Kaetje en de prikbitches

05-08-2009 21:42 1221 berichten
Alle reacties Link kopieren
IEDEREEN DIE OOK EEN KLAP VAN DE MEDISCHE MOLEN HEEFT GEHAD EN MEE WIL SCHRIJVEN IS WELKOM

Superstoere meisjes:

* Kaetje: 31 jaar. na 8 IUI nu bezig met afvallen, daarna verder met IVF

* Sammy300: 4x IUI, miskraam in december, 6e IUI gehad. Nu even pauze tot na de zomervakantie.

* Merel29: Korte rustpauze.. Eerst vakantie en dan op voor de laatste keer..Dat zal eind 2009 worden..

* Fleur: 3e IVF/ICSI poging aan het eind van het jaar.

*Wix: begonnen juli 2007. Uitslag onderzoeken 24-11

*Goof: begonnen in januari 2006, Start IVF november.

*Mariesophie: Februari 2007 mm, PCOS, 1xIUI mislukt + 2xIVF mislukt. Nu afwachten hoe we verder gaan.

*Watson: start april 2008, Onlangs kijkoperatie gehad met positieve uitslag. Deze cyclus beginnen met 1e IUI

*Dolfijntje: mei 2006 begonnen, 3 x IUI, endometriose weggelaserd in mei 2009, nu in afwachting van vervolgtraject

*Allis: Begonnen half 2007, miskraam eind 2007 na 9 weken, goede kijkoperatie maar verminderd vruchtbaar zaad, begonnen met IUI in maart 2009. zwanger na IUI nr.2 maar een miskraam in juni.

*linnielin: 25 jaar, vanaf oktober 2007 bezig. Bij gynecoloog geweest voor endometriose, hiervoor kijk operatie gehad.

*Haiti: 33 jaar en probeer sinds februari 2008 zwanger te worden. Februari 2009 begonnen met de eerste onderzoeken.

*Knappekloon: bezig sinds dec 2007, mmm rond juni

*Lynn80: begonnen in mei 2007, nu 8e (en laatste) IUI poging. Start IVF per september 2009

*Kanarie: #

3 jaar geleden begonnen met proberen; een jaar geleden een miskraam gehad; sinds twee maanden bezig met IUI

*MagiC:# 36 jaar, begin 2008 begonnen, 10 september 2009 laparoscopie gepland.

*Bankie 34 jaar, Dochter van 3 gekregen na 8 IUI, nu op voor de tweede, via IUI

*Heidss 28 start jan met eerste ICSI poging...

Zouden eerst deze maand al starten maar zijn net alle 2 begonnen bij een nieuwe baas, Daar eerst ff rust mee opbouwen en dan het nieuwe jaar nieuwe kansen

*Yamunamamma van yammini, in afwachting van kaakoperatie en begin 2010 . daarnaweer naar ZH voor een yammini-broertje/zusje.

Superstoere Meisjes en Zwanger!!!!!!!

*Barbabella: 27 jaar, sinds maart 2007 proberen zwanger te worden, sinds juli 2008 in de medische molen. Spontaan zwanger, 16 maart positieve test, 24 november uitgerekend

* Sophy: 2 jr bezig, 3 keer ICSI in eigen cyclus, 3e keer raak! Positieve test op 3 mei. Echo op 19 mei

*Bengal: 31 jaar, sinds juli 2007 in het z'huis en gaan per eind maart het fertiliteitstraject in (ws. ICSI). Op 8 juni positieve test! spontane zwangerschap!!

*Zitah: IUI uitgerekend januari 2010

Superstoere meisjes en Bevallen!!!!!!!

* Krissie: Bevallen op 16-8 van een zoon

* Draaimolen: mama van een zoontje!

* Marielle: Dochtertje!

* Loekie: ICSI-baby, 9-12-'08 een zoontje!

*Sweety: zwanger via IUI Dochtertje.

* Yamuna: Zwanger via IUI, 06-01-'09. Dochtertje!

* Nicks: Bevallen van een zoontje op 13 april 2009.

* Suzzel: ICSI,

* Doggie75: 4x IUI. Spontaan zwanger geraakt na de IUI's. zoon

* Fre: 1e IVF --> 07-10 positief getest!! Twee kloppende hartjes op 20 mei een jongetje en een meisje!

* Debgirl1984: PCO 20 mei dochtertje.

* Nicky22: meisje geboren op 06-06-09

* Rebels: Kind 2 jr, Dochtertje geboren op 12 juni.

* Maria 52 (Pierel): Zoontje geboren op 3 juli 2009.

* Mousie: icsi eigen cyclus, 5e poging.

* Blogbabe: IUI Op 10 juli mama geworden van een meisje.

* Carpe Diem: ICSI. Op 14 juli bevallen van een meisje.

* Tornapart: IVF /CRYO 20 augustus een zoon

* Peggysue2: IVF 14 okt bevallen van een tweeling

zoon en dochter. beide kindjes nog in het ziekenhuis.

hier is het oude topic
Ik heb "huisarrest"gekregen van de gyn! De kindjes wijken af van de groeicurve en ze was niet tevreden! Zelf ook afgevallen en zit er eigenlijk doorheen.............

Ik moet "broeden", mag niets meer doen en als het volgende week niet beter is wordt ik opgenomen in het ziekenhuis.

Ook ga ik een aantal dagen naar mijn ouders deze week, ivm met de verbouwing hier!

Nog géén paniek maar wel een goede waarschuwing en ik ga me er helemaal aan overgeven, vanaf nu kom ik de bank niet meer af!

Zo, dat was ff ego!
oeh dat is schrikken peggysue, vorige keer lagen ze nog keurig op schema

goed dat je de rust bij je ouders opzoekt meissie !

goed dat je jezelf aan de situatie gaat overgeven. bankhangen serietjes kijken, boeken lezen goed voor jezelf en je kindjes zorgen !

Prioriteiten stellen.
Sophy, ik 'ken' je via Amy. Zij vertelde op het topic waar ik met haar schrijf dat je zwanger bent. Ik dacht net 'even lezen hoe het met Sophy gaat' en nu lees ik dat het zo slecht gaat met je moeder. Wat erg zeg! Tuurlijk heb je niet genoeg tijd.

Tijdens mijn zwangerschap vorig jaar is mijn schoonvader overleden. Veel sneller dan verwacht. Ik vond het zo cru dat ie net zijn kleinkind misliep. Mocht je je zorgen maken over de baby in je buik, die kunnen heel wat hebben hoor. Ik had zo'n stress vorig jaar en de baby groeide gewoon door. Echt ongelooflijk!

Heel veel sterkte de komende tijd en ik hoop heel erg dat je moeder weer een beetje op kan krabbelen

Verder een voor iedereen die he kan gebruiken hier, want ik lees nog meer verdrietige berichten

*breekt weer uit*
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Blog; het rare is voordat zij zwanger werd, had ze heel veel begrip. Toen ze zwanger werd (in 3 maanden tijd) ging het alleen nog maar over haar zwangerschap. Is gelukkig niet zo'n hele goede vriendin, maar je stoord je er echt aan.
Peg; dat is inderdaag schrikken. Wel goed dat je nu meteen rust houd. Ik hoop voor je dat het geen ziekenhuisopname wordt.
Joh Peg, dat is schrikken. Doe rustig aan, want thuis niks mogen is toch altijd fijner dan in het ziekenhuis niets mogen!
Jeetje Peg, dat is schrikken zeg! Laat je maar ff verzorgen. Sterkte meid!
Soof, hoe gaat het met je?

Wat betreft Gent, vriend is het ook zat en als het evaluatiegesprek weer zo kl*te verloopt wil hij ook naar Gent. Ik wil ook wel op zich, maar het is best ver weg voor ons.
Lieve Soof, wat ontzettend erg dat je mama zo snel achteruit gaat en zoveel pijn heeft. Wat belachelijk dat ze 24 uur beschikbaar moeten zijn en nog niet eens hebben terug gebeld.

Ik ben benieuwd hoe je echo gisteravond is geweest en hoe je mama de dvd vond? Ik wens je heel veel kracht!!! Je bent in mijn gedachte.
Peggy, dat is schrikken meid. Nu dus op de bank en je laten verzorgen. Ik hoop voor je dat je niet opgenomen hoeft te worden!!
Oei Peg wat een schrik! Laten we hopen dat het bij deze "waarschuwing" blijft en dat je lekker in je eigen omgeving kunt blijven broeden. Neem je rust, zorg goed voor jezelf en daarmee voor de kinders.
Soof, hoe is de echo gegaan gisteren?

Peg, wat schrikken meid! Goed dat je je nu helemaal aan de situatie overgeeft en gaat bank hangen. Maak ze maar weer mooi groot en sterk, die hummels van je.

Doggy, hoe is het nu met jou? Al minder last van de hechtingen? Heeft het ziekenhuis er nog iets aan kunnen doen.

Met mij gaat het bagger vandaag. Ik zit er ff helemaal doorheen. Ik ben zo moe en ik weet eigenlijk niet eens waardoor. Ik baal ervan, want ik ben hierdoor wat huilerig en kribbig en heb wat minder geduld als mijn uk huilt. Is niet goed.
Bedankt voor jullie lieve berichtjes. Mama gaat heel slecht. Weet niet hoe lang ze dit nog volhoudt. Ben er later weer, heb nu geen tijd.

X
Oei Peg, da's flink schrikken! Neem jij maar héééél veel rust nu. Zorg goed voor jezelf, meid (beetje overbodige opmerking, want dat zal je nu ook vast wel doen!)!

Sophy: wat erg dat het al weer zo snel achteruit gaat met je moeder. Ik hoop dat je veel lieve mensen om je heen hebt die je kunnen steunen.

Fleur: dat merk ik bij heel veel zwangeren. Dat ze dus nergens anders meer over kunnen praten. Heel vervelend voor de rest van de omgeving en vooral voor jou. Heb mezelf daar ook weleens op betrapt, moet ik eerlijk bekennen. Je bent dan gewoon zó enthousiast dat je echt aan niets anders kan denken. Hopelijk kan jouw vriendin straks ook weer gezellig over andere dingen kletsen.
quote:Carpe Diem schreef op 26 augustus 2009 @ 15:52:

Met mij gaat het bagger vandaag. Ik zit er ff helemaal doorheen. Ik ben zo moe en ik weet eigenlijk niet eens waardoor. Ik baal ervan, want ik ben hierdoor wat huilerig en kribbig en heb wat minder geduld als mijn uk huilt. Is niet goed.Ook even een voor jou. Het valt ook niet mee als je er 's nachts uit moet en dan overdag ook nog vriendelijk en vrolijk moet blijven. Meid, het zal het slaaptekort wel zijn! Komt vast goed. Kan je man niet wat taken/klusjes van je overnemen? Zodat je effe bij kan tanken?
Peg, das schrikken! Ga jij maar eens lekker helemaal niks doen en laat je heerlijk verwennen bij je ouders. Ik duim voor je dat het geen zhopname wordt. Sterkte ermee!

Sophy, wat verschrikkelijk dat je mams zo vlug achteruit gaat. Ik leef ook heel erg met je mee! Heel veel sterkte!!
CD, voor jou ook een dikke knuffel, want het is idd bagger als je je zo voelt. Hopelijk heb je hulp die jou af en toe even af kan lossen en wellicht helpt 't om een goede nacht bij te slapen, dat doet vaak al heel veel. Succes ermee!!
Soof, wat erg. Heel veel sterkte de komende tijd. Verder heb ik er geen woorden voor.
Het is nu klein beetje rustig....dus ff snel pegs sterkte wensen...dat is even schrikken.... Rustig aan!

Oh...moet even nr de apotheek x
@Sophy: ......
Oh Sophy, wat moeilijk allemaal... Ik heb er geen woorden voor.

Peg, goed dat je even bij je ouders gaat bijkomen. Zo'n verbouwing is ook niet niks en dan heb je denk ik ook weinig rust met al dat lawaai om je heen. Hopelijk lukt dat wel bij je ouders.

En ook nog een dikke voor CD. Hopelijk gaat het snel weer beter.
Wat een nieuws allemaal.

Sophie ik lees met tranen in mijn ogen je berichtjes, ik wil je heel veel sterkte wensen voor deze gigantische moeilijke tijd. Ik heb verder geen woorden voor je, maar wil dat je weet dat ik aan je denk. Sterkte meid!

MS wat klote dat het weer niet gelukt is... Stomme endo ook. Kan je niet terug naar het VU? Dat je belt en het uitlegt waarom je van de wachtlijst bent gehaald etc? Hopelijk kunnen ze je wat verder omhoog plaatsen. Ik lag in het ziekenhuis naast iemand die ook geopereerd was en die werd binnen 4 maanden al geholpen omdat ze 35 of 36 was (weet het niet meer zeker). Bij mij duurde het dus 6 maanden, maar achteraf kwam dat dus ws omdat ik jonger ben (27). Ik vond het toen heel oneerlijk, maar het zal jou wel helpen. Sterkte en anders idd Gent. Laat ze maar met goede argumenten komen, want dit is geen stijl!

CD een flinke dipdag... huil lekker uit, hopelijk voel je je morgen weer een stuk beter.

Peggy; hoe gaat het nu? Lig je lekker op de bank te broeden? Hopelijk is deze rust voldoende en hoef je niet opgenomen te worden.

Wij zijn net terug van een lang weekend weg. Was echt super gezellig. Wel ongesteld geworden, maar dat had ik wel verwacht, dus de klap was minder hard. Wel alleen maar kleine kinderen en zwangere vrouwen gezien waar ik op het laatst echt boos om werd. Bij deze: sorry als ik 1 van jullie een hele vuile blik heb gegeven En weer hebben we besloten om niet naar het ziekenhuis te gaan. Ik heb over 2 weken een belafspraak met de gyn om te overleggen. Ik weet dat we niet al te lang moeten wachten ivm de endo, maar we zijn er gek genoeg na 3 jaar nog niet aan toe Vorig jaar en de jaren daarvoor kon het allemaal niet snel genoeg gaan en nu kan het me niet meer zoveel schelen. We hebben zo genoten weer van het weekendje weg. Lekker samen, genieten. Een kleintje zou zo mooi zijn, maar we hebben het ook lekker saampjes. Het komt allemaal wel (hopelijk).
Haha Dolfijntje, het lijkt er op dat we dezelfde kant op gaan. Ik heb het ook eventjes helemaal gehad! Wil gewoon even seks om de seks en gewoon werken en niet om de haverklap naar het ziekenhuis. Het is zo lekker rustig zo.... Misschien gaat die rust toch nog wel wat goeds voor ons doen, ook al geloof ik daar eigenlijk helemaal niks van. Hoop doet leven zal ik maar zeggen...
Soof, sterkte en ik denk aan je.
Sophy ik wil je heel veel sterkte wensen, heb dagen lopen denken wat ik je schrijven kan maar ik kan niks bedenken.. Ik vind het zo erg voor je, dat het ineens zo snel gaat.. Tranen staan in mijn ogen als ik jouw verhaal lees, vind het zo bewonderingswaardig hoe jij hier mee omgaat. Ik heb echt bewondering voor je.. Weet dat ik aan je denk.. Ik zou graag mijn arm even om je heen leggen als ik wist dat ik je daar mee helpen kan..

Liefs Merel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven