Het Gouden Ei

18-07-2009 10:23 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

1 oktober mega-tribune

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Mexx25Okt.0830/07/09L.M.

Ik30Dec.0813/09/09Ze is er!!

Duvel26Nov.0814/09/09Verse Baby!!!

Maya23Sept.0816/09/09oh boy, a baby boy!party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09husk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.0816/10/09aftellen naar 37 wkn3:j - 6:m

Justdeb25Okt.0819/10/0925/9 VK + groei echo5:j - 4:m Murron31Aug.0822/10/09oud nieuws!

Fanatic28Nov.0816/11/098/10 VK8:j - 1:m

Husky28Dec.0814/11/0929/9 VK 8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/092/10 VKgeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/09flow-echo was goed!!zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/108/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1028/9 controle, 5/10 20 wk echochar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1016/10 nekplooi, 26/10 VK

2:j - 7:m

Mariss27Nov.081 okt

Momo31Sept.081 okt

Rainbow30Nov.081 okt 9 okt gyn

Erine25Dec.08

Mulan33Nov.08

Kath32Jan.091 okt

Specu30Nov.084 okt Annika29Jan.0910 okt

Poll31Nov.0814 okt28/9 uitslag onderzoek

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3
Hoi Allemaal!!

Even een berichtje mijnerzijds.. Ik kan niet normaal reageren met smilies enzo, en heb ook niet alle pagina's terug gelezen (moest er een stuk of 20 geloof ik!!)

In elk geval een hele dikke knuffel voor degenen die het zo hard nodig hebben!!

GW: op jou wou ik nog wel ff reageren.. Ik heb ook ijzertabletten, al een paar weken.. Voelde me toen ook niet slap, maar wel ontzettend moe.. Mijn HB moest rond de 7 zitten, en ik zat op 5,5 op dat moment.. De vorige keer was dit gelukkig weer wat gestegen, en ik hoop dat het komende week weer helemaal goed is!

Nou dames, ik moet nog 2 dagen werken, en dan heb ik verlof (officieel pas de 8e, maar woe is mijn laatste werkdag al!), en zal ik hier veel vaker te vinden zijn .. Heb tot nu toe nog geen plannen om te gaan doen in mijn verlof! Dus lang leve de pc!! ;)

Ga nu lekker bankhangen, ben best wel erg moe!
He GW, welkom terug! Ikmoest wel lachen om je "ik heb 4 mensen besmeurd met mijn kots" verhaal. Geeeeetver!

Erine, ooooh, knuffel van mij!! Wat is er toch met ons aan de hand de laatste paar dagen. Zou je, net als nonnen in een klooster, ook synchroon ongesteld worden als je veel met elkaar forumt?? Ik kan me voorstellen dat je er even minder mee bezig wilt zijn. Maar ik moet toegeven dat voor mij "even een maandje niet proberen" geen optie is. Ik wil gewoon elke maand weer proberen om zwanger te raken. Maar echt balen dat je je zo verdrietig voelt.

Rain, goed zeg dat je de tranen nog even in kan houden. Ik heb wel eens op de plee op het werk zitten huilen als ik weer ongesteld was geworden...

Marriss: N is denk ik normale lengte en L extra lang (is wel even een gokje hoor). Dat was trouwens grappig toen ik in Zweden werkte. Daar moesten we ons vaak omkleden als we bepaalde ruimtes van het lab binnen wilden. Ik snapte al nooit hoe het zat, want al die broeken zakten gigantisch van m'n kont af, terwijl ik wel gewoon maat S pakte. Pas na een aantal weken kwam ik erachter dat S van het Zweedse woord stor (=groot) komt (en dus niet van Small) en L van het Zweedse woord lilla (=klein) en dus niet van Large. Tja, toen voelde ik me wel even suf...

Jammer dat we fertilityfriend niet meer kunnen loslaten op fanatics koelkast, hahaha!

Ik ga altijd naar Albert Heijn (m.n. vanwege parkeergelegenheid).

Nou, dat was het voorlopig weer even. O ja, nog steeds een zwaar en drukkend gevoel in onderbuik. Dat belooft niet veel goeds.
Heeeerlijk zeg, Deb, bijna verlof. Benen omhoog en relaxen! (en hopen dat het niet te lang meer duurt....)
Specu, achteraf kon ik er ook heel erg om lachen, maar wat was ik misselijk, omdat we geen walvissen gezien hadden kregen we nog een gratis kaartje voor een 2e keer..... ik geloof niet dat we daarvan gebruik gaan maken.

Tja, moe ben ik ook niet, in de vakantie was mijn vriendin meestal degene die 's avonds het eerst naar bed ging. Nou ja, ik denk dat ik de pillen maar voor de zekerheid ga nemen onder het motto van, baadt het niet dan schaadt het niet. Maar ik word soms een beetje recalcitrant van de medicalisering van mijn zwangerschap hier. Zus vertelde nl. ookal dat het in NL ook niet zo vaak gecontroleerd word, terwijl er hier tot nu toe bij iedere controle volgens mij gecontroleerd is.

Fanatic, door de week ga ik altijd naar de plus (is niet hezelfde als de nederlandse plus maar meer een aldi/lidl winkel) daar kom ik langs uit mijn werk. Voor de weekendboodschappen gaan we naar de marktkauf, omdat die zo lekker groot is met lekker veel keuze en we er goed kunnen parkeren.
Kan best hoor dat ik volgende week geprikt ga worden, dan moet ik weer naar VK en ben dan ook 30 weken zwanger, dus zat me er al lichtelijk op voor te bereiden..

Zo ik ga nu even wat tassen met kleding uitspitten, kijken of er nog iets te verkopen valt hiihihihi
Rainbow, momo en erine: klote zeg!!!

Ik kan me voorstellen dat je naar huisarts wil om dingen te laten checken. Vind het wel een grote stap, dan wordt het heel serieus ofzo.

Wij gaan naar Lidl voor drinken en AH voor rest boodschappen. Wel zijn we nu langzamerhand wat meer biologisch gaan eten, dus ook op zoek naar wat meer biologische winkeltjes enzo.

Specu: wij zijn ook avondje naar Noorderzon geweest: zo'n gezellige sfeer!
Heb net even aan vriendje gevraagd hoe hij denkt over het feit dat ik de HA ga bellen. En hij zegt alleen maar dat als ik dat graag wil dat ik dat dan maar moet doen en hij hoort wel wanneer hij iets moet doen. Dus dan denk ik dat ik woensdag maar eens ga bellen want dan werk ik s'ochtends thuis en s'middags vrij dus dan kan ik dat even rustig doen. Vind het wel een beetje spannend en zo definitief ofzo, maar ja ik denk niet dat het de komende ronden ineens wel lukt dus dan kun je maar beter misschien een paar dingen uitsluiten. Pffff....toch wel beetje eng hoor. Maar ja, ik wil wel heeeeeeeel graag zwanger worden!

Fijne avond allemaal
Inderdaad spannend Rain! Wat ik vooral heel raar vond: tegen de huisarts zeggen dat ik zwanger wilde worden. Dat weet niemand! Voelde heel raar om dat wel tegen iemand te zeggen die je eigenlijk nauwelijks kent. En inderdaad ook zo definitief ofzo, als je dat zo uitspreekt.

Maaruhh... ik zit al ruim een half uur te wachten tot moom die rose opentrekt!! Begin al wat te trillen. Opschiettuhhh!!
anoniem_74566 wijzigde dit bericht op 31-08-2009 20:39
Reden: roseeeee
% gewijzigd
rain, spannend, maar ik kan het me wel voorstellen dat je alles nu in gang gaat zetten. En hopelijk ben je toch gewoon nog snel zwanger voordat alles gaat lopen, maar er zijn soms best wel lange wachttijden dus dan kun je het idd mss maar beter in gang zetten.

Hier morgen weer werken en ik heb geen zin.....
waarom moet momo de rose opentrekken?
rain, ik vind je stoer. ik durf niet (zie hyves ook).

sorry marriss, we zagen een nieuwsitem over de chinese ikea, toen moesten wij ook gelijk even (hadden in giverny een 'schilderij' van monet gekocht, mijn favo schilder... moest ik even een lijst voor scoren!)
GW: Rain, Riss en ik gaan ons bezatten.

Rien, doe je eigenlijk ook mee?
nou bezat ze dan maar....

moet zeggen dat ik in IJsland voor het eerst ook weer eens echt zin had in een glaasje wijn.

Ik heb net, lekker burgerlijk, een abonnement op de ouders van nu genomen, kreeg je nl. een draagdoek bij die ik wel graag wilde hebben.
riss is hem alleen gepeerd. nou, sorry hoor, zal nog eens te laat zijn..
haaaai liefies!

@ gw, terug van vakantie, klinkt goed behalve de kotspartijen dan. Juk, en dan ook nog geen walvissen zien. Tssss. Wanneer zet jij eens een pokkelfoto op hyves? Las trouwens wel ergens dat ze in Duitsland alles tot in den treure controleren.

@ erine, heeft het al doorgezet? Ik hoop het niet meisje. Vind gewoon dat iedereen hier asap zwanger moet zijn.

Wordt er zelfs een beetje verdrietig van, we schrijven toch al best een tijdje samen en het gaat me echt zo aan het hart dat er nog 9 zitten te wachten. Mocht er de mmm aan te pas komen, ik pis met liefde al die kannen van MvM vol.

@ specu, ik vind ook dat we gelijk op moeten heur. Dus jij piest gewoon 2 streepjes net als Annika!

@ fanatic, wat een gedoe zeg met die koelkast. En dan komt er ook nog eens een monteur over de vloer. Enniewee, de fertility friend kan er weinig soeps van bakken denk ik. Wij gaan eigenlijk bijna altijd naar de appie, of naar de Makro, daar hebben ze nog meer keus.

@ momo, wij zijn ook al een beetje aan het plannen voor de zomer 2010. Echt erg, maar als het goed is loopt mijn verlof tot begin juli. Daarna nog een maandje vakantie (we moeten ook nog ergens verhuizen hoop ik) samen met vriend, die vanaf begin juli vakantie heeft. Schoonmoeder en vriend willen een Vinka (of zoiets, iig een luxe villa met eigen zwembad) huren op Mallorca en wij mogen kosteloos aanschuiven. Hoeven alleen ticket te betalen, nou ik wil best twee weken vertoeven op Mallorca als ik een mini heb, is best makkelijk, kan oma ook oppassen , en schoonzus met kleine gaat dan natuurlijk ook mee.

@ marriss, echt heel begrijpelijk dat je het superspannend vindt, dat met die huisarts en zo. Maar ondanks dat, als er een uitslag is, kun je er wel iets mee.

@ kath, welkom back (of had ik dat al gezegd, volgens mij wel). Hopelijk is het snel raak!

@ maya, vergeet je niet dat je hoogzwanger bent? Volgens mij kun jij moeilijk stilzitten en doe je het liefst alles zelf, net als yaya denk ik dan. Maar dat gaat niet altijd he, hopelijk was je pufcursus nog interessant. En ik ben heeeeel benieuwd naar het kamertje maar zou zelf ook bellen voor die beschadigingen. Dat hoort gewoon niet.

@ rain, goed dat je het bespreekbaar hebt gemaakt en de stap gaat nemen. Ben wel benieuwd wat de huisarts gaat zeggen. Ik ben wat later begonnen maar ik had mijn verhaaltje ook al klaar voor de huisarts, ook vanwege het pap2 verhaal. Het is een stap maar als je de drempel over bent, is het hopelijk gaan met die banaan.

@ justdeb, woei, ook al bijna verlof, meen wat vliegt de tijd zeg. Ben benieuwd of jij je gaat vervelen, daar had mijn zusje echt last van.

@ husky, ben nog steeds onder de indruk van jouw buik, zoeen wil ik ook wel. Jij hebt nu natuurlijk superrelaxte werkweken.

@annika, hoe voel jij je, of had je dat al gemeld.

Heb ik nou iedereen gehad? Nou ja niet iedereen maar ik hoop dat het me vergeven wordt.

Het duurt niet lang meer voor de kleine meid van ik zich gaat aanmelden, spannend hoor. Wel jammer dat we zo weinig horen van Mexx maar die is natuurlijk druk in de weer met haar kleine man.

Hier is MvM net geweest, wat een overdaad aan info en cadeaus zeg. Ik ga zelf die kannen wegbrengen want mijn huis staat natuurlijk te koop en ik zie het al gebeuren dat er een kratje van die kannen voor de deur staat terwijl mensen mijn huis komen bezichtigen.

Verder voel ik me totaal niet zwanger of zo. Ben wel moe s avonds maar dat wijd ik meer aan beroerd slapen zoals vannacht of te laat naar bed.

Niet misselijk of wat dan ook dus ik was wel blij met een positieve test van MvM.

Weet je waar ik wel een beetje bang voor ben, dat is het 'dik' worden, hoewel ik echt nul komma nul aanleg voor heb, ben redelijk smal gebouwd, maar lijkt het me raar. Zomaar een kilo of tien erbij. Gelukkig ben ik geen snoeper en heb ik nu al helemaal geen trek maar zie mezelf (doemscenario) al zitten met 20 kilo extra.
oeps, sorry voor het epistel
* DJ Momo schenkt zich nog maar een glas in, gooit achteloos de eerste soldaat gemaakte fles achter zich, en gaat dan rustig eens beck's roman lezen.
* momo heeft morgen een kater denkt beck's, die rustig een glaasje ranja pakt om de kannen vol te pissen *
becky, ik heb nog nauwelijks pokkel, helaas.......

vriendin met wie ik op vakantie was had een beetje last van haar darmen en al meer pokkel dan ik'.

Buik is wel iets dikker dan voorheen, want mijn eigen spijkerbroeken gaan niet meer echt, maar nog niet echt een buikje.

Dus kortom, pokkelfoto moet nog even wachten.

Momo, proost
Hik....burp....hik....

Smaken goed die rose!!! Helpt wel een beetje tegen "helaasishetdezerondeweernietgeluktomzwangerteworden" verdriet

Ga effe Hyves checken waarom Moom niet naar HA durft....
Rain, Momo en Erine, wat een $%&(%&$-zooi! T mag nu wel een keer gebeuren hoor! Dikke hug van mij, en de moed erin houden hoor! Later, tijdens de verjaardag van jullie kleinkinderen zullen jullie er nog hartelijk om lachen dat t zo lang duurde! (maar nu nog niet..)

Pff, Fanatic, weet je wel zeker dat je een koelkast hebt gekocht en niet gewoon een hele fancy verwarmingsunit..??

GW, leuk dat IJsland cool was! (letterlijk en figuurlijk dus..)

Mag ik me ook bezatten? O nee, morgen veel te vroeg op. Maar (ff afkloppen) het lijkt alsof ik bijna geen jetlag heb, wat voor mijn doen wel heel bijzonder is, aangezien ik al een jetlag heb van een weekendje laat naar bed gaan..

Mariss, wie koop'n kouk bie de Lidl, skutteldouk'n bie de Lidl.. Fanatic, zoek maar eens op het Lidl-lied op YouTube, dan zie je dat de Lidl hier in het hoge Noorden redelijk populair is!

Deb, lekker zeg! Succes met je 2 dagen werken!

Maya, ga nou eens even stilzitten!

Nou leute, ik ga naar bed, morgen moet ik om 6 uur in de auto zitten, pfff... Leuk hoor, weer werken..
jammer gw, maar van de andere kant ook wel fijn toch. Maar ben toch wel benieuwd, enne 5 oktober komt ook wel snel dichtbij. Is het op je werk nou officieel of mag je nog allerhande werkzaamheden uitvoeren?
Hmm, ik zou ook wel een glaasje lusten, maar ik probeer me tussen play- en piesdagen een beetje in te houden met de alcohol. Je weet maar nooit enzo...

Becky, ben onder de indruk van je roman! Tja, het lijkt me ook wel raar als je lijf zo verandert. Net of je jezelf niet meer bent. Aan de andere kant: ik zou ook MEGA trots zijn op m'n buikje (als het buikje maar wel weer weggaat als de baby er is...)

Rain, ik vind het dapper van je dat je de HA gaat bellen. Ik ben benieuwd wat hij/zij zegt. Het is gewoon een moeilijke stap, omdat je dan "officieel" een probleem hebt (tenminste, zo zou het op mijn psyche werken). Aan de andere kant: het lijkt me ook heel fijn als je serieus genomen wordt en zo'n dokter je wil helpen.

Ouders van nu?? GW toch, hebben die hormonen zo'n impact dat je dat soort dingen gaat aanschaffen?

En ik negeer de buikpijn en ga volgende week gewoon 2 strepen piesen samen met Annika!
he kath, is dat lidl lied niet van pe daalemmer en rooie rinus?

beck, heb het voor de vakantie officieel op mijn werk gezegd, dus hier geen diensten meer! Heerlijk idee vind ik dat! Ik ga trouwens voor de 20weken echo eerst nog naar de gyn, dus ik denk dat ik dan wel al weet wat het gaat worden! Vind het best wel spannend, niet dat het hem heel erg veel uit maakt, maar ik wil nu wel eens kleerjtes kopen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven