Jaaa...Eind aug/begin sept 2009

07-08-2009 14:09 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdUitgerekend J/MKids

Elyane Zootje (geb. datum)

Zeefje (geb. datum)

Dochter (geb. datum)

ZEMMIE (12-08-09)

Pauwie 34 Wimpie (02-02-04)

Kaatje (07-07-05)

MOPPIE (16-08-09)

Mmomo 32 Zeun (geb. datum)

BOBBIE (26-08-09)

Rebbel 27 Bekkie(geb. datum)

MATTIE (13-08-09)

Aruba 23 SABA 05-09-09

Dierewier 27 Nesta (2007)

CESAR (08-09-09)

Visotsky 31 MIMA (09-09-09)

Star 29 Ceetje (geb. datum)

EETJE (12-09-09)

Lala1979 30 Dochter (eind 2007)

ZOMERELFJE (20-08-09)

Gympy77 31 KABOUTER (02-09-09)

Pipi28 33 PRINSJE (15-09-09)

Nala24 28 ESSIE (14-09-09)

Aapje 30 MINI-MONKEY (31-08-09) Inad 34 Chica (15-08-05)

MIER (19-09-09)

Klinkt als een heerlijk dagje Nala.

Baby's groeien toch ook nauwelijks meer na 41 weken? Tenminste dat heb ik ergens gelezen. Tot 43 weken doorlaten lopen is een crime maar ik denk dat ze sowieso een groot kind had gekregen.
Ik las het ook op babybrabbel
Ola meiden,

Hier een meld met baby naast me op de bank!

De bevalling is super goed en snel verlopen en zo is dus om 3.32 uur op maandagochtend na een krappe 4,5 uur onze zoon geboren. Bevalling viel me 100% mee!! Wel geknipt, maar ook dat viel mee. Helaas daarna erg veel bloed verloren (ruim 1,5 liter) waardoor ik in het ziekenhuis moest blijven en me ook erg slecht voelde.

Gisteravond 3 zakken bloed gekregen en nu net thuis. Het is ontzettend onwerkelijk en vreselijk fijn dat die kleine man er is!

Uitgebreid verhaal en reactie op iedereen komt later!!

Oh en sorry voor het voorkruipen!
Yeaaaaaaaaaaaah! Gefeliciteerd!!!!
Jaaaa, HIEP HIEP HOERA, gefeliciteerd met je zoon, Aapje! Wat super, zo'n snelle bevalling. Hopelijk voel je je nu weer beter? Nou, lekker uitrusten maar samen met je mannen!
Heeee Aapje!!! Super dat alles zo goed is gegaan en je nu samen met je mannetje op de bank zit..

Van harte gefeliciteerd..

En eindelijk weer een jochie erbij
Jaaaaaaaaa Gefeliciteerd Aapje. Wat fijn dat je nu alweer lekker thuis op de bank zit!
JJJAAAAA Aapje, gefeliciteerd!!!!

Gelukkig viel de bevalling mee, maar al dat bloed verloren is niks.

Doe het rustig aan en probeer er van te genieten.

Net ff met vriendin en Tim op pad geweest. Vind het nog steeds zo raar dat zij een kleintje heeft.

En kan ook niet voorstellen dat ik er ook zo bijloop.
Gefeliciteerd Aapje!

En sterkte Mmomo!

Loretta is De Mol. Punt.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gefeliciteerd met jullie zoon Aapje, leuk leuk

Gefeliciteerd Aapje met je zoon! Ben erg benieuwd en fijn dat de bevalling zo snel is gegaan (volgens mij had je al aardig wat weeen weggepuft zonder dat je het echt in de gaten had?). Maarre geniet ervan en hopelijk snel weer wat fitter na het bloedverlies!

Genieten van je mooie kerel(s)
Nieuwe update van Mmomo op Hyves!

Ben door blijde nieuws van Aapje de rest weer even kwijt. De rare vragen van CB had ik echt niet bij Nesta. Vind ze nogal bruut. Kolfmerk is echt belachelijk, die weiger ik echt te beantwoorden.

Verder haaai iedereen! Ik weet het echt niet meer. Hier alles goed! Doe vanavond weer een poging :-)
Hee Aapje, gefeliciteerd

Dat is snel gegaan zeg! Hoop dat je snel bijkomt van al dat bloedverlies!
Ik heb gisternacht in het ziekenhuis doorgebracht, maar niet om te bevallen .

Was gistermiddag op weg naar de supermarkt gestruikeld. Val wel gebroken met mijn handen, maar omdat mijn buik de grond wel had geraakt wilden ze me in de gaten houden om er zeker van te zijn dat mijn placenta niet zou gaan bloeden of los zou laten. Vandaag moest ik een groot deel van de dag wachten op de uitslag van bloedonderzoek, waarmee ze checkten of er bloed van de baby in mijn bloed zit. Gelukkig was alles goed! Bij mijn normale afspraak donderdag checken ze alles nog eens extra.

Gisteravond ruim 2 uur aan de ctg gelegen, en vanmorgen weer een uur, om het welzijn/bewegingen van de baby te checken. Man was er beide keren bij. Was heel leuk om te zien dat de baby heel sterk op zijn stem reageert! Als hij praat in de nabijheid van mijn buik wordt er meestal meteen op gereageerd. Erg lief om te zien!

Had natuurlijk liever gewoon thuis geslapen vanacht, maar het was wel fijn om te merken dat we een erg prettig ziekenhuis hebben hier. Voelde me echt in goede handen.
Lees net in de krant dat ons kind straks ruime keus heeft in vriendjes en vriendinnetjes. In Ierland is in het jaar 2008 het grootste aantal kinderen geboren sinds 1896 (!!).

Voor Inad nog even de 10 meest populaire jongensnamen. Wie weet zit er wat bij . (Meeste namen zijn trouwens Engels ipv Iers):

1 Jack

2 Seán

3 Conor

4 Daniel

5 James

6 Ryan

7 Adam

8 Dylan

9 Luke

10 Alex
Jee Vis, was je erg geschrokken of viel het wel mee? Gelukkig was je in goede handen en is het met een sisser afgelopen. Waren je ouders ook nog in de buurt?

Hier weer goedgekeurd door VK vanmiddag. Bloeddruk wel omhoog van 65 vorige week naar 80 nu, dus wie weet

Als er volgende week dinsdag nog geen baby is word ik gestript en maken ze meteen een afspraak voor woensdag bij de gyn.
quote:Nala24 schreef op 01 september 2009 @ 12:43:

Ik vind het gelukkig weer wat afgekoelt buiten. Kan dit beter verdragen dan dat onwijze hete weer.

Alleen voetjes lijken maar dikker en dikker te worden.

Haha Inad, veters strikken. Dat je zelfs nog schoenen aan kan! Die heb ik denk al 2 maanden geleden in de kast gezet.

Slippers zitten nu zelfs te strak.

Ik had dat bij Chica dus wel en nu gek genoeg niet. Heb nog foto's van toen, zal ze eens opzoeken. Paste inderdaad niet eens meer in slippers

En je hebt geloof ik een naam gebruikt, even edit?

En nu bijlezen want volgens mij is er een kind geboren!
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Oef Vis, dat moet je niet doen, plat op je buik vallen.

Gelukkig was alles goed.

Heb 2 berichtjes op Hyves geplaatst. Vervolg op mijn eerdere verhaal en zag de naam van Aapje haar zoon op d’r Hyves staan. Dus dat ook ff op Hyves gezet.
Over welke naam heb je het Inad, kan het nergens vinden?
Is dat de onderdruk Star? Wow das wel enorm verschil dan! Mijn hoogste onderdruk ooit was 70

Vis, jee, wat een schrik zeg! Gelukkig is alles goed En fijne preview van ziekenhuis.

Ik vind al die namen niet zo, eigenlijk alleen Adam, Luke en Alex mooi. Luke stond hier wel op de lijstjes, maar vonden het uiteindelijk beetje te standaard. Sean is op zich mooi, maar ken er teveel.

Aapje, gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd!

Fijn dat alles snel ging en goed. Wel schrikken van bloedverlies achteraf zeg

4400 vind ik ook niet heel groot trouwens. Chica was 4000. Belangrijker dan gewicht is grootte van het hoofd, denk ik.

Maar goed, 4400 is bijna 9 pond. Dat klinkt psychologisch gezien dan weer veeeeeel groter dan 8 pond
quote:Nala24 schreef op 01 september 2009 @ 19:59:

Over welke naam heb je het Inad, kan het nergens vinden?Staat onderaan in het bericht dat ik gequote heb. Misschien is het helemaal geen punt hoor, maar voor de zekerheid.
quote:Nala24 schreef op 01 september 2009 @ 19:58:

Heb 2 berichtjes op Hyves geplaatst. Vervolg op mijn eerdere verhaal en zag de naam van Aapje haar zoon op d’r Hyves staan. Dus dat ook ff op Hyves gezet.

Ben benieuwd

Ga meteen kijken!
Ja, was wel wat geschrokken. Maar moet eerlijk zeggen dat ik niet zo in de gaten had dat ze het zo serieus zouden nemen in het ziekenhuis. Mijn buik had de grond wel geraakt, maar had de klap met m'n handen opgevangen en had geen pijn. Eerst ben ik maar even rustig iets gaan drinken om te voelen of de baby nog bewoog en dat deed 'ie gelukkig al heel snel. Toen dacht ik 'voor de zekerheid toch maar even het ziekenhuis bellen'. Daar zeiden ze dat ik meteen moest komen. Eigenlijk raakte ik toen pas wat in de stress.

Ik kreeg meteen een echo en daar was niets zichtbaar beschadigd. Ik had ook pas na 3 uur in de gaten dat ze van plan waren me in het ziekenhuis te houden, toen een zuster me een polsbandje om kwam doen. Na ieder onderzoek werd er namelijk gezegd dat het goed was. Later werd uitgelegd dat het nu weliswaar goed was, maar dat de placenta soms later pas gaat bloeden.

Ouders weten nog van niets Ik wilde ze niet nodeloos ongerust maken. Als we ze bellen kunnen ze toch heel snel in het ziekenhuis zijn.
Inad, ja is onderdruk inderdaad.

Vis, beetje naar dat het zo lang duurde voor je wist dat je moest blijven en waarom. Beetje onnodige paniek daar lijkt me.

Vertel aanstaande opa en oma ook maar niks dan
Jeetje Vis. Wat schrikken natuurlijk. En dan meteen het hele circus erachteraan. Was ook gevallen maar dan wel al een tijdje terug hoor dus meer vruchtwater en moest niet eens langskomen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven