Theehuis
donderdag 27 augustus 2009 om 10:05
Ik voel echt alle spieren in mijn lijf. We hebben zeker een kilometer of 8 maar misschien wel 10 gelopen. Een vuurtoren beklommen met 6 steile wenteltrappen en een heel stuk over het strand gezwalkt.
Ik wilde Nemo naar kdv brengen maar blij dat ik het niet heb gedaan want dan waren we zeiknat geweest nu.
Even rustig aan vandaag!
Ik wilde Nemo naar kdv brengen maar blij dat ik het niet heb gedaan want dan waren we zeiknat geweest nu.
Even rustig aan vandaag!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.

donderdag 27 augustus 2009 om 10:23

donderdag 27 augustus 2009 om 10:32
Jawel, volgens verloskundige is hij ingedaald. Ik kan nog wel fietsen. Misschien heeft ie wel echt een klein hoofd, zoals Ierenmoeder zei.. IEr en zus allebei 9 a 10 ponder maar gemakkelijke geboorte want gewoon lang en dun en geen enorme kop
Ik fiets wel iets minder charmant trouwens, met benen wat wijder dan gewoonlijk
Ja, ook benieuwd waar Kesske is. Und die Erwt auch wieder verschwunden?
Ik fiets wel iets minder charmant trouwens, met benen wat wijder dan gewoonlijk
Ja, ook benieuwd waar Kesske is. Und die Erwt auch wieder verschwunden?
Wat Supersmollie zegt vind ik ook

donderdag 27 augustus 2009 om 11:06

donderdag 27 augustus 2009 om 18:29
Ook leuk trouwens:
Geen verjaardagskadootje krijgen op werk (verjaardagspot), niets daarover zeggen, dan vandaag trakteren (vergadering) en bij verbaasde blikken alleen zeggen: 'jullie hebben zeker niet op de verjaardagskalender gekeken?'. Binnen 2 uur stond er een kadootje op m'n bureau
Geen verjaardagskadootje krijgen op werk (verjaardagspot), niets daarover zeggen, dan vandaag trakteren (vergadering) en bij verbaasde blikken alleen zeggen: 'jullie hebben zeker niet op de verjaardagskalender gekeken?'. Binnen 2 uur stond er een kadootje op m'n bureau
Peas on earth!