Gewoon, lekker relativeren!
donderdag 13 augustus 2009 om 00:06
Briljant,gewoonweg briljant!!
Ik zal het spits afbijten
Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....
Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...
fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Ik zal het spits afbijten
Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....
Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...
fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 30 augustus 2009 om 11:57
Dank je wel boemen, je naam doet me denken aan boe-man. En het zinnetje, ja doe maar, en dan ben ik weer de boe-man 
Frizz: ahhhh hihihih, inderdaad wat boemen zegt casper?
Sam: jeetje wat een verhaal, mooi geschreven inderdaad.
Enige enge wat ik mij nog herinner dat het licht altijd aan moest in de woonkamer
Gelukkig geen eenzaamheid!
Allemaal: wie voelt dit nog, de eenzaamheid? En hoe willen jullie dit overwinnen?

Frizz: ahhhh hihihih, inderdaad wat boemen zegt casper?
Sam: jeetje wat een verhaal, mooi geschreven inderdaad.
Enige enge wat ik mij nog herinner dat het licht altijd aan moest in de woonkamer

Allemaal: wie voelt dit nog, de eenzaamheid? En hoe willen jullie dit overwinnen?
zondag 30 augustus 2009 om 12:00
hahah frizz hij kon het niet laten een opmerking over je jurk te maken!!?? waarschijnlijk vondtie gewoon dat je er mooi uitzag maar .. maar zij het overkapt... met andere woorden om je idd uit te dagen!
Geen thee in de moskee?? mmm..
Ik heb mijn katje nu iets langer dan een week..
Het is zon schat heb hem uit het asiel..
Ik was daar, allemaal katten om mij heen, maar hij was zooo bij de hand dattie via mijn broek omhoog kroop en in mijn nek kwam liggen.. ik was gelijk verkocht. Hij was helemaal niet bang toen we thuis kwam en uit de reisbox liep.. gelijk snuffelen en na 5 minuten op schoot.. Hij wilt continue aandacht echt heel lief...
maarre MX belde nog even das dan wel weer lief..
vooral aangezien jullie elkaar wel gedag hadden gezegd.. hij wilde gewoon nog even je stem horen
Geen thee in de moskee?? mmm..
Ik heb mijn katje nu iets langer dan een week..
Het is zon schat heb hem uit het asiel..
Ik was daar, allemaal katten om mij heen, maar hij was zooo bij de hand dattie via mijn broek omhoog kroop en in mijn nek kwam liggen.. ik was gelijk verkocht. Hij was helemaal niet bang toen we thuis kwam en uit de reisbox liep.. gelijk snuffelen en na 5 minuten op schoot.. Hij wilt continue aandacht echt heel lief...
maarre MX belde nog even das dan wel weer lief..
vooral aangezien jullie elkaar wel gedag hadden gezegd.. hij wilde gewoon nog even je stem horen
zondag 30 augustus 2009 om 12:03
@ pappilon hahah ja inderdaad.. Dat zinnete heb ik ook wel een laten vallen in mijn leven geloof ik. Punt is; Ik ging account aanmaken en toen wilde ik er bLoemen neerzetten. Maar had een typfout gemaakt, en pas toen ik alles klaar had en lid was geworden zag ik dat er Boemen stond... suf he
Nu blijft het maar gewoon boemen.. een naam die nergens over gaat haha ...
Wat heb jij allemaal te relativeren pappilon
Nu blijft het maar gewoon boemen.. een naam die nergens over gaat haha ...
Wat heb jij allemaal te relativeren pappilon
zondag 30 augustus 2009 om 12:05
zondag 30 augustus 2009 om 12:07
Nu moet ik lachen! Haha, ik ze verschrompelen..? Echt niet hoor. Was het maar waar. Gaat er mettertijd over heen. Ik geloof intussen wel dat ze nooit helemaal verdwijnen. Pas als ik op mijn sterfbed lig, verworden ze tot as.
Frizzy, je maakt mij aan het blozen. Dank je wel voor je compliment!
Enne please niet te veel schrijven want ik ga zo op bezoek bij een vriendin en in de namiddag eten bij een andere vriendin. En ik lees hier reacties van anderen waar ik ook graag op wil reageren.
SD, ik kom op je terug over films beleven!
fijne dag, xxx
Frizzy, je maakt mij aan het blozen. Dank je wel voor je compliment!
Enne please niet te veel schrijven want ik ga zo op bezoek bij een vriendin en in de namiddag eten bij een andere vriendin. En ik lees hier reacties van anderen waar ik ook graag op wil reageren.
SD, ik kom op je terug over films beleven!
fijne dag, xxx
I am Spaaartaaacus.
zondag 30 augustus 2009 om 12:12
fijne dag sam!!
@ pappilon, jep ik voel de eenzaamheid nog wel eens inderdaad.
Veel minder dan voorheen hoor. Ik kan het goed in mijn eentje vinden vind het dus soms ook heerlijk om alleen te zijn..
Maar eenzaam zijn is toch anders dan alleen zijn.
Ik voel het vooral (hoe cliche??) met de feestdagen.. kerst enzo.
Ik heb een grote familie.. veel broers allemaal hebben ze al jaren lang hun vriendin aan de kersttafel zitten..
En ik zit al jaren lang alleen zonder lief..
blijf me dan toch altijd afvragen wanneer het mij een keer mag gebeuren dat ik een kerstkus smorgens krijg..
Ja en verder mis ik gewoon soms iemand om even lekker tegen aan te kruipen, iemand bij wie je je helemaal veilig voelt.. iemand die je even door je haar streelt.
En gewoon het samen zijn.. samen eten.. samen smorgens aan de koffie.. Het klinkt enorm burgertruttig i know.. maar t is wel wat ik mis..
Het lijkt me heerlijk om soms ruzie te kunnen maken en het vervolgens weer goed te maken..
Om chaggie te kunnen zijn, en dat er iemand is die even der armen om mij heen slaat. En om dit natuurlijk allemaal ook voor een ander te kunnen doen
hoe speelt dit bij jou dan pappilon?
* leest 1 minuut later dat boemen continue Papillon verkeerd schrijft.. excuus.. ben nog moe ;-P*
@ pappilon, jep ik voel de eenzaamheid nog wel eens inderdaad.
Veel minder dan voorheen hoor. Ik kan het goed in mijn eentje vinden vind het dus soms ook heerlijk om alleen te zijn..
Maar eenzaam zijn is toch anders dan alleen zijn.
Ik voel het vooral (hoe cliche??) met de feestdagen.. kerst enzo.
Ik heb een grote familie.. veel broers allemaal hebben ze al jaren lang hun vriendin aan de kersttafel zitten..
En ik zit al jaren lang alleen zonder lief..
blijf me dan toch altijd afvragen wanneer het mij een keer mag gebeuren dat ik een kerstkus smorgens krijg..
Ja en verder mis ik gewoon soms iemand om even lekker tegen aan te kruipen, iemand bij wie je je helemaal veilig voelt.. iemand die je even door je haar streelt.
En gewoon het samen zijn.. samen eten.. samen smorgens aan de koffie.. Het klinkt enorm burgertruttig i know.. maar t is wel wat ik mis..
Het lijkt me heerlijk om soms ruzie te kunnen maken en het vervolgens weer goed te maken..
Om chaggie te kunnen zijn, en dat er iemand is die even der armen om mij heen slaat. En om dit natuurlijk allemaal ook voor een ander te kunnen doen
hoe speelt dit bij jou dan pappilon?
* leest 1 minuut later dat boemen continue Papillon verkeerd schrijft.. excuus.. ben nog moe ;-P*
zondag 30 augustus 2009 om 12:13
Sam je verdient het.
Ja Boem, dat zegt ie om me te pesten.
Hij wist best dat ik me speciaal zo had gekleed voor de moskee.
We gaan altijd een beetje raar doen met anderen erbij, omdat we alles stiekem willen doen, maar elkaar nou eenmaal niet met rust kunnen laten.
'Je hebt geen gedag gezegd' gebruiken we trouwens beiden weleens als excuus hoor.
En NU gaan we het niet meer over MX hebben, anders denken julie nog écht dat ik verliefd ben ofzo.
Ja Boem, dat zegt ie om me te pesten.
Hij wist best dat ik me speciaal zo had gekleed voor de moskee.
We gaan altijd een beetje raar doen met anderen erbij, omdat we alles stiekem willen doen, maar elkaar nou eenmaal niet met rust kunnen laten.
'Je hebt geen gedag gezegd' gebruiken we trouwens beiden weleens als excuus hoor.
En NU gaan we het niet meer over MX hebben, anders denken julie nog écht dat ik verliefd ben ofzo.
zondag 30 augustus 2009 om 12:14
Hello ladies!
Poeh slecht geslapen zeg, maar ja gelukkig hoef ik verder vandaag helemaal niets, dus ik doe lekker rustig aan.
Ik mis alleen het zonnetje, is er bij jullie een zonnetje? Ik dacht dat het vandaag wel lekker weer zou worden.
@ Friz; ik weet nog niet wat ik met HP meneer (hangende pootjes) ga doen. Hij is nog sip van zijn break-up, dus ik doe er zelf in ieder geval voorlopig even niets mee. Misschien moet ie eerst maar even bijkomen.
Iemand vroeg me nog wanneer ik naar Berlijn ga, over een paar weken, voor een dag of 6. Als het meezit nog op bezoek bij een duits vriendinnetje, ja dat zou leuk zijn!
Terwijl jullie er al goede posts over spoken op hebben zitten, ben ik nog druk bezig met de soep uit mijn ogen te wrijven. Zal eens nadenken over mijn spoken, volgens mij heb ik maar 1 spook en dat ben ik soms zelf. Daarmee bedoel ik dat ik mezelf soms nog wel eens wat negativiteit kan aanpraten, en mijn gedachten gaan dan met me aan de wandel. Is op zulke momenten zo moeilijk om daar dan uit te stappen en de gedachtengang stop te zetten.
Nou eerst maar ff een bakje thee zetten!
Poeh slecht geslapen zeg, maar ja gelukkig hoef ik verder vandaag helemaal niets, dus ik doe lekker rustig aan.
Ik mis alleen het zonnetje, is er bij jullie een zonnetje? Ik dacht dat het vandaag wel lekker weer zou worden.
@ Friz; ik weet nog niet wat ik met HP meneer (hangende pootjes) ga doen. Hij is nog sip van zijn break-up, dus ik doe er zelf in ieder geval voorlopig even niets mee. Misschien moet ie eerst maar even bijkomen.
Iemand vroeg me nog wanneer ik naar Berlijn ga, over een paar weken, voor een dag of 6. Als het meezit nog op bezoek bij een duits vriendinnetje, ja dat zou leuk zijn!
Terwijl jullie er al goede posts over spoken op hebben zitten, ben ik nog druk bezig met de soep uit mijn ogen te wrijven. Zal eens nadenken over mijn spoken, volgens mij heb ik maar 1 spook en dat ben ik soms zelf. Daarmee bedoel ik dat ik mezelf soms nog wel eens wat negativiteit kan aanpraten, en mijn gedachten gaan dan met me aan de wandel. Is op zulke momenten zo moeilijk om daar dan uit te stappen en de gedachtengang stop te zetten.
Nou eerst maar ff een bakje thee zetten!
zondag 30 augustus 2009 om 12:19
@ sneeze... nee hier ook geen zon te vinden 
Maarre meneer HP? is wel nog sad about his breakup... maar komt wel bij jou?!?! mmmmmmmmmmmm
ga maar eerst even lekker wakker worden met thee sneeze
ik ben ook nog aan het wakker worden..
@ frizzy
Ok oke.. frizz we houden er over op .. het is natuurlijk niet de bedoeling dat we nu ineens gaan inzien dat je helemaal "Zo de knetter" verliefd bent op MX...
vind ik ook eigenlijk niet kunnen hoor

Maarre meneer HP? is wel nog sad about his breakup... maar komt wel bij jou?!?! mmmmmmmmmmmm
ga maar eerst even lekker wakker worden met thee sneeze
ik ben ook nog aan het wakker worden..
@ frizzy
Ok oke.. frizz we houden er over op .. het is natuurlijk niet de bedoeling dat we nu ineens gaan inzien dat je helemaal "Zo de knetter" verliefd bent op MX...
vind ik ook eigenlijk niet kunnen hoor
zondag 30 augustus 2009 om 12:22
Jeetje boemen, als eerst vlinder = pappilon en een vlinder is het enigste mooie vliegende dier. Denk dat het mijn Oma is
En nu je het zegt inderdaad, balletkleding. Ken ik ook nog wel.
Je eenzaamheid herken ik helaas niet, Hoe jij aangeeft je alleen te voelen terwijl iedereen er toch was. Maar dan zonder partner *las het goed is een vrouw wat je graag als partner zou willen hebben* Weet niet hoe dat komt, maar had nooit behoefte aan een relatie. Druk met studie, werken en vakanties, ook vertelde mijn ouders altijd, komt later wel
Mag ik vragen hoe oud je bent? En ben je bang om alleen te blijven? Dat je die so called standaard dingen mis begrijp ik wel, alleen moet je er niet te zwaar aan tillen. Een relatie hebben is misschien nog veel zwaarder!
Op 't moment niets te relativeren denk ik hahaha, komt waarschijnlijk wel, vond jullie gewoon gezellig!

Je eenzaamheid herken ik helaas niet, Hoe jij aangeeft je alleen te voelen terwijl iedereen er toch was. Maar dan zonder partner *las het goed is een vrouw wat je graag als partner zou willen hebben* Weet niet hoe dat komt, maar had nooit behoefte aan een relatie. Druk met studie, werken en vakanties, ook vertelde mijn ouders altijd, komt later wel

Mag ik vragen hoe oud je bent? En ben je bang om alleen te blijven? Dat je die so called standaard dingen mis begrijp ik wel, alleen moet je er niet te zwaar aan tillen. Een relatie hebben is misschien nog veel zwaarder!
Op 't moment niets te relativeren denk ik hahaha, komt waarschijnlijk wel, vond jullie gewoon gezellig!
zondag 30 augustus 2009 om 12:51
@ papillon. Ja ik weet dat papillon vlinder is
Ja en inderdaad ik val op vrouwen..
dat iedereen er toch was .. is een ander verhaal ze waren er wel.. maar eigenlijk niet.. ook weer lang verhaal heb ik een ander topic over..
Het is ook niet zo dat ik er heel zwaar aan til.. Ik geloof dat wanneer de tijd daar is, er vanzelf iemand op mijn pad komt...
T lijkt me soms gewoon zo fijn..
Wellicht hangt het een beetje samen met mijn verliefde gevoelens op het moment.. dan zijn de verlangens die ik opnoem sowieso iets groter.. althans bij mij dan..
Ja en inderdaad ik val op vrouwen..
dat iedereen er toch was .. is een ander verhaal ze waren er wel.. maar eigenlijk niet.. ook weer lang verhaal heb ik een ander topic over..
Het is ook niet zo dat ik er heel zwaar aan til.. Ik geloof dat wanneer de tijd daar is, er vanzelf iemand op mijn pad komt...
T lijkt me soms gewoon zo fijn..
Wellicht hangt het een beetje samen met mijn verliefde gevoelens op het moment.. dan zijn de verlangens die ik opnoem sowieso iets groter.. althans bij mij dan..
zondag 30 augustus 2009 om 13:03
Hee Sneeze, doe jij sowieso maar eens even lekker rustig aan.
Maak er een ontspannen dagje van!
Och jee, gaat HPM ook nog met jou over zijn verdriet praten?
Zoiets vind ik al een afknapper.
Emotioneel onafhankelijk aub, tenzij je vrienden/familie bent.
In het geval van een flirt vind ik het een no-go.
Heeft niet iedereen dat Sneeze, dat je de boel soms wat somber inziet?
Hoe lang duurt zoiets bij jou?
Heerlijk je Berlijn tripje.
Lekker iets om naar uit te zien!
Papillon sorry ik snap je even niet, welke verhalen hebben je hiernaar toe getrokken?
Ja Boem, natuurlijk zijn die verlangens groter als je verliefd bent op iemand!
Vind het trouwens heel logische dingen hoor, die je soms mist.
Weet je wat ik ook mis?
Stoeien!
Ik hou echt van een lekkere stoeipartij, met het gevolg dat ik, zodra ik de kans krijg bij een leuke man, het niet kan laten om hem uit te dagen.
Maak er een ontspannen dagje van!
Och jee, gaat HPM ook nog met jou over zijn verdriet praten?
Zoiets vind ik al een afknapper.
Emotioneel onafhankelijk aub, tenzij je vrienden/familie bent.
In het geval van een flirt vind ik het een no-go.
Heeft niet iedereen dat Sneeze, dat je de boel soms wat somber inziet?
Hoe lang duurt zoiets bij jou?
Heerlijk je Berlijn tripje.
Lekker iets om naar uit te zien!
Papillon sorry ik snap je even niet, welke verhalen hebben je hiernaar toe getrokken?
Ja Boem, natuurlijk zijn die verlangens groter als je verliefd bent op iemand!
Vind het trouwens heel logische dingen hoor, die je soms mist.
Weet je wat ik ook mis?
Stoeien!
Ik hou echt van een lekkere stoeipartij, met het gevolg dat ik, zodra ik de kans krijg bij een leuke man, het niet kan laten om hem uit te dagen.
zondag 30 augustus 2009 om 13:26
Boemen: zeker weten dat het samenhangt met je verliefde gevoelens, dan wordt je alleen maar meer in die roes gelaten! En missen is een pijnlijk gevoel, maar gaat ook over. En weet je niet eens meer dat het gevoel bestond.
Frizzy: nee bedoelde door je spannende MR X verhalen dat ik bleef lezen op dit topic.
Frizzy: nee bedoelde door je spannende MR X verhalen dat ik bleef lezen op dit topic.
zondag 30 augustus 2009 om 13:33
Frizzy !! stoeien inderdaad
!!!
Dat mis ik ook zooooo erg.. !! zo leuk is dat... en dan in een lachbui eindigen....
Inderdaad'!! dat zijn de dingen die ik mis..
en wat ik ook mis zijn de dingen die je dagelijks met elkaar bespreekt.. die dingen die je niet met vriendinnen bespreekt omdat ze te simpel zijn/
Voorbeeld dialoog :
x1: schat?? heb je een fijne dag gehad op het werk?
x2: "Ja opzich wel, maar die secrettaresse.. dat mens kan ik soms wel eens killen.. die was gewoon weer vergeten kopien te maken. terwijl die kopien ect nodig waren voor de veradering zucht"
x1: Maar je had er toch al wat van gezegd? luister ze nu nog steeds niet? schat heb jij trouwens het brood al uit de vriezer gehaald voor morgen?
x2: Ja ik heb al zooo vaak gezegd dat ze gewoon haar werk moet doen, ik trek het niet meer maar goed.. Trouwens vandaag zag ik een jongen op het station lopen.. het was zoo grappig hij had een gele broek aan en rood haar, was volledig zichzelf..o .. nee heb nog geen brood uit de vriezer gehaald, doe ik nu wel even"
x1: zullen we van het weekend trouwens even naar de stad gaan? je hebt toch nieuwe schoenen nodig? en ik wil nog even dat kabeltje kopen voor mijn telefoon, voor het uploaden van foto's weetje wel ??
x2: (vanuit de keuken) Ja.. is goed goed! maar dan wel smorgens.. smiddags wil ik naar het strand ofzo. Er is trouwens geen brood meer...
* okay lets cut the crap*
Maar dit soort dialogen mis ik gewoon.
het samenzijn.. thuiskomen..
Ik wil gewoon een keer mijn dagelijkse onzin verhalen kunnen delen met iemand, i.p.v met mijn bord pasta.. en mijn kat hahahah

Dat mis ik ook zooooo erg.. !! zo leuk is dat... en dan in een lachbui eindigen....
Inderdaad'!! dat zijn de dingen die ik mis..
en wat ik ook mis zijn de dingen die je dagelijks met elkaar bespreekt.. die dingen die je niet met vriendinnen bespreekt omdat ze te simpel zijn/
Voorbeeld dialoog :
x1: schat?? heb je een fijne dag gehad op het werk?
x2: "Ja opzich wel, maar die secrettaresse.. dat mens kan ik soms wel eens killen.. die was gewoon weer vergeten kopien te maken. terwijl die kopien ect nodig waren voor de veradering zucht"
x1: Maar je had er toch al wat van gezegd? luister ze nu nog steeds niet? schat heb jij trouwens het brood al uit de vriezer gehaald voor morgen?
x2: Ja ik heb al zooo vaak gezegd dat ze gewoon haar werk moet doen, ik trek het niet meer maar goed.. Trouwens vandaag zag ik een jongen op het station lopen.. het was zoo grappig hij had een gele broek aan en rood haar, was volledig zichzelf..o .. nee heb nog geen brood uit de vriezer gehaald, doe ik nu wel even"
x1: zullen we van het weekend trouwens even naar de stad gaan? je hebt toch nieuwe schoenen nodig? en ik wil nog even dat kabeltje kopen voor mijn telefoon, voor het uploaden van foto's weetje wel ??
x2: (vanuit de keuken) Ja.. is goed goed! maar dan wel smorgens.. smiddags wil ik naar het strand ofzo. Er is trouwens geen brood meer...
* okay lets cut the crap*
Maar dit soort dialogen mis ik gewoon.
het samenzijn.. thuiskomen..
Ik wil gewoon een keer mijn dagelijkse onzin verhalen kunnen delen met iemand, i.p.v met mijn bord pasta.. en mijn kat hahahah
zondag 30 augustus 2009 om 13:36
quote:papillon09 schreef op 30 augustus 2009 @ 13:26:
Boemen: zeker weten dat het samenhangt met je verliefde gevoelens, dan wordt je alleen maar meer in die roes gelaten! En missen is een pijnlijk gevoel, maar gaat ook over. En weet je niet eens meer dat het gevoel bestond.
Missen is inderdaad pijnlijk, maar het gaat niet zomaar over .. is mijn ervaring..
soms kan je leven gewoon een beetje leeg voelen..
ik ben best blij met mezelf.. kan goed met mezelf overweg
Maar ik zou mezelf graag met iemand willen delen..
En altijd maar dialogen in je eentje voeren wanneer je thuis komt is ook zo saai op den duur
Missen is inderdaad pijnlijk, maar het gaat niet zomaar over .. is mijn ervaring..
soms kan je leven gewoon een beetje leeg voelen..
ik ben best blij met mezelf.. kan goed met mezelf overweg
Maar ik zou mezelf graag met iemand willen delen..
En altijd maar dialogen in je eentje voeren wanneer je thuis komt is ook zo saai op den duur
zondag 30 augustus 2009 om 13:43
Sneezel drinkt een glaasje verse jus, luistert naar een fijn muziekje en haalt de stofzuiger te voorschijn. Vandaag een dagje rommelen in huis...
En oh ja Frizz, HPM geeft mij gelukkig niet al teveel info over zijn break up. Ik heb in ieder geval geen zin in een date met een meneer die nog vol is van zijn vorige liefje.
Waar is Kym dan toch, ik zit vol ongeduld te wachten op een Fransje-update!
En oh ja Frizz, HPM geeft mij gelukkig niet al teveel info over zijn break up. Ik heb in ieder geval geen zin in een date met een meneer die nog vol is van zijn vorige liefje.
Waar is Kym dan toch, ik zit vol ongeduld te wachten op een Fransje-update!
zondag 30 augustus 2009 om 13:47
Hahahahaha Boemen die dialoog is goed ja!
Was alweer helemaal vergeten dat het zo kan gaan.
Toch... op zich mis het het allemaal niet.
Maar het zou wel léuk zijn als het er eens was, ja.
Daarentegen, gister zeiden anderen het ook hier, een relatie kan zoveel gedoe zijn.
En daar heb ik dus he-le-maal geen zin in.
Gister iets grappigs, ik was dus met een aantal mensen wat drinken, en goot weer eens van de regen.
En ik moest natuurlijk op de fiets naar huis.
Zegt één van die gasten: "Frizz heb je geen regenpak?"
Dus ik een heel relaas over mijn ijdelheid, en uiteindelijk zei ik: "En wat nou als ik er belachelijk uitzie in mijn regenpak, en dan komt nét die Prins op zijn Witte Paard de hoek omzeilen?!"
Zegt ie: "Als het écht de Prins op het Witte Paard is, dan vindt ie jou even leuk met als zonder regenpak, en slingert ie je zo achterop zijn paard."
En dat vond ik nou een waarheid als een koe.
Ging me alleen wel stiekem afvragen of ik misschien alleen bestemd ben voor de Knecht op de Ezel.
Anyway, als ik iemand tegenkomt waar je echt gek op bent, gooi ik natuurlijk al mijn bezwaren direct overboord!
Papillon joh...
Vond er zelf niets spannends aan!
*laat nog steeds alles los*
Was alweer helemaal vergeten dat het zo kan gaan.
Toch... op zich mis het het allemaal niet.
Maar het zou wel léuk zijn als het er eens was, ja.
Daarentegen, gister zeiden anderen het ook hier, een relatie kan zoveel gedoe zijn.
En daar heb ik dus he-le-maal geen zin in.
Gister iets grappigs, ik was dus met een aantal mensen wat drinken, en goot weer eens van de regen.
En ik moest natuurlijk op de fiets naar huis.
Zegt één van die gasten: "Frizz heb je geen regenpak?"
Dus ik een heel relaas over mijn ijdelheid, en uiteindelijk zei ik: "En wat nou als ik er belachelijk uitzie in mijn regenpak, en dan komt nét die Prins op zijn Witte Paard de hoek omzeilen?!"
Zegt ie: "Als het écht de Prins op het Witte Paard is, dan vindt ie jou even leuk met als zonder regenpak, en slingert ie je zo achterop zijn paard."
En dat vond ik nou een waarheid als een koe.
Ging me alleen wel stiekem afvragen of ik misschien alleen bestemd ben voor de Knecht op de Ezel.
Anyway, als ik iemand tegenkomt waar je echt gek op bent, gooi ik natuurlijk al mijn bezwaren direct overboord!
Papillon joh...
Vond er zelf niets spannends aan!
*laat nog steeds alles los*
zondag 30 augustus 2009 om 13:49
zondag 30 augustus 2009 om 13:51
papillon.. ja.. snap ik wel hoor.. Bij mij is het er ook een beetje ingeslopen. en heeft ook met mijn jeugd te maken..
Ik ben wel gewoon een heel sociaal mens.. Heb veel vrienden (kennisen en een paar goede vrienden).. praat lekker mee...
niet contact gestoord.. ben een echte mensen mens...
Al deze contacten betekenen wel wat voor me, vrienden zijn me dierbaar, maar een wezenlijk diep contact met iemand..
zoals het kan zijn met een partner mis ik echt heel erg..
Ik heb wat dat betreft altijd me als de verantwoordelijke opgesteld in vriendschappen.. is onbewust gegaan (komt ook door vroeger) dus mensen kwamen altijd bij mij aankloppen voor advies en wanneer ze troost nodig hadden..
Maar als ik iemand nodig had kon ik bij bijna niemand terrecht..
Ik ben nog steeds een regeltante voor iedereen, al leer ik steeds beter dat ik NIET verantwoordelijk ben voor anderen..
En het zou zo fijn zijn om een keer liefde te kunnen ontvangen van iemand die er ook voor mij is.. een gelijkwaardige relatie..
Ik ben wel gewoon een heel sociaal mens.. Heb veel vrienden (kennisen en een paar goede vrienden).. praat lekker mee...
niet contact gestoord.. ben een echte mensen mens...
Al deze contacten betekenen wel wat voor me, vrienden zijn me dierbaar, maar een wezenlijk diep contact met iemand..
zoals het kan zijn met een partner mis ik echt heel erg..
Ik heb wat dat betreft altijd me als de verantwoordelijke opgesteld in vriendschappen.. is onbewust gegaan (komt ook door vroeger) dus mensen kwamen altijd bij mij aankloppen voor advies en wanneer ze troost nodig hadden..
Maar als ik iemand nodig had kon ik bij bijna niemand terrecht..
Ik ben nog steeds een regeltante voor iedereen, al leer ik steeds beter dat ik NIET verantwoordelijk ben voor anderen..
En het zou zo fijn zijn om een keer liefde te kunnen ontvangen van iemand die er ook voor mij is.. een gelijkwaardige relatie..
anoniem_91504 wijzigde dit bericht op 30-08-2009 13:53
Reden: schreef in de 'je'vorm.. terwijl het 'ik'vorm moest zijn
Reden: schreef in de 'je'vorm.. terwijl het 'ik'vorm moest zijn
% gewijzigd