VRLK

28-04-2009 21:58 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer. Foutloos en wel .
quote:Wind schreef op 25 augustus 2009 @ 22:11:

LLL, je ziet er echt heel leuk uit!

En opeens zijn Remma, Pammie en Morrie bij mijn vrienden op Hyves online! Stelletje... Ik ben altijd online
Elyane ook gevonden. Mooie naam van je dochter (natuurlijk gelijk even opgezocht)!

Ik heb al een tijdje geleden een twitteraccount aangemaakt, maar was beetje twittermoe. Maar als je nieuwsgierig bent kun je aan Wind mijn naam vragen, dan heb je me zo gevonden.
En Dropje ook gevonden, was makkelijk natuurlijk met plaatsnaam. Hoewel ik nu ga twijfelen want is misschien toch niet Dropje omdat die in naburig dorp woont. Hmmm.

Nou ja, bedtijd. Morgen meer .
Ga ik doen LLL! Wind, wil jij 'de naam' mailen

Ik heb nu ook een persoonlijk twitteraccount
Denk dat jij mij gevonden hebt LLL, ik jou iig wel . Ik heb mijn wpl gegevens nog niet aangepast op hyves, we zijn ongeveer een jaar geleden verhuisd. En vanaf 1 januari heet onze plaatsnaam hetzelfde als jouw plaatsnaam.

Peb, ik ben te laat, maar lang zal je leven meid, in de glooriiiaaaa!! Gefeliciteerd!

Vanmorgen onderweg naar mijn ouders belde de huisarts al, om 9.00u. Vrijdag kan ik terecht. Vond het verrassend snel, en vroeg of ik me daarom zorgen moest maken. Hij zei van niet, vond het vervelend dat ik langer dan gebruikelijk had moeten wachten, het ziekenhuis waar de uitstrijkjes worden onderzocht had hem 1x gebeld en niet bereikt, en daarna geen pogingen meer gedaan terwijl het wel om pap3b gaat. Hij gaat nu een klacht indienen tegen het lab bij een of andere commissie, waarvan een van de huisartsen in 'mijn' praktijk toevallig voorzitter is. Huisarts putte zich uit in verontschuldigingen, terwijl hij er ook niets aan kan doen. Is een leuke huisarts, ben blij met deze praktijk. Maar goed, vrijdag it'll be, ik ga wel even weg van mijn werk. Is gelukkig in het andere ziekenhuis dat mijn stad rijk is, het ziekenhuis waar ik ook bevallen ben. Is een fijn ziekenhuis. Zou wel toevallig zijn als ik de gynaecoloog krijg die mijn zwangerschap begeleid heeft.

Efteling was erg leuk, in de ochtend een beetje nat maar 's middags goed, en helemaal niet druk. S&W durven nu allerlei enge dingen, is lachen. En 's avonds nog pannenkoeken gegeten met mijn ouders en broertje en zijn vriendin.

Sorry voor deze enorme egopost, maar wil slapen, zit er nu wel een beetje doorheen. Kom later wel terug om wat socialer te reageren...
En dan maar hopen dat je ook weer snel uitslag krijgt van de gyn, Drop! Moets er ook vaak aan denken!

En LLL heb ik gevonden.

Bedankt voor verjaardagsfelicitaties! Was uiteindelijk nog wel gezellig gisteravond.

Nu moet ik heel veel doen, kom later terug!
Fijn Drop dat je snel terecht kunt! Ik hoop dat het allemaal mee zal vallen.

Wij zouden in september naar de efteling gaan. Krijgen we gisteren een brief dat Apie naar de efteling gaat over een paar weken met haar hele school.

Dan gaan wij maar in oktober want twee keer in 1 week lijkt me iets teveel van het goede!
Dropje, wat fijn dat je vrijdag al terecht kunt. En ego posten mogen ook gewoon hoor. We kennen elkaar nu lang zat. Ik hoop dat je na vrijdag dan weer niet te lang moet wachten op uitslag. Sterkte!

En leuk dat je naar de Efteling bent geweest. Ze zijn nu 6 zeker, de tweeling? Dan ga je alweer andere dingen doen dan hoofdzakelijk maar sprookjesbos denk ik.

Athena, leuk hoor, een oude studievriendin. Het is altijd bijzonder als je mensen van 'vroeger' weer ontmoet, zij hebben je meegemaakt in een andere periode van je leven oid.

LLL, leuk je te zien. Ik vind je leuk :)! En je kinderen ook, en ze hebben aparte namen zeg! Vooral de oudste (denk ik) die naam kende ik niet. Het zijn knapperds.

En je hebt enigszins iets gemeen met Vrolijk.

Heb alweer veel gedaan vanochtend, onder andere verjaardagscadeau Schorrie gekocht (toch lego hijskraan). Lien, wat krijgt KK eigenlijk voor zijn verjaardag zaterdag? En Ely, wat krijgt Zen?
Ik ben trouwens wel heel benieuwd naar een foto van Dropje. Kan je die niet op de LP of op hyves neerzetten?
Ik moet een nieuwe foto op hyves vind ik.

En ben ook benieuwd naar hele slanke Drop!
Ik vind jouw foto op hyves wel heel leuk hoor Pebb!
quote:Morrie schreef op 26 augustus 2009 @ 10:11:

LLL, leuk je te zien. Ik vind je leuk :)! En je kinderen ook, en ze hebben aparte namen zeg! Vooral de oudste (denk ik) die naam kende ik niet. Het zijn knapperds.

En je hebt enigszins iets gemeen met Vrolijk.

Ik vind jullie ook leuk . En heel anders dan ik verwacht had. Behalve Morrie, die lijkt wel op wat ik in mijn hoofd had. Ben benieuwd wat ik gemeen heb met Vrolijk (nog niet gespot).

Ja we zijn wel van de rare namen .

Dropje wat fijn dat je zo snel vervolgonderzoek krijgt. Is het bij het academische ziekenhuis of juist bij die andere? En ben je er erg zenuwachtig voor?
lilalore wijzigde dit bericht op 26-08-2009 11:19
Reden: raar gequote
% gewijzigd
Oh er valt ineens een kwartje. Denk dat ik nu wel weet wie Vrolijk is. Staat ook op de foto's van de bruiloft van Elyane?
Ola!

First things first, Drop

Wat een schrik zal dit zijn. Niet leuk, ik ga gewoon voor je duimen en

hoop dat het niet al te ernstig is. Bah, wat een tegenvaller. Maar ben blij dat je gelukkig de uitslag niet voor je vakantie hebt gekregen zoals eerst het geval zou zijn. Nu heb je iig genoten van je vakantie.

Houd je ons op de hoogte meid?

Verder is iedereen dus aan het spieken naar elkaar op Hyves

Aagjes! Maar niet iedereen voldoet dus aan je verwachtingen?

Als je me hebt gevonden, geef een gil!

Nathje, wat een onzekerheid jo. Ook niet leuk hoe laconiek de HA ermee omgaat. Sterkte meid en leuk zeg dat Apie naar Efteling gaat! Crap, zal vandaag even navragen voor je wat lidmaatschap etc kost, ok? Sorry, niet heel vlot..
Peb, is de Gazelle Caddy niets voor jou? Toevallig van de week de bakfiets verkocht hier aangezien wij er niets mee deden. Maar anders een babymee achterop? Schijnt zo stabiel als pest te zijn, mits je laat vastzetten door fietsenmaker.
Nou, kwam op school, ging Schorrie bij een vriendje spelen. Kon ik weer naar huis. Vind het altijd een beetje zonde dat ik dan voor niets erheen ben gegaan. Wat ik allemaal wel niet had kunnen doen als ik had geweten dat ik tot 15 uur met 1 kind zou zijn .

Schorrie speelt vaker bij andere kinderen dan kinderen bij ons. Ik voel me daar altijd een beetje schuldig over. Komt waarschijnlijk omdat ik het altijd heel relaxed vind. Verontschuldig me dan ook altijd tegenover die ouders met een 'volgende keer bij ons hoor'. Zijn jullie heel strak in om en om bij elkaar spelen?
O ja, Vrolijk staat ook op de foto van de bruiloft van Ely.

En ik ben blij dat ik eruit zie zoals ik me gedraag .
Hmm, ik geloof dat ik vrolijk gespot heb, maar weet het niet zeker dus durf geen berichtje te sturen .

Leuk, hijskraan voor Schorrie. Mijn jongens zijn gek op dat soort spul, vooral graafmachines zijn hier favoriet. Sum's eerste woord was traktor, dat zegt genoeg.

Sjaak gaat vandaag met Dim kijken bij de BSO waar hij vanaf volgende week naartoe gaat. Ik vind het echt vreselijk spannend dat hij volgende week naar school gaat. Dim heeft er nog helemaal geen zin in, en vanochtend probeerde ik er (voor de zoveelste keer) een positieve draai aan te geven en toen zei hij: maar mamma, ik vind het een beetje eng om naar school te gaan met allemaal nieuwe vriendjes. Arm ding. Met het kdv heb ik nooit moeite gehad, maar dit vind ik echt retespannend.

Nathje heb je al iets gehoord van je collega? Ik heb zojuist gehoord dat de eerste student die besmet raakte ook tot een van de risicogroepen behoorde en aan de tamiflu moest, dus misschien dat de rest dan daarom ook getest is.
Dropje, wat fijn dat je vrijdag al terecht kunt. En goed dat je huisarts zo in de bres springt voor je! Ik hoop op een goede uitslag. Hoelang duurt zoiets? Gaan ze het op kweek zetten?

Hier spelen de kinderen vaker bij ons. En aan de ene kant vind ik dat heel leuk (ook voor BRS want die vindt dat natuurlijk onwijs leuk), maar soms wil ik ook wel eens dat KW ergens anders heen gaat. Maar dat durft hij dus niet. Vanmiddag vroeg zijn vriendje (die deze week (dus eigenlijk in twee dagen tijd) 2 keer is geweest of KW bij hem kwam. Dan zegt KW 'nee' en peert hij hem. Vriendje huilen... niet normaal. Ik heb tegen zijn moeder gezegd dat ik thuis met hem zou praten en nog zou bellen. Thuis goed gesprek gehad over dat vriendje hier komt, maar dat hij het ook leuk vindt als KW bij hem komt want hij heeft ook speelgoed en een lieve mama. Ook gezegd dat je ook weleens iets voor een ander kan doen terwijl je er zelf niet zo zin in hebt (misschien een beetje zware kost voor een vijfjarige, maar goed). Daar zijn vrienden voor. Toen zei hij 'nou, dan ga ik wel'. Wij er naartoe gaat hij voor de deur huilen en terugkrabbelen en toen heb ik volgehouden. Ben even mee naar binnen geweest en na een paar minuten wegegaan toen ik zag dat het oké was. Pfff... wat een gedoe, maar ook zielig voor KW. Hij vindt het gewoon rete-spannend.

LLL, Vrolijk heeft veel gemeen met jou man en zit volgens mij in het gras. Vertelde gisteren tegen GW dat jij dacht dat ik zou lijken op de blonde van K3. Hij pieste haast in zijn broek ;)

Ga even naar de bijenkorf voor winterjassen.
quote:Wind schreef op 26 augustus 2009 @ 13:57:

Vertelde gisteren tegen GW dat jij dacht dat ik zou lijken op de blonde van K3. Hij pieste haast in zijn broek ;)

Ja ik ben geloof ik erg beeldvormend. Had het niet zo door, maar nu ik de foto's zie merk ik dat ik een heel ander beeld van jullie had.

Grr, BSO is er helemaal niet. Had gisteren gebeld, blijkt nu dat ze op pad zijn en pas om 17 uur weer op lokatie. Nou ja, dan maar alleen even kennismaken. Hoort erbij, bij zo'n natuurgebeuren.
Vrolijk heeft heel duidelijk een link met jou LLL!
En iig iemand die niet een beeld van me heeft als blondje of roodharige. Weet nog wel de verbazing van Nippo
Wat eten jullie? Ik kan echt niks! verzinnen. Heb mijn hele doos met recepten doorgespit en nog geen inspiratie. Ik heb nergens trek in, en in niks zin om het te maken.
Ik heb net verse tomatensaus staan maken. Straks nog gehakt, uitjes en knoflook bakken voor erdoor en bak sla ernaast. Heerlijk!

Drop: wat fijn dat je zo snel terecht kunt en dat je huisarts zo doortastend optreedt. Wij hebben gelukkig ook een enorm goede arts, maar je hoort maar al te vaak anders. I'll keep my fingers crossed!

Ik word een beetje moe van mijn oudste, die al nooit erg goed speelde, maar nu in zo'n eerste schoolweek wel heel erg lamlendig en verveelderig (?) is. Ik krijg echt geen minuut rust, hij vraagt continue aandacht. Handig ook met die manke poot (die overigens ook niet echt veel opschiet: de zwelling is nog steeds mega). Blegh!

En ik kan ook al geen smileys meer plaatsen.
Tis dat je niet in de buurt woont Athena, anders stond de hele Vrolijke familie bij je op de stoep in 30 mins

Niet leuk als je kind lamlendig is en jij niet heel handig kan voortbewegen. Is hij niet gewoon heel moe? Anders proberen een middag thuis te houden en toch even laten bijtanken? Hoe doet hij het op NSO eigenlijk?

LLL, Mormel heeft een groot plekje in zijn hart voor graafmachines!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven