Mode & Beauty alle pijlers

Kan dit bij elkaar?

31-08-2009 14:28 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik nooit eens een winterjas heb die wat netter is, ben ik van plan om deze jas te kopen:

Jas

Nu vraag ik me af of ik deze jas ook kan dragen als ik in mijn dagelijkse kloffie loop: (skinny)jeans en dit soort sneakers:

Vinden jullie dat dit kan of sla ik een mode-flater als ik zo over straat ga?
Nee vind ik niet leuk bij elkaar. Deze jas vraagt om mooie laarzen of pumps ofzo.
Een met mischicken
Als de jas effen zwart zou zijn, vind ik het wel een leuke combi.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Wel grappig.. Ik zit constant te dubben tussen dat soort dingen, omdat ik beide leuk vind.. Hou van sportief, maar netjes ook op zn tijd

Maar vind ik dit geval ook; nee pas niet..
Ik vind het ook niet mooi bij elkaar.

Deze moet je gewoon doen bij mooie laarzen of pumps. En die sneakers gewoon bij een kort jack of zo.
Ja of een parkamodel
Nee, bij zo'n mooie jas horen een paar mooie pumps of laarzen maar geen gymschoenen. Ook bij een effen jas staat dat niet.
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
Who cares? Als jij het mooit vindt is het toch goed?
Sportief bij sportief, netjes bij netjes. Geen combi ervan, staat zo armoedig, alsof je niks anders had om aan te trekken.
Ik vind het ook niet passen. Zou voor een sportievere jas kiezen bij die gympen en die nette jas dragen bij pumps en laarzen.
Perfectionisme is niet perfect...
quote:HotCherryPoptart schreef op 31 augustus 2009 @ 14:41:

Who cares? Als jij het mooit vindt is het toch goed?Sja, ze vraagt om onze mening toch?
Hmm ik zou dat wel gewoon aandoen hoor. Het is idd mooier met laarzen of pumps, maar het kan wel vind ik.
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Je Skinny zou nog kunnen maar dan wel met een paar mooie laarzen met hak!
Ik vind dat het heel goed kan!

Ben zelf ook van die combi's

Het model heeft toch ook een panty/maillot aan, waarom zou een skinny dan niet kunnen?

Ik zeg: doen!!
ps: ik hou niet van die voorgekauwde hokjes...

Maar een stijl moet wel passen. In dit geval vind ik de jas prima kan met een skinny en sneakers eronder.

Nederland mag wat spannender worden. Zou toch te gek voor woorden zijn als iedereen in zo'n jas zou lopen met nette laarzen eronder? :puke:

If everybody looked the same we'd get tired of looking at each other!
Ik vind het juist een leuke combinatie .
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
quote:Gebakkie schreef op 31 augustus 2009 @ 14:42:

[...]

Sja, ze vraagt om onze mening toch?Ik vraag inderdaad jullie mening, dank daarvoor! Zelf zou ik het gerust aantrekken maar ik zit dan ook altijd met hetzelfde dilemma als naomi87: ik hou van sportief èn netjes. De jas is best duur en ik vind het stiekem zonde om hem dan alleen met nette schoenen te dragen omdat ik door mijn werk meestal platte schoenen draag.
tuurlijk kan dat
quote:AgentL schreef op 31 augustus 2009 @ 15:03:

ps: ik hou niet van die voorgekauwde hokjes...

Maar een stijl moet wel passen. In dit geval vind ik de jas prima kan met een skinny en sneakers eronder.

Nederland mag wat spannender worden. Zou toch te gek voor woorden zijn als iedereen in zo'n jas zou lopen met nette laarzen eronder? :puke:

If everybody looked the same we'd get tired of looking at each other!Weetje...Misschien kan het best wel die combi. Maar ik heb nooit, maar dan ook nooit gympen aan. Vind die dingen vreselijk. Dus dat zal mijn mening ook wel beinvloeden
Perfectionisme is niet perfect...
kan prima vind ik. Juist wel leuk, niet standaard. Ik zou het zo gewoon dragen.
Oh ik vind ook, iedereen moet zich kleden waar die zich prettig in voelt. Soms zie ik mensen waarvan ik denk, dat zou ik nooit aantrekken maar bij hen staat het gewoon erg goed! Ik ben niet zo van de aparte combi's en de schoenen en de jas zijn beide heel erg mooi en ik draag dit soort dingen ook allebei alleen nooit gecombineerd. Niet mijn ding gewoon.
Van mij mag alles, maar als je me vraagt of ik het mooi vind bij elkaar dan zeg ik nee.
Tuurlijk kan dat, erg leuk zelfs!
Heel leuk!
Je weet toch!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven