genant
zaterdag 29 augustus 2009 om 14:45
Hey! zijn er meer mensen hier die weleens iets gedaan hebben waarvan je achteraf denkt 'shit, wat genant'! ik zal dat van mij toelichten; kwam afgelopen weekend op een festival een jongen tegen die ontzettend dronken, stoned en alles was en achter me aan zat en de meest spannende dingen tegen me zei...Me, vrouw van 36 al 10 jaar in een relatie vond dat stiekem toch wel erg grappig en het is bij me blijven hangen....Heb ik met mn stomme kop toen ik afgelopen donderdag iets teveel op had na een borrel een sms gestuurd; IKWILJE... schaam me nu dood! want er is een zakelijke relatie en dit kan echt niet! Liet me even gaan, tja, we zijn allemaal mensen?
Weet echt niet hoe ik hem volgende keer onder ogen moet komen. Doen alsof er niets aan de hand is? Of juist grap maken?
Weet echt niet hoe ik hem volgende keer onder ogen moet komen. Doen alsof er niets aan de hand is? Of juist grap maken?
zaterdag 29 augustus 2009 om 15:09
zaterdag 29 augustus 2009 om 16:33
Oeh... pijnlijk dan... (Ook wel beetje grappig voor ons mee-lezers)
Ik denk dat zeggen dat het smsje aan iemand anders gericht was, dat hij dat toch niet gaat geloven eerlijk gezegd. Dus enige oplossing: eerlijk zijn, en excuses aanbieden. 'Sorry, ik was dronken en heb toen dit foutje gemaakt'.
Ik denk dat zeggen dat het smsje aan iemand anders gericht was, dat hij dat toch niet gaat geloven eerlijk gezegd. Dus enige oplossing: eerlijk zijn, en excuses aanbieden. 'Sorry, ik was dronken en heb toen dit foutje gemaakt'.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
zaterdag 29 augustus 2009 om 19:31
Als het niet een beetje genant kan zijn is het ook niet spannend toch
Hoewel, dit was natuurlijk onbedoeld. Dan is het genant
Ik heb - niet eens zo lang geleden - (ok gisteren) aan een man/collega laten weten dat ik hem wel wilde, op zijn vraag of ik nog iets anders dan koffie wilde.
Dus je bent niet de enige! Gelukkig is hij een heer en doet hij of hij niks heeft gehoord
Hoewel, dit was natuurlijk onbedoeld. Dan is het genant
Ik heb - niet eens zo lang geleden - (ok gisteren) aan een man/collega laten weten dat ik hem wel wilde, op zijn vraag of ik nog iets anders dan koffie wilde.
Dus je bent niet de enige! Gelukkig is hij een heer en doet hij of hij niks heeft gehoord