Good Luck

16-07-2009 21:51 2988 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hel, ik zeg: leuke kast! Dat is wat ik zeg!!! Aanwinst! Sterkte met Mare-bijna-kleuter...

Mal, wow een vingino-jas. Gaaf!

Star, lief dat je informeert naar jongste. Nu hele sterke hormoonzalf gekregen voor een kuur van een week. Maar één keer per week in bad (alles parfumvrij maar dat deed ik toch al), gelukkig wel kort douchen, melk en soja weglaten en over drie weken terugkomen. Ventje nog te jong om te testen. Ik denk zelf ook niet echt aan allergieen (wel aan intoleranties), het is denk ik een combi van veel dingen en nu dus huidje rustig proberen te krijgen.

Amalia, wanneer naar NY? Wat ga je nu allemaal doen daar?

Mamax, wat knap van jou zeg (kussen). Wow, petje af!!! Erg mooi gemaakt.
Ha, kan zondag via soort marktplaats nog bergje Baufix ophalen. Fijn!

Venten liggen te slapen gelukkig. Ik ga zo eens kijken of ik de kat kan vinden. Die was vannacht misselijk (het kwam er aan alle kanten uit zeg maar) en is nu weg....

Morgen met moeder van de kita en haar twee kindjes naar Ikea om te ontbijten (ja hoor, zwaan kleef aan haha). Veel zin in. We gaan kijken of we de oudsten in Smalland kunnen droppen (eerste keer). Ik ben benieuwd, hoop dat het niet zo druk is. En dan zijn ze samen, dus dat is misschien wel fijn om te proberen.
Nou, deze jas blijft. Hij staat erg leuk! Hij is wel iets aan de grote kant maar in de winter zit er ook een trui onder en dan is het wel de goede maat denk ik. Bovendien kan hij ook nog wel wat groeien nu.

Jinny, leuk naar Ikea! Ga je alleen ontbijten of ook nog even wat rondneuzen?
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik denk beide Mal. Veel zin in. Eerst ontbijten en dan een rondje. Is erg leuke moeder en zijn ook leuke kindjes (vriendjes van oudste), dus ik vind het erg leuk dat ze mee gaat! Is nog een lang weekend....

Wat lief dat jouw vent die jas trouwens ging halen. Dat zou mijn vent echt niet doen (die HAAT winkels) en als ie het zou doen zou ie de verkeerde halen.
Oh ja, kun je nog een plaatje plakken van Dé Jas?
Mal, ik heb net gebeld naar de winkel. bleek in de etalage nog een 92 te hangen dus ik ruil hem toch maar om. Het is idd pas augustus en ze moeten nog de hele winter... Maar leuk hè? Heb je die blauwe of grijs/blauwachtige (zag op een site dat er 2 kleuren waren).

Veel plezier bij Ikea Jin!
Amalia, ik denk de grijsblauwe, maar ik vind hem ook wel blauw... beetje aparte kleur.

Jinny, ik heb de winkel gebeld dat ze hem apart moesten hangen in de goede maat. Dan zou M alleen even kijken of hij de kleur wel leuk vond. Dus dan kan het al bijna niet meer mis gaan .

Deze is het:

staat onwijs stoer in ieder geval. Ik zoek er nog wel een leuke kleurige sjaal bij, muts wil Jonathan nooit, dus dan doe als het koud is de capuchon op en dan strak dicht, dan krijgt hij het ook niet af.
Stressed is just desserts spelled backwards
Plak nou eens een plaahaatje, of jij dan Amalia? Ik zie door al die jassen dé jas niet meer .

Grappig, volgens mij is mijn jongste groter dan jouw jongste Amalia....
Ooohw, mosterd....

Leuke jas!!! Heel stoer.

Nou Mal, nog steeds petje af hoor, voor Malman. Mijn vent zou het dan nog presteren om met iets thuis te komen dat voor ene mevrouw Zwartjes uit een verpleegtehuis was weggehangen....
Fijn dat je iets hebt gekregen in ieder geval Jinny. Slaat vast wel snel aan als het zo'n heftige creme is.

Melk en soja weglaten wel pittig tegelijk lijkt me. Hopelijk lust hij ander drinken ook
Pfff, net een hele zak chips weggewerkt. Snaailust :( .

Maar het is wel gelukt!!!! Joepie!!!! We zijn volgende week al weer vijf jaar getrouwd en nu heb ik in de ochtend een fotoshoot geboekt. Met ons gezinnetje en de ventjes alleen. Veel zin in! Als cadeautje voor vent.
Star, hij mag dus wel water, thee, af en toe vruchtensapje (maar geen cuítrus en zo). Je zou denken, wordt ie slank van .
Leuke verrassing!
quote:Jinny schreef op 28 augustus 2009 @ 20:57:

Star, hij mag dus wel water, thee, af en toe vruchtensapje (maar geen cuítrus en zo). Je zou denken, wordt ie slank van .

Lust hij wel thee?
Leuk plaatje van die jas

Ja Jin, is die van jou groot. Kijken ze raar van op in Jinnyland of niet? Stevige Hollander. Ik heb ze rank en slank. waar dat vandaan komt is heel erg onduidelijk...
Nee die Duitsers en hun braadworsten zijn lekker slank Amaal
Joehoe!

Pfff, ik ben er toch moe van geworden, dagje rustig aan doen, ik moet zo weer naar bed .

Jeetje en ik werden vanmorgen om half 10 wakker (kind was dus om kwart over op KDV, ghe ghe ghe). Daarna even rondje dorp gewaggeld en met vers gerookte zalm thuis gekomen die ik dus op een lekker broodje gedaan heb. Uurtje in zon gezeten. Bad genomen en toen was het alweer vijf uur...

Zo, iedereen dus aan de winterjassen. Ik hier vanmorgen ook een fijne roze gezien van Name It maar ik werd zo onbeschoft terzijde geschoven in winkel dat ik hem fijn terug gehangen heb. Zal morgen eens zien of ik hem op Inet ergens kan vinden. Sukkels... (don't f*** with mijn korte lontje momenteel ).

Mal, ik vinnum gaaf, de jas van Mr J.

Star, ga nou in hemelsnaam eens bevallen mens, ik word er helemaal zenuwachtig van...

Nee hoor, hoest? Las dat je beter slaapt? En de pijn in lies? Te doen?

Jin, leuk een fotoshoot! Ik ben benieuwd, resultaat straks op groep he?
Hahahahahaha Suus, jouw winkelactie zou de mijne kunnen zijn. Als ik ergens niet tegen kan.... rot maar op dan, dan koop ik het wel ergens anders

Lies gaat goed, moet wel even door de pijn heen, maar dan verdwijnt het. Slapen gaat beter idd, wel elk uur wakker, maar dan val ik weer in slaap

Broodje verse zalm, goehoeeeed!

Juul weer voldoende opgeknapt dat ze lekker naar kdv ging?
lengte Star, niet de breedte....
J iig niet ziek genoeg om haar thuis te houden . Ik moest een dagje rustig aan weet je nog?

Amalia, het klinkt ranzig, waar hebbie het over?
Ik kan ook wel rustig aan met kind soms, als ze zin heeft in televisie kijken
Is toch altijd een stuk minder relaxed dan helemaal zonder. Daarbij, ze vindt het leuk dus ach
Fijn dat het na opstartpijn wel beter gaat met lies. En dat je iig ook nog slaapt. Na ja, morgen baren toch? Leuk voor Vis :-)
quote:amalia schreef op 27 augustus 2009 @ 13:10:

[afbeelding]

Deze voor BerendNiet terugbrengen! Hij is gaaf!
Yep verjaardagskadootje voor Vish

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven