Het Gouden Ei

18-07-2009 10:23 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

1 oktober mega-tribune

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Mexx25Okt.0830/07/09L.M.

Ik30Dec.0813/09/09Ze is er!!

Duvel26Nov.0814/09/09Verse Baby!!!

Maya23Sept.0816/09/09oh boy, a baby boy!party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09husk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.0816/10/09aftellen naar 37 wkn3:j - 6:m

Justdeb25Okt.0819/10/0925/9 VK + groei echo5:j - 4:m Murron31Aug.0822/10/09oud nieuws!

Fanatic28Nov.0816/11/098/10 VK8:j - 1:m

Husky28Dec.0814/11/0929/9 VK 8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/092/10 VKgeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/09flow-echo was goed!!zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/108/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1028/9 controle, 5/10 20 wk echochar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1016/10 nekplooi, 26/10 VK

2:j - 7:m

Mariss27Nov.081 okt

Momo31Sept.081 okt

Rainbow30Nov.081 okt 9 okt gyn

Erine25Dec.08

Mulan33Nov.08

Kath32Jan.091 okt

Specu30Nov.084 okt Annika29Jan.0910 okt

Poll31Nov.0814 okt28/9 uitslag onderzoek

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3
quote:fanatic schreef op 31 augustus 2009 @ 13:51:

Koelkast is trouwens echt gestoord... nu is ie ineens 15 graden...je moet ook niet de hele tijd die deur open doen om te kijken hoe warm/koud ie nu is!!!
hahaha, momo, ik doe niet heel de tijd de deur open, laatste keer was zeker meer dan een uur geleden dus dan mocht ik nu wel weer ff kijken
quote:DJ Momo schreef op 31 augustus 2009 @ 13:53:

[...]

je moet ook niet de hele tijd die deur open doen om te kijken hoe warm/koud ie nu is!!!

zo, ik heb de 2010 planning gemaakt, wat mij betreft kan ik 2010 vakantie gaan boeken!!! vanavond weer eens in de groep gooien.
Ooooh vakantie in 2010... waar gaat de reis naar toe? al enig idee?

Wij gaan in 2010 niet met vakantie. Zal de achtertuin worden denk ik... maar goed is ook niet erg.
.
fanatic wijzigde dit bericht op 31-08-2009 14:04
Reden: 1x is genoeg
% gewijzigd
Mariss,of ik al aan de ovutesten ben vraagt ze dan.....:-p al een maand of 6 hahahaha. Daar ligt het niet aan. En aan de sexfrequentie of standjes ook niet. Aan vakanties dus stressloze periodes ook niet. Dus zal vast iets lichamelijks zijn. En tuurlijk heb ik het er met vriend over, ook hij wil vast zijn zaad wel laten controleren. Dat is toch echt iets wat ze gaan doen als je eenmaal de stap naar de HA hebt genomen. Alleen wanneer neem je die stap he? Ik ga het er vanavond eens met hem over hebben, of ik nu ga bellen of dat we nog 1 ronde afwachten (waarom weet ik ook niet hoor)

En de traantjes zijn nog binnen te houden, al zitten ze erg hoog. Gelukkig heb ik het druk dus redelijk wat afleiding.

En had ik al gezegd dat jullie onwijs lieve meiden zijn?

Erine, wat ontzettend klote en wat ontzettend begrijpelijk hoe je je voelt. Al denk ik dat er nu bij jou iets meer aan de hand is dan alleen het klotegevoel dat het deze maand weer niet gelukt is. Heel veel sterkte lieffie en doe vooral waar jij je goed bij voelt! :smooch

GW, welkom terug en inderdaad we zijn benieuwd naar de verhalen!

Momo, ik ben van de partij bij het zuipfestijn hoor!

Fanatic, succes met je koelkast, wat een verhaal zeg.

Specu, nee toch he, je voelt nog geen krampjes dat kan niet hoor!
hey gw je bent er weer! hoe heb je het gehad??

nee toch erine het gaat vast vast vast niet doorzetten...!!!

haha momo, ik zie fanatic al zitten op een krukje voor de koelkast, deurtje open, deurtje dicht...

fanatic, ik selecteer de supermarkt eigenlijk op waar ik makkelijk kan parkeren (we hebben er hier 1 waarbij je betaald moet parkeren en dan zul je altijd zien dat mijn klein geld op is etc. dus die valt al af) en waar ik alles in 1 keer kan halen... conclusie is dat ik volgens mij nog nooit bij de lidl ben geweest.

momo wat zijn de plannen voor 2010???
Ohhhw jah, nu je het zegt, ik wist ook wel dat je al een tijdje aan de ovutesten was. Sorrie heur! Dat het niet aan de frequentie en standjes ligt geloof ik zo wel Wat zou jouw vriend er van vinden om zn zaad te laten onderzoeken dan?

Ik vind zelf: áls er iets mis is ligt dat bij hem of bij mij ( ) dat hem is nogal wat makkelijker te onderzoeken dan bij mij, dus hij mag eerst. Vind het ook wel spannend, want als hij superzaad heeft, krijg ik dus ook meteen de bevestiging dat aan míj ligt.

Maaaaaaarrr!! Ik besef me ook heeeel goed dat het nogal voorbarig is om te roepen dat er iets mis met me is hoor!! Dat hoeft natuurlijk helemaal niet zo te zijn. Moet ook zeggen dat ik daar (nog) niet heeeel bang voor ben. Natuurlijk gaat het wel eens door mn hoofd, maar er is nog wel een beetje hoop dat het een keer 'gewoon' lukt! Wij vallen gewoon nog iedere keer binnen die 80-85% kans dat het níet lukt
fanatic, er is maar één supermarkt voor mij, natuurlijk
Zo, redelijk bij gelezen, wat me is bij gebleven.....

riz, fijn dat de 1e flow echo goed was!

Maya, al lekker met verlof! Kan me voorstellen dat je denkt dat je je mss gaat vervelen. Ben ik zelf ook wel een beetje bang voor aangezien ik hier niet heel veel vrienden in de buurt heb en die die hier wonen werken allemaal overdag..... nou ja, misschien kom ik bij zwangerenzwemmen nog wat leuke mensen tegen.

Nog maar een keer een dikke knuff voor iedereen die ongesteld is geworden. Wij hebben toen vrij snel ons zaad laten onderzoeken, dus ik denk dat ik na 11 rondes wel al naar de huisarts was gegaan.

poll, ik heb je niet zo veel van je gelezen, hoe gaat het met je? Heb je al uitslag van het chromosomenonderzoek? Trek je het allemaal nog een beetje?

Specu, ben jaloers op je.... Noorderzon, ijsland was dit jaar een beetje ongunstig gepland, anders waren we zeker naar Grunn gegaan dit weekend!

De baby-roulette vul ik later nog wel even in.

Kath, geen idee hoe lang je moet wachten totdat de malarone helemaal uit je lichaam is, maar ik denk dat er ook geen heel harde cijfers over te vinden zijn. Ik zou zeggen dat het na een maandje wel weer kan?

Nou, de rest ben ik alweer vergeten.... dus die komen de volgende keer wel weer.

Goed, dan nog even over ijsland, was heerlijk, we hebben wel vrij veel gereden (ruim 2000km) maar ook veel gezien. Weer was (zelfs voor ijslandse begrippen) vrij slecht, veel regen en weinig zon. Temperaturen (overdag!) van soms maar 4 graad! Gelukkig hadden we dan 's avonds onze hotpot. Ik heb gelukkig niet 1x vis hoeven eten. En ben me rot geschrokken hoe goedkoop ijsland is! Ik heb dus erg veel geld overgehouden (leve de crisis!).

Gisteren nog op walvissentocht geweest, wist meteen weer hoe vervelend misselijkheid is..... 4x gekotst (waarbij ik de eerste keer volgens vriendin 4 mensen besmeurd heb met mijn kots....oeps, er stond een sterke wind). Maar alle misselijkheid was voor niets want ook nog geen walvis gezien.

Verder vooral gelukkig wel vooral erg genoten, zeker een aanrader! (en ik wil nog wel een keer terug voor het noorderlicht en nog een keer voor de papegaaiduikers!).
Zijn er hier trouwens zwangeren aan de ijzerpillen? Ik vond net bij de post een recept voor ijzerpillen van de gyn omdat mijn Hb te laag was, heb nergens last van, is het nu erg eigenwijs om er even achter aan te gaan bellen hoe laag het precies was?
de bonus toch zeker momo?
quote:germanwings schreef op 31 augustus 2009 @ 14:44:

de bonus toch zeker momo?Ja, de Bónus, ook euroshopper

(wat een ballentent is dat zeg hahahaha)
GW : Ik ben niet aan de ijzerpillen. Ik voel me prima, niet slap of zo dus ik vind het niet nodig om van alles te slikken. Foliumzuur slik ik trouwens ook al maanden niet meer

Hus : Wij hadden hier een C1000 op ons winkelplein. Alleen is 50% van ons winkelplein vorig jaar in rook op gegaan.. is toen een brand geweest...en ze gaan nu aan het eind van het jaar pas eens beginnen met een nieuw pand bouwen. Dus als ik een paar kleine dingetjes nodig heb ga ik naar de Lidl, zit ook op het winkelplein en is maar 4 minuutjes lopen of zo.

De rest van de boodschappen halen we of bij Appie of bij Jumbo. En heel af en toe bij Bas
fanatic, ik voel me ook prima, niet slap, maar kreeg dus dat recept thuis gestuurd, net al even gebeld, nu zit ik op een waarde van 11,7 waar 12 en hoger normaal is. Ik vind het eigenlijk dus een beetje onzin. Moet er nog maar even over nadenken of ik ze ga halen of niet.
Ik vind 11.7 best netjes als 12 of hoger "normaal" is.

Geen idee wat mijn ijzerwaarde is, heb geen bloed meer laten prikken bij de verloskundige.

Denk dat ie wel okee is. En anders gewoon dingen eten waar veel ijzer in zit !! zoals spinazie, tomaat, appelstroop
Ik ga eigenlijk ook naar de Lidl omdat daar de beste parkeermogelijkheden zijn, en het is dichtbij huis. En voor de dingen die ze bij de Lidl niet hebben, loop ik vaak de Super de Boer nog even binnen, die zit er naast, maar eigenlijk vind ik dat een sjitwinkel.

GW, klinkt mooi je vakantie! Foto's op hyves? Jammer van het slechte weer en de kotserij...

Die ijzerpillen lijken me ook nog niet echt nodig, maar ja, de VK zal het niet voor niets voorschrijven toch? Baadt het niet....

Fanatic, de laatste temperatuurstand van je koelkast graag!
gaan we daar ook fertilityfriend op los laten!?
quote:DJ Momo schreef op 31 augustus 2009 @ 17:03:

gaan we daar ook fertilityfriend op los laten!?
Gwtje welkom terug!!!! en Party trouwens ook...
Erine
Whelp? Zie een leuke broek op internet, kan ik kiezen tussen N-maat of L-maat?! Who knows?
Mariss, ik moet je teleurstellen... de koelkast is op advies van mijn schoonvader uitgezet. Hij zag het droevig in, en hij bleef maar aanslaan (nou eigenlijk stopte hij gewoon niet meer) en de temperatuur liep op... dus hij staat nu uit
Erine, hopelijk zet de ongesteldheid niet door!

Mariss, als het zwanger worden niet wil lukken is daar lang altijd geen aanwijsbare reden voor. Mijn Oom en Tante zijn nu bezig met IUI, maar uit alle onderzoeken is niets gekomen. Er is medisch gezien niets te vinden waardoor ze niet zwanger kunnen worden, maar toch lukt het niet.

Fanatic, wij gaan meestal eerst naar de Lidl en daarna naar de C1000.

GW, welkom terug en fijn dat Ijsland zo mooi was!

Mijn Hb is prima, dus geen ijzertabletten voorgeschreven gekregen. Wel slik ik een Multivitamine voor zwangere vrouwen en daar zit wel ijzer bij. En 11.7 vind ik ook een beetje een twijfel geval, mss als ze em nu opnieuw zou prikken is de waarde wel goed. Gewoon even opletten of je ergens last van krijgt en dan kun je toch als nog besluiten die pillen te halen.

Fanatic, hier is het standaard om met 30 weken opnieuw HB te prikken en mss moet ik woensdag nog een keer (de ene VK had opgeschreven dat t nog een keer moest en de andere vond t onzin, omdat mn waardes hoog genoeg waren met 28 weken (iets eerder geprikt bij mij ivm moeheid) en ik nu niet meer moe ben).

Pfff vanmiddag veel te druk gedaan, nu doet mn hele lijf pijn en ik moet vanavond ook nog naar pufcursus, zo geen zin in. Wil lekker op de bank hangen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven