LGZW Deel IV

05-08-2009 20:52 3865 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eens even kijken of we hier verder kunnen....

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281 14 september Chiekmeisje geboren!!! Mardjen291Mardmeisje geboren op 26 juli Lalie271Laalbaby geboren 3 aug!!! Nemovisje2611 Nov? 18-10 Heeft een ei!! Sjipperdepip311JAAAA! 16 maart 2010 Kloppend hartje gezien 29 okt 20 weken echo DoubleDutch311 14 oktober Kimberley geboren Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010 Helemaal heel met een hartje!!!

Elevmeisje is 3 South29114 juli Southmini geboren! Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! Alles goed.

1 november pretecho Sproet197831121 mei Sproetekind geboren! Dufty322Duftyboy geboren op 10 juli! Duftygirl is 3.Minie86231 Miniemeisje geboren 3 sept Bengal311JAAAA! 12 februari 2010 Een kloppend

Alles goed! Luaska311 Luusbaby geboren!!! 4 aug

Hier vind je deel 3
en weer een nachtelijke sessie. Heb de niesziekte lijkt het wel, blijf maar niesen en mijn neus snuiten. Heel irritant. Bengman heeft buikpijn door nieuwe medicijnen (bijwerkingen) en ligt ook te spoken. Nu samen op de bank met een kopje thee.
Hoi, hoi, hoi! Minie & Minieman van harte, en miniemeisje welkom op de wereld! Lekker genieten en bijkomen en meer genieten, en goed gedaan mamma Mien!!!!
Laatste dagje voor jou toch DD? En dan lekker verlof!!!!
Nou Beng je moet echt overgebakken worden. Je valt uit elkaar meis. Heb je nog wel een beetje geslapen?

DD fijne laatste dag!!

Luus ik hoop dat voor jou alle verbeteringen doorzetten.

Mien ik ben zoooo benieuwd naar je verhaal!!! Maar eerst natuurlijk heel veel genieten!

Fijne dag meisjes!!! (Laal heb je je achterpui al?)
Zie net sms op mijn mobiel en heb metéén de laptop aangeslingerd!!

Minie en Minieman: Gefeliciteerd met jullie dochter!!!

En 3200 gram klinkt als een vrij gemiddeld geboortegewicht toch? Dus gelukkig geen zorgelijke taferelen met couveuse oid, gelukkig maar!

Ben rázendbenieuwd hoe het gegaan is uiteindelijk, en naar hoe ze eruit ziet! De naam had ik al in de sms gezien, schattig hoor!

Wat een heerlijk begin van de dag zo zeg!

Enneh.... nu wil ik! Zullen we zeggen over een dag of 10?
Heerlijk geslapen van 2-5. Werd om 5 uur wakker van de kat van de buren. Arme beestje zit dag en nacht buiten, zonder schuilplaats en in dit baggerweer.... Ik word dus wakker he als het arme ding klaaglijk zit te huilen in de voortuin.

Daarna ook nog lekker geslapen tot de wekker van Bengman ging. Denk dat de niesbui werd veroorzaakt door alle dampen van die geperste plaatrotzooi bij de zweedse gigant. Geïrriteerde slijmvliezen, mijn neus is nu gewoon weer open.

Heb een beetje met Bengman te doen, of eigenlijk voel ik me schuldig. Ik heb aangedrongen om mee te doen met een proef in het z'huis omdat de artsen daar al 3 jaar op aansturen. Nieuw medicijn met goede resultaten waardoor zijn ziekte ook beter onder controle zou kunnen komen (bloedwaarden). Bengman wilde niet ivm heftige bijwerkingen - hij heeft in het verleden een broertje van dit medicijn gebruikt - maar heeft nu toch de stap gezet. Gisteren is er een verpleegkundige geweest om de spuit te zetten (prijs injectie: 1730 euri + kosten voor verpleegkundige ) Hij vergaat nu dus al van de buikpijn en heeft enorm last van zijn darmen (en ik van de lucht )
Ja Chiek is aan de beurt!!!! Jij mag echt eerst hoor meis, er gaat niemand voorkruipen.
Expeditie Robinson kijk ik niet, ER ook niet, en al die programma's van mensen met schulden enzo ook niet. Kijk sowieso eigenlijk heel weinig tv; als er niks is, gaat 'ie uit en ga ik wat anders doen ipv eindeloos zappen (man doet dat wel, zó irritant )

Toevallig heb ik Grenzeloos verliefd wel gezien, wat stoer zeg! Was een nederlandse meid van iets van 26 die op doorreis een egyptenaar leerde kennen, en uiteindelijk voor hem koos, en in cairo ging wonen. Al begreep ik niet helemaal dat ze getrouwd zijn, want ze moest best vaak huilen, zich helemaal aan hem aanpassen en ze kon niet helemaal zichzelf zijn (om zo ruzies te vermijden) Om heel eerlijk te zijn, zie ik die relatie ook wel misgaan als hij eenmaal hier woont; dan is zij thuis ipv hij, en de man is toch wel min of meer de baas in die cultuur.

Maar het idee van alles achterlaten voor de liefde is natuurlijk wel superromantisch!
Heb weer even bij jullie gespiekt hoor!!

Ik hoop dat het uiteindelijk nog een beetje is meegevallen voor Mien! Wat heeft zij ervoor moeten werken

Zie dat Chica1978 en ik dicht bij elkaar zitten...... Ook zo zat???? Ik dacht zelf meer aan dit weekend bevallen ofzo ;) Wel fijn dat het niet zo warm meer is!

ALs jullie haar smsen wil je haar dan ook van het septembertopic van harte feliciteren??? Wij zijn ook benieuwd naar de naam. is er een manier om daarachter te komen voor ons zonder het hier op het forum te gooien?? Via hyves ofzo? Ik heb een speciale hyves aangemaakt onder lieselotje waar alleen de meiden van het septembertopic opzitten. Dus met privacy
Klopt Lieselotje, wij zitten vlak achter elkaar, en ik ben er ook wel klaar mee! Had het nooit verwacht maar ik wil nu echt supergraag bevallen! Hoor wel dat baby's die met 37 weken geboren worden soms nog wat moeite hebben met drinken, dus ik ga voor een 38 weken baby

Kan ik op die hyves komen dan? Ik denk het niet als 'ie afgeschermd is...zal eens kijken...
Misschien kan je gewoon zoeken op lieselotje? Foto is van een blondje, dat ben ik dan Als wij dan vrienden worden kan ik het doorgeven aan de andere dames.

Misschien moet je wel zoeken op lieselotjew, kan ook nog...
Ja.... eigenlijk moeten ze nog een weekje blijven zitten.. Maar klaag niet als hij morgen zin heeft om te komen hoor
Hahaha, nee, ik ook niet! Al hoop ik op een bevalling tussen 10 en 20 september (20-09-2009 is wel een héle mooie geboortedatum!) ... We zullen zien!

Ik zag al meerdere lieselotjes inderdaad, zal nog een keer kijken!
Als je gewoon op lieselotje zoekt, ben ik die met 14 vrienden.
Ik heb je gevonden en uitgenodigd! In het uitnodigingsbericht heb ik de info al gezet, dus je hoeft me niet eens te accepteren volgens mij

Zie je 'm?

Jij bent wel een echt blondje zeg!
Ik zie alleen de uitnodiging.. wacht ff... ga ik even goed kijken.. Tja... een echt blontje hahahahaha Ben niet zo'n hyver. Heb het alleen voor dit forum...
ZIe niks ..... Heb je een emailtje gestuurd.
Gefeliciteerd Mien en Mienman met jullie dochter!!

Erg leuke naam ook! Past helemaal bij jullie! Wat heb je er lang over gedaan meid... poeh hé! Maar alle moeite is nu beloond! Wat fantastisch!

Chiek, moet jij je laptop nog aanslingeren? Wat een ouderwets ding heb je dan.

Ik heb een rottige nacht gehad. Luusbaby kwam om 00.00 en om 02.30 en om 5.00 en om 7.00. Ben dus hélemaal gaar nu! Tussendoor moet er namelijk ook nog gekolfd worden (was om 3.30 en om 6.00)

Hij heeft ook last van krampjes en moeilijke ontlasting omdat ie nu volledig op de KV zit.

Ik heb vannacht gekolfd, om 6.00 uur voor het laatst en kolfde maar 10cc uit beide borsten! Super! De melk is echt bijna weg dus!

Ik moet over een ruim half uur alweer naar het CB. Luusbaby ligt net te slapen, dus ik moet hem jammer genoeg wakker maken. We hebben de eerste échte controle door de CB-arts. Alle andere keren dat we zijn geweest was tijdens het inloopspreekuur, gewoon even snel wegen en meten. Nu krijgt ie een echte check. Ben benieuwd.
Heb je mijn reactie ontvangen lieselotje?
Luus, hoe dubbel het ook klinkt, maat wat goed! Eindelijk verbetering en dan hopelijk heel snel een pijn-vrije luusmama!
Thanks chiek!

Hoe zit dat nou met je laptop?
Dat was een grapje, duh!

Mijn laptop heb ik gekregen toen ik 3 maanden zwanger was, dus die is nog helemaal niet zo oud!
Ik heb wel een aanslingermodel laptop Is een jaar of 7 oud, afgedankt exemplaar van kantoor. Maar hij doet 't, en da's t voornaamste.

Balen van je slechte nacht Luus. Succes op het CB zo!
Minie en minieman gefeliciteerd!!!!
Ja. naam is binnen! Wat een lieve naam

Hij staat alleen op de septemberhyve, niemand anders kan het zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven