Jaaa...Eind aug/begin sept 2009
vrijdag 7 augustus 2009 om 14:09
NaamLeeftijdUitgerekend J/MKids
Elyane Zootje (geb. datum)
Zeefje (geb. datum)
Dochter (geb. datum)
ZEMMIE (12-08-09)
Pauwie 34 Wimpie (02-02-04)
Kaatje (07-07-05)
MOPPIE (16-08-09)
Mmomo 32 Zeun (geb. datum)
BOBBIE (26-08-09)
Rebbel 27 Bekkie(geb. datum)
MATTIE (13-08-09)
Aruba 23 SABA 05-09-09
Dierewier 27 Nesta (2007)
CESAR (08-09-09)
Visotsky 31 MIMA (09-09-09)
Star 29 Ceetje (geb. datum)
EETJE (12-09-09)
Lala1979 30 Dochter (eind 2007)
ZOMERELFJE (20-08-09)
Gympy77 31 KABOUTER (02-09-09)
Pipi28 33 PRINSJE (15-09-09)
Nala24 28 ESSIE (14-09-09)
Aapje 30 MINI-MONKEY (31-08-09) Inad 34 Chica (15-08-05)
MIER (19-09-09)
Elyane Zootje (geb. datum)
Zeefje (geb. datum)
Dochter (geb. datum)
ZEMMIE (12-08-09)
Pauwie 34 Wimpie (02-02-04)
Kaatje (07-07-05)
MOPPIE (16-08-09)
Mmomo 32 Zeun (geb. datum)
BOBBIE (26-08-09)
Rebbel 27 Bekkie(geb. datum)
MATTIE (13-08-09)
Aruba 23 SABA 05-09-09
Dierewier 27 Nesta (2007)
CESAR (08-09-09)
Visotsky 31 MIMA (09-09-09)
Star 29 Ceetje (geb. datum)
EETJE (12-09-09)
Lala1979 30 Dochter (eind 2007)
ZOMERELFJE (20-08-09)
Gympy77 31 KABOUTER (02-09-09)
Pipi28 33 PRINSJE (15-09-09)
Nala24 28 ESSIE (14-09-09)
Aapje 30 MINI-MONKEY (31-08-09) Inad 34 Chica (15-08-05)
MIER (19-09-09)
dinsdag 1 september 2009 om 14:26
Ola meiden,
Hier een meld met baby naast me op de bank!
De bevalling is super goed en snel verlopen en zo is dus om 3.32 uur op maandagochtend na een krappe 4,5 uur onze zoon geboren. Bevalling viel me 100% mee!! Wel geknipt, maar ook dat viel mee. Helaas daarna erg veel bloed verloren (ruim 1,5 liter) waardoor ik in het ziekenhuis moest blijven en me ook erg slecht voelde.
Gisteravond 3 zakken bloed gekregen en nu net thuis. Het is ontzettend onwerkelijk en vreselijk fijn dat die kleine man er is!
Uitgebreid verhaal en reactie op iedereen komt later!!
Oh en sorry voor het voorkruipen!
Hier een meld met baby naast me op de bank!
De bevalling is super goed en snel verlopen en zo is dus om 3.32 uur op maandagochtend na een krappe 4,5 uur onze zoon geboren. Bevalling viel me 100% mee!! Wel geknipt, maar ook dat viel mee. Helaas daarna erg veel bloed verloren (ruim 1,5 liter) waardoor ik in het ziekenhuis moest blijven en me ook erg slecht voelde.
Gisteravond 3 zakken bloed gekregen en nu net thuis. Het is ontzettend onwerkelijk en vreselijk fijn dat die kleine man er is!
Uitgebreid verhaal en reactie op iedereen komt later!!
Oh en sorry voor het voorkruipen!
dinsdag 1 september 2009 om 16:24
JJJAAAAA Aapje, gefeliciteerd!!!!
Gelukkig viel de bevalling mee, maar al dat bloed verloren is niks.
Doe het rustig aan en probeer er van te genieten.
Net ff met vriendin en Tim op pad geweest. Vind het nog steeds zo raar dat zij een kleintje heeft.
En kan ook niet voorstellen dat ik er ook zo bijloop.
Gelukkig viel de bevalling mee, maar al dat bloed verloren is niks.
Doe het rustig aan en probeer er van te genieten.
Net ff met vriendin en Tim op pad geweest. Vind het nog steeds zo raar dat zij een kleintje heeft.
En kan ook niet voorstellen dat ik er ook zo bijloop.
dinsdag 1 september 2009 om 17:03
dinsdag 1 september 2009 om 17:05
Nieuwe update van Mmomo op Hyves!
Ben door blijde nieuws van Aapje de rest weer even kwijt. De rare vragen van CB had ik echt niet bij Nesta. Vind ze nogal bruut. Kolfmerk is echt belachelijk, die weiger ik echt te beantwoorden.
Verder haaai iedereen! Ik weet het echt niet meer. Hier alles goed! Doe vanavond weer een poging
Ben door blijde nieuws van Aapje de rest weer even kwijt. De rare vragen van CB had ik echt niet bij Nesta. Vind ze nogal bruut. Kolfmerk is echt belachelijk, die weiger ik echt te beantwoorden.
Verder haaai iedereen! Ik weet het echt niet meer. Hier alles goed! Doe vanavond weer een poging
dinsdag 1 september 2009 om 17:45
Ik heb gisternacht in het ziekenhuis doorgebracht, maar niet om te bevallen .
Was gistermiddag op weg naar de supermarkt gestruikeld. Val wel gebroken met mijn handen, maar omdat mijn buik de grond wel had geraakt wilden ze me in de gaten houden om er zeker van te zijn dat mijn placenta niet zou gaan bloeden of los zou laten. Vandaag moest ik een groot deel van de dag wachten op de uitslag van bloedonderzoek, waarmee ze checkten of er bloed van de baby in mijn bloed zit. Gelukkig was alles goed! Bij mijn normale afspraak donderdag checken ze alles nog eens extra.
Gisteravond ruim 2 uur aan de ctg gelegen, en vanmorgen weer een uur, om het welzijn/bewegingen van de baby te checken. Man was er beide keren bij. Was heel leuk om te zien dat de baby heel sterk op zijn stem reageert! Als hij praat in de nabijheid van mijn buik wordt er meestal meteen op gereageerd. Erg lief om te zien!
Had natuurlijk liever gewoon thuis geslapen vanacht, maar het was wel fijn om te merken dat we een erg prettig ziekenhuis hebben hier. Voelde me echt in goede handen.
Was gistermiddag op weg naar de supermarkt gestruikeld. Val wel gebroken met mijn handen, maar omdat mijn buik de grond wel had geraakt wilden ze me in de gaten houden om er zeker van te zijn dat mijn placenta niet zou gaan bloeden of los zou laten. Vandaag moest ik een groot deel van de dag wachten op de uitslag van bloedonderzoek, waarmee ze checkten of er bloed van de baby in mijn bloed zit. Gelukkig was alles goed! Bij mijn normale afspraak donderdag checken ze alles nog eens extra.
Gisteravond ruim 2 uur aan de ctg gelegen, en vanmorgen weer een uur, om het welzijn/bewegingen van de baby te checken. Man was er beide keren bij. Was heel leuk om te zien dat de baby heel sterk op zijn stem reageert! Als hij praat in de nabijheid van mijn buik wordt er meestal meteen op gereageerd. Erg lief om te zien!
Had natuurlijk liever gewoon thuis geslapen vanacht, maar het was wel fijn om te merken dat we een erg prettig ziekenhuis hebben hier. Voelde me echt in goede handen.
dinsdag 1 september 2009 om 18:06
Lees net in de krant dat ons kind straks ruime keus heeft in vriendjes en vriendinnetjes. In Ierland is in het jaar 2008 het grootste aantal kinderen geboren sinds 1896 (!!).
Voor Inad nog even de 10 meest populaire jongensnamen. Wie weet zit er wat bij . (Meeste namen zijn trouwens Engels ipv Iers):
1 Jack
2 Seán
3 Conor
4 Daniel
5 James
6 Ryan
7 Adam
8 Dylan
9 Luke
10 Alex
Voor Inad nog even de 10 meest populaire jongensnamen. Wie weet zit er wat bij . (Meeste namen zijn trouwens Engels ipv Iers):
1 Jack
2 Seán
3 Conor
4 Daniel
5 James
6 Ryan
7 Adam
8 Dylan
9 Luke
10 Alex
dinsdag 1 september 2009 om 18:36
Jee Vis, was je erg geschrokken of viel het wel mee? Gelukkig was je in goede handen en is het met een sisser afgelopen. Waren je ouders ook nog in de buurt?
Hier weer goedgekeurd door VK vanmiddag. Bloeddruk wel omhoog van 65 vorige week naar 80 nu, dus wie weet
Als er volgende week dinsdag nog geen baby is word ik gestript en maken ze meteen een afspraak voor woensdag bij de gyn.
Hier weer goedgekeurd door VK vanmiddag. Bloeddruk wel omhoog van 65 vorige week naar 80 nu, dus wie weet
Als er volgende week dinsdag nog geen baby is word ik gestript en maken ze meteen een afspraak voor woensdag bij de gyn.
dinsdag 1 september 2009 om 19:56
quote:Nala24 schreef op 01 september 2009 @ 12:43:
Ik vind het gelukkig weer wat afgekoelt buiten. Kan dit beter verdragen dan dat onwijze hete weer.
Alleen voetjes lijken maar dikker en dikker te worden.
Haha Inad, veters strikken. Dat je zelfs nog schoenen aan kan! Die heb ik denk al 2 maanden geleden in de kast gezet.
Slippers zitten nu zelfs te strak.
Ik had dat bij Chica dus wel en nu gek genoeg niet. Heb nog foto's van toen, zal ze eens opzoeken. Paste inderdaad niet eens meer in slippers
En je hebt geloof ik een naam gebruikt, even edit?
En nu bijlezen want volgens mij is er een kind geboren!
Ik vind het gelukkig weer wat afgekoelt buiten. Kan dit beter verdragen dan dat onwijze hete weer.
Alleen voetjes lijken maar dikker en dikker te worden.
Haha Inad, veters strikken. Dat je zelfs nog schoenen aan kan! Die heb ik denk al 2 maanden geleden in de kast gezet.
Slippers zitten nu zelfs te strak.
Ik had dat bij Chica dus wel en nu gek genoeg niet. Heb nog foto's van toen, zal ze eens opzoeken. Paste inderdaad niet eens meer in slippers
En je hebt geloof ik een naam gebruikt, even edit?
En nu bijlezen want volgens mij is er een kind geboren!
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
dinsdag 1 september 2009 om 20:03
Is dat de onderdruk Star? Wow das wel enorm verschil dan! Mijn hoogste onderdruk ooit was 70
Vis, jee, wat een schrik zeg! Gelukkig is alles goed En fijne preview van ziekenhuis.
Ik vind al die namen niet zo, eigenlijk alleen Adam, Luke en Alex mooi. Luke stond hier wel op de lijstjes, maar vonden het uiteindelijk beetje te standaard. Sean is op zich mooi, maar ken er teveel.
Aapje, gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd!
Fijn dat alles snel ging en goed. Wel schrikken van bloedverlies achteraf zeg
4400 vind ik ook niet heel groot trouwens. Chica was 4000. Belangrijker dan gewicht is grootte van het hoofd, denk ik.
Maar goed, 4400 is bijna 9 pond. Dat klinkt psychologisch gezien dan weer veeeeeel groter dan 8 pond
Vis, jee, wat een schrik zeg! Gelukkig is alles goed En fijne preview van ziekenhuis.
Ik vind al die namen niet zo, eigenlijk alleen Adam, Luke en Alex mooi. Luke stond hier wel op de lijstjes, maar vonden het uiteindelijk beetje te standaard. Sean is op zich mooi, maar ken er teveel.
Aapje, gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd!
Fijn dat alles snel ging en goed. Wel schrikken van bloedverlies achteraf zeg
4400 vind ik ook niet heel groot trouwens. Chica was 4000. Belangrijker dan gewicht is grootte van het hoofd, denk ik.
Maar goed, 4400 is bijna 9 pond. Dat klinkt psychologisch gezien dan weer veeeeeel groter dan 8 pond
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
dinsdag 1 september 2009 om 20:04
dinsdag 1 september 2009 om 20:04
dinsdag 1 september 2009 om 20:22
Ja, was wel wat geschrokken. Maar moet eerlijk zeggen dat ik niet zo in de gaten had dat ze het zo serieus zouden nemen in het ziekenhuis. Mijn buik had de grond wel geraakt, maar had de klap met m'n handen opgevangen en had geen pijn. Eerst ben ik maar even rustig iets gaan drinken om te voelen of de baby nog bewoog en dat deed 'ie gelukkig al heel snel. Toen dacht ik 'voor de zekerheid toch maar even het ziekenhuis bellen'. Daar zeiden ze dat ik meteen moest komen. Eigenlijk raakte ik toen pas wat in de stress.
Ik kreeg meteen een echo en daar was niets zichtbaar beschadigd. Ik had ook pas na 3 uur in de gaten dat ze van plan waren me in het ziekenhuis te houden, toen een zuster me een polsbandje om kwam doen. Na ieder onderzoek werd er namelijk gezegd dat het goed was. Later werd uitgelegd dat het nu weliswaar goed was, maar dat de placenta soms later pas gaat bloeden.
Ouders weten nog van niets Ik wilde ze niet nodeloos ongerust maken. Als we ze bellen kunnen ze toch heel snel in het ziekenhuis zijn.
Ik kreeg meteen een echo en daar was niets zichtbaar beschadigd. Ik had ook pas na 3 uur in de gaten dat ze van plan waren me in het ziekenhuis te houden, toen een zuster me een polsbandje om kwam doen. Na ieder onderzoek werd er namelijk gezegd dat het goed was. Later werd uitgelegd dat het nu weliswaar goed was, maar dat de placenta soms later pas gaat bloeden.
Ouders weten nog van niets Ik wilde ze niet nodeloos ongerust maken. Als we ze bellen kunnen ze toch heel snel in het ziekenhuis zijn.