Het Gouden Ei

18-07-2009 10:23 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

1 oktober mega-tribune

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Mexx25Okt.0830/07/09L.M.

Ik30Dec.0813/09/09Ze is er!!

Duvel26Nov.0814/09/09Verse Baby!!!

Maya23Sept.0816/09/09oh boy, a baby boy!party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09husk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.0816/10/09aftellen naar 37 wkn3:j - 6:m

Justdeb25Okt.0819/10/0925/9 VK + groei echo5:j - 4:m Murron31Aug.0822/10/09oud nieuws!

Fanatic28Nov.0816/11/098/10 VK8:j - 1:m

Husky28Dec.0814/11/0929/9 VK 8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/092/10 VKgeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/09flow-echo was goed!!zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/108/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1028/9 controle, 5/10 20 wk echochar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1016/10 nekplooi, 26/10 VK

2:j - 7:m

Mariss27Nov.081 okt

Momo31Sept.081 okt

Rainbow30Nov.081 okt 9 okt gyn

Erine25Dec.08

Mulan33Nov.08

Kath32Jan.091 okt

Specu30Nov.084 okt Annika29Jan.0910 okt

Poll31Nov.0814 okt28/9 uitslag onderzoek

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3
Oh neeeeee, lieve rain.... Dikke kaaa-uuuu-teeee zooi!!!
Damn Rain! Ik snap je zó goed, heb vrijdag ook een potje zitten janken, gelukkig was ik thuis. Wééér niet gewoon, kaa uu tee zooi!! Dikke knuf, ook al heb je er geen drol aan

Ik zeg: zuipen vanavond! Moom, Rain?

Trouwens vergeten te melden, vriend heeft voorgesteld zn zaad te laten onderzoeken... geloof niet dat ik 'm tegen ga houden...
Erine, hoe issie bij jou??

En Poll, houw aar joe?
marriss, oh, wat fijn zeg van vriend!

vanavond, 8 uur, hijssessie???
quote:Marriss schreef op 31 augustus 2009 @ 09:37:

Trouwens vergeten te melden, vriend heeft voorgesteld zn zaad te laten onderzoeken... geloof niet dat ik 'm tegen ga houden...

Oh wauw, wat goed en lief! Moet je dit dan eerst met de HA opnemen? En heb je dat al gedaan?

Rain, ik denk aan je meis.
Oh, goed van hem zeg, Marriss! Wij hebben ook afgesproken dat, mocht het nu niet gelukt zijn (ik voel ook alweer lichte buikkramp...), dat we dan de stap naar de HA gaan maken. 't Is even slikken, maar die maandelijkse teleurstelling elke keer trek ik ook niet geloof ik.

voor iedereen die het nodig heeft!
Bedankt lieffies voor jullie medeleven.

En ook ik zit ernstig te twijfelen om de huisarts te bellen of dat ik nog 1 ronde afwacht. Dan hebben we 12 rondes doorstaan en zitten op 11 maanden. Maar ja, waarom zou het nu wel gaan lukken???
Lieve rain, ik zou gewoon bellen, nee heb je en ja kun je krijgen. Gewoon vragen wat nu te doen, waarschijnlijk zegt hij/zij iets van 'temperatuur eens een maand en kom dan', nou dan kun je dat al meepakken toch?
verdikkie Rain lijkt me ook echt heel frustrerend hoor alweer 11 maanden bezig...

Marriss super dat je vriend daar niet moeilijk over doet, is toch een gevoelig iets bij de mannen...
Rain neeeeeeeeeeeeeeeeee !!!!

Super klote voor je.....heb er geen andere woorden voor.

Hier een baalmoment...vorige week ging koelkast stuk. Er staat nu een nieuwe, maakt super super veel herrie en komt maar niet op temperatuur... koudste wat ie wordt is 12 graden.. hij zou veel minder moeten worden. Dus nou moet er een fucking monteur langskomen!!! Zit ik hier van de week met een of andere kut monteur in mijn huis !!!!
hahahaha, fanatic, ja, klote is dat he, een nieuw apparaat en dan gelijk al stuk! hadden we ook met onze inductie plaat.
Ja momo, zo irritant, vooral omdat we zaterdag boodschapjes gedaan hadden.... vorige keer konden we al de helft weggooien, nu gelukkig niet dan...

Maar schoonvader is net geweest, die heeft hun campingkoelkastje maar weer hier neer gezet.... dus die heb ik nu maar weer gevuld... baal er echt flink van hoor. En die koelkast laat ook niet zien hoe koud ie is... maar lang leve het babybad thermometertje hahahaa, die hadden we dus in de koelkast gelegd om te kijken hoe koud ie was... je kan me veel vertellen maar ik vind 13 graden niet echt koud voor een koelkast...

Ga zo meteen maar eens even boodschapjes doen bij my friend lidl.
RAin,meissie.......da's weer errug fucked up!!!!Dikke X voor jouw.

Moom,de echo zag er geod uit (volgens mij vroeg je dat een paar blz geleden)Ze heeft al volle lippen en nu al lange haren(hopelijk geen matje)dus da´s erg leuk om al te weten.

De controle bij de VK was ook weer goed en de volgende afspraak is dan weer 18-9.
ooooh rain nee toch wat ontzettend rot zeg, kan me indenken dat je nu helemaaaal niet op je werk wilt zitten. bah. tuurlijk is het een hele stap om de huisarts te bellen, maar ik denk dat 1 maand eerder of later voor de huisarts niet zo heel veel verschil maakt. en als het hopelijk volgende maand wel gewoon raak is, nou ja dan was je inderdaad te voorbarig, maar so what. sterkte meid

fanatic jullie hebben wel pech zeg met die koelkast!
Och Rain, wat ontzettend balen zeg! Dikke knuf voor jou!

Mariss, wat goed van je vriend zeg!

Fanatic, wat balen van je koelkast zeg. Ik kan der ook nooit zo goed over als nieuwe dingen direct niet goed werken. Een koelkast mag max 7 graden zijn, dus 13 is echt veel te hoog.

Gister met mn vader de babykamer in elkaar gezet in ons nieuwe huisje. Is echt super mooi, zal binnenkort even foto’s ervan maken. Fototoestel zweeft nu steeds tussen ons nieuwe huis en hier, voor t geval de bevalling zich aandient. Er zitten helaas wel wat beschadigingen op de kast en commode, dus ik zal straks eens even bellen. Meeste zit aan de binnenkant maar t is nieuw spul dus vind dat wel erg zonde.

Ga vanmiddag samen met mn moeder het kraambed end. in de logeerkamer zetten en dan ben ik der helemaal klaar voor. Spannend.
spannend maya! krijg je nog niet de zenuwen?

heb je goed hoor dat je gaat bellen over die beschadigingen, ook al is het voornamelijk de binnenkant, het hoort toch gewoon niet!

marriss wat lief van je vriend dat hij dat zelf voorstelt, zal voor hem toch ook wel even een drempel zijn, maar in ieder geval een teken dat hij het ook heel erg graag wil!
Ja Hus, pure pech met dat ding... mijn schoonvader heeft hem op 0 gezet en daarna weer op 5. (5 is de koudste stand) inmiddels is hij aangekomen op 11 graden dus hij is toch wel iets aan het zakken....

Hij wou ook haast niet meer aanslaan nadat mijn schoonvader eraan had gezeten hahahaha.

Ben net maar even wat kleine boodschapjes gaan doen bij de Lidl.. komen jullie daar wel eens?

Maya, wat klote van je meubeltjes... beschadigingen zijn niet ok...
.
fanatic wijzigde dit bericht op 31-08-2009 12:50
Reden: 1x was genoeg
% gewijzigd
Ooh arme meisies kom hier Moom en Rainie, hele dikke van mij…. Gewoon K*T , zucht….

Nog gebeld met HA Rain?

Hoe is het vandaag na je poging tot verdrinken gister Moom?

Pollie hoe gaat het met je??

Hé daar is Kath, fijn dat je er weer bent….

Yaya hoe is het met je rug??

Wat leuk Thee een blauwe jompel, gefeliciteerd!!!

Leuk avondje gehad Marriss??? Wanneer gaat vriend ervoor???

Cyste word niet weggehaald Maya, cystes komen en gaan over het algemeen!

Lekker Duvel verlof, wat ga je allemaal voor leuks doen?

Ooh volgens mij heb ik wat gemist gisteravond…

Fijn party altijd weer een opluchting….

Best fijn de lidl Fanatic, doet ie t al beter…..???

Nou hier is op dag 33 (nieuw record) het eerste bloed ook al gesignaleerd…zucht…. Ben er heel hard over aan het denken om deze maand even niet mee te doen… Speelt even van alles hier en dan kan ik in ieder geval daar al even niet meer over nadenken…..Ga zo werken….

Dikke van mij….
KUS voor erinetje!!!
alleen nog maar even de laatste pagina gelezen, maar dus nog geen nieuwe zwangeren zo te lezen en wel steeds meer mensen die (overwegen) naar de huisarts te gaan.

He bah, ik had zo gehoopt op een paar nieuwe jompels!

Zo, ik ga eens even teruglezen, tot later!
GW! hoe was IJsland!?!?!?!
Erine meid, ik snap wel dat je een maandje niet mee wilt doen.. lijkt me ook frusti als je al zolang bezig bent en het lukt maar niet...

Koelkast is trouwens echt gestoord... nu is ie ineens 15 graden...
Sjit Erine!! voor jou..

Nou Speec, jij moet wel hoor, anders moet Beck in haar eentje bevallen eind april / begin mei

Grappig jullie reacties over vriends zaad. Tis inderdaad een teken dat hij het ook wel heel graag wil, had ik nog niet zo bij stil gestaan. Hoe is het met de andere niet-zwangeren, jullie daar nog nooit over gesproken?

Fanatic, balen van je koelkast! Een keiharde mep verkopen is altijd mijn remedie als iets niet werkt Ik kom ook bijna wekelijks bie de Lidl, prima producten inderdaad.

Rain, ben jij al aan de ovutesten? Ik zou inderdaad daar eerst mee beginnen en / of tempen, geheid dat je huisarts je anders eerst met dat advies naar huis stuurt.

Hoe voel je je? Kan je je traantjes een beetje bedwingen?
Haaaaaaaai GW!!

Vertel vertel vertel je vakantie verhalen!! We kunnen wel wat leuks gebruiken hier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven