VRLK

28-04-2009 21:58 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer. Foutloos en wel .
quote:Pebbles schreef op 30 augustus 2009 @ 16:03:

Wil ik ook best lenen, LLL, die pakjes!

Ok, zal ik ze opsturen? Misschien even via hyves adresgegevens uitwisselen? En 5 november is prachtige datum, dan is mijn Summetje jarig .

HvS was al eens voluit geschreven, anders had ik het nooit geraden, kende het niet.

Wat een ellende Lien, een auto vol spuug! Arme Linoleum. Beterschap!

Ik ben ervandoor, So you think you can dance is weer begonnen, zo leuk!
Leuk een gashaard, willen wij ook als we later groot zijn!

Volgens mij is 31 oktober éindelijk bij Dropje, daarom is datum toch ook gepland?
Zitten Criminal Minds te kijken dus even kort net, nu reclame.

Vanmiddag verjaardag gehad van vrienden, weer omgeving Morrie, en was erg gezellig! Waren om 20.15 uur thuis .
VF doet raar. Ik zag 93 pagina's, ging vanaf 91 bijlezen, klopte allemaal en ging goed. En toen ik op reageren drukte bleken het er ineens 154 te zijn en kwam ik op pagina 93 in een discussie van half augustus over buttplugs terecht. Jullie hebben je wel vermaakt in mijn vakantie he

Lien, wat naar, al die zieken. Sneu ook voor KK, zo op zijn eigen feestje. Hopelijk knappen ze snel op!

Dropje, groot gelijk van afzeggen testdag. Als het toch maar een maand scheelt en je er nu de rust niet voor kunt vinden.. Laat je het even weten, als je weet wanneer je terecht kunt?

Mooie foto's op je site trouwens, zag ik gisteren!

En Wind, wat een poepig (ik ga zo maar eens naar die discussie kijken Athena, ben nu wel benieuwd en ik geef je zo al op voorhand alle gelijk van de wereld, zo. Goed gedaan!) katje. Katten zijn gewoon leuk vind ik. Kan je dus niet verder aan nadelen helpen! En dat terwijl ik niemand een hond zou aanraden

Als date van 31 oktober idd. bij Dropje is speel je een thuiswedstrijd LLL! Denk alleen dat Pebbles dan niet de gok neemt om mee te gaan. Hoewel ik je best bij de eerste wee naar huis wil rijden hoor Peb, en mijn achterbank plat kan in geval van noodbevalling op de vluchtstrook

Hoe dan ook, leuk als je er dan bij bent, ben benieuwd! En voor november 2010 zijn er dan vast nog wel een paar gelegenheden om ons te zien en te beslissen of je mee gaat
Wij hebben vanavond bij de buren met kinderen gegeten. Erg gezellig, maar ook superdruk altijd als we met elkaar eten. Mini en Maxi blijven gewoon zichzelf, maar Nano en hun drie jongens halen altijd het drukste in elkaar naar boven. Heul veul herrie dus

Oh, en wat ik net nog vergat: Irsa, gefeliciteerd met de verjaardag van Ir!
Das waar ja, Ir is jarig . Gefeliciteerd Irsa.

Nu hebben we hier 4 verjaardagen op rij: Schorrie, KK, Ir en Zen.
Veel van ons hebben wel een leuke band met hun buren hé?

Ik hoorde net Nathje al, nu Mille en wij ook. Beter een goede buur...

Heb je de but(t)plugdiscussie helemaal gelezen uit niwuesgierigheid, Mille?

Ga even kijken of we nog chocotoffs hebben!

Lekker bij mijn bak(je) thee
Gefeliciteerd met Ir, Irsa!
Ja, leuk idd.

Wind, ik heb 'm van schrik meteen weggeklikt en ging er acuut van stotteren (buttttt..)

Nee hoor, maar niet helemaal gelezen omdat ik nog meer moest doen en naar reageerscherm wilde. Zag wel dat Pammie er natuurlijk wat mee te maken had

Wij hebben nog toblerone!
Wind, ik heb de foto van Schorrie, KW en Bries op de LP gezet.

Wij hebben ook een goede band met de buren, de buurman hangt zelfs zijn handdoek op onze waslijn .
Hoe kwam je bij Tinta trouwens? Wel leuk, betekent gekleurd of inkt in het Spaans en ze heeft wel een inktkleurtje
Haai. Kom even heel snel binnenwaaien want drukke (maar zeer leuke) dag gehad in Dolfinarium. De kinderen hebben genoten, Schurk was niet uit de speeltuinen weg te meppen, Boef niet bij het aquarium en de roggen (waar hij zelfs een babyhaai heeft geaaid!) en we hebben 2x de grote dolfijnenshow gezien en nog 2 anderen. Vooral die grote show is prachtig. 't Was echt al een jaar of 25 geleden dat ik er voor het laatst was geweest. Alles is heel anders en veel groter nu, maar die show is nog altijd spectaculair.

Daarna met zijn allen hier gegeten. Kinderen hebben vooral rondgerend in de tuin. Vreselijk gezellig. En nu dus moe.

Dank trouwens voor jullie complimenten en peptalk over het poepgebeuren. Doet een mens soms erg goed, vooral omdat je inderdaad soms zo kunt twijfelen of je nou wel goed bezig bent (vooral als je dan ineens tot je schrik tegen het feit aanloopt dat Schurk moet poepen, absoluut niet op de wc wil, je wegwuift en ergens in een afgelegen hoekje zijn luier voldirkt. NEEEEEEEE ). Vooralsnog gokken we inderdaad maar op het cliche dat Morrie al noemde.

Irsa: gefeliciteerd!

En Lien sterkte met zieke kindertjes. Moest wel lachen om verhaal van jou achter het stuur waardoor Linoleum alle kots over zich heen kreeg, maar wat zal dat gestonken hebben! Sterkte vannacht en morgen!

Enne...ik heb ergens een date gemist geloof ik, want zie nu een paar keer 31-10 voorbij komen als meetdate? En ik lees over HvS en ergens ook nog dat iedereen komt? Ik weet alleen van niks en kan ook hoogstwaarschijnlijk niet dan...

Of haal ik allerlei dingen door elkaar nu? Ben even spoor bijster.

Anyway, ik lees het morgen wel, ik ga nu even op de bank hangen met vent en tijdig plat (vandaag tijdens lopen met Schurk op nek mijn enkel de andere kant op verzwikt. Niet handig!!)
Tinta is de naam van de kat op een luistercd die ik een keer voor Morrie en Wind heb gekopieerd, Mille :-).

Zo, nu echt klaptop dicht. Welterusten alvast.
Athena, over 31/10 is zo'n datumprikker rondgegaan en dat was de datum waarop iedereen kon. Volgens mij jij dus ook? En HvS vroeg Wind hier een paar pagina;s terug.

En ik gaf je op voorhand al groot gelijk, en achteraf weer. Heb het net gelezen en ik vond dat je nog heel aardig en netjes bleef. Nou ja, als je nog beste stuurlui nodig hebt weet je waar je ze kunt vinden..
Hahaha, ik vond zelf dat ik behoorlijk uit mijn slof schoot en verbaasde me een paar keer over de redelijk milde reactie die ik terugkreeg. Maargoed, geen stuurlui nodig vooralsnog, ik voel me er zelf voorlopig een .

HvS is dan die optie voor 2010 volgens mij, want daar heb ik inderdaad een paar pagina's terug iets over gezien.

Datumprikker heb ik alleen gezien voor die date die de afgelopen keer in o.a. mijn en Ely's vakantie was geregeld. Verder heb ik geen datumprikkers via de mail binnengehad?

Zo, tandjes zijn schoon en pyjamaatje aan. Ik ben plat :-).
Ja, Tinta... de poes van Martijn die hem peert op de luistercd waar KW en BRS helemaal weg van zijn. En GW en vinden Tinta zo'n stomme naam! Nu dus wel leuk om te horen dat Tinta écht iets betekent. Die vrouw op de cd zegt ook zo raar Tin-taaaa. GW en ik noemen elkaar weleens Tinta als we elkaar roepen, maar dat is leuker al je er bij bent denk ik

31 oktober is date waar maand geleden ofzo datumplanner voor rond is gegaan om nu eens eindelijk elkaar compleet te zien en iedereen had toen aangegeven te kunnen dus die datum vast gelegd. Alleen Morrie heeft toen volgens mij aangegeven later wel aan te schuiven omdat ze nog niet zo ver vooruit wilde plannen en Pebbles inderdaad ivm uitgerekende datum.

HvS is voor 2010 en gaat nu de groep langs of mei of november de voorkeur heeft. En of je überhaupt mee wilt. Allebei de maanden hebben wel iets. In mei zit de meivakantie en een paar feestdagen (Hemelvaart en Pinksteren) en in november gaat Pebbles bevallen(datum nog onbekend ;)) en komt Sint aan en hebben eind van de maand schoenenzetplezier met het gezin.

Enoge voordeel is dat mei sneller is dan november
Ja, en nadeel van mei is dat ik dan waarschijnlijk echt niet mee ga -of je moet dat als voordeel zien natuurlijk

Ben dan zoals gezegd een week op kamp met mijn klas en dan ook nog een weekend weg wordt wel erg veel
Wind, ik zag net dat Teigertje de meest populaire kattennaam is. De top 5 was geloof ik in willekeurige volgorde Teiger(tje), Gizmo, Sam, Kitty, en dan nog iets.

31 houd ik nog even in beraad hoor. Ik beslis tegen die tijd wel.
Huh, Peb gaat toch niet in november 2010 bevallen? Ze is geen olifant..
Ik vind wel dat we ons best moeten doen om een weekend te vinden waarin iedereen die mee wil kan, hoe moeilijk dat soms ook is. Dus wat mij betreft valt mei dan dus af.
quote:Mille schreef op 30 augustus 2009 @ 22:00:

Huh, Peb gaat toch niet in november 2010 bevallen? Ze is geen olifant.. Nee, maar heeft dan wel de 1-jarige verjaardag van haar zoon .
Da's lief van je Morrie. Want ik wil geen zeikerd zijn, maar ik wil wel graag mee

Ik ga naar bed, morgen weer heel vroeg bouwvakkers in huis. Truste!
Ja, dan valt mei af natuurlijk. Had niet begrepen dat je dan echt niet mee ging. Las nog een opening Nou, dan wordt het waarschijnlijk november en als geboortedag bekend is van MP (minipebbles) dan kunnen we kijken wanneer dan precies. Leuk, heb er nu al zin in!

En november vind ik eerlijk gezegd ook fijner want baby is dan 'al' 10 maanden ipv nog maar 4 maanden.

Ehm... wat hadden we nog meer?

Leuk Morrie, dat we een logeerdatum hebben voor de jongens!
quote:Morrie schreef op 30 augustus 2009 @ 22:00:

[...]

Nee, maar heeft dan wel de 1-jarige verjaardag van haar zoon .

Ja, dat wel, maar ik neem aan dat als we na de bevalling van Pebbles boeken, we vroeg genoeg zijn -een jaar van tevoren

Maar zo bedoelde Wind 'm idd. waarschijnlijk dus
quote:Morrie schreef op 30 augustus 2009 @ 21:59:

Wind, ik zag net dat Teigertje de meest populaire kattennaam is. De top 5 was geloof ik in willekeurige volgorde Teiger(tje), Gizmo, Sam, Kitty, en dan nog iets.

Mmmhh.. niet echt onze namen.

Pfff. Moeilijk hoor. Wat is nou een leuke poezennaam?

Als het een mannetje was dan wisten we het wel; Sjors of Gijs. Zoiets maar dan vrouwelijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven