Good Luck

03-09-2009 10:40 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het merk van de auto gemist. Wat is het geworden Star?
quote:Juud_ schreef op 03 september 2009 @ 20:31:

Star heb je nou van je ouders een auto gekregen? Gaaf zeg! Wat voor een? Gaan jullie in oktober al op vakantie met de nieuwe spruit? Naar Ierland? Of overdrijf ik nu ? Ooh ik lees welke auto, gaaf! En een 5 deurs is zo handig! En morgen al rijden, kan Starman je er mooi mee naar het kraamhotel brengen. Gaat Cee naar je ouders als je gaat bevallen? Blijf jij in het kraamhotel of je daarna weer naar huis?

Naat heel herkenbaar dat Sintboek, Mart noemt het zijn verjaardagsboek, denkt dat hij alles krijgt wat hij aanwijst. Grappig dat hij bij jou het geld wil halen.

Jemig, een kruisverhoor

Ik wil eigenlijk in oktober nog wel een weekje/midweekje ergens heen inderdaad, omdat we deze zomer niet weg zijn geweest. Maar goed, nog niks geboekt natuurlijk want moet eerst kijken wat voor soort kind het is

We gaan niet naar Ierland, wilden rond de Kerst gaan en dan doop ook doen, maar we gaan doop waarschijnlijk in NL doen.

Cee gaat naar mijn ouders of die komen hier, afhankelijk van het tijdstip waarop ik ga werpen.

Neeeeuh, blijf daar niet hoor, wil gewoon lekker naar huis na de bevalling.

Verjaardagsboek van Mart vind ik heel schattig klinken trouwens, lief woord
quote:amalia schreef op 03 september 2009 @ 20:35:

Ik heb het merk van de auto gemist. Wat is het geworden Star?Peugeot. We hebben nu dus een grote Peugeot en een kleine Peugeot
Gezellig daten Mal, dubbeldaten vind ik ook leuk! Mailen wel even.

Ga zo even kijken Amaal, maar ik denk dat ze voor Cas al te klein zijn.

Hel wat een naar nieuws, heb je ze nog gesproken?

Grappige opmerking van Mare. Zo vroeg Mart zich gister af waarom we toch nooit geen patatjessoep eten, dat vinnik zo lekkur mama!

Bam jij bent op tijd met je traktatie, leuk! Hij neemt pas in decemner afscheid toch? Maar wel handig dat je nu al besteld hebt want met Sint die eraan komt en alle scholen die gaan bestellen is het zo op! Mart krijgt een taart .(dat arme jong moet de komende jaren op taart en cupcakes trakteren gezien mijn investering, haha)
Oah, ik las de P maar dacht verder niet na over het merk. Ik dacht al een Porsche Cayenne, ha ha

Gaaf. Met zo;'n panoramadak? Nieuw? Goed kado zeg!
Gezellig zo met de kaarsjes aan. Ik heb al zin in kerst!

Beetje gek hè?
Juud, mijn zus wilde wel eens een nachtje op Jonathan passen, misschien moeten we dat eens afspreken, kunnen we cocktailtjes drinken.
Stressed is just desserts spelled backwards
Porsche Cayenne

Mijn vader is wel goed maar niet gek. En als ik heel erg eerlijk ben, vind ik de Cayenne niet eens mooi. Vind de 4 wheeldrive van Volvo veel mooier.

En nee, niet nieuw, wederom, paps is wel goed maar niet gek

Jaaaaa kaarsjes heb ik ook zin in

Patatjessoep? :puke:
Ik hoef de PC ook niet hoor. Maar Volvo 4wh ook niet! Plastic ding. Ben heel blij met mijn car, maar als als als ik zomaar wat mag kiezen en geld niet uitmaakt:

Flink gepimpt.
Jaaaa die is mooi, maar dan niet zo gepimpt als op die foto want zo ziet ie eruit alsof 50Cent erin rijdt
Als ze zo klein zijn kun je er ook prima mee op vakantie gaan, hebben we destijds met Cas ook gedaan bedenk ik me net. Dan slapen ze overal nog doorheen. (behalve door de nacht)

Ik ben bij de plastisch chirurg geweest en ik mag geopereerd worden. Er gaat 600 gram per borst vanaf dus dat is best veel. Maar voor de verzekering moet ik 75 kilo wegen dus 11 kilo afvallen. Sinds maandag begonnen met lijnen, echt zo stom is dat, ik heb zo'n zin in een broodje hagelslag en een stukje chocola... Nou ja ik weet wel waar ik het voor doe, kan ik straks topless in mijn string over de boulevard flaneren, hahha! Het zijn ook mijn laatste zwangerschapkilo's dus ik moest ook nog wel voor mijn bestaande garderobe.

Enka en Cin wat doen jullie voor dieet?

Vanmiddag heerlijk gezwommen met al mijn mannen, onder schooltijd dus het was heerlijk rustig!

Mart is er zo aan toe om naar school te gaan. Hij praat er de hele dag over, als ik vier ben mag ik naar school, he mama?! Duurt nog even...
Deze plastic? Ik vind het een leuk boodschappenkarretje

En dan deze graag voor de zomerse ritjes

O Juud, wat fijn dat het wordt vergoed! Hoe was de arts, was het echt zo'n knapperd? Ik zie je al lopen in je string
Stressed is just desserts spelled backwards
Mal doen we, leuk! Zal ik Vent en jou blij maken met een saai bowlavondje? Ik offer me wel weer op, misschien ook een hapje eten of loop ik nu te hard van stapel, haha!

Ik heb trouwens een nieuw mailadres maar ik kan jullie niet mailen want ik hen jullie adressen niet meer. Volgens mij moet ik hopeloos achterlopen met de mails.
Jeeee 600 gram per borst, dat is inderdaad flink wat!

11 kilo moet te doen zijn toch?

Even voor Cin antwoorden, die doet Alli (verkrijgbaar bij de apotheek).
Ja, het was een echte Ken! Mc Steamy is er niks bij. Ook nog een belgische dus alles ging met de zachte g!
Alli heb ik op de reclame gezien, zal er eens op googlen. Werkt het bij haar?
Wow wat goed Juud dat het 'mag'!!! En heeeeel goed om zo de drive te hebben om af te vallen!

Jaaaa, 50ct mag ernaast
O god daar komen McDreamy en McSteamy weer

Ben ik heel erg een cultuurbarbaar als ik nog nooit ook maar 1 aflevering van die serie heb gezien?
Heppie dat jasje nou gezien Juud??

Even verkopen hoor

Ik moet die auto nog afbetalen, ha ha
quote:Juud_ schreef op 03 september 2009 @ 21:00:

Alli heb ik op de reclame gezien, zal er eens op googlen. Werkt het bij haar?Ja ze is nu 12 (toch?) kilo kwijt.
Amaal wat wil je voor het Mexx jasje hebben? Valt die ruim? (mexx kennende meestal niet toch?)
Ik denk dat je het best leuk vindt Star! Ik heb alles gekeken tijden mijn verlof van Cas, heerlijk was dat!

Heb je ook een nieuwe auto Amaal?

12 kilo voor Cin? Dan ga ik dat ook doen,
Nee, maar als jij al mijn jasjes koopt kan ik een aanbetaling doen op die Range Rover Sport

Ik heb een 11 jaar oude Volvo V70, prima ding!

Ehhh, voor jou 12,50. Valt gewoon hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven