Lijf & Lijn alle pijlers

De 100+ dames (deel drie)

06-08-2009 08:22 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle meiden die meer dan 100 kilo wegen en daar graag verandering in willen brengen. Lekker kletsen over afvallen, bewegen, eten en alles wat ons verder bezig houdt.

Iedereen is van harte welkom om mee te schrijven!

Het eerste topic...

Het tweede topic...
Er is ook een biologische serie (volgens mij van iglo). Dat zit in groene poakjes, maar die is ook zonder toevoegingen enzo. Ook heel erg lekker.
quote:HotCherryPoptart schreef op 26 augustus 2009 @ 20:11:

Er is ook een biologische serie (volgens mij van iglo). Dat zit in groene poakjes, maar die is ook zonder toevoegingen enzo. Ook heel erg lekker.Oh dan ga ik daar ook even kijken!
Heb net een tosti op als avondmaaltijd. Ga er misschien zo nog 1 maken.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
De Jonge God is sportinstructeur op mijn sportschool. Jong en lekker, dat wil je niet weten.

Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Wanneer is er nou opendag op de sportschool!?!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Heb foto gezien van jonge god en hij is echt jummie... alhoewel de meningen daar hier over verdeeld waren...
Hier hadden de kersjes tomatensoep, kersman goulash van gister (die was over) en ik iets nieuws van Aviko. Had geen zin om moeilijk te doen en had een zakje liggen van een introductieaanbieding dus geprobeerd. Gegrilde groenten met aardappelpartjes in de schil en witte kaas. Zakje in de koekenpan mikken (zonder boter ofzoiets), kruiden erbij en klaar is kers. Het is een eenpersoonszak van 450 gram met ruim 200 gram groente en dat is dan 540 caloriëen. Sla erbij en eten maar. Het was zowaar best goed te eten!
Ik wil toch plaatjes zien hoor. Mijn lekkere ding van laatst vonden jullie niets, snik.
Welk lekker ding Cherry?
Ja daaag Nik, ik hou 'm lekker voor mezelf

HCP, ik ga hier maar niet naar een hyvespagina verwijzen
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Welke hyvespagina??? He lekkerde dingen wil ik altijd wel zien. (hebben we al een ondeugende smiley gevonden ergens?)
NNDit vind ik een lekker ding...
Oeps dubbel, nou ja, hij is ook wel heel lekker!
Nee niet weet 20 pagina's
Niet mijn smaak HCP. Hij is niet lelijk ofzo maar gewoon niet mijn type.
En te jong vooral!
Eigenlijk wil ik met een boek naar bed nu. Maar ik heb van die pubers die in de vakantie op mogen blijven, en dat betekent soms wachten tot ze naar bed gaan.

Dat is een rare fase joh, als je kinderen niet meer zo vroeg naar bed gaan. Hier heeft dat erg lang geduurd, maar nu is het echt zover.
Hij is wel jong Cherry, maar ik vind het wel wat!
Ik wil mijn haar gaan verven, welke kleur?

Blond (dat is het nu), donkerkoperblond, lichtkoperblond of oranje?
Livre, hier gaan ze ook ineens laat naar bed, heel maf. Normaal acht uur, half negen en in de vakantie is dat dus ineens later. Zou er een moment komen dat wij eerder in bed liggen dan de kinderen?

NN ik zou zeggen doe eens groen!

Jong is toch niet erg bij een man? Dan zijn ze op hun piek zeg maar. Danyl is echt wel mijn type lekkertje.
quote:nikkinuts schreef op 26 augustus 2009 @ 20:38:

Ik wil mijn haar gaan verven, welke kleur?

Blond (dat is het nu), donkerkoperblond, lichtkoperblond of oranje?PAAAAAAARS natuurlijk!
Nik, bij jouw kapsel lijkt me zilver ook prachtig om eens te proberen. Van de verf die je nu hebt, zou ik weer blond gaan, denk ik.
Kersje, ja die tijd gaat komen. En 's ochtends heb ik in de vakantie een regel ingesteld: uiterlijk 10.30 uit je bed. Dat vinden ze opeens vroe-hoeg. En Joop trommelt ze dan weer eerder eruit, dus commentaar. Heerlijk, pubers.
Pfff zo bijgelezen. Vanavond een nieuw topic als we weer zo verder gaan.

Lola, wat klote dat je nu alsnog moet betalen. Echt vervelend (en in jullie geval volgens mij wel iets meer dan vervelend) dat je dat geld alsnog niet kunt houden.

Is je jas mooi?

Moordwijf, voor jou. Goed dat je alles eruit hebt gegooid.

Q, hoe ging het gesprek?
quote:HoiPippiLangkous schreef op 26 augustus 2009 @ 19:58:

Ik heb niks met baby's, vind het echt doodeng om ze vast te houden. Ze zijn wel lief en schattig hoor, maar zo, zo, zo baby.

En ik weet wel dat ze niet zo breekbaar zijn als ze eruit zien, maar toch.Ik ben dol op kinderen Tijd au pair geweest, tijd van mijn leven!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven