Stap voor stap: kleine plannen, grootse toekomst

21-07-2009 16:28 2152 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou, speciaal voor Moonlight, IrisH en de anderen die Iry's topic een beetje vervuilden met onze plannen en kleine minisuccesjes

Uiteraard voor iedereen bedoeld, niet enkel bovengenoemde.

Waar het om draait? In een dal zitten, lusteloos zijn en eruit willen komen. Over ineens teveel doen en dan weer inzakken. Over faalangst. Je mislukt voelen. Maar ineens beseffen dat je, als je elke dag een klein stapje zet, je doel ook wel bereikt. Carpe diem, en globale plannen. Doelen hebben, maar bewust niet teveel doelen in 1 keer en geen onmogelijke deadlines creeeren.

Dus gooi je stappenplan neer, je wensen, hoe je dat wil bereiken, adviseer en motiveer elkaar, er is plaats om te lachen, te huilen, voor succes en mislukking.

Was getekend: een succesvolle mislukkeling
Broertje is 16. Lief he

Heb me al twee keer rot gelachen om hem vandaag. Heb nog 2 broers, heb daar geen hele sterke band mee. Maar deze is super!

(zoek eigenlijk iemand zoals mijn broertje, als vriend )
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
En ik ben niet zo goed met SV's. Iemand die ik niet leuk vind hoef ik ook niet in mijn bed en iemand die ik wel leuk vind, daar wil ik dan eigenlijk dieper contact mee.

Was nog aan t vertellen over zo'n gast die maandagochtend SMSte (waarom in godesnaam ga je maandagochtend vroeg SMSen..?) hoe t was enzo. Ik netjes geantwoord en verder hoor ik er niks meer van. Dat vind ik ook raar.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Mijn Spaanse Marokkaan (laten we het beestje eigenlijk ook gewoon maar bij de naam noemen) kon ook echt niet tegen mijn tranen.

Best kut, ben ik eindelijk zo ver dat ik bij iemand durf te janken, kan hij er niet tegen.
Tot zover mijn monoloog
Chocolaatje iemand? Ik vreet me het leplazarus tijdens het lezen. Zeg ik altijd tegen vriend dat hij er van moet genieten en het niet in 1 x naar binnen met stouwen en wat doe ik nu?

*Zie al een heleboel verpakkingen liggen....*
Wil iets zeggen in de trant van: dan is die Spaanse Marokkaan geen echt liefde maar het komt er niet uit zoals ik wil.
Het komt er niet uit zoals je wilt, maar het staat er toch

Kom maar door met die chocola. Chocolaatje, sigaretje, prima!
Arme Iris, straks is ze beter en dan moet ze tig bladzijden doorwerken over chocola, sigaretten en Andre Hazes...
*gooit Moon een zwitsers chocolaatje en een L&M peukie toe*
Dank u dank u
Ik bewaar je anonimiteit hoor Moon! Choco, pure chocolade eten he! Daarvan is echt bewezen dat het een geluksstofje loslaat in je grijze massa. Heb die kleine chocolaatjes van Cote d'Or (dit had ik al gezegd volgens mij, zucht, Korsakov is a bitch).
Ja tuurlijk Dieg, daar twijfel ik ook niet aan!

Ik heb net een zakje chips leeg gegeten, ook lekker! En mijn lichaam geeft aan dat het bijna bedtijd is *gaap*

Jammer dat mijn broertje niet even voor mij een knuffel heeft gewonnen, zou ik wel leuk vinden eigenlijk nu. Ik ga een andere knuffel even onder het stof vandaan halen... zo terug
Morgen vraag ik of mannetje pure chocola wil halen maar voor nu geniet ik van de zwitserse melk met nootjes.

Pfff.. Ik doe nog een peukie en dan ga ik slapen. Met mijn 3 knuffels (nooit mee geslapen maar sinds kort kan ik niet meer zonder...) Slaap lekker en tot morgen!
Heb je gemaild Moonlight, thanks voor je mailadres. Schrik niet van de lengte he!
Ik heb ineens ernstige neigingen om de zolder te gaan afzoeken naar een doos met knuffels. Vooral aap en pink panter wil ik eigenlijk NU hebben.

Heb die dingen al jaren niet meer binnen handbereik, heb ze ook niet zozeer gemist. Mijn moeder opperde eens: Zullen we alle knuffels maar weggooien... hoop dat dat niet echt gebeurd is!

Binnenkort maar eens vragen. Wil sowieso mijn kinderspeelgoed deels weggeven. Mijn ouders hebben nogal een volle zolder.

Verder heb ik mail, even antwoorden
Ho dit staat er raar, na jouw post. Sorry Dieg, snap je wel he?
Jahoor snap ik

Ik heb genoeg knuffelbeesten, gewoon leuk. En een iets triester iets: ik kan mijn tranen bij die beesten kwijt, ze oordelen niet, ze blijven er lief uitzien, ik mag ze vasthouden en kusjes geven en ze verwachten niets terug, maken geen geluid en hoeven geen vreten en drank.

Mijn moeder ziet me aankomen morgen, dat ik ineens mijn knuffels wil. Die snapt die dingen niet zo goed soms.

Ja zat net ook even met een knuffel op schoot. Hij stinkt alleen erg naar stof. Morgen maar even in een emmer wassen denk ik.

Broertje had een leuke knuffel gewonnen: zo'n zwart witte aap met een gestreepte staart, lekker zacht ook. Ga het haast jammer vinden dat kermis weg is, ik wil ook zoeen!
Heb ook een paar knuffels waarbij ik "troost" in kan vinden. Soms is het fijn om die bij je te hebben zeker als je gaat slapen.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Goedemorgen trouwens.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Jij bent er vroeg bij Ibi, niet goed geslapen? That makes two of us. Zit met een dicht oog, heb denk ik 4 uur geslapen en ben brak. Haat slaapproblemen (zelfs met pillen wil 't niet echt zo).

Straks naar de dokter want op het verwijsbriefje voor de fysio is ze vergeten een stempel te zetten en dat heeft de fysio nodig omdat ik een deel van de behandelingen krijg terugbetaald. Daarna naar de fysio, hopelijk doet het deugd. Op de campus heb je een copyshop (kun je kopieeren en zaken laten inbinden) en daar zal ik een voorraad gele arceerstiften inslaan (ik arceer altijd alles, wordt het leesbaarder van en door het arceren lees je de tekst ook echt).

Die peppillen zoals ik ze maar noem werken toch niet echt goed. Dan zit er weinig op dan elke keer een middagdutje te doen, en eens vroeg te gaan slapen misschien.

Fijna dag alvast!
Yo wat een goed voornemen, vroeg slapen

Ik neem me heilig voor om minder te gaan forummen. Dit topic nog, en misschien een uurtje per dag voor de rest van het forum. Maar t loopt echt de spuigaten uit.

Fijne dag allemaal!

O, Iris, als jij weer bijgelezen bent, wil je t dan laten weten? Dan ga ik een paar dingen weghalen die me herkenbaar maken.
Moon volgens mij moesten we je helpen herinneren met opruimen? Voor je marokkaanse pruttelhapje?

Minder forummen.. Hmm.. Ik heb eindelijk iets waardoor ik weet wat ik kan doen.. Dus ik blijf het doen
Haha Choco, blijf jij maar lekker forummen!

Ik heb mijn recepten al gevonden. Goed he? Heb alleen niet zo'n zin om uitgebreid te koken vandaag. Soms vind ik dat wel leuk: naar de stad om de ingrediënten te halen, lang in de keuken staan, keiharde muziek aan. Maar vandaag niet zo'n zin in. Dus t wordt toch wat anders denk ik.

Misschien iets Mexicaans (dat bedenk ik nu ter plekke)
Bah ik ben zooo moe.

Ik heb de was gedaan, vaatwasser uit- en weer ingeruimd, gedoucht, aangekleed, recept gezocht en boodschappenlijst gemaakt.

En nu wil ik weer naar bed!

Even kijken of ik mijn kussen en kleedje in de tuin leg om te relaxen of gewoon echt weer mijn bed in ga...

Die knuffel-zoek-actie die laat ik wel zitten Kom liever helemaal niet op de zolder van mijn ouders, dan maar geen knuffels!

Zal zo even wat vit C slikken, met oog op de Mexicaanse griep enzo...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven