Mirlo's inloophuis, part two

18-08-2009 11:16 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wordt flauw van steeds diezelfde openingstekst.
Geen bijzonderheden
Hij is nu (toch) thuis (gekomen) en ze zijn (weer) aan het praten.
O jee....
Geen bijzonderheden
Jee..
Mogguh,

Ben benieuwd wat er uit is gekomen.....
Geen bijzonderheden
tsjonge, jonge, jonge, veel gebeurd.
thee, mail gelezen en komt vandaag in orde.
Het valt me mee dat hij wel naar huis is gekomen. En ook ik ben benieuwd wat er uit het gesprek is gekomen.

Gisteren met beste vriend even uit geweest. Noorderzon festival.

Het weer viel een beetje tegen, het gezelschap niet.

Vandaag met de kids wat schoolspullen kopen.

De boodschappen waren gisteren al gedaan.

Een hond vandaag, morgen twee.

Misschien nog een kennismaking vandaag op locatie.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Goedemorgen.

Ja, ik ben ook benieuwd. Weet wel dat het plan was vanochtend met mini naar een evenement te gaan. Als dat tenminste doorgaat want het weer was hier gister bar en boos. Zoveel regen, hagel (grote korrels), wind en vooral onweer kan ik me niet herinneren. Met een kleine pauze heeft het geduurd van zo 19.00 tot 23.15 of zo.

Boodschappenbriefje aan het maken, maar eigenlijk geen zin om de deur uit te gaan. Denk dat ik qua drukte de Aldi maar naar maandag doorschuif.
Hoe gaat ie dames? Het is hier ook fris. Ik ga zo even op pad, boodschappen en zo...

Wat brengen de weergoden morgen??
Morgen matig, maandag en dinsdag mooi! Maar volgens mij moet jij maandag weer beginnen toch?

En Yas, is maandag jullie laatste werkdag?
Het weer is hier goed. Niet fris en als er geen wolk voor zit, hebben we zon..

Ik merk dat ik toch een beetje gaar ben. Ga effe wat eten om energie te krijgen voor de noodzakelijke dingen.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Duh nee, Thee, dat was wel de bedoeling. Toen zou het dinsdag zijn, kon ook niet qua werkdruk. Woensdagmorgen om 1200 uur gaan we naar huis, al breekt WO III ook uit.

(neen, dan denk ik niet dat we weg kunnen gaan, ghegheghe)

En dan kachelen we woensdagmiddag op ons gemak naar Schiphol, hotel, auto parkeren, paar uur slapen en dan naar de vertrekhal.

Achterlijke tijden, die charters.

Tis wel 15 jaar geleden dat ik met een charter heb gevlogen, altijd lijnvluchten.

Net naar de kapper geweest, wéér een stukje eraf in laagjes, staat gewoon veel beter. Maakt me jonger
Geen bijzonderheden
Niks voor mij woe-ocht nog werken en dan 's middags weg....

Maar goed, nog heeeel even geduld en dan kunnen jullie lekker 2 weken genieten/bijkomen etc. etc. (rest mag je zelf invullen )
O, das makkelijk te doen. We willen rond 1800 uur inchecken in hotel, dan eten, slapen en naar de vertrekhal.

Ik kan in een half uur klaarstaan om te vertrekken naar Mombasa, dan moet dit toch een eitje zijn.

Want wat moet ik doen? Alles is schoon wat mee moet, dan gooi je in de koffer, tickets, paspoorten en creditcards paraat en gaan.

En alles wat je vergeet is overal te koop.

Maar wat zou je kunnen vergeten? Niks eigenlijk.

ExYasman komt 2 weken hier wonen voor de katten, dus die zijn onder zeer goede hoede.

Geen enkel probleem.
Geen bijzonderheden
Heeft ie nou al eens een huis?
quote:Zamirah schreef op 29 augustus 2009 @ 14:16:

Heeft ie nou al eens een huis?Yep! Hij heeft een huis gekocht, 30e moet ie tekenen geloof ik en dan de Grote Verbouwing.
Geen bijzonderheden
Ook dat nog...iedereen aan het klussen daaro.
Op zaterdagmiddag naar de Aldi is inderdaad géén goed idee

Yas, jij bekend waarschijnlijk wel bekend met afkortingen als 'snafu'? En nog 2 maar die ben ik alweer vergeten.

Rest boodschappen uit auto halen, nog nieuwe vorige jaar voor renovatie gekochte blender uit de berging vissen en dit weekend daar eens mee gaan stoeien met fruitsoorten/sap en evt. yoghurt.
de dag is omgevlogen, ben net een zzp-er!

wat een drukke dag.

Yas, wat zul je dubbel en dwars genieten van je vakantie.

Eindelijk heb ik mijn kroonluchter, was in bestelling, 3 langen, 3 korten geen bericht dat ie binnen was. Ik naar de winkel, was het ding niet meer leverbaar! Nou, sorry hoor, maar op moment van bestelling was er nog niets aan de hand en op eens niet meer leverbaar. Moest maar een ander uitzoeken of genoegen nemen met het showmodel. en dat was nou net niet de bedoeling Ze kenden me nog niet helemaal goed, nu wel!

De (uitgezochte en niet het showmodel ) kroonluchter is in huis, nu Kookieman nog activeren.
En of ik ga genieten. Ben moe moe moe van het hele jaar hard werken en alle andere dingen die gebeurd zijn.

Ik word een oude muts

We kijken er samen erg naar uit. Rusten aan zee en bij het zwembad.

Heb veel nieuwe boeken, die gaan allemaal mee.

Vanavond nog een verjaardag, morgen rondhangen (hoop ik)

Ik reken erop dat Kookieman de boel vanavond nog operationeel heeft!
Geen bijzonderheden
frustratieposten

Weet niet of Freak straks nog zelf online komt.....

Gesprek gister ging (ogenschijnlijk) goed. Vanochtend was ie weer als een blad aan de boom omgedraaid.

Gaf eerder vanmiddag aan dat ie 'weg wilde' vanavond. Freak vroeg of dat naar haar was. Ja dus. Ze heeft gezegd, ga dan maar gelijk, want dan ga ik niet nu nog koken (voor je).

Hij wil niet op zichzelf om na te denken want (ah gossie) dat houdt ie nog geen 3 dagen vol. Dus wil hij bij haar en dan nog roepen dat ie nog niet weet wat ie wil

Fr. vreest dat z'n keus helder is en staat bijna zelf op het punt om te kiezen voor einde verhaal....
Haha, Kookieman heeft er niet zoveel zin in, vrees dat het vandaag niet gaat gebeuren.

Welk genre boeken lees je, heb zelf veel thrillers. Kan je zo van mij lenen.

Ga morgen met zoonlief naar de bioscoop, Ice Age 3.
quote:thee schreef op 29 augustus 2009 @ 18:28:

frustratieposten

Weet niet of Freak straks nog zelf online komt.....

Gesprek gister ging (ogenschijnlijk) goed. Vanochtend was ie weer als een blad aan de boom omgedraaid.

Gaf eerder vanmiddag aan dat ie 'weg wilde' vanavond. Freak vroeg of dat naar haar was. Ja dus. Ze heeft gezegd, ga dan maar gelijk, want dan ga ik niet nu nog koken (voor je).

Hij wil niet op zichzelf om na te denken want (ah gossie) dat houdt ie nog geen 3 dagen vol. Dus wil hij bij haar en dan nog roepen dat ie nog niet weet wat ie wil

Fr. vreest dat z'n keus helder is en staat bijna zelf op het punt om te kiezen voor einde verhaal....Klotezooi!
Klopt Kookie. Ik zei net al tegen Freak dat ik me erg moet beheersen om 'm geen sms te sturen. Dat ik beter (zijn) nr uit mn mobiel kan verwijderen of ALS ik sms typ die maar naar yasmijn of its moet sturen.

Yas, Its en ik kennen 'm denk ik best aardig, tenminste dat dachten we. Zelden is iemand in zo korte tijd (de manier hoe hij dingen benoemt/verwijt, niets is zijn schuld) in m'n achting zien dalen.... (sorry freak, maar ik vertelde je bovenstaande net al).
Is ie gek geworden of wat?????!!!! %^*I**&^$#@@$%&%*((

Koffers pakken en opbokken!!!!!

Freak, hou de eer aan je zelf! Gooi hem eruit!

Bij zijn chickie gaan nadenken over wat ie wil???

Het moet niet veel gekker worden.

En alle practische dingen? Komt allemaal goed, weet ik uit ervaring. Jij bent één van de sterkste vrouwen die ik ken. En dat meen ik.

Weet je, dat verliefd worden en zo, dat kan allemaal. Maar die mannen moeten hun vrouw niet aan het lijntje houden, ze dienen eerlijk te zijn en een definitief antwoord te geven.

Zo idioot. Een andere vriendin van me, exact hetzelfde. Ook een chickie die dondersgoed weet dat ie getrouwd is met 2 kinderen.

Ook hij heeft het gezin verlaten om 'na te denken'.

Ja, met haar.

Net zo'n oetlul.
Geen bijzonderheden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven