Good Luck
donderdag 3 september 2009 om 08:20
donderdag 3 september 2009 om 08:31
Gordijnen en wat servies (extra borden want een paar met stukje eraf). En een ijsje natuurlijk . Oh en een koffiezetapp bij BCC want gisterennact is plank waar oude op stond van muur gevallen en heeft dat helaas niet overleefd. Senseo Quadrante dacht ik maar eens te gaan proberen. Ben benieuwd.
Mijn nuttige bijdrage aan de broodnodige forumvervuiling al gezien ??
Oh en waar op actueel vind ik konijn waar het gisterenavond over ging?
Mijn nuttige bijdrage aan de broodnodige forumvervuiling al gezien ??
Oh en waar op actueel vind ik konijn waar het gisterenavond over ging?
donderdag 3 september 2009 om 09:25
Bedoelen we nu wel hetzelfde dan? Ik bedoel dat ons sterretje het met jouw kerel doet. Niet jouw kerel met haar kerel.
Als je nou toch voor een nieuwe koffiezetter gaat, wij hebben een volautomatische koffiemachine. Dan wil je echt nooit meer wat anders! Wij hebben deze:
Kost bij de Wehkamp nu 259 euro, dus niet eens zoveel meer dan de Senseo.
Ik vind eigenlijk dat ze nog even tot woensdag moet wachten. 09-09-09, geweldige datum toch! En dan mag Suus 20-09-2009.
Als je nou toch voor een nieuwe koffiezetter gaat, wij hebben een volautomatische koffiemachine. Dan wil je echt nooit meer wat anders! Wij hebben deze:
Kost bij de Wehkamp nu 259 euro, dus niet eens zoveel meer dan de Senseo.
Ik vind eigenlijk dat ze nog even tot woensdag moet wachten. 09-09-09, geweldige datum toch! En dan mag Suus 20-09-2009.
donderdag 3 september 2009 om 09:36

donderdag 3 september 2009 om 09:50
Ben blij voor d'r dat het is nu is gebeurd, ze was 24 aug. al uitgerekend en het dus ook al best goed zat! Ze had ook steeds last van evenwichtsstoornissen, waarbij ze duizelig werd en moest overgeven enzo, dus echt niet leuk!
Star, nog niks dus?
Verder nog goed te pas zeg maar?
Sterkte met de laatste dagen!
Hel, wat een naar nieuws van je vriendin zeg. Dat is niet niks... Sterkte ermee.
Star, nog niks dus?
Verder nog goed te pas zeg maar?
Sterkte met de laatste dagen!
Hel, wat een naar nieuws van je vriendin zeg. Dat is niet niks... Sterkte ermee.