Long Distance Relationship (LDR) nr.12

05-08-2009 23:34 3089 berichten

.

.

Voor een terugblik op nr. 11 -klik-

.

.

Alle reacties Link kopieren
Kjong hoe kan dat nou???? Dat is toch niet te geloven! Zoveel spanning, zoveel voorbereidingen en komt ie niet vandaag. Damn! Hele dikke knuffel!!
Kjong hoe kan dat nou???? Dat is toch niet te geloven! Zoveel spanning, zoveel voorbereidingen en komt ie niet vandaag. Damn! Hele dikke knuffel!!
Wat????? Niet te geloven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik snap niets van dat bij te betalen bedrag, betekent dat ook dat je het geld voor dit ticket gewoon kwijt bent? Oh het is zo frustrerend voor Kman, je stelt je helemaal in op die datum, hebt je vrienden en familie gedag gezwaaid, en dan sta je weer op de stoep. Heb jij ook een vriendin ofzo die langs komt Kjong? Want voor Kjongen en Chipita is het natuurlijk heel moeilijk te vatten en moet jij de sterkere zijn, maar hoe zit het met jou zelf?

?! Nee! Waar slaat dat nou op?!

Eens met Marg: ga zelf ajb ook effe de spanning weghuilen of 'n borrel pakken met 'n naaste. Wat 'n klotezooi (en dan 10x kloteriger).
Kjong,

Baaaaaalennnnnnnn. Wat een frustrerende ervaring, maar hou de moed erin. Heel veel sterkte.

Hij heeft een MVV. Hij komt!!!!!!!!!

(Ik ben een meelezer op dit en het islamitische mannen forum, Sinds een jaar een ldr met een lieve marokkaan, die van de zomer 6,5 week bij mij in NL verbleef en voor november het plan heeft hier weer te keren)
2x
anoniem_80657 wijzigde dit bericht op 27-08-2009 19:55
Reden: 2x
% gewijzigd
Kjong, wat kan ik nog zeggen, behalve K*T.
Kjong! Hoe is 't? Heb je nog nieuws?

Zullen we gewoon weer opnieuw gaan tellen? (+ die afwas gaat zich zo wel heel hoog opstapelen, ai)
Neeeeeeee! Weet helemaal niet wat ik nu zou kunnen zeggen. Dit is toch niet te geloven! Nou jaaaaaa zeg!

En nu kun je weer opnieuw aftellen en wachten.. Jee, Kjong, wat vindt ik dit ontzettend jammer voor jullie. Eindelijk is het zover en wordt het weeeeer uitgesteld.
Sorry dames, twee topics kan ik niet bijhouden.

Mocht je meer willen weten (tussen al het dronken gelul door) dan verwijs ik je nu even naar Cheers op Kinderen.

x
Kjong, samen 'n roseetje is best lekker! Gelukkig had ik nog wat in huis. Fuck de tijd....zaterdag is jouw time. (Praise the Lord dat ik niet voor je deur stond, karma?)

By proxy heb ik hier 'n stuk of 40 surinaamse hapjes staan maken. Iemand?

Ine, tegen de 50??? Ben jij helemaal betoeterd, ik ben pas 39!!!! Ja, en dat blijft voorlopig nog wel 6 jaar zo. En nu de schurft weg is, de wallen weer verdwenen durf ik te zeggen dat het soms wel als 39 lijkt! Nog wat gehoord van buurman? Het zal toch niet dat hìj het is????

Verder zwaai ik af, morgen weer gezellig werken, blerk (waar blijft die 137 miljoen?) dus maar weer braaf slapen.
Slapen?

En ik wilde je net een oneerbaar voorstel doen.
Kom maar op met dat oneerbaar voorstel....heb ik ook nog wat
Wijntje?

Ik zit nu aan wit.
Kjong, zo te zien heb je het nog laat gemaakt. Gisteren. Goed van je. Alkohol werkt toch het beste.

ik ben erigenlijk wel benieuwd wie die iemand is die iets met de bijbetaling over het hoofd heeft gezien (of had ik dat door moeten hebben?). Nou ja, we tellen maar door. Zaterdag it is? Dan nu nog

1!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nachtje

En een raar verhaal met die verkeerde inschrijving van die Indiaanse mevrouw. ik hoop dat dat geen problemen gaat opleveren, maar ik ga ervan uit dat dat niet zo is. Jij hebt toch echt niets gedaan.

Zo ik moet hier opruimen, schoonmaken, inpakken,cadeau voor schoonma kopen. Naar verjaardag en dan direkt door naar Duitsland. En ik heb al een uur dingen voor mijn werk gedaan. Om 6.30 s'ochtends, ja! Gaat mij nog eens iemand zeggen dat ik niet hard genoeg werk. Maar nu lekker een week vrij. En de laptop gaat NIET mee.

Dus kuskus, daag
Nou daar zit ik dan klaar voor het hereningingsverhaal

Las eerst de AK en had gewoon zware zenuwen in mn buik (echt erg, laat staat hoe jij je voelde) toen ik las dat Isiss schreef ik had nog niet gelezen dat ie niet komt op het forum. Staat hier al heel de tijd een broodje tonijn te verpieteren maar heb er net een hapje van genomen nu ik weet dat ie dan zaterdag komt.

Ik snap er alleen nog niks van hoor, Kan je mss copy/ paste doen vanaf Cheers. Ben al 7 paginas terug vanaf het einde, maar nog steeds niet het verhaal dat ie niet komt. Jullie schrijven daar zó veel daar is echt geen touw aan vast te knopen.

Weet je, en dit is erg dat ik dit zeg, maar eigenlijk hoort dit ook gewoon zo bij jullie. Het is nog niet 1x van een leien dakje gegaan dus hoe kon het ook dat ie "zomaar" op het vliegtuig zou stappen. Er moet ook op het laatst nog even "drama" in anders zou het wel heel raar zijn.
Stomme maan. Vanavond zou dan zogezegd de tweede maan te zien zijn. Gewoon nep. Hele avond zitten vernikkelen van de kou op het strand. Wel met voldoende vodka om warm te blijven. Is het gewoon fucking bewolkt. En is het gewoon nep. Stom gedoe. Nu ga ik maar slapen. Alles draait een beetje.
Woehahaha!

Ik ben ook een keer vallende sterren gaan kijken. Waar we 20km voor hadden gereden. Een heerlijk stukje strand hadden opgezocht. Stoelen gejat van een vage strandtent. In gaan zitten. Beetje onderuit zakken. Hoofd in de nek gegooid: Wolken! Al die tijd niet omhoog gekeken.
Ik kan het ook niet vinden bij Cheers! Ik bekijk het maar even van de zonnige zijde: nog maar één nachtje!!!!!!

Rianne, was dat mars? ('rode maan')?

Ik heb die zonsverduistering jaren terug gezien en dat vond ik wel indrukwekkend. Mijn ouders zijn supercool, die pakten ons op en zijn naar Noord-Frankrijk gereden daar voor. Er waren behoorlijk wat mensen speciaal naar díe plek gekomen, en vlak voor het helemaal donker werd werden ook alle vogels en dieren stil, heel erg creepy! Daarna zijn we wat gaan eten en om vijf uur 's middags zat ik weer thuis op de sportvereniging. Hoe cool is dat? (hopelijk doe ik later ook zulke dope dingen met mijn kinderen als mijn ouders altijd doen).

Es, heeeeeeeel veel plezier!!!!!!!!!!!!!!
Hahahaa!

Waarom was het nep? Was het niet echt maar kon je het gewoon niet zien omdat het bewolkt was?

Kjong: weer aan het werk?. Is zaterdag al zeker? (zo zeker als kan)
Mochten jullie je vervelen: er staat een nieuw bericht op mn blog. Gaat niet zozeer om het bericht alswel om de foto's. Zitten weer best mooie tussen al zeg ik het zelf

(oh Es, je smiley deed het niet omdat er een punt voor stond. Je moet dan even een spatie er tussen doen als je doet .:rofl: doet ie het niet en zo . wel.)
Ik heb Kjongs postings van Cheers even gekopieerd. Hoeven jullie niet allemaal naar de horrorpijler (wel gek er bestaan op dit forum twee horrorpijlers, ligt eraan bij welke groep je hoort, voor de ene groep is dat Kinderen en voor de andere Relaties)

Jij vind het toch wel goed kjong?

Zo, lekker gegeten (van gisteren nog). Kjongen staat onder de douche relaxed prepuber te wezen. (Betekent prepuber: ik heb niet altijd mijn hersenen bij me behalve voor veel te grote woorden uit zo'n klein bekkie, noch mijn oren, en mijn eerste antwoord is Nee, áls ik al antwoord? Nou dan klopt het, verzin anders maar een ander woord.)

Chip in nest. Met haar heb ik het niet eens over gehad. Gewoon in ritme gehouden.

Het is geworden: Zaterdag. Zelfde tijd.

Morgen kan ik niet een hele dag werken, want ik heb afspraken gemaakt, maar ik ga wel een paar uurtjes draaien. Heb alle uren en centen te hard nodig.

Maar!

Meave, ben je gek, we komen geen cent tekort. Behalve dan voor het ticket. Maar dat signaal (van reisbureau, dat er meer bij moest) heeft iémand genegeerd (niet overgemaakt).

We houden het dus maar gewoon op administratieve fout in het betalingsverkeer.

Er zijn raardere dingen gebeurd, de afgelopen tijd, qua administratieve foutjes.

En niet bij ons, maar wij hebben er wel last van. En kunnen er evt in toekomst nog meer last van krijgen.

Want.

Ik kreeg van de week een brief van de gemeente. Gericht aan mevrouw XYZ. Op mijn adres. Geen foutje in dat adres. Ook niet een brief 'aan de bewonders van dit adres'. Dus ik bedenk me, hier klopt iets niet. Combi gemeentebrief, onbekende mevruow haar naam én wel mijn adres.

Ik besluit het daarom open te maken.

De inhoud van de envelop bestaat uit een welkomindegemeentebrief, een GBAuittreksel, en een folder voor nieuwkomers.

Op het GBAuittreksel zie ik haar naam staan, mijn geboortedatum, haar geboorteplaats in India, en mijn adres.

Er klopt inderdaad iets niet.

Ik bel de gemeente, krijg een baliemevrouw aan de lijn die me verteld dat mevrouw XYZ dezelfde geboortedatum heeft als ik, en dat zij niét op mijn adres staat ingeschreven, dus dat er een computerscherm-aanklik-foutje is geweest. Zij zal het doorgeven aan degene die de inschrijving van Indiase mevr XYZ heeft gedaan verwittigen. Als ik de brief retour stuur als extraatje is er echt helemaal niks meer aan de hand.

Oh. Ok.

Nu ben ik niet een van de vlotste met administratie, bij mij thuis dan, wel op mijn werk, dus de envelop slingert ergens tussen de magnetron en muur, of halverwege mijn tas. Maar ja, heb ik er haast mee dan? Hoewel er in mijn achterhoofd wel wat knaagt: Stel dat ik een uitkering had gehad, dan zou zo'n lullig foutje mij aardig in de problemen kunnen brengen. En, zij is nieuw in Nederland... betekent dat dat zij contact heeft met de IND als Indiase... en wat betekent dat voor mij...? Maar ik negeer het.

Nou dat moet ik dus niet doen, nooit doen, maar na 37 jaar heb ik mezelf dat nog niet aangeleerd dat ik voor de volle 100% te vertrouwen ben.

Dus rarara, wat komt er vandaag binnen...?

Een brief van de IND.

Aan de Indiase mevrouw XYZ.

Op mijn adres.

Waarin staat dat zíj haar verblijfsvergunning kan komen halen.

(Effe Kjongen naar bed mieteren, straks deel II

Ach ja, Sinterklaas komt ook niet elk jaar op dezelfde datum aan.

Affijn, deel II. (Waar was ik gebleven?)

Morgenochtend, in mijn vrije uren, ga ik na de fysio dus maar naar de gemeente. Waar ik via DigiD geen afspraak heb gemaakt, dus dat betekent een nummertje trekken (dan heb ik dat maar vast ingehaald), en waaaaachten. Waarschijnlijk tot na sluitingstijd, omdat alle DigiDafspraken voor gaan.

En daar, op het gemeentehuis, jeweetwel, daar waar ze het licht noch het wiel hebben uitgevonden (waar ze mij verkeerde informatie verschaften zodat uiteindelijk Chip alsnog niet erkend kon worden) moet ik dus het eerder geposte verhaal doen. Wat natuurlijk in schreeuwen en lelleke woorden gaat eindigen, wat ik je brom:

Dat er iemand op mijn adres ingeschreven staat.

Huh, nee heur.

Jawel, kijk maar want ik heb een brief van jullie.

Oh, nou inderdaad, maar in het Systeem staat het niet.

Jawel, want kijk maar, het is zelfs door gegeven aan de IND.

Huh...?

En dat dat raar is dat iemand zomaar op mijn adres staat ingeschreven, want ik ben hoofdbewoner, en hoofdbewoners moeten toestemming geven om andere nieuwe bewoners in te schrijven, en dat heb ik niet gedaan, dus jullie fout.

Fout fout wij doen nooooit wat fout.

Dan moet ik mijn erkennigsverhaal heeeel snel inslikken, en ze rustig uitleggen dat ze wel wat fout hebben gedaan, en dat dat te bewijzen is met de INDbrief. Dat ze niet alleen MIJ heel erg lastig vallen met die fout, maar dat er ook ergens in de gemeente een mevrouw XYZ zit te wachten op een brief die ze niet krijgt waardoor ze op een gegeven moment illegaal in NL verblijft... blablabla

Dus dat word hommeles.(Morgen vertel ik of het inderdaad zo gegeaan is. Maar ik wil er best om wedden.)

En dat dan tot daar aan toe.

Want.

Ik kom aankomende week nog een keer bij hetzelfde gemeenteloket (die van de inschrijvingen van nieuwe medelanders), waar dezelfde ambtenaar zit (want die zit daar altijd). En dan kom ik iemand INschrijven ipv uit.

Dit keer wel terecht. Maar het is natuurlijk wel heeeel erg raar (sowieso al een achterlijk toeval, maar bij een starre ambtenaar al helemaal verdacht) dat IK net iemand heb uit willen schrijven die contact heeft met IND, en krap 4 dagen later iemand in diezelfde positie in kom schrijven.

Dáarnaast is het natuurlijk voor de afdeling Verblijfsvergunningen van de IND wel heeeeel erg raar dat er TWEE nieuwkomers op mijn adres ingeschreven komen te staan.

Hoe ik de gemeente het adres van mevrouw XYZ met wat krachttermen en overredingskracht kan laten veranderen, het is al te laat, want de gemeente is niet de enige instantie die mijn adres als de hare heeft staan. En laten we nou net tegelijkertijd te maken hebben met exact dezelfde instantie.

Dat wordt hommeles by proxy.

Je kunt me gerust betichten van achterdocht. Van wantrouwen.

Maar zeg eens eerlijk.

Zo gek is dat toch allemaal niet bedacht door me, na 2,5 jaar gezeik met instanties?

Of wel dan?

Nou ja. We zien morgen en deze week wel wat er loos gaat. En wat de toekomst nog voor misverstanden brengt door deze bureaucratische dwaling.

Want als iemand dit -verkeerd- oppikt bij IND hebben we er de aankomende 4 jaar Last van.

Ik zorg in elk geval dat er een gezellige advocaat klaar staat.

HUH?!?!?!?!

Nú snap ik er echt helemaal niks meer van!
anoniem_38961 wijzigde dit bericht op 28-08-2009 08:57
Reden: maar bedank Es, ik had dat dus niet gevonden!
% gewijzigd
Jongejongejonge hoeveel kan er mis gaan zeg?!??! Echt niet normaal dit!!!!!
He?????? Nou ja, wat is dit nu weer...

Tis te hopen dat we snel een Kjong-update krijgen en dat het allemaal simpel opgelost kan worden, maar mijn hemel, dit is echt niet normaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven