F2006

06-08-2009 10:02 2598 berichten
Alle reacties Link kopieren
Cees, heb voor jou ook nog maar een taartje gebakken want Vish zal die andere wel alleen opgegeten hebben. Gefeliciteerd! En leuk kado van hork!

Zo, gaan we er weer tegenaan deze week? Is een van jullie kinderen misschien gek op little people? Nemo vind er geen ruk aan en heb hier best nog wel wat staan.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Nou, ik mot die zooi ook niet hoor. Weet je hoeveel speelgoed hier al op een dag door de kamer slingert? Kan me eerlijk gezegd niet schelen of ze little people leuk vinden of niet
En ja, we gaan er weer eens lekker tegenaan

Kheb de weight watchers puntenlijst ook maar weer tevoorschijn gehaald...
Hmmm, hier wordt er behoorlijk fanatiek mee gespeeld... mag alleen niet meer kopen van man, die vindt dat ze genoeg zooi hebben. Tja, dat vindt hij ook van mijn schoenen, boeken, tassen en dvd's, en ik van zijn gereedschap Wat wil je er voor hebben, dan ga ik eens informeren bij man. Is toch ook wel weer een leuk Sint-cadeautje

Taart is trouwens lekker, ook met kokostopping ipv chocola. Vonden de kinderen ook, die plakten aan alle kanten

En maar weer aan het werk... hier een beetje somber weer
quote:lau72 schreef op 31 augustus 2009 @ 09:52:

Nou, ik mot die zooi ook niet hoor. Weet je hoeveel speelgoed hier al op een dag door de kamer slingert? Kan me eerlijk gezegd niet schelen of ze little people leuk vinden of niet Moet je ze op hun eigen kamer laten spelen, heb je er zelf geen last van
pfff, ik ben t nu al weer zat.. jess strontvervelend (want ook om 6 uur op) 2 kids die beginnen te janken als je al naar de deur kijkt, sil met verkeerde been uit bed dus ruzie met iedereen.. grote jankboel hiero.. zal eens ontbijten..(blikje moet nog leeg..)

op eigen kamer ligt hier ook veel troep, maar alleen spelen doen ze niet, dus weinig zin hier..
Hier vinden ze het ook wel leuk maar inderdaad al veel zooi staan. Sintkado zou goed idee zijn.

Wat heb je allemaal Vish. Als Tieg dan niet wil heb ik misschien wel interesse. (Heb je het vliegtuig, die vind ik zo geweldig en Tim is ook gek van vliegtuigen).

Op eigen kamer spelen gebeurd hier alleen als ik ook boven ben, anders echt niet.
Wij hebben ons met zijn allen uitgebreid verslapen vanochtend, omdat ik tijdens schoonmaken per ongeluk de volumeknop van de wekker helemaal uitgedraaid had Het was dus kwart over 7 (Nina werd wakker) ipv de wekker om 6 uur. Wel lekker geslapen hoor

Ik heb gisteren nog staan kijken bij het keukentje van de ikea trouwens Tieg, had hem bijna gekocht maar denk dat het een kerstkadootje gaat worden anders. Ik vind hem toch wel heel leuk, voor redelijke prijs ook.

Had trouwens gisteren en eergisteren vreselijke spierpijn, vrees toch echt dat het van onze wandeling kwam, genant eigenlijk he. Moeten we nu donderdag eigenlijk nog verder lopen toch?
hahaah, zullen we eerst nog maar een keer een uurtje lopen? Moet even kijken, wandelschoen moet eerst naar de schoenmaker (mag ik van man niet meer verder op lopen, moet eerst gemaakt) en mijn andere schoenen lopen niet zo lekker Schiet lekker op zo...

Hier wordt er samen gespeeld op Daan zijn kamer, maar ook alleen als man of ik boven zijn, of boven op zolder. Er zitten traphekjes voor de trappen, en op zolder hebben we alles open staan, dus hoor je nog wel wat er gebeurt. Daan vindt het ook wel leuk, hij heeft zijn auto's boven staan, binnenkort de boel maar eens omgooien, boven een leuk huishoekje maken ofzo en dan de auto's beneden.

Zijn jullie al aan het rondkijken trouwens, voor de feestdagen en de cadeautjes dan? Zag gisteren dat er een dik intertoysboek in de bus lag, dit binnenkort maar eens doorbladeren dan. verder nog weinig ideetjes, behalve dan een fiets. Nu kan het eindelijk, alhoewel dat ook wel echt een verjaardagscadeau is en minder een sinterklaascadeau. Plus dat we sinterklaas waarschijnlijk met familie vieren, dus dan is het nog weer wat lastiger omdat je dan weer van die scheve gezichten krijgt...

Nu de baas weer even blij maken
Neuh, ik begin meestal pas een week van tevoren met het bedenken van de kadootjes voor feestdagen/verjaardagen...alleen toevallig gisteren toen ik naar dat keukentje stond te kijken bedacht ik me dat. Maar dat ben ik dan in december allang weer vergeten hoor.

Ja, die schoen moet wel even geplakt inderdaad
hihi, ook hier nog lang niet bezig met sint en kerst...das meer voor echte tiegeraars! maar op zich wel slim om nu al te doen, minder stress op t laatst.

hmm, jess is gister nogal hard op zijn mond gevallen, bloedde.Nou weet ik inmiddels dat dat erger lijkt dan het is, hij was wel helemaal over de rooie vnl door t bloed. daarna is ie met papa gaan douchen en zei hij geen pijn meer te hbben. We zijn toen naar een verjaardag geweest, in de auto sliep ie direct (was erg moe) Toen we daar kwamen een beetje slaperig en was nog verlegen bij binnenkomst. maar goed, iedereen geeft m aandacht (ik heb altijd zoiets 'laat dat kind nou op eigen gemak wennen") en stootte bij het verstoppen achter papa nog eens 2x zijn hoofd. hij raakte niet meer gewend en wilde heeeel graag naar huis. was erg verdrietig. ken m zo niet, normaal komt ie er na ff wennen 'tevoorschijn".

vanochtend zag ie er 'anders' uit, zijn neusgaten lijken wijder te staan. beetje hans teeuwe gevoel krijg ik bij hem. ook lijkt zijn lip wat 'hoger' te zitten. hij zegt er geen pijn meer aan te hebben en ik mag er niet naar kijken. hopelijk is het alleen een zwelling ofzo, maar toch beetje zorgen. (intuitie?)
Hmmm...kweet niet Cees, kun je naar zijn tanden kijken? zijn die omhoog/naar achteren verschoven? Kan hij normaal eten?

Als hij zegt geen pijn te hebben zou ik nog een dagje afwachten wat er gebeurt, maar als je morgen nogsteeds het idee hebt dat het niet klopt zou ik denk ik langs huisarts of tandarts gaan.
ik overleg vanavond wel met vriend, of hij het ook anders vindt lijken. net weer poging gedaan, maar hij laat t nog niet toe, heeft op hem ook behoorlijk indruk gemaakt, hij zal er wel geen gehannes meer aan willen hebben...

o ja lau, siematic is toch heel duur merk? hebben jullie composiet of graniet er op liggen? heel onfatsoenlijk, maar mag ik vragen wat de keuken jullie gekost heeft? en waar jullie m aangeschaft hebben? Vriend heeft een hekel aan caramel ed, maar olijven wil nog wel..
Kan idd zijn Cees, dat zijn tanden wat naar binnen zijn geslagen. maar als het niet lekker voelt voor jou gewoon naar de dokter gaan he!

Heb een hint in de ak gezet waar jullie de Little People kunnen bekijken.

Sint en Kerst slaan we maar over dit jaar, ben alleen maar aan het opruimen, kind komt om in de zooi. (maar denk dat het Playmobil, Polly Pocket of Thomas de Trein spul gaat worden.)
heb kunnen kijken. tussen tanden en lip zit een wondje waarsch tand door lip, maar aan de achterkant van de voortanden zit iets donkers, ik kan niet zo goed zien of dit de tand zelf is, of ook een wondje. zijn ene tand staat wel heel iets schever van de andere, maar weet dus niet of dit altijd zo was of door de klap is gekomen..

gastkindje heeft ook zoiets gehad, haar tandje is nu grijzer dan de rest, maar ze doen er niks mee.

nichtje is trouwens gestoken door mug op wang en helemaal opgezwollen gezicht. echt sneu en eng, want een muggebeet heb je zo te pakken.. ook bij ha geweest, maar die kan er ook weinig aan doen.

soms voel je je zo machteloos als leek/ moeder...
Cees, misschien moet je er toch even naar laten kijken. Omdat zijn ' aangezicht' anders is en zijn neusvleugels wijder lijken. Misschien is er wel wat met het neustussenschotje? Ik heb overigens geen flauw idee of ze er wat mee doen, als er wat mee is, maar mijn eerste gedachte ging hier naar uit.

Hier ook een brokken kind: een blauw oog. Als ik in de stad loop, zie je iedereen naar haar kijken . Schaapje liep tegen de strijkplank op terwijl ze naar de tv keek. gelijk een bult onder haar oog en brullen natuurlijk. Nu een groot blauw oog. Ik laat haar overal maar zelf vertellen wat er gebeurd is, voor het geval ik ongeloofwaardig over kom O-O

Vandaag voor het eerst een huishoudelijke hulp gehad, wat heeeeerlijk! Ik voelde me wel ongemakkelijk in mijn eigen huis, ik hoop alleen maar dat dat snel over gaat. Ze had een hoop te doen ... ........ 't Is toch om je dood te schamen?
Hoe is het nu met je bink Cees?

Ach Josje, lekker van genieten toch! Ik heb ook een tijdje huishouden gedaan (bij iemand anders dus) en vond het juist prettig als er wat te doen was.

Ach gossie een blauw oog, foto! Nemo zou dan met een stalen gezicht vertellen dat ik hem heb geslagen trouwens
Jos, geniet ervan hoor. Vind het ook heerlijk. Heb het nu weer 6 of 7 weken helemaal zelf moeten doen en kost zoveel tijd. Heb wel gemerkt dat ik zelf ook nog wel iets moet blijven doen maar ja dat is wel in te plannen.

Wat een schrik van Emma. Tim is gelukkig ook goudeerlijk met vertellen wat er gebeurd is. Hoop dat het snel weer wegtrekt.

Cees, hoe is het nu met Jesse? De schrik maakt ook veel indruk en daar kan hij ook van slag van zijn. Maar als je twijfelt zeker naar de ha. Tim heeft ook een grijs tandje. Doen ze inderdaad niets aan maar moet wel in de gaten houden of er geen bobbeltje boven komt. Als dat zo is dan moet die eruit.

Vish, wat een boef die nemo. Van wie heeft hij die streken geleerd dat hij dan zegt dat jij hem geslagen hebt?

De ambtenaar (BABS) is vanmorgen geweest. Ontzettend leuke vrouw. Vanavond nog de fotograaf en geloof dat we dan echt alles rond hebben, denk ik misschien.....

Krijg nu wel een klein beetje de zenuwen nu de ambtenaar is geweest. Je hebt nu echt een compleet plaatje voor de dag.
zijn jullie al wel in ondertrouw?

jess nog steeds gek lippie en neusje maar geen pijn. we houden t in de gaten, mocht t gekker worden ga ik idd ha bellen. tis niet dat ie er ineens heeel vreemd uit ziet, maar als ouders zie je dat gewoon...

hier weer een helse ochtend, ruzies, huilen, gillen, boevenstrken, niet willen luisteren, etc. tijdens fruit kwam er een vrouw met kind onaangekondigd, die wilde weten of ik nog plek had. altijd welkom, maar niet als je net met zo'n klupje de spits in gaat... dus 1 grote chaos.. was zij weg, kwamen de glaszetters, die ook ff aandacht nodig hadden en in huis werd ondertussen de boel afbraken en aantal toegestane decibellen dat normaal is voo rmenselijke oren ruim overschreden... om 11 uur kwamen er nog 2 kids bij en was het feest compleet...

ik hb er nu 4 op bed, hier nog 3 die mooi spelen, dus eindelijk thee!! (al loost er net 1 hier de blaasinhoud.. zucht) Stagiaire springt na school bij, gelukkig!! Nog 2 uurtjes alleen volhouden!

Jos hoe bvalt t bij de GO?

Ow sjips, ik bedenk me nu dat t de 1e is, ik moet de maandsluiting ook nog doen.... (en facturen uitdraaien!!! :-) )
wat betaal je een schoonmaakster? en wat doet ze ervoor? hoevaak komt ze?

want denk dat dat bij ons straks ook wel een idee is. kan de stagiaires natuurlijk niet alles laten doen
Cees, klinkt als een zware ochtend. Respect hoor. Krijg je er geen koppijn van?

Wij hebben ook een schoonmaakster en betalen haar 10 euro per uur. Ze komt 1 ochtend in de week, 3 uur en doet dan het hele huis stoffen, zuigen, dweilen, de badkamer en wc's en de keuken. Soms (als ze nog tijd over heeft) ook nog de ramen beneden.

Ga ook weer aan de slag, ben ook bezig met de maandfacturen.
Heb je nog een mooie kaart gehad Cees?
Ik zou echt helemaal mesjoega worden van al die kinderen.

Nemo zei het laatst ook tegen een caissiere hoor; Mijn mama slaat mij altijd. En tegen mij zei hij (waar oma bij was); toen ik bij oma was ging ze mij heel hard knijpen
Hmmm, Daan roept hier alleen maar dat we niet lelijk tegen hem mogen praten

Cees, gewoon even de huisarts bellen. Voor hetzelfde geld is het niks... En respect hoor, zoveel drukte. En wel lekker weer het begin van de maand en dus de afsluiting van de vorige

Hier bijzonder weinig zin Toch maar even aan de slag, straks nog even bellen voor een huisarts, eens kijken waar ze nog patiënten aannemen hier...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven