Als ik dat zie, denk ik altijd aan...

01-09-2009 10:52 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iedereen heeft het vast wel eens.

Die Kia C'eed. Ik kan er niet bij dat ze die zo genoemd hebben. Als ik die zie moet ik altijd aan Kia Sperma denken.

Wie nog meer?
Dr Oetker is bij mij altijd, dr Oetlul.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Ohw, maar het ging over ''Als ik dat zie denk ik altijd aan...''

Als ik een bepaalde foto zie, van vriend en mij, moet ik altijd denken aan onze eerste date, en de bijbehorende vlinders en verlegenheid.

Als ik Red Bull zie, moet ik denken aan onze eerste nacht. Hele nacht extra grote blikjes Red Bull drinken, uiteindelijk om 7u 's ochtends in bed liggen, om er vervolgens achter te komen dat je zoveel RB hebt gedronken dat je niet kan slapen.

En als ik de Mmmmm van MacDonalds zie, krijg ik meteen honger, en weer gedachtes aan mijn vriend, omdat we daar in de periode voor we wat kregen, bijna dagelijks zaten te eten

(Je bent jong, onverantwoord, en de ouders op vakantie.. Wat doe je; Elke dag eten bij de Mac, omdat je een glas bij elk menu krijgt. Maar ik heb wel van elke kleur 2 glazen! )
Ik snap die Lars Kok niet?
Ik wil geen Nokia, maar ik wil neuken, ja!
quote:HotCherryPoptart schreef op 01 september 2009 @ 11:41:

Ik vind die auto die croma heet zo wazig. Wie noemt er nou een auto naar boter?Komt van het Griekse "chroma', dat kleur betekent.
quote:PearlGirl schreef op 01 september 2009 @ 19:41:

Wij noemen Cilit Bang altijd Cilit Gangbag.... vraag me niet waarom, maar het klinkt zo leuk.Wij noemen het klit bang.
quote:Zoey_ schreef op 01 september 2009 @ 19:58:

[...]

Wij noemen het klit bang....en wij clitty clitty gangbang
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
Mag het ook zijn "als ik dat hoor, denk ik altijd aan..."? Ik heb het bij het liedje A little less conversation van Elvis Presley. Daarin zingt een koortje "Satisfy meeeee" waarbij jik altijd versta "Sex met dieren". Ooit in een dronken bui dit bedacht, dat het daar ontzettend op leek, en nu moest ik gewoon op google opzoeken wat de eigenlijke tekst was omdat ik echt alleen maar "sex met dieren" hoor...
quote:Rozigst schreef op 01 september 2009 @ 19:36:

Whahaha, die OGC!

Ik de laptop een kwartslag draaien...

''Hey, wat grappig.. Het is net of is een mannetje zich aan het trekken... Oooh wacht! Daar gaat het natuurlijk om ''

Duurde even voordat ie viel

Aaaah bedankt!!

Ik kon het slecht zien vanwege visuele handicap (lees:bril).

Maaar met dit trucje lukte het wel.

Ik vind `m meesterlijk trouwens.
Zo heet chipolata pudding bij ons altijd "vliegend kutje" pudding. Chipo is vliegen in het pools en lata kutje.

Ed de goei (doelman) heet in Polen Ed de Lul.
Ooh, dat vind ik op 3FM zo leuk, Mamma Appelsap liedjes!
Hoeft trouwens niet per se seks gerelateerd te zijn Ik heb het zelf veel vaker, maar ik kan er zo niet zo heel erg verzinnen.

Die met OGC heb ik nog niet gezien, maar ik ga de laptop zo nog even een slinger geven
De laptop 1 kwartslag naar rechts draaien is makkelijker dan je hoofd naar links!

Dus ik ben voor laptop draaien gegaan, en dan zie je het wel hoor
Griesmeelpudding met frambozensaus noem ik altijd liposuctiepudding. Ha dan heeft manlief er meteen geen trek meer in

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven