Singles and the City
maandag 20 juli 2009 om 05:58
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
donderdag 27 augustus 2009 om 20:07
Hey Xen.... Lekker dat je zo geniet van je vakantie! Spannend morgen je broertje! Eindelijk weer het weerzien, ga het eerst maar gewoon gezellig hebben en daarna wat later op de dag het goede gesprek te beginnen. Jullie zullen genoeg te bepraten hebben!
Ik ben nog niet echt aan het daten. Er zijn (klinkt aardig hoogdravend, maar het is echt zo) wel een aantal mannen waarvan ik weet die mij erg leuk vinden. Ik weet niet wat het is Maar het streelt de ego wel!
Vanavond later op de avond word ik trouwens gebeld door de date (die laatst na 2 dates met een andere vrouw/meid zoende)
Ik ben nog niet echt aan het daten. Er zijn (klinkt aardig hoogdravend, maar het is echt zo) wel een aantal mannen waarvan ik weet die mij erg leuk vinden. Ik weet niet wat het is Maar het streelt de ego wel!
Vanavond later op de avond word ik trouwens gebeld door de date (die laatst na 2 dates met een andere vrouw/meid zoende)
donderdag 27 augustus 2009 om 20:14
Nou we hebben toen hij mij vertelde dat hij met die ander was gegaan, nog heel erg lang gepraat. Nu nog steeds nog af en toe contact gehad, zo nu en dan een sms. We zouden nog een keer afspreken om even goed te praten. Het klinkt misschien raar en ik vind het heel moeilijk om mijn gevoel goed weer te geven hier....
donderdag 27 augustus 2009 om 20:24
donderdag 27 augustus 2009 om 20:28
donderdag 27 augustus 2009 om 20:31
donderdag 27 augustus 2009 om 20:43
quote:winkelmandje schreef op 27 augustus 2009 @ 20:24:
Ik heb alleen de "verschrikkelijke" eigenschap om alles te willen begrijpen. Vandaar denk ik, het gesprek......
Alleen moet ik wel heel erg lachen nu om mijn eigen posting.
Want ik heb ooit eens tegen iemand gezegd, dat je niet altijd alles maar kan begrijpen
Ik heb alleen de "verschrikkelijke" eigenschap om alles te willen begrijpen. Vandaar denk ik, het gesprek......
Alleen moet ik wel heel erg lachen nu om mijn eigen posting.
Want ik heb ooit eens tegen iemand gezegd, dat je niet altijd alles maar kan begrijpen
donderdag 27 augustus 2009 om 20:45
Dag allemaal, eindelijk wordt er weer een beetje geschreven hier Ben het eens met xen dat we weer een beetje vaker moeten schrijven (i know zeg ik, die het vaak laat afweten, al doe ik wel mijn best nu
Xen, klinkt goed hoor je vakantie! Lekker toch op die manier je dagen vullen! Spannend dat je je broer morgen ziet.
WM, waarom wil je hem nog zien/spreken?
Indi, leuk hoor je nieuwe katje! Goed idee om een weekje proef te draaien! Hopelijk klikt het een beetje tussen die 2 en wordt jij niet gillend gek
Pop hoi!! Ook zo moe dus of zal het ook zijn dat je last hebt van de maandelijkse perikelen?
Ik ben ook nog steeds moe, heb het zooo druk op mijn werk, dus denk dat het daar door komt. Echt toe aan weekend. Van de week slecht geslapen, omdat ex door mijn hoofd spookte, was beetje onrustig.
Olive, lekker relax avondje dus?
Volgens mij heeft iedereen het gewoon TE druk en daarom zijn we allemaal moe!
Dag nieuweling! ben even je naam kwijt, sorry!
PV, al weer een beetje beter?
Ik zit weer lekker lui op de bank, dekentje over me heen, laptop op schoot... lekker niks doen!
Xen, klinkt goed hoor je vakantie! Lekker toch op die manier je dagen vullen! Spannend dat je je broer morgen ziet.
WM, waarom wil je hem nog zien/spreken?
Indi, leuk hoor je nieuwe katje! Goed idee om een weekje proef te draaien! Hopelijk klikt het een beetje tussen die 2 en wordt jij niet gillend gek
Pop hoi!! Ook zo moe dus of zal het ook zijn dat je last hebt van de maandelijkse perikelen?
Ik ben ook nog steeds moe, heb het zooo druk op mijn werk, dus denk dat het daar door komt. Echt toe aan weekend. Van de week slecht geslapen, omdat ex door mijn hoofd spookte, was beetje onrustig.
Olive, lekker relax avondje dus?
Volgens mij heeft iedereen het gewoon TE druk en daarom zijn we allemaal moe!
Dag nieuweling! ben even je naam kwijt, sorry!
PV, al weer een beetje beter?
Ik zit weer lekker lui op de bank, dekentje over me heen, laptop op schoot... lekker niks doen!
donderdag 27 augustus 2009 om 20:47
WM, ik herken dat wel...altijd alles willen begrijpen.... ik werk daar voor mezelf wel aan, want het is dodelijk vermoeiend en het brengt je (vaak) nergens... Ik heb geaccepteerd, of althans ik probeer het, dat je niet altijd overal een antwoord of verklaring voor krijgt. Hoe frustrerend dat ook is, soms is het beter je daar gewoon bij neer te leggen en door te gaan met je leven...
donderdag 27 augustus 2009 om 20:50
donderdag 27 augustus 2009 om 21:01
Hé LM! Jij ook op de bank Ik ook, heerlijk relaxed. Alleen euhm... heb het nog steeds niet koud (ben wel verschrikkelijk moe ook... zou het in de lucht zitten? of zijn we allemaal te druk)
Je schreef dat je ex door je hoofd spook? Denk je nog veel aan hem?
Het alles willen weten is inderdaad heel vermoeiend. Ik heb dat echt los gelaten (althans, voor het grootste deel).
WM: Je kan hem best nog eens aanhoren. Maar als dat tegenvalt: gelijk loslaten en geen contact meer zoeken.
Je schreef dat je ex door je hoofd spook? Denk je nog veel aan hem?
Het alles willen weten is inderdaad heel vermoeiend. Ik heb dat echt los gelaten (althans, voor het grootste deel).
WM: Je kan hem best nog eens aanhoren. Maar als dat tegenvalt: gelijk loslaten en geen contact meer zoeken.
donderdag 27 augustus 2009 om 21:45
Zo. Ik kom me ook nog even melden.. Na 1,5u geslapen te hebben op de bank en verschillende telefoontjes gepleegd te hebben....
Hier alles ok...weer een lekker rustig avondje..dat heb ik ook nodig moet ik zeggen...
@Xen: Fijn dat je lekker van je vakantie geniet! Veel plezier morgen met je broertje! Ik kan me voorstellen dat het ook heel spannend is!
@WM: Succes met je gesprek straks..
@Olive: Kalm aan!
@LM: Jij ook kalm aan!
Hier alles ok...weer een lekker rustig avondje..dat heb ik ook nodig moet ik zeggen...
@Xen: Fijn dat je lekker van je vakantie geniet! Veel plezier morgen met je broertje! Ik kan me voorstellen dat het ook heel spannend is!
@WM: Succes met je gesprek straks..
@Olive: Kalm aan!
@LM: Jij ook kalm aan!
donderdag 27 augustus 2009 om 21:45
Haha Olive, jep ik ook op de bank! Even opladen voor de laatste dag van de week (gelukkig!).
Ja denk dat het wel een beetje in de lucht hangt. Misschien komt het ook wel een beetje door de omslag van het weer... ik verlang weer naar echte zonnige dagen (liefst dan wel als ik vrij ben
Ex liet out of the blue weer iets horen die avond, vandaar, dan komt er weer t 'een en ander los.
Sterkte WM! Laat je nog even horen hoe het gegaan is?
Ik moet nog even cadeautjes inpakken zo, voor morgen als ik naar een vriendin ga. Wel gezellig, heb haar alweer 2 maanden niet gezien en ze is zwanger, dus ga even checken hoe haar buik gegroeid is
Jullie nog plannen?
Ja denk dat het wel een beetje in de lucht hangt. Misschien komt het ook wel een beetje door de omslag van het weer... ik verlang weer naar echte zonnige dagen (liefst dan wel als ik vrij ben
Ex liet out of the blue weer iets horen die avond, vandaar, dan komt er weer t 'een en ander los.
Sterkte WM! Laat je nog even horen hoe het gegaan is?
Ik moet nog even cadeautjes inpakken zo, voor morgen als ik naar een vriendin ga. Wel gezellig, heb haar alweer 2 maanden niet gezien en ze is zwanger, dus ga even checken hoe haar buik gegroeid is
Jullie nog plannen?
donderdag 27 augustus 2009 om 21:51
Ja ik zit weer gelijk middenin de gesprekken en handelingsplannen dit schooljaar Dus daar ben ik mee bezig. Verder laat ik natuurlijk wel wat weten hoe het gesprek is gegaan!
Olive: Veel plezier met de wannabe Reiz te worden
LM: Veel plezier met inpakken, gezellig morgen naar een vriendin! Ow en zwanger...ik ben gek op babbies
Indi: Lekker relaxen!
Enne ik ga weer even verder met werken
Olive: Veel plezier met de wannabe Reiz te worden
LM: Veel plezier met inpakken, gezellig morgen naar een vriendin! Ow en zwanger...ik ben gek op babbies
Indi: Lekker relaxen!
Enne ik ga weer even verder met werken