Gewoon, lekker relativeren!

13-08-2009 00:04 3104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Briljant,gewoonweg briljant!!

Ik zal het spits afbijten

Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....

Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...

fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Even vorige post verbeterd, want ik bedoelde juist dat ik MX liever niet tegenkom.

Straks lacht ie me uit...

Ach inderdaad, straks weer een ervaring rijker!

Vind het eigenlijk heel leuk dat ik nu weet hoe het is om te vasten.

Ben benieuwd naar de Poldermoskee, alhoewel gister andere mensen (oa MX) weer zeiden dat ik sowieso een keer naar de 'echte' moskee moet gaan.

Maar dan gaan de vrouwen dus apart en daar ken ik dan niemand, én daar moet je een hoofddoekje om.

Ja ik ben sowieso wel erg om MX gaan geven denk ik.

En gister op zijn werk... had ie weer dat shirtje aan waarin zijn borstspieren en armen zo subtiel sexy in uitkomen.

*is net als Sum in staat een nachtelijke date te verwelkomen*
Hahahah ... Ik hoop voor jou dat jij hem juist wel tegen komt

Misschien vind hij je wel hartstikke prachtig in dat tuniekje van je ..

Maar hij wilt nog steeds geen relatie?

Lijkt me ook moeilijk voor je. vooral als je steeds meer om iemand gaat geven...

Je moet hem vragen dat shirtje vaker te dragen X-)

zou je het zelf nog een keer willen? naar een echte moskee?

Lijkt me wel apart, een hoofdoek dragen en daar zijn zonder iemand die je kent. Maar t lijkt me ook bijzonder
Nee het is niet moeilijk.

Ik heb het losgelaten.

Het is zoals het is, en we hebben het leuk.

Dat is waar het om draait in het leven.

Ben je gek, dat ga ik hem écht niet vragen!

Ga mezelf niet laten kennen...

Ik weet het niet hoor, eerst maar eens even de Poldermoskee, en dan zien we wel weer.

Ik moet er vandoor!

Even tandjespoetsen nog en dan ben ik weg.

Fijne avond iedereen!
Frizzy: Tandjes poetsen mag dan ook niet

*breekt in na al die tijd meelezen*
Oh even hier ipv in een bericht (haast), misschien is dat laatste geen gek idee, bespreek met die collega wat handig is.

Eventueel kun je samen met haar misschien verdere stappen ondernemen?

Ga verder alsjeblieft niet blijven malen over welke aanwijzingen er allemaal zijn, keep it cool.
@ frizzy heb je ook helemaal gelijk in.. moet dit koppie cool houden..

Maar anyway thanks voor de reacties en je hulp!

Ik denk dat ik maandag even naar haar toe ga en even ga bespreken hoe dit verder moet..

Heeeel veel plezier vanavond en ik hoop dat je MX tegenkomt:D

wil der alles over weten vanavond, vannacht, of morgen !!
Hoi. Nee ben er weer. Had een vergadering (zucht).

Maar eigenlijk weer op 't punt te gaan.

Frizz, naar de moskee, leuk!

En hoi Papillon!

Sum ook weer lekker thuis? Heerlijk onderuit op de bank. Geen afspraken vanavond?

Update Fransoos: nog steeds lekker. Moet 'm nog mee vragen voor vanavond. Ga ik even doen nu. Moment! ()

Yes, hij gaat mee en ik heb hem gevraagd of ie wel kon dansen.

Ik weet niet, wil niet te snel concluderen, maar ik heb een piepklein gevoeletje dat hij mij ook best aan 't checken is.

Hm..
go kymm go kym whoehoe

wat voor antwoord gaf hij op de vraag of hij kan dansen haha:P

Ik denk dat hij jou inderdaad ook aan het checkken is ..
Hmm. Wat zei ie? Afhankelijk van de muziek, ofzoiets. En toen kletsten we wat en ging ik er snel vandoor (vooral afstand bewaren he )
quote:Boemen1 schreef op 29 augustus 2009 @ 17:07:

Je hebt volgens mij nog steeds wel een beetje kriebels bij MX ?? of nie dan ??

Ik denk dat we ons dit niet af hoeven vragen.

Frizz is stapel op MX!
quote:Kym schreef op 29 augustus 2009 @ 18:53:

[...]

Ik denk dat we ons dit niet af hoeven vragen.

Frizz is stapel op MX!

Helemaal eensch met Kym

Kym, you go girl!!!

Maak gek die Fransoos...

*denkt wel dat Kym dan part time noet gaan werken, anders heeft ze geen tijd voor de mannen MB,WS,Fransoos*

Kym,veel plezier vanavond.

Ik ben gebroken, net uurtje op de bank liggen tukken en ik vrees dat dat ook vanavond de rode lijn gaat worden.

Ben benieuwd op Pom nog naar het festival hier in de buurt gaat.

Meisjes.....ik ga even een hapje eten
mmm kymm vooral de afstand bewaren??

ik zou juist een beetje toenadering zoeken ..

en als hij niet op de muziek kan dansen dan moet jij het hem maar leren ... komt de toenadering vanzelf haha

Ja ik denk oko dat frizz stapel is op MX maarrrr omdat ze laatst iets schreef over dat het iets minder was geworden omdat ze geaccepteerd heeft dat hij niets wilt....

en nu weer zo enthousiast over hem schreef dacht ik .. mmm toch maar weer even vragen hahah..

Snap het wel hoor, met dat soort verbintenissen word je heen en weer geslingerd tussen allerlei gevoelens..

Is die kerel waar je vanavond mee gaat dansen ook nog een beetje lief? of alleen lekker :P
Ff update. Gister na oppassen van de tweeling, die door mij officieus als neefjes geadopteerd zijn , wilde ik weer naar pleinbios en weer zeiden mensen af (ivm regen). Ik, eigenwijs, wilde per se de film zien (Milk) en ben dus in mijn eentje gegaan. Superoverwinning op mijzelf, want ik ga nooit ergens in mijn eentje naar toe; ben ik te verlegen voor. Maar goed eerste keer dat ik dit deed, dus ben wel met de volle vaart ingegaan. Ik was helemaal leuk gedressed, make up perfect in orde, La Perla matching lingerie aan (je weet maar nooit ), met de nieuwe Cavalli's aan mijn voetjes moedig op mijn fietsje gestapt en door een paar ongure wijken van Rotterdam geworsteld om bij Lloyd kwartier uit te komen.

Daar aangekomen bleken meer mensen afgehaakt te zijn, want er waren maar ongeveer 30 man? aanwezig. Uiteindelijk stoeltje geregeld, mijzelf een plekje toebedeeld in een rijtje mensen en blauwbekkend zitten wachten totdat de film begon. Deze begon wat later en om 23.00 uur begon het gedonder. Regen kwam met bakken uit de bakken uit de hemel vallen!!! Mijn buurman (maak je geen illusies, was type Andries Knevel) had een stuk plastic bij zich, die wij op onze schoot en over onze schoenen drapeerden, ondertussen zittend schuilden wij onder de huge paraplu die ik had meegenomen...en daar zat ik dan toch wel op een semi romantische manier film te kijken met een vreemde man in de regen...*en even verzuchtte ik dat het toch wel jammer was om dit niet mee te maken met iemand waar ik echt gek op ben*.

Afijn aan het eind hebben buurman en ik elkaar bedankt voor elkaars gezelschap en ben ik snel op mijn fietsje naar huis gereden, want ik had het KOUD (durfde toch niet zo goed mijzelf tegen buurman aan te vleien en zo zijn lichaamswarmte op te zoeken).

Over de film kan ik kort zijn: Sean Penn is goeeeed! Hij was gewoon Harvey Milk!

Vanochtend heerlijk naar de pedicure geweest en zij heeft mijn voetjes gemasseerd met stokjes...erg bijzonder. Dus nee Sum ik was niet op festivalletje in jouw buurtje. En nu ga ik snel gezellig eten bij Heerlijk Rotterdam! Zal later wat gerichter reageren op de rest!
Hey Pom,

Maar Andries Knevel is toch best een lekker ding?
Zo ik ben weer uit mijn dipje!

Zat gisteren een beetje in de ik voel me alleen modus. Vandaag lekkere hapjes met vriendinnetjes gegeten, tja dat doet altijd goed bij mij! Ga nu even rusten en dan vanavond op stap. Heel onverstandig, ben nog steeds niet helemaal fit, weer hoofdpijn. Maar heb echt geen zin om weer de hele avond thuis te zitten! Tot later!
Lieffie's

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet lekker in mijn vel zit. Zo ineens, of nee niet opeens. Begon van de week doordat het verlangen opbloeide, het verlangen naar een fijne en goede relatie en het idee dat ik misschien nooit klaar zal zijn voor een fijne goeierd en een kind(eren). Dat gaf de doorslag. Ook al weet ik dat dit er bij hoort. Ik stond mezelf in de weg vandaar dat ik er niet was.

Ik dacht zo dat ik klaar was met vallen op iemand die mij niet 100% wil. Ik dacht dat ik ze voor bij kon lopen. Ach, ik dacht zoveel maar mijn patroon trekt mij net zo weer hardnekkig terug. Nu begint het loslaten weer met het willen. En probeer ik weer naar het hier en nu te kijken. Voelt moeilijk aan.

Sorry voor mijn niet-aanwezigheid.

En Summerdance, dank je voor je bericht. Het was precies wat je bedoelde.
I am Spaaartaaacus.
Hey Pom!

Wat goed dat je alleen bent gegaan! En leuk om op die manier toch wat te delen met een vreemde, toch?

En ja! Ik ben ook echt fan van Sean Penn! Meesterlijke acteur/regisseur/

Sneeze! Wat goed om te horen dat je je beter voelt.

En als je gaat stappen straks, dan kun je toch een beetje rustig aan doen? Juist goed wel om er even uit te gaan als je die behoefte voelt. Geniet ervan.

Hier oke. Gek alleen dat ik WS vandaag niet heb gezien en hem ook niet heb gesproken. Ik heb hem expres ook maar niet gebeld, want tja, ik vind het initiatief nu wel weer aan hem.

Bovendien gaan we vanavond op stap (met m'n huisgenoten) inclusief Fransoos, dus ik vermaak me wel. Denk ik.
Ah, Sam, wat naar.

Die momenten zijn er soms hè. Dat je even een harde confrontatie voelt met het 'alleen zijn'. Dat je er dan even teveel over nadenkt en dat je dat verdrietig maakt. Omdat je je af gaat vragen of het allemaal wel komt, en wanneer dan?

Dikke knuffel
Sammieieieieieieieieie......leuk je weer te zien enne....graag gedaanhoor meis, denk dat een ieder van ons dat gevoel maar al te goed kent!

Sneezeltje, pasje wel een beetje op jezelf.

Grrrrr....RM heeft een verjaardag vanavond...kunnen we gewoon niet mailen.

Kym, gaan jullie "clubben" vanavond?

Eet ze Pom.
Hey Sam,

Verdrietig dat je je zo voelt en oh zo herkenbaar!

Een dikke knuffel hier van mij. Ging jij nu komende week starten met een nieuwe baan? Of heb ik dat gedroomd?

Anyway je gevoel mag er zijn, stop het niet weg, laat maar komen!
@ sam,

Ik herken je gevoel wel van alleen zijn en daarmee gecnfronteerd worden. Ken ook het gevoel van de twijfel "ben ik wel leuk en goed genoeg voor een relatie"

De kunst is om alleen gelukkig te zijn, en door een relatie gelukkigER te worden..

Ik weet het, het klinkt als een mooi wijs praatje maar in de praktijk is het veel moeilijker.

Je zegt dat je valt op mensen die niet voor 100% voor je gaan.

Dan komt er bij mij een vraag op.

Val je ECHT op mensen die niet voor de 100% voor je gaan, of gaan ze niet voor de 100% voor je, door wat er gebeurt?

Daarmee bedoel ik te zeggen; hoe stel jij je op in een beginnende relatie?

Durf je je grenzen te stellen? pas je je erg veel aan?

Durf je te zeggen wat je wilt, durf je te zeggen wanneer je verdriet gedaan wordt, of wanneer je gekwetst bent? Of zeg je dit liever niet omdat je bang bent diegene kwijt te raken?

van de week las ik ergens de tekst : "Wat ik geloof dat ik waard ben is bepalend voor hoe mijn leven eruit ziet."

Dat is een tekst die mij erg raakte, en erg van toepassing op mij is.

Vaak zijn mensen met weinig eigenwaarde geneigd om alles maar best te vinden in relaties.

Durven niet goed hun grenzen aan te geven , en spreken niet snel uit wanneer ze zich gekwetst voelen.

Gedachten als:

" ik ben niet goed genoeg"

"Ik schiet te kort"

"Ik ga niet zeggen dat ik gekwetst ben, want het is mijn eigen schuld"

"Hij of zij doet vast zo tegen mij omdat ik het niet goed gedaan heb"

"Als ik niet doe wat de ander van mij verwacht, raak ik hem/haar kwijt"

Zijn gedachten die vaak voorkomen bij mensen met weinig eigenwaarden.

Ze zijn afhankelijk geworden van het geen en het gevoel wat de ander hen geeft. Vaak hebben ze het idee zonder die ander 'niets' te zijn. En dat is waar de vicieuze cirkel begint.

Want stel je voor dat ze wel eens grenzen aangeven, aangeven wat ze wel en niet prettig vinden, stel nou dat ze wel eens eerlijk zeggen dat ze gekwetst zijn, dan raken ze die ander misschien kwijt..

Daardoor onstaat er een patroon waar die ander zich of niet bewust van is, of waar die ander misbruik van maakt.

Er word geen rekening gehouden met ( zij vind toch alles wel best)

Heb ik je pijn gedaan? ( maar dat heb je me nooit gezegd of nooit laten blijken)

stel jezelf eens de vraag ; wat geloof ik dat ik waard ben??

En is de uitkomst dan iets dat alleen vanuit verstand voortkomt, of voel je het ook met je hart dat je het beste waard bent?

Pas wanneer je het ook met je hart gelooft zal er verandering ontstaan. Want wanneer je dan gekwetst word zal je gevoel ook in opstand komen en denken "Hee hallo !! je doet me pijn, je gaat over mijn grenzen heen. i.p.v dat je denkt : het is mijn eigen schuld..

Pas wanneer je jezelf genoeg waard vind om ook voor jezelf op te komen kan je hier ook naar handelen.

En wanneer je optijd van te voren je grenzen kan stellen, kan aangeven wat je wel en niet wilt, en optijd durft uit te spreken wanneer iemand je pijn heeft gedaan, zullen mensen je serieus nemen.

Want dan neem je ook jezelf serieus.

Vind je jezelf ook leuk genoeg zonder die kerel en kinderen?

Een vent vinden en kinderen krijgen mag een verlangen zijn, maar het mag niet bepalend zijn voor je eigenwaarden.

En jij bent vast een leuke vrouw van jezelf

Bedenk me nu ineens dat dit hele verhaal wat ik net getypt hebt helemaal niet op toepassing van jou hoeft te zijn..

Misschien ligt de reden van dat je op dat soort mensen valt wel heel ergens anders.

Maar dit is wat ik heb moeten leren, en wat ik graag wilde delen..

En geloof me, ik ben ook nog steeds aan het oefenen Maar het gaat steeds beter.

Sorry dames voor de belachlijk lange post!!

Kymm al een beetje zenuwachtig voor vanavond??

Summ? ligt al lekker op de bank te snurken??
Verdomme, ik voel me haast dronken van één glas alcohol.

Da's niet best. (moet ik nu ook mijn telefoon gaan verstoppen ter preventie van onverantwoord gedrag enzo?)
Oh Boemen, even ter reactie op jouw bericht.

Ik herken me namelijk niet in wat jij schrijft. Ik ben namelijk écht wél leuk genoeg voor een relatie. Alleen vind ik de meeste anderen niet de moeite waard.
Oh oh Kym als dat maar goed gaat...

En echt ik heb gewoon een blubberbuik, pfff heb er altijd een beetje mijn ogen voor dicht gehouden, maar nu kom ik echt niet meer onderuit.... tijd voor actie!
Ik weet zeker dat je je aanstelt Sneeze en je eigenlijk gewoon een bloedmooie vrouw bent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven