Lush!
zaterdag 24 maart 2007 om 22:01
Hoi allemaal,
De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?
Groetjes, George
De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?
Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
zondag 30 augustus 2009 om 11:11
Hmm de coalface voelt niet fijn, krijg er een hele trekkerige huid van, dan blijf ik toch bij mijn vertrouwde vichy produkten.
Vanavond ga ik buffy uitproberen onder de douche.
Honey I washed the kids vind ik zeker niet meer voor herhaling vatbaar, brrr. Ik heb er 2 x mijn handen mee gewassen.
Die ga ik dus niet meer gebruiken, de coalface ook niet meer.
2 down, 2 to go
Vanavond ga ik buffy uitproberen onder de douche.
Honey I washed the kids vind ik zeker niet meer voor herhaling vatbaar, brrr. Ik heb er 2 x mijn handen mee gewassen.
Die ga ik dus niet meer gebruiken, de coalface ook niet meer.
2 down, 2 to go
zondag 30 augustus 2009 om 12:38
Ik doe na de coalface altijd wel een dag/nachtcrempje op want anders is het inderdaad trekkerig. Maar dat heb ik na elke reiniging, ongeacht wel merk.
HIWTK, vind ik persoon zo lekker zoet. Mjammie
Jammer dat je het niet fijn vind. Buffy gebruik ik alleen voor mijn onderbenen, die zijn erg droog. En het bevalt mij prima.
HIWTK, vind ik persoon zo lekker zoet. Mjammie
Jammer dat je het niet fijn vind. Buffy gebruik ik alleen voor mijn onderbenen, die zijn erg droog. En het bevalt mij prima.
zondag 30 augustus 2009 om 15:17
Ik waste mijn handen met coalface en daar waste ik toen mijn gezicht mee.
Buiten dat ik de geur niet fijn vind, vind ik zo'n hard stuk zeep ook niet fijn aanvoelen om mijn handen (laat staan de rest) mee te wassen.
De dreamcream vind ik niet bijzonder lekker ruiken of stinken, maar het smeert wel lekker op mijn benen dus die hou ik wel.
Buffy ga ik vanavond op mijn benen gebruiken maar tot nu toe heb ik dus HIWTK en Coalface in de aanbieding voor de liefhebber
Buiten dat ik de geur niet fijn vind, vind ik zo'n hard stuk zeep ook niet fijn aanvoelen om mijn handen (laat staan de rest) mee te wassen.
De dreamcream vind ik niet bijzonder lekker ruiken of stinken, maar het smeert wel lekker op mijn benen dus die hou ik wel.
Buffy ga ik vanavond op mijn benen gebruiken maar tot nu toe heb ik dus HIWTK en Coalface in de aanbieding voor de liefhebber
zondag 30 augustus 2009 om 17:47
Hier ook een fan! Door dit topic...... Net voor de 3e keer een bestelling geplaatst. Ik heb de volgende dingen gekozen;
- whoosh
- sea vegetable
- I should coco
- AOBS (favoriet vanaf bestelling nr. 1)
- baby face (kadootje)
- buffy
- godiva
- sugar scrub
- sympathy for the skin (kadootje)
- miranda (kadootje)
Hmmmm, best veel weer.......
- whoosh
- sea vegetable
- I should coco
- AOBS (favoriet vanaf bestelling nr. 1)
- baby face (kadootje)
- buffy
- godiva
- sugar scrub
- sympathy for the skin (kadootje)
- miranda (kadootje)
Hmmmm, best veel weer.......
zondag 30 augustus 2009 om 20:52
Hallo dames!
Ik ben ook verkocht
Ik heb twee shampoobars gekocht,
Hard en Karma Komba (ruikt heerlijk)
dream cream
shave the planet
toner tabs en angels on bare skin.
Over die laatste ben ik nog niet helemaal uit. Ik moet er een pasta van maken maar het wordt meer een klonterige brei die ik maar niet op mn gezicht gesmeerd krijg. Iemand tips/advies?
Ik heb ook nog monsters gekregen, de verkoopster gaf eigenlijk zo veel dat je het geen monster kunt noemen, echt grote stukken zeep! Ik heb de demons in the dark, vanille bodylotion en karma bubble bar, heerlijk!
Ik ben ook verkocht
Ik heb twee shampoobars gekocht,
Hard en Karma Komba (ruikt heerlijk)
dream cream
shave the planet
toner tabs en angels on bare skin.
Over die laatste ben ik nog niet helemaal uit. Ik moet er een pasta van maken maar het wordt meer een klonterige brei die ik maar niet op mn gezicht gesmeerd krijg. Iemand tips/advies?
Ik heb ook nog monsters gekregen, de verkoopster gaf eigenlijk zo veel dat je het geen monster kunt noemen, echt grote stukken zeep! Ik heb de demons in the dark, vanille bodylotion en karma bubble bar, heerlijk!
maandag 31 augustus 2009 om 08:47
quote:lola68 schreef op 30 augustus 2009 @ 16:35:
Coalface is ook alleen voor je gezicht hoor. Ik doe het net als Elle zegt, even je handen inzepen en dan met mijn handen door mijn gezicht.
Mocht je het echt kwijt willen, coalface en HIWTK wil ik wel van je overnemen.
Ik heb coalface ook alleen voor mijn gezicht gebruikt.
HIWTK heb ik 2x mijn handen mee gewassen, maar ik vind de geur niet fijn en dat harde blokgevoel dus ook niet.
Stuur me anders een pbtje, kunnen we mailadressen uitwisselen als je ze wilt overnemen.
De buffy is wel redelijk fijn, hij smelt alleen erg snel!
Had wel de kraan tussendoor uitgedraaid, anders was het al op geweest. Maar ook bij deze vind ik mijn oude produkt (zeezoutscrub van het kruidvat) veel fijner!
Coalface is ook alleen voor je gezicht hoor. Ik doe het net als Elle zegt, even je handen inzepen en dan met mijn handen door mijn gezicht.
Mocht je het echt kwijt willen, coalface en HIWTK wil ik wel van je overnemen.
Ik heb coalface ook alleen voor mijn gezicht gebruikt.
HIWTK heb ik 2x mijn handen mee gewassen, maar ik vind de geur niet fijn en dat harde blokgevoel dus ook niet.
Stuur me anders een pbtje, kunnen we mailadressen uitwisselen als je ze wilt overnemen.
De buffy is wel redelijk fijn, hij smelt alleen erg snel!
Had wel de kraan tussendoor uitgedraaid, anders was het al op geweest. Maar ook bij deze vind ik mijn oude produkt (zeezoutscrub van het kruidvat) veel fijner!
maandag 31 augustus 2009 om 13:23
Hi Meiden,
Jullie hebben me aangestoken.....zaterdag een dagje gewinkeld in Amsterdam en ook de Lush-winkel binnen gelopen.
wow....wat lekker!!
Ik heb Big shampoo gekocht en de Jungle. Gister de hele dag aan m'n haar geroken .
Ook Buffy uitgeprobeerd.....lekker!!
Maar Honey I washed the kids viel een beetje tegen. Te zoetig denk voor mij. Ik hou meer van wat bloemige, frisse geur.
Nu heb ik even jullie advies nodig.
Welke zeep past wel bij mij? Ik vind dus Jungle en Big shampoo mega lekker....
Echt jammer dat ik niet in een grote stad woon. Anders was ik vandaag weer op zoek gegaan naar een lekker zeepje.
Doei doei
Belleblaas
Jullie hebben me aangestoken.....zaterdag een dagje gewinkeld in Amsterdam en ook de Lush-winkel binnen gelopen.
wow....wat lekker!!
Ik heb Big shampoo gekocht en de Jungle. Gister de hele dag aan m'n haar geroken .
Ook Buffy uitgeprobeerd.....lekker!!
Maar Honey I washed the kids viel een beetje tegen. Te zoetig denk voor mij. Ik hou meer van wat bloemige, frisse geur.
Echt jammer dat ik niet in een grote stad woon. Anders was ik vandaag weer op zoek gegaan naar een lekker zeepje.
Doei doei
Belleblaas
dinsdag 1 september 2009 om 00:18
quote:belleblaas schreef op 31 augustus 2009 @ 13:23:
Ik hou meer van wat bloemige, frisse geur.
Doei doei
Belleblaas
De Miranda misschien?
Vind ik zelf erg lekker fris.
Heb zaterdag ook een stuk Mudflats gehaald, die is echt lekker! Jammer dat 'ie eruit gaat
Ik hou meer van wat bloemige, frisse geur.
Doei doei
Belleblaas
De Miranda misschien?
Vind ik zelf erg lekker fris.
Heb zaterdag ook een stuk Mudflats gehaald, die is echt lekker! Jammer dat 'ie eruit gaat
Everytime you make a typo, the errorists win.
dinsdag 1 september 2009 om 09:24
Oooh volgende week ga ik op vakantie en ik neem mee van Lush.....geen idee! Ik heb zoveel! AAAh, nu moet ik keuzes gaan maken. Ik haat keuzes!
In ieder geval Trichomania als shampoo. Denk dat ik maar geen bodybutters en massagebars meeneem, ik ga naar een tropisch land. Sucks. Want die vind ik wel heel fijn....kan niet zonder Therapy en Buffy!
In ieder geval Trichomania als shampoo. Denk dat ik maar geen bodybutters en massagebars meeneem, ik ga naar een tropisch land. Sucks. Want die vind ik wel heel fijn....kan niet zonder Therapy en Buffy!
dinsdag 1 september 2009 om 17:51
Nou, mijn pakketje is net binnen. Ben echt helemaal blij, en ik heb alleen nog maar geroken. Vooral the olive branch vind ik heerlijk ruiken. En ook het flesje Tramp voor vriendlief werd enthousiast ontvangen.
Alleen, de geur van de soak and float is echt zum kotzen :puke: Ben er serieus misselijk van. Wat een smerige overheersende lucht zeg. Maarja, heb hem ook niet voor het geurtje gekocht maar voor de werking. Hopelijk verdwijnt mn roos snel. Weet iemand of die geur nog lang in je haar blijft hangen? Want dat trek ik echt niet.
Verder had ik een proefje van jungle gevraagd, en ook gekregen. Jeej!
Vanavond maar lekker uitgebreid douchen en smeren. Nou nog kiezen wat ik het eerste ga uitproberen. Heerlijk!
Alleen, de geur van de soak and float is echt zum kotzen :puke: Ben er serieus misselijk van. Wat een smerige overheersende lucht zeg. Maarja, heb hem ook niet voor het geurtje gekocht maar voor de werking. Hopelijk verdwijnt mn roos snel. Weet iemand of die geur nog lang in je haar blijft hangen? Want dat trek ik echt niet.
Verder had ik een proefje van jungle gevraagd, en ook gekregen. Jeej!
Vanavond maar lekker uitgebreid douchen en smeren. Nou nog kiezen wat ik het eerste ga uitproberen. Heerlijk!
dinsdag 1 september 2009 om 17:56
dinsdag 1 september 2009 om 18:36
Thanks Lola, nu ben ik weer een beetje gerustgesteld. Ik heb nog American Cream conditioner, die ruikt heerlijk dus dan gebruik ik dat erna wel.
Heb de Soak and Float nu in het tinnetje met daarom heen nog een plastic zakje in de badkamer staan. Ver van al mijn andere Lush spullen, zodat het die lekkere luchtjes niet kan verpesten, ghehehe. En ik heb de doos met popcorn meteen buiten in de container gemieterd, bleh echt alles rook ernaar. Zelfs mn Trichomania rook naar kampvuur in plaats van kokos.
De buurman bij wie het pakketje bezorgd was vroeg of er soms een atoombom in de doos zat, vanwege de lucht die eruit kwam.
Heb de Soak and Float nu in het tinnetje met daarom heen nog een plastic zakje in de badkamer staan. Ver van al mijn andere Lush spullen, zodat het die lekkere luchtjes niet kan verpesten, ghehehe. En ik heb de doos met popcorn meteen buiten in de container gemieterd, bleh echt alles rook ernaar. Zelfs mn Trichomania rook naar kampvuur in plaats van kokos.
De buurman bij wie het pakketje bezorgd was vroeg of er soms een atoombom in de doos zat, vanwege de lucht die eruit kwam.