Kan dit bij elkaar?
maandag 31 augustus 2009 om 14:28
Omdat ik nooit eens een winterjas heb die wat netter is, ben ik van plan om deze jas te kopen:
Jas
Nu vraag ik me af of ik deze jas ook kan dragen als ik in mijn dagelijkse kloffie loop: (skinny)jeans en dit soort sneakers:
Vinden jullie dat dit kan of sla ik een mode-flater als ik zo over straat ga?
Jas
Nu vraag ik me af of ik deze jas ook kan dragen als ik in mijn dagelijkse kloffie loop: (skinny)jeans en dit soort sneakers:
Vinden jullie dat dit kan of sla ik een mode-flater als ik zo over straat ga?
maandag 31 augustus 2009 om 14:47
maandag 31 augustus 2009 om 15:03
ps: ik hou niet van die voorgekauwde hokjes...
Maar een stijl moet wel passen. In dit geval vind ik de jas prima kan met een skinny en sneakers eronder.
Nederland mag wat spannender worden. Zou toch te gek voor woorden zijn als iedereen in zo'n jas zou lopen met nette laarzen eronder? :puke:
If everybody looked the same we'd get tired of looking at each other!
Maar een stijl moet wel passen. In dit geval vind ik de jas prima kan met een skinny en sneakers eronder.
Nederland mag wat spannender worden. Zou toch te gek voor woorden zijn als iedereen in zo'n jas zou lopen met nette laarzen eronder? :puke:
If everybody looked the same we'd get tired of looking at each other!
maandag 31 augustus 2009 om 15:06
quote:Gebakkie schreef op 31 augustus 2009 @ 14:42:
[...]
Sja, ze vraagt om onze mening toch?Ik vraag inderdaad jullie mening, dank daarvoor! Zelf zou ik het gerust aantrekken maar ik zit dan ook altijd met hetzelfde dilemma als naomi87: ik hou van sportief èn netjes. De jas is best duur en ik vind het stiekem zonde om hem dan alleen met nette schoenen te dragen omdat ik door mijn werk meestal platte schoenen draag.
[...]
Sja, ze vraagt om onze mening toch?Ik vraag inderdaad jullie mening, dank daarvoor! Zelf zou ik het gerust aantrekken maar ik zit dan ook altijd met hetzelfde dilemma als naomi87: ik hou van sportief èn netjes. De jas is best duur en ik vind het stiekem zonde om hem dan alleen met nette schoenen te dragen omdat ik door mijn werk meestal platte schoenen draag.
maandag 31 augustus 2009 om 15:09
quote:AgentL schreef op 31 augustus 2009 @ 15:03:
If everybody looked the same we'd get tired of looking at each other!Weetje...Misschien kan het best wel die combi. Maar ik heb nooit, maar dan ook nooit gympen aan. Vind die dingen vreselijk. Dus dat zal mijn mening ook wel beinvloeden
If everybody looked the same we'd get tired of looking at each other!Weetje...Misschien kan het best wel die combi. Maar ik heb nooit, maar dan ook nooit gympen aan. Vind die dingen vreselijk. Dus dat zal mijn mening ook wel beinvloeden
Perfectionisme is niet perfect...
maandag 31 augustus 2009 om 15:13
Oh ik vind ook, iedereen moet zich kleden waar die zich prettig in voelt. Soms zie ik mensen waarvan ik denk, dat zou ik nooit aantrekken maar bij hen staat het gewoon erg goed! Ik ben niet zo van de aparte combi's en de schoenen en de jas zijn beide heel erg mooi en ik draag dit soort dingen ook allebei alleen nooit gecombineerd. Niet mijn ding gewoon.
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.