Diepe mannenstem aantrekkelijker voor vrouwen?

30-08-2009 16:46 93 berichten
Alle reacties Link kopieren
''Mannen met een diepe stem zijn voor vruchtbare vrouwen aantrekkelijker dan mannen met een hoge stem. Dit omdat een diepe stem een teken is van kracht, dominantie en goede genen.

Mannen met een diepe stem worden door vrouwen gezien als betere jagers en beschermers. Als vrouwen een kind hebben, verandert hun voorkeur. Uit onderzoek blijkt namelijk dat kersverse moeders juist de voorkeur geven aan een partner met een hoge stem. Dat zou namelijk suggereren dat de man een goede vader is. 'Niveau van testosteron

Kinderloze vrouwen wilden juist een man met een lage stem. Volgens de onderzoekers komt dit omdat vrouwen de stem zien als barometer voor het niveau van testosteron bij mannen.

Een hoge stem duidt op minder testosteron, maar zou wel wijzen op betere opvoedingscapaciteiten. Een lage stem betekent veel testosteron en dat wijst op goede genen.""

Zo, dat weten we ook weer, dus als je vrouwen met lage stem aanspreekt huppelt ze gelijk met je mee. Klopt dat vrouwen / meisjes??
http://www.youtube.com/watch?v=vffpVSu5V7k

leuke smaken heb jij italy ...
Tommyboy, je kunt nu wel oefenen op een zware stem, maar er moet ook nog tekst (als in: woorden, bij voorkeur intelligente) uitkomen.

Ben toch bang dat je dat niet gaat redden...
quote:Tommyboy33 schreef op 30 augustus 2009 @ 17:18:

http://www.youtube.com/watch?v=vffpVSu5V7k

leuke smaken heb jij italy ...Nope, niet mijn kopje thee, dit http://www.youtube.com/watch?v=X8i8X_Gb0xA is veel manvriendelijker!!!
och jee Jaffa we gaan misselijk doen? bij mijn iq vergeleken ben jij een afwasborstel hoor
Ik heb van mijzelf een leuke zwoel lage (als ik wil) stem
Maar Jaffa, tommyboy is een lekker ding, dus die heeft geen woorden nodig. Dat snap je zelf toch ook wel
Waar baseer je dat op Tommyboy? Ken jij Jaffa dan persoonlijk?
Dommyboy is een lekker ding en heeft een zwoele stem

Meiden, wie wil hem eerst!!!!
quote:Chardonnay schreef op 30 augustus 2009 @ 17:23:

Maar Jaffa, tommyboy is een lekker ding, dus die heeft geen woorden nodig. Dat snap je zelf toch ook wel Ah, stom van me! Ga zo mijn IQ weer even uit het afwaswater vissen.
http://www.youtube.com/watch?v=4R0X0ac5UDA ehhhh
ik ben al voorzien mijn iq bestaat uit een 1 en dubbel 3 kan jij goed scrabbelen?
quote:domnaiefmutsje schreef op 30 augustus 2009 @ 17:26:

Dommyboy is een lekker ding en heeft een zwoele stem

Meiden, wie wil hem eerst!!!!IKKE IKKE IKKE IKKE IKKE niet
quote:Tommyboy33 schreef op 30 augustus 2009 @ 17:27:

ik ben al voorzien mijn iq bestaat uit een 1 en dubbel 3 kan jij goed scrabbelen?
Het onderwerp is lage stem bij mannen aantrekkelijk ja/nee
Ook als je een hoog IQ hebt mag je hoofdletters, komma's, en punten gebruiken hoor Tommyboy.
ik ga urineren en als ik terug kom staan hier serieuze reacties

ik ben al voorzien mijn iq bestaat uit een 1 en dubbel 3 kan jij goed scrabbelen?Ik? Neuh, ik kan alleen maar interpunctie. Is dat ook goed?
Serieuze reacties
quote:Tommyboy33 schreef op 30 augustus 2009 @ 17:30:

ik ga urineren en als ik terug kom staan hier serieuze reactieshahahahahahhahhaa
quote:Chardonnay schreef op 30 augustus 2009 @ 17:30:

Ook als je een hoog IQ hebt mag je hoofdletters, komma's, en punten gebruiken hoor Tommyboy.
quote:Tommyboy33 schreef op 30 augustus 2009 @ 17:13:

Ik hang een geil man uit omdat ik een doodnormale vraag stel........ goed hoor...

gelukkig heb je iig zelfkennis domnaiefmutsje pfffffffffffOke, even alle gekheid op een stokje; jij vindt dit:quote:Tommyboy33 schreef op 30 augustus 2009 @ 16:46:

Zo, dat weten we ook weer, dus als je vrouwen met lage stem aanspreekt huppelt ze gelijk met je mee. Klopt dat vrouwen / meisjes??

een doodnormale vraag? Neutraal gesteld? Niet een beetje overdreven of gechargeerd? Niet overkomen alsof je heel graag wilt weten wat vrouwen vinden om bevestigd te krijgen dat jij Evolution's gift to women bent?

Goh.
This is an unacceptable timeline
quote:Tommyboy33 schreef op 30 augustus 2009 @ 17:30:

ik ga urineren en als ik terug kom staan hier serieuze reactiesVergeet je handen niet te wassen.
Ik weet het al...

Jij bent zo'n type die zichzelf afrukt voor de spiegel...

ik ben al voorzien mijn iq bestaat uit een 1 en dubbel 3 kan jij goed scrabbelen?Goh, kunnen ze dat tegenwoordig op de decimaal nauwkeurig berekenen?
brrr....wil ik niet weten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven