Het Gouden Ei

18-07-2009 10:23 2957 berichten
Alle reacties Link kopieren
hier verder, zonder hubs, beebs, klusserij of wat dan ook!

1 oktober mega-tribune

Naam Sinds DatumBijz.Zwarte lotto

Mexx25Okt.0830/07/09L.M.

Ik30Dec.0813/09/09Ze is er!!

Duvel26Nov.0814/09/09Verse Baby!!!

Maya23Sept.0816/09/09oh boy, a baby boy!party, yaya, beck, rain en speecLeonor34Sept.08

17/09/09husk en momo strijken de eer op.

Charlotte24Nov.0816/10/09aftellen naar 37 wkn3:j - 6:m

Justdeb25Okt.0819/10/0925/9 VK + groei echo5:j - 4:m Murron31Aug.0822/10/09oud nieuws!

Fanatic28Nov.0816/11/098/10 VK8:j - 1:m

Husky28Dec.0814/11/0929/9 VK 8:j - 1:m

party29Jul.0724/11/092/10 VKgeslacht al bekend!

Riz26Okt.0815/12/09flow-echo was goed!!zusje voor lois!

Thee26Sep.0812/01/108/10 vkmakkelijk gokken

Yaya28Dec.0802/02/10

well done char, hus, GW, beck, speec, duuv, marriss!

GW32Jan.0916/02/1028/9 controle, 5/10 20 wk echochar, hus en speec winnen de pot!

Becky30Dec.0828/04/1016/10 nekplooi, 26/10 VK

2:j - 7:m

Mariss27Nov.081 okt

Momo31Sept.081 okt

Rainbow30Nov.081 okt 9 okt gyn

Erine25Dec.08

Mulan33Nov.08

Kath32Jan.091 okt

Specu30Nov.084 okt Annika29Jan.0910 okt

Poll31Nov.0814 okt28/9 uitslag onderzoek

Jompel colour scheme copyrighted by DJ Momo. Patent pending.

Stukje geschiedenis:

Deel 1

Deel 2

Deel 3
(zaten we mooi wel collectief goed!)
Momo, er staat een topic op hyves dat heet 'jongen of meisje' das van Murron en daar staat ook de uitslag.

Ga weer verder aan het werk, lekkere drukke dag vandaag. Fijn want van mij kan de tijd niet snel genoeg gaan. Morgen 7 weken woeiii!
becky, al wat gehoord van dat onderzoek waar je aan mee kon doen? Dan zou je toch ookal binnenkort je eerste echo krijgen?!

nou, dan klopte mijn gevoel voor murron dus wel mooi! (Of zou ik het onbewust toch opgeslagen hebben).

Hier is officieel mijn 17e week ingegaan! Voor mijn gevoel gaat het nu steeds 'echter' worden! Vanavond naar de ziekenhuis voorlichting, is ook het ziekenhuis waar ze zwangeren zwemmen hebben, dus ben benieuwd!

En vanaf volgende week kan ons kind horen, dus hoef ik manlief eindelijk niet meer voor gek te verklaren als hij tegen mijn buik praat (zo lief, hij wilde dat ik gisteren even de telefoon tegen mijn buik hield zodat hij nog even wat kon zeggen).
36.8

Opgeblazen gevoel, nog geen bloed.

Goedemorgen! Dus Leo zou deze week wel eens kunnen gaan werpen?? Spannend! En Ik, hoe is het met jou? Ik zit met smart te wachten op de babyboom!

Nou, verder is er niet zoveel gebeurd sinds ik hier gisterenavond aan het schrijven was , dus ik ga maar eens aan het werk!
Ooooh, da's wel lief van hem, GW!
hahahaha, beck, ik zat naar een recente post van murrie te zoeken. is het gewoon al oud nieuws!! tsjk, lekker attent van ons. zet gelijk een roze jompel bij d'r neer!!

ik kijk met smart uit naar Ik's en leo's offspring. vet spannend. hoe vinden de dames het zelf?
specu, spannend bij jou! Nu toch dag 10 of 11 al p.o.?

Hier zit ik ook met smart te wachten op de babyboom! En op de verhalen van verse mama mexx! We kunnen natuurlijk wel wat tips gebruiken voor als het straks zo ver is!

Ik heb rustige ochtend, volgende pat. is pas om 10 uur ingepland, baas wil vanmiddag een 'gevaren-analyse' met mij maken. Ja, het zwanger worden wordt hier wel serieus genomen.
En nog even motiverend nieuws voor de dames die nog niet zwanger zijn, op het gestopt met de pil januari 2009 topic is er nu ook iemand zwanger die al sinds sept 2008 gestopt was, dus ik reken gewoon op veel zwangeren deze maand! Kan allemaal nog best!
@ momo, het is zeker spannend met twee van die bijna bevallende dames. Ben ook weer heel benieuwd naar de namen en zo. Vind het zo moeilijk.

@ gw, als ik word uitgenodigd mee te doen krijg ik volgende week woensdag mijn eerste 3d echo. En dan iedere woensdagmiddag tot week 12/14. En wat een grap zeg, die gevarenanalyse haha.

@ specu en rain, ik ga weer in de duimstand heur! Wil weer tweede streepjesregen.

Nu aan het werk, de misselijkheid begint hier toe te slaan zeg, phoe. De wortels liggen op mijn bureau als misselijkheidsbestrijdingsmiddel.
becky die had ik nog niet gehoord, wortels tegens de misselijkheid, had ik dat geweten die eerste maanden!

gw goed dat je dat even uit het andere topic hebt opgepikt, dat zijn goede berichten om te horen..!

een gevarenanalyse hallo zeg, het moet niet gekker worden met die duitsers...

poll, ik weet zeker dat iedereen hier dat helemaal begrijpt! en ook al lezen we je hier iets minder, we denken allemaal wel aan je!

annika dat is een goed teken!

het wordt inderdaad wel spannend bij ik en leo nu... ben ook erg benieuwd naar de namen!

vanochtend bij de gynaecoloog geweest, recept meegekregen voor die spuiten straks. verder alles oke hier, heb straks cursus tot vanavond 20 uur.
Hoi hoi, erg druk hier dus hou het kort....

Ik doe met kath mee, mijn nieuwe p-day wordt 1 oktober.
Hier nu wel echt heftige krampen... Voelt alsof het elk moment kan losbarsten....
Jeeeeh, ik doe pas net weer mee, en nu al een synchroonpieser! Thanx rain, dat je met me mee doet, gaan we voor de vier strepen! Ha ha, beste vriendinnetje heb ik ook betrapt met het er echt voor gaan (ze had niet verwacht dat ik er naar zou vragen, dus dat had ik meteen door!)

Speec, das niet goed hoor! Niet losbarsten!

Oei, een gevarenanalyse GW, dat klinkt wel heel ernstig.. Denken ze dat zwangerschap ook besmettelijk is? Misschien moet je wel in quarantaine.. Ha ha, die Duitsers nemen alles zo serieus altijd..

Poll, compleet begrijpelijk.. Doen waar je je goed bij voelt hoor!

Goed, de tijd is weer aangebroken dat ik aan de studie moet, dus jullie moeten me nu niet meer storen, hoor!
quote:Kath76 schreef op 03 september 2009 @ 11:06:

Oei, een gevarenanalyse GW, dat klinkt wel heel ernstig.. Denken ze dat zwangerschap ook besmettelijk is?

In dat geval kom ik volgende week even een weekje logeren GW

Oh, en ik neem Speec, Rain, Eri, Moom, Mu, Kath, Poll en Annie mee. Past wel toch?
gezellig, een logeerpartijtje....

Kom maar langs hoor mariss, we hebben nu nog een logeerkamer!

En ik grapde al met een vriendin/collega dat het wel gezellig zou zijn als zij ook zwanger zou zijn, dat vond baas absoluut niet grappig!

Maar die gevarenanalyse gaat er volgens mij over wat ik allemaal niet meer mag doen qua werkzaamheden.

'Gelukkig' heb ik rode hond gehad/was ik ingeent, anders had ik helemaal niet meer mogen werken. Ik moest nl. mijn laboruitslagen laten zien waarin stond dat ik voldoende immuniteit daar tegen had.

Speec, ik hoop dat je gevoel niet klopt, maar spannend dus weer de komende dagen, duim voor je!
KurOrt GW!
zo, krijg hier net een glas champagne aangereikt. Proost schatjes!
momo is echt een alcoholist, alweer aan de alcohol.....
He meiden,

hoe is het hier?

Jeetje wat willen jullie allemaal veel uren gaan werken na de bevalling zeg! Ik ga lekker 20 uurtjes werken en ultiem genieten van mn kleintje...moet er niet aan denken fulltime te blijven werken!

Moet wel zeggen dat ik dit topic bewaar en als jullie allemaal bevallen zijn en weer aan t werk zijn wil ik het er nog eens over hebben Ken namelijk best veel meiden die absoluut fulltime wilden blijven werken of iig 4 dagen en er echt van terug zijn gekomen...ben benieuwd!

Ik ga lekker nasi maken...mjam!

xxx
riz, bewaar het topic maar, je weet natuurlijk nooit wat moedergevoelens met je doen, maar zoals ik er in sta kan ik denk ik meer van mijn kind genieten als ik ook nog werk, ik denk dat ik anders echt een stuk chagerijn ga worden.

Het hangt natuurlijk ook van je werk af, maar met 20 uur werken per week kan ik me op het werkgebied in ieder geval niet echt meer verder ontwikkelen. En ik heb niet voor niets 6 jaar gestudeerd en straks ook nog eens 6 jaar een vervolgopleiding gedaan om vervolgens er bijna niets mee te doen.

Hier aan de pasta en straks lekker verloskamer kijken!
Stamppot rauwe andijvie met een gehaktbal hier, en zo nog even een paar uurtjes naar de sauna. Heerlijk
Volgens mij zitten jullie alle zwangere vrouwen jaloers te maken met wijn en sauna's.

Ga ff in bad en dan 'spreek' ik jullie laters!
Ik heb net heerlijk makkelijk een maaltijdsalade van de Appie zitten wegwerken. Dit keer de geitenkaas met honing. Was weer lekker.

Becky, ik zou willen dat ik geen alcohol meer mocht....

Badderse!!!!

Specu, dat kan toch niet nu al krampen? Sjesus wat een ellende en stress dat zwanger worden he?

Ik zie het op het moment ook nog steeds niet echt positief in allemaal. Komt waarschijnlijk omdat het vandaag in alle hevigheid is losgebarsten. Ach, over een paar dagen is het weer over en dan voel ik me ook steeds ietsiepietsie beterder worden! En volgende week natuurlijk naar de HA, ben erg benieuwd.

Fijne avond allemaal!
, Rain. Ik ben ook benieuwd naar je huisarts avontuur. Eens kijken of je gelijk allerlei onderzoeken mag, of dat je eerst weer naar huis wordt gestuurd.

Nog geen bloed hier, maar het voelt niet goed. Meestal word ik 10-12 dagen na de eisprong ongesteld. Vandaag is de 10de dag...

Annika, bij jou nog wel positieve tekenen??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven