Mirlo's inloophuis, part two

18-08-2009 11:16 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wordt flauw van steeds diezelfde openingstekst.
Geen bijzonderheden
Hè wat een tegenvaller.
aloha meisjes, kom net weer in huis van een lange dag werk. Met als afsluiter het gezamenlijke etentje met mijn collega`s en leidinggevenden.

Die centen moeten gewoon geaccepteerd worden, het is nog steeds een wettig betaalmiddel.

Balen van je huizen. Er zit een makelaar in mijn klantenbestand, als ik wat voor je kan doen laat het me maar weten. Deze makelaar heeft voor mijn teamleden en wat andere collega`s uit de organisatie wel vaker goede zaken verricht.
update namens Freak

Ze heeft nog even geen energie/behoefte om online te komen en is emotioneel nogal uitgeput maar bedankt iedereen wel voor alle lieve sms-jes/telefoontjes etc.

Morgen heb ik met haar afgesproken en ik ga rond 11.30 naar haar toe met We halen dan samen minifreak uit school en ik kijk morgenochtend nog even voor iets lekkers mee te nemen voor de lunch.

Verder ben ik zelf eigenlijk nogal flabbergasted na ons telefoongesprek van zojuist.

Freakman had maandag vrij genomen en is daarna gaan werken (opvang minifreak geregeld voor na schooltijd).

Freak is door een vriendin uit zhuis opgehaald gistermiddag en trof thuis een pokkebende vanaf zondag aan en hij kwam pas om 21 uur thuis van zijn werk. Beetje wat dingen geëscaleerd helaas. En gek genoeg lijkt hij zich slachtoffer te voelen.

Voet/beknelde zenuw schijnt 'vanzelf' goed te moeten komen. Geen fysio of zo. Maar ze kan voet alleen plat neerzetten, afwikkelen of op hiel staan kan niet. Sporten mag beperkt/voor zover het gaat. Volgende week woensdag staat er een MRI gepland voor nog niet te traceren uitvalgevoel hand/arm.

Ze weet niet wanneer ze zin heeft om te forummen. Kan ineens morgen zijn, maar wellicht ook pas volgende week.

Was nog vergeten: freakman is nu 'bij de andere partij' zeg maar.
Thee, je wilt mijn emailadres, wat leuk.

Yas, stuur maar door hoor!

Knuffel Freak namens ons allemaal maar stevig en geniet van de luch!
Eh kookie, was toch nav jouw mededeling dat je mee wilde doen??

Yas/Its, zie mail *grijns*
Sjee, wat een oetlul.

Freak en ik hebben altijd gedacht dat Freakman en exYasman broers konden zijn, allebei fatsoenlijke mannen die nooit...

En als....dan op de fatsoenlijke manier.

exYasman zou niet in zijn hoofd halen om zaken uit te halen waar FM nu mee bezig is. Mijn nieuwe lief ook niet.

Nou, Freakman mag niet in exYasman's schaduw staan! Ook niet van mijn aanstaande man!

Zo, ik heb gesproken!!!

Het gekke is, een andere vriendin gaat door precies hetzelfde nu. En die vent gedraagt zich ook als een gek. Exact hetzelfde.

Thee, heb je het mailadres van Kookie doorgestuurd.

Zie net je mail. 'grijns"

Go for it!

Antwoorde doe ik straks, als ik 'rustig' op mijn werk zit.
Geen bijzonderheden
Ook goedemorgen,

Had over mailadres kookie heen gelezen omdat de rest vanuit hotmail ging.

Bah, was om 6 wakker en wil nog slapen eigenlijk, minstens 1 tot 1,5 uur.

Werk ze, het grote aftellen is begonnen voor jullie.
Griekenland, geen wolkje aan de hemel.

Heeft iedereen verder de vakantie er al op zitten?

Herfstvakantie heb ik vrij!, kan me er nu al op verheugen,
Ik ga zo even wat dingen kopen en dan naar Freak. Zag in m'n cadeutjesvoorraad ook nog 2 leuke dingen voor mini. Altijd handig die Action-voorraad
Kookie, ik heb de mail aan je doorgestuurd. Daar staat alles in.
Dus tot zover de afspraak dat hij apart zou wonen. Niks apart wonen maar bij haar wonen? Waardeer ineens dubbel mijn vent.

Thee, klopt inderdaad dat ze zo spastisch doen in de bus over centen. Daar heb ik ook een keer commentaar over gehad dat ze die niet gingen, wilden, mochten aannemen als ik daarmee dacht te gaan betalen. Het liefst hebben ze gepast en zeker niet hoger dan 10 euro. Bij een te hoog bedrag nemen ze je gewoon niet mee als je niks anders bij je hebt. Dan moet je maar gaan wisselen en de volgende bus pakken.

Heb net mijn ongesteldheid zo'n beetje achter de rug, gelukkig want daar werd ik niet echt heel vrolijk van. Het is hier vandaag Bommen Berend maar weet je, dat kan me ff niet zo bommen.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Wat is Bommen Berend?

Vroeg me trouwens nog af hoe het ging op (nieuwe) school Dochter, of heb ik daar overheen gelezen.

En Freak zegt dat als hij niet kiest voor echt apart/zelfstandig tijdelijk dat hij daarmee zijn keus gemaakt heeft wat haar betreft....

Even de lunch voorbereiden die ik meeneem en dan zo op pad.
En gelijk heeft ze dan ook! (Freak)

Gronings ontzet of Bommen Berend, elk jaar op 28 augustus. Herinnering aan het mislukte beleg van de stad in 1672.

De rest van het verhaal staat hier

Had nog niet geschreven hoe het ging op de school van dochter.

Komt nog. We gaan nu eerst boodschappen doen.
Ja, die keus heeft ie gemaakt, het is hard voor d'r maar weg met hem.

Hij een beetje rondneuken met zijn chickie en zij de deur openhouden.

Neen. Freak is veel meer waard. Dit heeft ze niet verdiend!
Geen bijzonderheden
Hallo lieverds,

Mag ik jullie onwijs bedanken voor de prachtige bos bloemen en de kaart en alle lieve woorden.

Ik ben helaas niet echt in een superstemming.

Hij is inderdaad een l*l maar helaas is mijn "houden van"ook niet ineens over.

Gisteren was hij bij haar en is hij niet thuis gekomen en vandaag smste hij of ik wil dat hij thuis komt of weg blijft.... ja duh moet ik dat voor hem gaan beslissen.

Ik heb in overleg met thee teruggesmst dat hij een vent moet zijn en zelf moet beslissen... als hij dus niet thuis komt vanavond dan mag hij er wat mij betreft blijven!

Verder is pootje nog niet in orde en dat kan nog wel even zo duren en ben ik eigenlijk nu al nerveus wat er uit de MRI komt... of zal het dan toch echt de stress zijn die mijn lijf laat steigeren.

Kus voor alle steun en fijn weekend!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Net stond Yas er nog niet... en je hebt gelijk schat ik ben meer/beter waard....
Dikke knuffel!

Ik heb nog een aanbod van Xaloy voor je in de aanbieding, wij gaan tussen Kerst en Oud en Nieuw naar ze toe een paar dagen. Xaloy nodigt jou en miniFreak ook uit.

Dus ga met ons mee!
Geen bijzonderheden
*sneakt topic in*

Aanbod hiermee bevestigd. Dikke knuffel, arme Freak. Wat een ellendige tijd voor jou!! Ik denk aan je!!

*sneakt topic weer uit*
Wat een lief aanbod... ik ga het zeker in mijn achterhoofd houden.. ik durf nu nog geen definitief ja of nee te zeggen maar het lijjkt me heel leuk!

THANKS
Freak, heel veel sterktes van mij. Ik vind het zo naar voor je!!
Dank je Zamirah... ja dit gun je niemand dat weet ik zeker!

Pfffff

Gelukkig is minifreak aan het logeren bij een vriendinnetje dus ik kan lekker vrijuit kletsen janken en gillen en heb net een moddervet patatje op ( men wat kan dat lekker zijn.. en he ik kan het hebben de kilo's verdwijnen nu zonder dat ik er ook maar iets voor hoef te doen!)

En het eerste wijntje nu al lekker ingeschonken zonder dat daar iemand maar wat over zegt!
Gewoon doen...ik was in die tijd voortdurend in benevelde toestand, niet dat dat nou zo verstandig is, maar wel begrijpelijk.
Xaloy, je hoeft niet te sneaken, hoor, je kunt gewoon meeschrijven.

Laat het/de wijntje(s) je smaken, Freak!

En denk maar over het aanbod na. Zou het heel leuk vinden!

Ondertussen weer alle sterkte en liefs toegewenst!
Geen bijzonderheden
Van mij ook sterkte, Freak, zat met m'n oren te flapperen toen ik het van Yas hoorde.
Die bloemen en zo heb je meer dan verdiend, Freak!

Ik vind het heel goed dat je hem hebt gesmst dat hij die keuze zelf moet maken. Als hij ervoor kiest daar te blijven 's nachts je besloten hebt dat hij niet terug hoeft te komen. Misschien komen die klachten inderdaad wel daar vandaan. Wie zal het zeggen. In elk geval heb je zeer zeker beter verdiend.

En nee, je gevoel draai je niet zo 1-2-3 uit. Dat zou wel heel makkelijk zijn maar dan ook weer raar als dat kon.

Sterkte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven