Mannenprobleempje

23-08-2009 23:11 153 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een beetje een probleem. Gisteren leuke jongen ontmoet, alles leuk en aardig en ik heb aan het eind van de avond zijn hyves gevraagd en gekregen.

Vrij snel was al op de avond duidelijk dat beiden een vriendin van mij en ik (we waren met zijn drietjes uit) hem allebei aantrekkelijk vonden. Zij heeft echter een vriend, ze is alleen zeer flirterig naar andere mannen toen en geeft toe dat ze met bepaalde naar bed zou willen gaan alleen dat dat niet kan omdat ze een vriend heeft en dat ze daar van baalt. Haar vriend is momenteel op vakantie en komt vrij snel terug.

Nu had ik hem toegevoegd en aan die vriendin ook gezegd wat zijn hyves was want ik vind toch: allebei een eerlijke kans om contact te leggen en voor beiden kan er altijd een leuke vriendschap uit vloeien. Ik sms-te haar dat ik gekrabbeld was door Leuke Jongen en toen sms-te ze mij terug dat zij ook gekrabbeld was met een intonatie dat ze de strijd wel aan wilde gaan. Vervolgens heb ik terug ge-smst dat ik hem volgens mij wel echt leuk vond omdat ik me een beetje zorgen maakte over dat zij hem ook wel leuk vond. Zij heeft mij daarna verzekerd dat ze niks doet als ik hem leuk vind en dat ze haar eigen vriend leuker vind.

Maar wat zag ik nou net, ze heeft hem gekrabbeld met het volgende: Weggehaald wegens respect voor privacy van de andere betreffenden.

Toen ik dat las begon ik opeens een beetje te twijfelen aan wat ze had gezegd om eerlijk te zijn... Privacy maakt me even niet zo uit, ik hoop dat ik het achteraf als er mensen hebben gereageerd de tekst snel even weg kan halen. Maar dit even om een zo goed mogelijk beeld van de situatie te scheppen...

Wat vinden jullie, moet ik haar geloven, moet ik nog een keer voor mezelf opkomen, of moet ik die jongen lekker zelf laten kiezen? Als ik heel zelfverzekerd zou zijn zou ik die jongen zelf laten kiezen maar het zit me toch dwars (en blijkbaar ben ik dus niet zo zeker van mezelf als ik dacht). Dat is eigenlijk ook wat ik wil want ik wil niet continue onzeker zijn over dat hij haar misschien eigenlijk leuker vind. Aan de andere kant vind ik dat het sowieso niet echt kan van een vriendin om het ook te proberen bij iemand die een andere vriendin leuk vind, zeker als die vriendin zelf al bezet is.
quote:IvyRosa schreef op 26 augustus 2009 @ 15:20:

[...]

Ben je zo naief dan?

Oh wat leuk Sum! Ik heb er net een paar gehaakt. Ik zal ze binnenkort eens testen. Als ze bevallen, wil je dan het patroon?Ow mag ik Ivy, dat condoom breien lukt me nog wel....maar dat puntje aan de bovenkant....blijft lastig
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:IvyRosa schreef op 26 augustus 2009 @ 15:20:

[...]

Ben je zo naief dan?

Naief ja. En teleurgesteld. Dat ik te laat was
quote:Summerdance schreef op 26 augustus 2009 @ 15:21:

*vraagt zich af waarom ze het uberhaupt nog opschrijft, komt toch niet binnen bij TO*Omdat je anders dat klusje moet gaan doen waar je geen zin in hebt?
quote:Summerdance schreef op 26 augustus 2009 @ 15:21:

Lunax.............sorry, denk je nu heel anders over de Bitches van Viva?Heel mijn beeld van al die lieve mensen hier, helemaal naar de knoppen
quote:IvyRosa schreef op 26 augustus 2009 @ 15:22:

[...]

Omdat je anders dat klusje moet gaan doen waar je geen zin in hebt?

Nah....ziek thuis (Mexicaans grieppie of zo) dus het is dit of slapen....

Lunax....wat kunnen we doen om je beeld weer bij te stellen over dit gemene groepje?
quote:Summerdance schreef op 26 augustus 2009 @ 15:26:

[...]

Nah....ziek thuis (Mexicaans grieppie of zo) dus het is dit of slapen....

Ahhhhhhh

* IvyRosa gooit wat sinaasappelsap en tortilla's door de kabel.
*zet sombrero op en proost op Ivy*
Proost!
Ik weet het niet SD. Ik weet niet of dit ooit nog weer goed komt. Ik ben echt zo blij dat ik weet wat jullie allemaal uitspoken. Ik ga er maar eens een uurtje over slapen of ik me er overheen kan zetten denk ik.

*Beterschap!*
Eerdere successen (dankbare mensen voor jullie adviezen) geven geen garantie voor de toekomst. Ook al heb je de beste daad verricht van de hele wereld, dat betekent nog niet dat je hufterig gedrag tegen de volgende persoon mag vertonen.
quote:Sakara schreef op 26 augustus 2009 @ 15:33:

Eerdere successen (dankbare mensen voor jullie adviezen) geven geen garantie voor de toekomst. Ook al heb je de beste daad verricht van de hele wereld, dat betekent nog niet dat je hufterig gedrag tegen de volgende persoon mag vertonen.Niet? Wie zegt dat?
*hips*

Had jij ook wodka in die sinaasappelsap gegooid Ivy...

smaakt best, dat dan weer wel.

*Beloofd Lunax pechtig voortaan alle topics waar de mean girls posten op tijd door te geven*

Ik doe gewoon nog even een heuse posting naar Sakara.

Meiske blaas nou toch eens niet zo hoog van je ivoren torentje.

Kijk, wij mean girls zijn echt beste meiden, we zullen in eerste instantie echt iedereen serieus nemen,.

Echter, als de TO zichzelf niet eens serieus neemt...tsja
Wat me ik trouwens afvraag bij dit soort mob-acties: hebben jullie vrouwen wel respect voor jullie zelf. Ik ben als jonge vrouw trots op mijn vrouwelijkheid en trots op mijn mede-vrouwen en ik zou dan ook nooit zomaar een mede-vrouw afvallen. Ik heb zodanig zelfrespect dat ik totaal geen behoefte voel om andere vrouwen naar beneden te halen, ik zie het nut er niet van in.

Maar misschien dat als ik 36 ben ik dan ook opeens ongeacht of het nuttig is voor de emancipatie met mijn ellebogen elke andere vrouw opzij duw.
Wij vallen ook niet zomaar een mede vrouw af

En nogmaals, we vallen je nog steeds niet af, jij neemt jezelf gewoon niet serieus, dus waarom zouden wij dat wel moeten doen.

Enne....ik hoef geen andere vrouwen opzij te duwen hoor.

Ik sta prima hier zo aan de top

Maar ben wel klaar met proberen je iets duidelijk te maken

De muur hier tegenover me geeft meer respons

Succes met je mannen, hyves,telefoon nummers en je vriendinnen mijn best Sakara

de Rozen!
quote:Sakara schreef op 26 augustus 2009 @ 15:36:

Wat me ik trouwens afvraag bij dit soort mob-acties: hebben jullie vrouwen wel respect voor jullie zelf. Ik ben als jonge vrouw trots op mijn vrouwelijkheid en trots op mijn mede-vrouwen en ik zou dan ook nooit zomaar een mede-vrouw afvallen. Ik heb zodanig zelfrespect dat ik totaal geen behoefte voel om andere vrouwen naar beneden te halen, ik zie het nut er niet van in.

Maar misschien dat als ik 36 ben ik dan ook opeens ongeacht of het nuttig is voor de emancipatie met mijn ellebogen elke andere vrouw opzij duw.

Ik ben trots op mezelf en heb zelfrespect.

Ik zie niet in waarom ik trots moet zijn op mijn medevrouw, dan nog liever medemens.

Ik word wel moe van vrouwen die om feedback vragen en vervolgens gaan piepen als ze dat krijgen.

Ik ben vrouw, geen meehuiler.
hahahahahahaha...........

Sorry maar ik kan niet anders als lachen hierom .. in elk geval bedankt ....

Sjejus meid .. grow up... Men begon heel vriendelijk tegen je, dat jij je gelijk persoonlijk voelt aangevallen door de dames hier en dan een heel nieuw topic opent op een andere pijler zegt genoeg over jouwn manier van denken ..

En het is jammer , want echt deze dames hebbben over het algemeen echt goede adviezen...

* Gaat nog even verder met grinniken*
quote:Sakara schreef op 25 augustus 2009 @ 22:47:

Even snel en kort: ik had gezegd dat ze een vriend had. Vervolgens vond ik dat een beetje jaloers en onzeker klinken dus toen heb ik gewoon eerlijk uitgelegd dat ik graag wilde dat hij daadwerkelijk mij leuk vond en niet haar en dat ik daarom hem zat te testen (heel fout maar o zo handig) of hij nou haar of mij leuk vond. Welke leeftijd ik ook had en heb, testen doe ik niet aan. Dat zijn spelletjes die ik niet speel. Ze zijn namelijk niet eerlijk! En het getuigd van flinke onderschatting van de ander, denigrerend zelfs

Ik vind overigens dat sommigen van jullie wel erg kritisch uit de hoek komen, nu ben ik dat wel gewend van dit forum en vind ik het daarom ook wel weer leuk omdat het er niet zo matjes aan toe gaat, maar ik kan me niet voorstellen dat iets oudere vrouwen niet met dezelfde problemen worstelen. Volgens mij blijf je je hele leven met dezelfde problemen worstelen alleen leer je steeds beter met vervelende sterke oeremoties als jaloezie en onzekerheid omgaan. De problemen die jij beschrijft heb ik nog nooit aan de hand gehad. Jaloers ben ik nog nooit een seconde geweest, en onzeker? Och vast wel, maar nooit zo onzeker dat ik een ander moet testen, laat staan dat ik een jongen even expliciet moet uitleggen dat vriendin een vriend heeft en dat je zelf veeel leuker bent. Want dat is de gedachte erachter waarom je dat hebt gedaan denk ik. Kortom: je maakt problemen waar ze er niet zijn. De onzekerheid lag hem nooit op persoonlijk vlak bij mij

Je kan denk ik ook niet verwachten van iemand van 20 dat diegene zo ervaren is dat er niks spannends meer aan is. Iemand het hof maken is nou eenmaal een beetje spannend, voor iedere man of vrouw (zeker hoeveel topics ik lees met vrouwen die hulp vragen bij eerste-fase-van-een-relatie-of-iets-anders-dingen. Daarbij komt, als ik eerlijk ben, dat ik me van nature nogal snel opwind maar dat vind ik eigenlijk ook wel weer leuk aan mezelf.Opwinden? Waarover? Nadenken of hij je wel leuk vind of niet snap ik wel, maar je zo erg opwinden dat je jezelf moet profileren ten kosten van een ander vind ik geen opwinding maar jezelf belachelijk makenMaar goed ik ga even verder lezen!
anoniem_773 wijzigde dit bericht op 26-08-2009 21:16
Reden: even mezelf quoten, forum werkt niet mee
% gewijzigd
Veel plezier Dush
Vermakelijk dit topic, voor dit oude wijf van 28....
Als ik geweten had dat Sakara niet zat te wachten op echte tips en adviezen had ik niet eens dit topic gelezen. Laat staan geantwoord.

Nou het plezier is me wel gegund hoor SD. Zo kom ik erachter dat jij ziek bent (Beterschap meis....en ook al ben je 36 je bent een lekker ding, Margriet is nog lange niet toe aan jou/ laat staan mij want ik ben lekker een jaartje jonger dan jij)
Aha Flomy jij zit dichterbij Sakara, wat vind jij dr nu van hoe ze zich opgesteld naar deze man?!
quote:Summerdance schreef op 26 augustus 2009 @ 20:23:

Veel plezier Dush Sum, je loopt me zooi te spammen op mijn hotmail
aahhhhhhhhhhhhh....lieve Dush, van al die lieve beterschaps wensen ga ik me per omgaande beter voelen.

Heb trouwens gehoord dat ze bij de Margriet hele leuke patroontjes voor condooms breien hebben, Ivy heeft het al helemaal onder de knie

Flomy wegwezen hier....jij bent ook te oud.
quote:IvyRosa schreef op 26 augustus 2009 @ 20:31:

[...]

Sum, je loopt me zooi te spammen op mijn hotmail

Huh??????

Werkelijk???

Via mijn hotmail of gmail account?

*bedenkt zich ineens dat haar hotmailbox ook zo verdacht vol begint te raken...gelijk ff checken*

Maar Ivy, ik denk dat het het Mexicaanse Griep Virus is wat ik je per mail toestuur.

Alle oudjes dan maar tegelijk ziek dacht ik zo
Is dat die mail van de MSN block?

Heb ik er op wonderlijke wijze ook ineens 13 van in mijn mailbox

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven