Mutsen II

24-07-2009 20:27 3397 berichten
quote:elessie schreef op 02 september 2009 @ 13:46:

Ik heb hetzelfde. Bluh. En ik heb ook nog eens alleen maar zeikmensen aan de lijn. Gelukkig kan ik me daar dan wel weer lekker op afreageren :-)

Heej bedankt hé!

Ank, gefeliciteerd! Lekker feestje gebouwd met je cursisten?

Ik ben megagammel, net ongesteld geworden. Duizelig, ontzettend pijn in mijn benen en heel erg geïrriteerd. We zijn vanmiddag naar mijn opa geweest, mijn (stief)oma is heel erg ziek en ik zat er al een tijd tegenaan te hikken. Maar goed, we zijn geweest en het was leuk. Daarna boodschappen gedaan en nu hangt het op de bank. Mannie klaagt weer over buikpijn.

Het is hier een enorme puinhoop (mijn hormonen maken het waarschijnlijk erger dan het is ), ik krijg zo een eter, de was moet nog gevouwen maar ik voel me nergens toe in staat.

Mannie wordt trouwens de nieuwe Hans Klok, mark my words. Hij heeft de deksel van de snoeptrommel kwijt gemaakt en ik kan 'em nergens vinden. Die kaartjes van het spelletje die kwijt waren zijn ook nog steeds foetsie. Ik krijg er wat van.

Ik ga paracetamol zoeken. Misschien dat het dan nog wat wordt vandaag.
Alle reacties Link kopieren
lekker dan, zo'n privé goochelaar! het eerste deel van de cursus 'goochelen voor beginners' is dus gelukt, nu het tweede deel nog. maar das gleuf ik het moeilijkste.
ben aan het twitteren. beetje zinloze onderneming, maar het houd je van de straat...
oja; ben vanmiddag ook nog even naar de kapper geweest. heb iig fatsoenlijk haar nu. Qua coup dan, qua kleur is het nog knudde, maar had geen moed om 2 uur te zitten voor highlights...
Ik heb de deksel gevonden, in het laatje van de kinderkeukenspullen.

Met een overdosis paracetamol en op hol geslagen hormonen kom je een heel eind Salades zijn klaar, er is gezogen, was gevouwen, was erin en de koffers van de vakantie staan eindelijk weer achter het schot (zat ik me al 4 weken aan te ergeren )

Oh, visite is er.
helleu? hoop dat Anky haar verjaardag een beetje leuk aan het vieren is? hebben de kinderen je nog enigzins verwend? en ga je het dit weekend nog voor anderen vieren?

ben merkwaardig rustig momenteel; zelfs ook nog geen familie aan de telefoon gehad vandaag. is wel goed, denk ik; morgen wordt het wel anders, vrees ik.

het wordt wel een dag om te begraven (not): wind en regen.
Sok ik kom je even veel sterkte voor morgen wensen. Ik hoop dat het morgen gaat zoals je hoopt. Het weer klinkt niet gunstig. Heb je alles rond qua oppas voor de kinderen?

Rare overgang, maar Anky gefeliciteerd! Heb net gezwommen (voor het eerst weer binnen) en heb wel zin in zo'n stukje appeltaart?

Ben moe en ga lekker vroeg slapen.
Jeetje Sokje ik kwam even vrolijk teruggluren bij de buren en lees dat je moeder is overleden. Wat afschuwelijk! Zie dat morgen de begrafenis is, heel veel sterkte!

Oh en wel zo aardig om me even voor te stellen aan de rest: lilalore, een nieuwe buurvrouw.
Gecondoleerd Sokje, heel veel sterkte morgen!
Sok, veel sterkte morgen.

Kracht en wijsheid maar voor de plechtigheid. Hopelijk is je vader ook echt weer beetje opgeknapt van longontsteking.
dank jullie wel allemaal! oppas is ip geregeld; Slof gaat extra naar de creche en Poek gaat naar oude crechejuf.

ga zo maar eens naar bed.
Ik heb je gevonden op twitter sok. Goeie 'nick'

Ik denk aan je, knuffel.

Hier is 't ok. Heb het idee dat verkoudheid tanende is, dus dat is mooi. Da vogel heeft net weer rondgevlogen en ik geloof dat we vriendjes zijn. Paul is golfen maar aangezien het al een uur donker is denk ik dat hij in de bar hangt, volgens mij kan je nooit die hole terugvinden, zo in 't donker.

Er is nog wel boeken en bundel nieuws, zet ik nog wel in ak. Niet zo heel belangrijk op dit moment.
quote:elessie schreef op 02 september 2009 @ 21:44:

Ik heb je gevonden op twitter sok. Goeie 'nick'

ik moest wát verzinnen; ben niet zo origineel.

Ik denk aan je, knuffel.

Thanx

Sokje, sterkte morgen meisje
Sok, ik kom je ook een driedubbele brengen voor morgen! Sterkte voor jullie allemaal.

En nu fluks naar bed. Mannie was wéér niet lekker vanavond, at niks, had buikpijn en kotste het danoontje wat hij op had weer uit. Sinds 11 uur vanmorgen heeft hij niets meer gegeten Snap er niets van.

Trusten.
Ik heb mijn twitters ook maar weer eens uit het stof gehaald. Jullie brachten me op gedachen.

Sok, heel veel sterkte morgen.
Sokje, heel veel sterkte vandaag. Ik hoop dat het een dag wordt waar je later veel goede en mooie herinneringen aan hebt, die je later kunt delen met je familie.
En bedankt voor alle felicitaties! Ik ga nu alweer een dag als 37-jarige door het leven .Gelukkig voel ik me nog 27.

Ik ga zo de kinderen maar eens uit bed halen. Gisteren lagen ze er laat in en dat is te merken, want op Maby na is het nog helemaal stil boven (later was ook wel aan mezelf te danken: omdat ik wou weten hoe Pluk van Petteflat afliep heb ik gewoon 4 verhaaltjes gelezen , wat Ot en Sien niet erg vonden).
Ach, op je verjaardag mag dag Ank

Ik denk ook aan Sok en ik hoop dat het een mooi en goed afscheid wordt.

Mannie heeft als een roosje geslapen vannacht. Ik vind hem wel wat pips maar verder was er weinig aan hem te merken.

Nu arbeit. Ik heb er moeite mee vandaag, ben echt moe.
Sterkte vandaag, Sok. We denken aan jou en je familie.
Het is wel een mooie treurige herfstdag vandaag, heeft wel wat. Hoop dat het loopt zoals jij wil Sok en dat je vanavond met weemoed, maar tevreden terug kan kijken.
Hoop ook dat 't goed is gegaan voor Sok.

Iedereen houdt zich wel gepast stil moet ik zeggen. Nette mutsjes zijn we hoor.

Kusje voor allemaal. Ik ga een potje thee maken.
Sokje, net naar aanleiding van een reactie op ons topic hier even bijgelezen.

Gecondoleerd en ik hoop dat het een mooi afscheid is/was vandaag. Heel veel sterkte gewenst

Liefs, Ely
Mijn stilte was een tikje onvrijwillig, ik had geen tijd vandaag om hier te posten. Maar ik heb de hele dag aan Sok gedacht en ik hoop dat het een mooi afscheid is geworden.
Ik hoop dat het een goed afscheid was voor Sok.

Ik ga straks voor het eerst in een jaar weer volleyen. Ben benieuwd naar de spierpijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven