VRLK
zondag 30 augustus 2009 om 22:15
zondag 30 augustus 2009 om 22:17
Hier weer een huis met kinderen. Vanavond opgehaald en ze hebben het heerlijk gehad en wij ook
Athena, leuk het Dolfinarium! Klinkt inderdaad wel heel leuk en leuk dat de knullen het zo leuk vonden. Heb je btw CoE al gevonden? Balen van je enkel trouwens!
Lien, sterkte met je ziekenboeg. Blegh, vies man spugen in de auto! Maar gelukkig kreeg jij het niet over je heen!
HvS laat ik nog even in het midden. Sowieso vind ik het te ver weg om me daar aan te binden en zoals jullie weten heb ik een beetje bindingsangst
31 oktober was volgens mij wel Dropje's housewarming toch?
Drop, jij ook lekker gister naar de sauna geweest! Lekker hoor en great minds...
Nathje, nog zwemles voor Apie aangevraagd?
Men, ik voel mijn bovenbenen echt enorm! Vrijdag met Vrolijkerd wezen hardlopen, maar waaide echt onwijs hard met teruglopen. Daar had ik al een beetje gevoelige pootjes van. Maar vandaag wezen bodypumpen en een uur spinnen erachter aan en nu voel ik ze zeker wel! Ik heb hernieuwd respect voor Athena met bodypump aangezien sommige nderdelen echt zwaar zijn! Ik denk dat het nooit wat gaat worden met mijn triceps...
Athena, leuk het Dolfinarium! Klinkt inderdaad wel heel leuk en leuk dat de knullen het zo leuk vonden. Heb je btw CoE al gevonden? Balen van je enkel trouwens!
Lien, sterkte met je ziekenboeg. Blegh, vies man spugen in de auto! Maar gelukkig kreeg jij het niet over je heen!
HvS laat ik nog even in het midden. Sowieso vind ik het te ver weg om me daar aan te binden en zoals jullie weten heb ik een beetje bindingsangst
31 oktober was volgens mij wel Dropje's housewarming toch?
Drop, jij ook lekker gister naar de sauna geweest! Lekker hoor en great minds...
Nathje, nog zwemles voor Apie aangevraagd?
Men, ik voel mijn bovenbenen echt enorm! Vrijdag met Vrolijkerd wezen hardlopen, maar waaide echt onwijs hard met teruglopen. Daar had ik al een beetje gevoelige pootjes van. Maar vandaag wezen bodypumpen en een uur spinnen erachter aan en nu voel ik ze zeker wel! Ik heb hernieuwd respect voor Athena met bodypump aangezien sommige nderdelen echt zwaar zijn! Ik denk dat het nooit wat gaat worden met mijn triceps...
zondag 30 augustus 2009 om 22:22
quote:vrolijk schreef op 30 augustus 2009 @ 22:17:
Heb je btw CoE al gevonden?
Wij wel! Meteen gedownload toen je het hier schreef maar vergeet het steeds te zeggen. Zo verslavend weer
Kwam level 20 echt niet door, maar uiteindelijk wel (15 keer ofzo) en nu bij level 40. GW zit nu, as we speak, naast me op de DS en is bij (even checken) level 44 maar heeft zichtbaar moeite
Heb je btw CoE al gevonden?
Wij wel! Meteen gedownload toen je het hier schreef maar vergeet het steeds te zeggen. Zo verslavend weer
Kwam level 20 echt niet door, maar uiteindelijk wel (15 keer ofzo) en nu bij level 40. GW zit nu, as we speak, naast me op de DS en is bij (even checken) level 44 maar heeft zichtbaar moeite

zondag 30 augustus 2009 om 22:23
quote:Wind schreef op 30 augustus 2009 @ 22:22:
[...]
Kwam level 20 echt niet door, maar uiteindelijk wel (15 keer ofzo) en nu bij level 40. GW zit nu, as we speak, naast me op de DS en is bij (even checken) level 44 maar heeft zichtbaar moeite ;)Erg he! En de verslaving is back....
[...]
Kwam level 20 echt niet door, maar uiteindelijk wel (15 keer ofzo) en nu bij level 40. GW zit nu, as we speak, naast me op de DS en is bij (even checken) level 44 maar heeft zichtbaar moeite ;)Erg he! En de verslaving is back....
zondag 30 augustus 2009 om 22:30
quote:vrolijk schreef op 30 augustus 2009 @ 22:17:
Met die vriendenclub durf je het inmiddels ook een tweede keer aan en dat had je vorig jaar ook niet gedacht (weet je nog voor de eerste keer) dus we wachten geduldig af
Iets zegt me dat je het ook niet wilt missen!
Met die vriendenclub durf je het inmiddels ook een tweede keer aan en dat had je vorig jaar ook niet gedacht (weet je nog voor de eerste keer) dus we wachten geduldig af
Iets zegt me dat je het ook niet wilt missen!
zondag 30 augustus 2009 om 22:30
zondag 30 augustus 2009 om 22:32
Zo, dat was weer leuk. Maar daarna door Sjaak verboden om ook nog aansluitende dansfilm te kijken, en was maar goed ook want ook hier spugende kindjes. Niet ziek maar Poppetje en Dim zijn aan het hoesten en moeten daar dan van overgeven. En volgens mij is Dim ook zenuwachtig voor zijn eerste schooldag morgen. Maar vast niet zo zenuwachtig als ik . Klein manneke, hij heeft er helemaal geen zin in.
Irsa gefeliciteerd met je dochter!
Wat geven jullie trouwens mee aan de kinderen naar school? Ik heb nu fruit en een pakje appelsap voor 's ochtends en twee boterhammen, een beker diksap en nog wat komkommertjes erbij voor 's middags. Mis ik dan nog wat?
Irsa gefeliciteerd met je dochter!
Wat geven jullie trouwens mee aan de kinderen naar school? Ik heb nu fruit en een pakje appelsap voor 's ochtends en twee boterhammen, een beker diksap en nog wat komkommertjes erbij voor 's middags. Mis ik dan nog wat?
zondag 30 augustus 2009 om 22:41
LLL, klinkt prima. Zo doe ik het ook met Loeder, elke keer wat andere variaties wbt fruit, groente en bammetjes.Wat hier altijd verder goed loopt:
-minipaprika/ gewone paprika
-Cheesestrings
-blokjes kaas/worst
-peentjes
-allerlei soorten fruit behalve mango/zachte peer en framboos aangezien dat allemaal mushy wordt. Favoriet hier zijn druiven en bosbessen.
-Mueslireep
-Evergreen
-Bifiworstje
Verder laat ik haar vaak ook kiezen en maken we ook wel eens samen broodjes, pizzabroodjes, nijntjebroodjes etc die ik invries en meegeef. Wraps lust ze ook graag met ham, kaas en komkommer, maar mevrouw wil wel graag de komkommer apart anders wordt de wrap zacht. Tonijn met mais ook een goede combi.
Drinken geef ik vaak appelsap, beker smoothie, beker siroop of flesje water. Hier zit niet zoveel variatie in.
-minipaprika/ gewone paprika
-Cheesestrings
-blokjes kaas/worst
-peentjes
-allerlei soorten fruit behalve mango/zachte peer en framboos aangezien dat allemaal mushy wordt. Favoriet hier zijn druiven en bosbessen.
-Mueslireep
-Evergreen
-Bifiworstje
Verder laat ik haar vaak ook kiezen en maken we ook wel eens samen broodjes, pizzabroodjes, nijntjebroodjes etc die ik invries en meegeef. Wraps lust ze ook graag met ham, kaas en komkommer, maar mevrouw wil wel graag de komkommer apart anders wordt de wrap zacht. Tonijn met mais ook een goede combi.
Drinken geef ik vaak appelsap, beker smoothie, beker siroop of flesje water. Hier zit niet zoveel variatie in.
zondag 30 augustus 2009 om 22:42
31 oktober was een geplande date om ergens te gaan eten of zo, maar niet per se mijn housewarming. Afspraak was dat ik nog een keer de datumplanner erin zou gooien voor een housewarming. En het is lullig maar waar, ik heb een Halloweenfeest 31 oktober en dat was nog eerder aangekondigd/afgesproken dan de uitkomst van de datumprikker. Was het alleen een beetje vergeten, en dat is meteen de reden waarom ik niet heel erg lang vantevoren weekendjes weg e.d. af wil spreken. Ik vind 3 maanden vantevoren een date of weekend weg afspreken al lang, laat staan 9 of zelfs 15 maanden vantevoren. Er kan zoveel gebeuren in de tussentijd.
Kattennamen... Ik heb ooit een kat gehad die ik Gijs had genoemd, vind het een leuke kattennaam. En daarna had ik een kat die ik Karel had genoemd. Maar wat dacht je van 'Wind'?
Vrolijk, jij bent goed bezig met sporten! Heb zelf vandaag weer een uurtje gefitnessed. ook al heb ik test uitgesteld, moet wel in vorm blijven he. En ik ben een beetje verslaafd geraakt aan adrenaline-boost denk ik.
Sterkte met de ziekenboeg allen!
Kattennamen... Ik heb ooit een kat gehad die ik Gijs had genoemd, vind het een leuke kattennaam. En daarna had ik een kat die ik Karel had genoemd. Maar wat dacht je van 'Wind'?
Vrolijk, jij bent goed bezig met sporten! Heb zelf vandaag weer een uurtje gefitnessed. ook al heb ik test uitgesteld, moet wel in vorm blijven he. En ik ben een beetje verslaafd geraakt aan adrenaline-boost denk ik.
Sterkte met de ziekenboeg allen!
zondag 30 augustus 2009 om 22:47
Mee naar school, mmm.... Hier zijn snacks als cheestrings, worstjes en zo restricted area, alleen belegde boterhammen en fruit zijn toegestaan. Hier eigenlijk standaard fruit (banaan, druiven, kiwi in stukjes, mandarijn, bakje schoongemaakte aardbeien, stukjes mango oid, ligt aan het seizoen) en een pakje drinken (appelsap oid), en als ze overblijven daarbij twee boterhammen een en een beker milk & fruit oid.
zondag 30 augustus 2009 om 22:53
Ok, dus niet nog een tussendoortjestijdstip dat ik gemist heb ofzo. Kwam er namelijk gisteren pas achter dat er voor het fruit ook drinken mee moet...
Dus geen thuiswedstrijd de 31ste. Maar is ook maar beter want midden in de herfstvakantie en waarschijnlijk zitten we dan in huis van mijn moeder. Wel jammer dat je er niet bij kunt zijn Dropje. Maar halloween is ook leuk, is het een verkleedfeest?
Dus geen thuiswedstrijd de 31ste. Maar is ook maar beter want midden in de herfstvakantie en waarschijnlijk zitten we dan in huis van mijn moeder. Wel jammer dat je er niet bij kunt zijn Dropje. Maar halloween is ook leuk, is het een verkleedfeest?