NIET groepje
maandag 31 augustus 2009 om 12:43
Weet je wat ook goed helpt Engie, www.cucirca.com, daar kan je een heeeele hoop tv serie's kijken. Via de eerste link max 72 minuten, daarna moet je een uurtje wachten, via de andere linken onbeperkt
( * is verlaafd aan Grey's op het moment, seizoen 5 aan het kijken Desperate Housewives heb ik allemaal gezien, ook de afleveringen die hier nog op tv moeten )
( * is verlaafd aan Grey's op het moment, seizoen 5 aan het kijken Desperate Housewives heb ik allemaal gezien, ook de afleveringen die hier nog op tv moeten )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
maandag 31 augustus 2009 om 12:56
EnGie, jij mag best klagen van mij hoor 't Is ook allemaal goed en beter zo enzo, maar soms toch gewoon raar omdat je zo lang samen geweest bent.
Ben net bij superT geweest en ik heb er echt wel zin in. Ze wil dat ik vooral kassawerk ga doen, maar ook andere dingen tussendoor geloof ik. Komt vast goed!
Ben net bij superT geweest en ik heb er echt wel zin in. Ze wil dat ik vooral kassawerk ga doen, maar ook andere dingen tussendoor geloof ik. Komt vast goed!
668, the neighbour of the Beast
maandag 31 augustus 2009 om 17:34
Ha Nietjes!
Marels gefeli met je baan! dat salaris klinkt goed trouwens (waarom doe ik eigenlijk zo'n afschuwelijk lange opleiding????)
ik ben lekker vroeg uit het werk!
en allerlei klusjes daar afgerond, echt een goed gevoel
het is hier super lekker weer, dus ik ga NU naar de Appie, en dan buiten een salade eten
salade Nicoise was ik van plan, wat maak jij Its?
Marels gefeli met je baan! dat salaris klinkt goed trouwens (waarom doe ik eigenlijk zo'n afschuwelijk lange opleiding????)
ik ben lekker vroeg uit het werk!
en allerlei klusjes daar afgerond, echt een goed gevoel
het is hier super lekker weer, dus ik ga NU naar de Appie, en dan buiten een salade eten
salade Nicoise was ik van plan, wat maak jij Its?
maandag 31 augustus 2009 om 18:00
kip advocado klinkt lekker its!
het hollandsche voedsel val Plous wat minder...
ik wilde als avond eten wraps maken, maar na het boodschappen doen kreeg ik honger, dus toen heb ik er al 2 op....
kreeg net een smsje van een leuk iemand die ik afgelopen vrijdag tijdens het uitgaan heb ontmoet, dus mijn dag is weer goed
(niet dat ik er wat mee doe hoor, maar "its good to have options" )
het hollandsche voedsel val Plous wat minder...
ik wilde als avond eten wraps maken, maar na het boodschappen doen kreeg ik honger, dus toen heb ik er al 2 op....
kreeg net een smsje van een leuk iemand die ik afgelopen vrijdag tijdens het uitgaan heb ontmoet, dus mijn dag is weer goed
(niet dat ik er wat mee doe hoor, maar "its good to have options" )
maandag 31 augustus 2009 om 18:04
aha engie! de eerste projectjes lopen al weer!
ennuh, Pilous, ik was het even vergeten, maar ik vind het LEUK!
dit vind ik niet leuk:
in "mijn" Appie Heijn moet je echt ieder zakje en etenswaar op muizehappen controleren, alles is daar aangevreten!
echt te smerig
mijn huis is niet veel beter, al het eten ligt hoog en achter dichte deuren, als je maar 1 broodkruimel laat liggen heb je al weer muizen, ze eten tegenwoordig de oude kranten, gezellig.....
ennuh, Pilous, ik was het even vergeten, maar ik vind het LEUK!
dit vind ik niet leuk:
in "mijn" Appie Heijn moet je echt ieder zakje en etenswaar op muizehappen controleren, alles is daar aangevreten!
echt te smerig
mijn huis is niet veel beter, al het eten ligt hoog en achter dichte deuren, als je maar 1 broodkruimel laat liggen heb je al weer muizen, ze eten tegenwoordig de oude kranten, gezellig.....
maandag 31 augustus 2009 om 18:29
quote:elodita schreef op 31 augustus 2009 @ 18:08:
ja ik dacht wel dat er zo'n aanbod zou komen...
ik wil eigenlijk geen dieren in mijn huis (geen muizen, maar ook geen katten) ivm allergie
maar misschien wil de Appie Heijn Bo wel eens lenen?Voor jou is het gratis en Bo mag wel een dagje uit logeren bij Appie maar niet voor niets .
ja ik dacht wel dat er zo'n aanbod zou komen...
ik wil eigenlijk geen dieren in mijn huis (geen muizen, maar ook geen katten) ivm allergie
maar misschien wil de Appie Heijn Bo wel eens lenen?Voor jou is het gratis en Bo mag wel een dagje uit logeren bij Appie maar niet voor niets .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
maandag 31 augustus 2009 om 19:08
maandag 31 augustus 2009 om 19:08