhouding heb gebruikt maar liep echt naar lucht te happen. Dus niet zomaar een "onschuldig" middeltje.

Sorry voor het late antwoord. Was niet de bedoeling. Duurde een half uur voor die inhalator werkte maar had het even eerder moeten schrijven. voor jullie
Nou ik pas even voorlopig met het mengsel. Het zal echt aan de verhoudingen liggen hoor, dat geloof ik direct. En ik denk altijd, hoe meer hoe beter. Dus ik ben niet scheutig met spullen dan.

Katten had ik weggestuurd maar dat een nagel eraf viel ging er al een lichtje branden. En een brandende teen. Maar toen was het spul al in mijn badkamer dus moest even doorzetten. ja hoe krijg ik anders die laag eruit. Nou ja, was niet zo geslaagd.
volgende keer een beetje meer verdunnen met water Mleentje
Hee Mylene! Ik heb voor morgenaaf afgesproken om even naar de motor te gaan kijken. Ik hoor dat het bij jou om de hoek is, parkeer achter jouw huis, dus zal ik daarna even een bakkie komen doen? (Lees: wij. McPurrfect is dr ook bij.)
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Poez

jammer dat het niet een dag later is, dan had ik hem ook kunnne bewonderen
Ja leuk Poezie, kom langs. Ja zet anders maar op mijn parkeerplek, zet ik mijne even weg, mag ook, ja schuin tegenover mij is het hihi. Gezellig, tot morgen.
! Groeten uit der Schweiz. 2 geweldige wandeldagen in de benen. Vandaag niet gaan lopen vanwege een Zwitsers of Mexicaans griepje. Klote joh!
Everytime you make a typo, the errorists win.
Is goed MVtje, zie ik je morgen even!
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Tot morgen Poezzzz. Gezellig. Borrel zet ik al koud. .
Iejee

dat is knap balen op je vakantie
Roosje, ik kan ze hier vastbinden tot jij hier donderdag bent hihi. Wat heb ik toch goeie ideeen he. Of even het Nietjes mengsel inhaleren, djees, wat doet dat nog pijn. Was het Sun niet die ook een keer naar het ziekenhuis moest van ons mengsel? Ja in combi met een ander mengsel maar geloof echt dat we ons mengsel niet zomaar meer aan andere moeten geven. Alleen nog maar aan mensen die we niet mogen, goed? Of is dat weer te berekenend?

Nou tot morgen Poezzzie. Tot donderdag Roosie.
weltrusten schatjes
Sterk schoonmaakmiddel slaat vaker op je adem hoor, zeker als je het niet genoeg verdund. Heb ik ook met antikal bijvoorbeeld. Maar blij dat het weer oké is.

Verder; goedemorgen allemaal
Moge ladies.

Zo ik zit klaar voor de terrasdeuren en het riool. Ik hoop dat ze snel komen. Nog vreselijke pijn op mijn borst maar niet meer benauwd. Wel barstende hoofdpijn. Misschien heb ik wel teveel van het spul gebruikt. 1 fles voor de douchecabine en 3 teiltjes voor de vloer. Ik hoop dat ze van het riool niet weer alles vies maken want dan kan ik vanmiddag weer aan de gang.
mogge lieve nietjes :-)
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Mogge Boro. Heb je mijn mail gekregen? Twijfelde bij jou naar welk mailadres, dus heb het maar naar je hotmail gedaan
ja, gekregen, ik mail of bel je daar later vandaag nog even over :-)
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Goedemorgen!

Fijn dat het weer redelijk oke is MV.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven