Mutsen II

24-07-2009 20:27 3397 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, Sokje. Heftig en wat gaat dit opeens snel.

Is je moeder thuis bij je vader of in het verpleeg/ziekenhuis?

Heel veel sterkte... jeetje, wat moet jij je kut verdrietig voelen.
mijn moeder is thuis, mijn vader is nu alleen bij haar en vannacht is er thuiszorg. Gelukkig, want het is voor mijn vader ook niet niks.

Thanx, Vrolijkerds; fijn dat jullie meeleven.
Als mijn toetsenbord meewerkt kom ik je ook vandaag weer even een brengen.

Wat snel gaat het opeens, en wat erg voor je vader ook.

Ik kom me even afmelden, morgen verjaardag bij ouders en daar blijven we ook slapen, ik ga niet graag in 1 dag heen en terug met de kindjes. Zondag dus pas weer terug, en dan meteen inpakken voor maandag, midweekje weg.

Nu nog een was ophangen, nummer zoveel vandaag.
veel plezier Citro! en welterusten voor iedereen. hoop dat Pammie een leuke avond heeft gehad, ondanks de 'geen zin'.
goedemorgen.

mijn moeder leeft nog. Bizar, hoe je dan je vader belt en vraagt hoe het nu is

wij gaan vandaag naar zus en zwager die in vakantiehuisje zitten. beetje afleiding.

fijne dag allemaal!
Ook een hele bizarre mededeling om je dag mee te moeten beginnen. En ik weet niet eens of ik opgelucht voor je moet zijn of niet. Fijn dat je naar je zus gaat; die zal als geen ander snappen hoe je je voelt.
quote:sokje schreef op 29 augustus 2009 @ 08:02:

goedemorgen.

mijn moeder leeft nog. Bizar, hoe je dan je vader belt en vraagt hoe het nu is

wij gaan vandaag naar zus en zwager die in vakantiehuisje zitten. beetje afleiding.

fijne dag allemaal!Ik denk dat het nog 10.000 keer bizarder is als hoe ik me voel bij het openen van dit topic, me schrapzettend voor het slechte nieuws. En dan leeft ze nog. Ze is blijkbaar pittig, jouw moeder Sok . Sterkte ook vandaag weer.
Same here. Wat moet je zwaar zijn voor jullie nu, het afwachten.
Mooi gezegd Morrie, ik ging ook een beetje met knikkende knieien naar dit topic....

En wat Nippo zegt is ook waar; moet je hier nu opgelucht of niet om zien, het moet vreselijk verwarrend zijn. Fijn dat jullie naar zusj gaan, hoop dat 't de afleiding brengt die jullie allemaal nodig hebben.

Sterkte vandaag en morgen, ik ben een nachtje weg, morgenavond weer terug. Ik zal aan je denken..... Heel veel kusjes en liefs,

es
Ik hoop dat je een beetje afleiding hebt bij je zus. Sterkte vandaag.
Hopenlijk inderdaad een beetje afleiding vandaag Sokje!
Sterkte vandaag Sokje. Ik heb vannacht aan je gedacht
Hoe is de dag gegaan Sokje?

Ik had slecht geslapen vannacht en dus een lummelhangdagje. Is ook wel eens lekker. Remman heeft nog wel nieuwe lundiaplanken gehaald zodat we morgen Meis haar kast kunnen uitbouwen. Haar kleding gaat uit de gemeenschappelijke kast en mag nu op haar eigen kamer.
Sok. Arme Sok. En de rest van Sok's familie. Zucht.
Ik kwam ook even kijken hoe het is. Heb de hele dag aan je gedacht Sok.

Is het gelukt met de planken Remma? Lummelen is ook weleens lekker. Hoop dat je vannacht beter slaapt.

We zijn net terug van zus. Was leuk. Vind het raar om nu over van die alledaagse dingen te kletsen eigenlijk.
Dat heb ik ook Pammie. Dat ik dat raar vind. Maar toch denk ik dat dat best kan. En dat Sok dat ook niet vreemd vindt. Het moet geen wildeplaatjesplakavond worden, uiteraard.
Is ook een beetje raar eigenlijk .

Hier terug van de doop van buurkindje. Was niet ongezellig hoor, alleen zal ik wel nooit kunnen wennen aan het drinkgedrag van mijn dorpsgenoten. Ik houd van een glaasje wijn op zijn tijd, maar de lol van 20 glaasjes Schnapps/Korn in 3 uur tijd ontgaat me. Ik heb dus ook niet meegedaan.
Mijn reactie was dus op Pammie. Staat nu een beetje raar, net alsof ik reageerde op laatste zin van Remma.
Ik had wat futiliteiterigs getypt maar vond het toch echt zo futiel dat ik het weer weg heb gehaald. Ik denk dat ik het maar even laat vanavond, posten.

Sok
Mooi hoor, hoe jullie meeleven met Sokje. Krijg er een beetje vochtige oogjes van, en kippenvel. Ik hoop dat het je steunt Sokje.
het was vandaag een leuke dag, maar inmiddels is mijn moeder vanavond overleden. Ze wordt nu afgelegd en gaat naar de kerk waar ze opgebaard wordt. a.s. donderdag wordt ze begraven.

iedereen heeft er wel vrede mee, maar het blijft heftig

en dank jullie wel voor al het medeleven. waardeer ik echt
Gecondoleerd Sokje.

(Wil eigenlijk niet als eerste want ben geen echte muts, maar wil ook niet wegklikken zonder iets te zeggen)
thanx morrie en maakt niet uit. heb hier een zus die van de zenuwen de oren van mijn kop lult en ik heb steeds minder zin om iets te zeggen.
Nogmaals en gecondoleerd Sok.
Hou je taai meiske!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven