Good Luck

donderdag 3 september 2009 om 21:09
Hai! Zo. lekker geshopt met mijn kereltje. Was gezellig, lekkere vent. hand in hand, zonder kinderwagen en zo. Heerlijk! Broeken van de We en shirtjes van Zara dus het begin is er.
Juud: fijn dat het mag! 600 gram. Flink hoor. Is er nog wachtlijst of mag je zodra je afgevallen bent?
Star: en? gebeurt er nog iets?
Ben moe, zo lekker naar bed.
Juud: fijn dat het mag! 600 gram. Flink hoor. Is er nog wachtlijst of mag je zodra je afgevallen bent?
Star: en? gebeurt er nog iets?
Ben moe, zo lekker naar bed.

donderdag 3 september 2009 om 21:15
quote:Juud_ schreef op 03 september 2009 @ 20:57:
Mal doen we, leuk! Zal ik Vent en jou blij maken met een saai bowlavondje? Ik offer me wel weer op, misschien ook een hapje eten of loop ik nu te hard van stapel, haha!
Ik heb trouwens een nieuw mailadres maar ik kan jullie niet mailen want ik hen jullie adressen niet meer. Volgens mij moet ik hopeloos achterlopen met de mails.
Stuur mij dan even een mailtje dan stuur ik je alle adressen.
Vindt jouw vent bowlen ook leuk dan? Wij moeten wel zelf even Jonathan in stoppen dus we zijn pas om half 9 ofzo weer in onze hometown vanaf het huis van mijn zus.
Mal doen we, leuk! Zal ik Vent en jou blij maken met een saai bowlavondje? Ik offer me wel weer op, misschien ook een hapje eten of loop ik nu te hard van stapel, haha!
Ik heb trouwens een nieuw mailadres maar ik kan jullie niet mailen want ik hen jullie adressen niet meer. Volgens mij moet ik hopeloos achterlopen met de mails.
Stuur mij dan even een mailtje dan stuur ik je alle adressen.
Vindt jouw vent bowlen ook leuk dan? Wij moeten wel zelf even Jonathan in stoppen dus we zijn pas om half 9 ofzo weer in onze hometown vanaf het huis van mijn zus.
Stressed is just desserts spelled backwards

donderdag 3 september 2009 om 21:18
quote:bridges6 schreef op 03 september 2009 @ 21:16:
Nee nog niet maar dat hoefde ook nog niet persé. vanmiddag wat geslapen dus dat scheelde wat en verder is het gewoon maar afwachten... Hopelijk voelt ze zich morgen wel echt beter maar het kan 48 uur duren (vanaf vanmiddag)Nou ja ze heeft er in ieder geval medicijnen voor dus ze weet dat het niet lang meer kan duren.
Nee nog niet maar dat hoefde ook nog niet persé. vanmiddag wat geslapen dus dat scheelde wat en verder is het gewoon maar afwachten... Hopelijk voelt ze zich morgen wel echt beter maar het kan 48 uur duren (vanaf vanmiddag)Nou ja ze heeft er in ieder geval medicijnen voor dus ze weet dat het niet lang meer kan duren.

donderdag 3 september 2009 om 21:21
Oooh Bridges, wilde ik vanmiddag nog op reageren, maar het ging zo snel hier!
Echt naar van je moeder. Moet ze in het zkh blijven vannacht. Bah, knap je nooit van op.
Wat gezellig met Ties zeg! Heb je het droog gehouden?
Oeps, wagen gaat nooit mee met Laurens. Al heeft hij sinds de vakantie wel de tic om er weer in te zitten en wil B erachter lopen. Schiet niet op en dan is dat ding zwaar met L erin!!!
Wat moest je allemaal kopen voor hem?
Echt naar van je moeder. Moet ze in het zkh blijven vannacht. Bah, knap je nooit van op.
Wat gezellig met Ties zeg! Heb je het droog gehouden?
Oeps, wagen gaat nooit mee met Laurens. Al heeft hij sinds de vakantie wel de tic om er weer in te zitten en wil B erachter lopen. Schiet niet op en dan is dat ding zwaar met L erin!!!
Wat moest je allemaal kopen voor hem?

donderdag 3 september 2009 om 21:34
Grmbl, ik heb op Omoda leuke schoenen gezien voor Gijs maarja, ik heb vanmiddag al schoenen voor 'm gekocht want hij had ECHT nieuwe schoenen nodig dus ik denk: terugbrengen. Maar dat kan niet met mijn rainmannerige zoon want dat trekt ie echt niet. Hij heeft die schoenen gekozen en hij wil ze morgen aan. Grmbl.
Nouja, even voeten meten bij Cas en misschien kan ik ze voor hem bestellen nog.
Nouja, even voeten meten bij Cas en misschien kan ik ze voor hem bestellen nog.
donderdag 3 september 2009 om 21:49
http://www.omoda.nl/shop/ ... d-enkelboot-chelsea/11628
Die die heeft heb ik geen foto van. Zijn van Little David. Lijken er wel een beetje op ook (zelfde idee) maar dan met wat meer stiksels en versiersels.
Die die heeft heb ik geen foto van. Zijn van Little David. Lijken er wel een beetje op ook (zelfde idee) maar dan met wat meer stiksels en versiersels.