VRLK

28-04-2009 21:58 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer. Foutloos en wel .
Hallo, ik ben gisteravond afgehaakt om 23 uur, en nog moet ik 5,5 pagina bijlezen! Ga ik niet doen op het werk .
11 pagina's op 1 avond? En dat moet ik bijlezen op werk?
Ja natuurlijk moeten jullie bijlezen. Hoppetee, wij doen ons best om leuk leesvoer neer te zetten en dan zouden jullie niet bijlezen. Tssssk, we zullen nog eens zoveel moeite doen. Niet poetsen, maar lezen!
Het lijkt wel alsof we terug in de tijd zijn gegaan .
Nathje, ik bereken hier de afstand van mijn hardlooprondjes:

Hardlopen
Wauw, ik vond echt dat ik laat naar bed was gegaan door al dat geforum en gehyve, maar men wat hebben jullie het nog lang volgehouden!

Sjaak was helemaal blij met mijn verhaal over Vrolijk, hij kent niet zoveel mensen die op hem lijken, dus was enthousiast over het idee om een keer langs te komen als we in Vrolijkstad zijn .

Ik heb hem pas onlangs verteld over forum, omdat ik dacht dat hij hetzelfde zou denken als Harrie, internetweirdo's enzo, maar viel me mee.

Nu ga ik maar eens wat doen, had groot peuterpuberdrama vanochtend dus kwam hier pas om kwart voor tien binnen, en moest toen eerst nog bijlezen . Dus nu maar eens wat werk verzetten.
Oh en bedankt voor alle complimenten over kindjes, zit helemaal te glunderen achter computer .
quote:Morrie schreef op 27 augustus 2009 @ 10:22:

Nathje, ik bereken hier de afstand van mijn hardlooprondjes:

Hardlopen

Thanks Morrie! Toevallig wees mijn buurvrouw vanochtend me op asics.nl. Daar staat ook zo'n meetprogramma in en je kunt een programma laten samenstellen. Ook best leuk.

Jeetje jullie hebben veel geschreven zeg!

Ik heb op Drop haar site gekeken. Mooi hoor! Ik ben benieuwd wanneer je eerste echte boeking hebt!

Misschien is het trouwens ook leuk om je site aan te melden bij leukecursus.nl?

Snel verder met werken, ben druk en nog alleen!
Nu tot vanavond niet zoveel meer schrijven, he! Want als ik thuis ben kan ik pas bijlezen!
Lijkt Sjaak op Vrolijk, of lijk jij op Vrolijk? Want ik heb geen hyves, dus weet niet hoe je eruit ziet .

Zo, huis schoon, BNJMN brullend in bed en nu moed aan het verzamelen voor de middag met logopedie en zwemles. Inderdaad, schrijf maar niet teveel .
Sjaak lijkt op vrolijk . Volgens mij heb ik jou wel gezien op de foto's van HvS, anders is er nog iemand die ik niet herkend heb,,,

En ik schrijf verder niks, zou niet durven... .
Sjaak lijkt op Vrolijk, Lien. En ik heb ook geen hyves maar heb toch de kindjes van LLL gezien omdat ik weet hoe ze 'in het echt' heet. Je kunt dan een beetje kijken als gast op hyves. En het zijn inderdaad schatjes!

Trouwens Lien, wilde ik je zaterdag nog vragen. Wordt een nog een jaartje kerst aan de oude vertrouwde tafel of gaan jullie op zoek naar een nieuwe?

Ik heb net de administratie gedaan op de zaak dus mag nu even een kwartiertje iets leuks doen... even wat inspirerende blogs afspeuren...
Hmm, 43 pagina's bijlezen, dat ga ik nu niet redden met kinderen die zeuren omdat de bouwvakkers teveel herrie maken en ze daar kriegelig van worden

Enniewee, ben er dus weer, gisteravond teruggekomen van 4 weken heerlijk weer, relaxen en zon, zee, zand enz. Kom vanavond wel weer even terug.

Ely in elk geval ook via het VF nog van harte gefeliciteerd met je 4e (VIERDE..) kind!
Hoi Mille! Jij hebt een lange vakantie gehad zeg! Leuk dat je er weer bent.

Ik ben toch bijgelezen. Ha. En ik vind chocola met wijn ook geen combi, hyacinten ruiken lekker, japanse mix hou ik niet van, ik lust geen olijven (Pebbeltjes ook niet) en zoute rijen ken ik wel. Sterker nog, ik heb die traktatie ook eens gemaakt! Toen KP voor de zomervakantie afscheid nam van de psz.

En ik vind Dropje hier en daar ook onherkenbaar op de foto's op haar site! Ziet er wel heel mooi uit allemaal!
Oh en noig een vraag... Ik zie dat Little Label baby pakketten heeft. Rompers, broekjes, hansopjes enzovoorts. Het ziet er erg schattig uit, leuke kleurtjes ook, maar is het fijn spul? Lekker zachte tricot? Ik ben erg van de zachte en soepele baby-pakjes, liefst uit een stuk, en gruwel van baby's in spijkerbroek. (hoop dat ik hiermee niemand voor het hoofd stoot)

Hebben Nath en Vrolijk er geen ervaring mee?
Pebbles, als je wilt kan ik nog wel voor je kijken wat ik aan babykleertjes heb? Ik moet vandaag of morgen toch de zolder op dus dan kan ik de doos met kleine kleertjes mee naar beneden nemen. Er zitten geen spijkerbroeken tussen .
In dat babypakket zitten 3 rompers zonder mouw. Volgens mij ga je die niet gebruiken in november.
Graag Morrie. En dat geldt ook voor Lien (wiens vraag ik me nu opeens herinner), ik hou me graag aanbevolen!
De shirts tegenwoordig voor baby's zijn zo dunnig. Knorrie had geregeld een romper met lange mouwen aan daarom in het begin. En die is van augustus.
quote:Morrie schreef op 27 augustus 2009 @ 16:39:

In dat babypakket zitten 3 rompers zonder mouw. Volgens mij ga je die niet gebruiken in november.

Oh nee. dat is waar. Passen ze dat pakket niet aan het seizoen aan? Overigens heb ik bij de Pebbeltjes (van september en oktober) nauwelijks rompers met lange mouw gebruikt. Misschien bij zware vorst eens, maar verder altijd korte mouw.

Oh, ik moet echt van forum loskomen want nog wat doen! Erg is dat toch hè?
Volgens mij had je toen veel dikkere truitjes. Ik kon het me van Schorrie ook niet herinneren, maar bij Knorrie was ik echt blij dat ik een paar rompers lange mouw had gekregen.

En de vrouw van de babywinkel zei het laatst ook tegen me, toen ik rompers wilde voor vriendin die 2-ling krijgt in november.
Het ligt er ook aan hoe goed ze zichzelf op temp. kunnen houden. Knorrie had de eerste week nog weleens een wat lage temperatuur.
Pebbles, ik was ook erg van de babypakjes aan 1 stuk en die heb ik volgens mij nog wel in een doos liggen. Moet ik gaan zoeken?

En volgens mij ook nog wel rompers met lange mouw, want 't najaar/de winter waarin Boef geboren werd was het best koud.
Je moet natuurlijk niets, Athena. Maar aangezien ik weer met niets begin kan ik best wat gebruiken. Dus als je het kwijt wil, graag! En als je het weer terug wil, ook prima.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven