Cheers!

18-06-2007 13:54 704 berichten
Alle reacties Link kopieren
dat er maar veel goed nieuws in deze nieuwe kroeg mag komen
Later is nu
:D

En het dan gek gaan vinden als moeder de dochter als concurrentie gaat zien.

Ja gevonden. Ergens achter, op de grond, in een stofnest. Ik hoefde gelijk niet meer mee te doen met Nederland in Beweging.
Sorry :$. Had het niet bewust daar verstopt. Althans, ik kan het me niet herinneren. Dus het wichtje is weer schoon? Gelukkig maar . Doe haar de groeten van La Dotta (die doet tegenwoordig aan kushandjes, althans, dat poogt ze, ze mept zichzelf wel eens voor haar snoet en is dan Boos).
quote:

Ik heb trouwens die Zester-strandtas-met-tijdschriften die hiernaast geadverteerd staat opgestuurd gekregen. Geen idee waarom. Heb ik hem gewonnen? Krijgen alle forummers die? Ik heb geen idee...

(wel een fijne tas voor de boodschappen, dat wel!)

;)

Was vervroegd verjaardagscadeautje

was alleen even vergeten te melden dat ie er aan kwam

Ik was in een shopping mood laatst :D
Toet, wat ben je ook een lekker ding
Toet bekijkt eindelijk de foto's in de AK;

ohhh

achhh

aaaaaaaaah

Lieffffffffff!

Rapporten op de psz? Absurd!

Net als pijn nadat je tegen een paaltje fietst

een zere enkel

hormonale schommelingen

en de INDwerkwijze

Het gaat goed hier hoor. Werken laat zien dat ik inderdaad geen thuisblijfmateriaal ben. Na een lange dag compu, telefoon enzovoort (hee, eigenlijk net als thuis ;)) vind ik het heerlijk dat ik weer kindjes kan knuffelen. Voorlopig ishet zo geregeld dat ik werk op woensdag overdag (dan is Lief thuis) , zo nu en dan op zaterdagmiddag en zo nu en dan een avond. Dus vorlopig geen extra opvang nodog. Dat is wel fijn. Het is een oproepcontract, maar die woensdag staat wel echt vast en die zaterdag straks ook wel. Ik ga zo goed (vooralsnog) dat ze helemaal blij met me is (De Baas) en me lekker zit in te plannen. gelukkig vond ze al mijn geplande vakantie en huisoppasplannen verder g een probleem, daar pplant ze lekker omheen. Werk is leuk, maar wel hechtisch en opletten en accuraat blijven geblazen. Poeh hee, best heftig! Oh ja, en natuurlij onder mijn niveau en voor zo'n 10 tot 18 uur per week, dus weinig verdienend. Ik ben dus zo'n hoogopgeleide die d;r kwaliteiten weggooit en ongeemancipeerd door het leven gaat. En ik voel me er prima bij!

Maandag begonnen met Weight Watchers om op moederweekend iets minder dik te zijn (anders schrikken jullie zo als jullie me irl zien :P).

Nog steeds heel veel verhuisdozen uit te pakken

en een kamer transfromeren van opslaghok tot logeerkamer

administratie bij te werken

en keuken en badkamer die om soppie schreeuwen,

maar dat komt allemaal wel.

Komend weekend gaan we gezellig weg met veel vrienden en hun vele kinderen naar een grote vakantieboerderij. Maar eerst helaas morgen nog een crematie van een vader van een vriend. Zo sneu. Twee weken geleden was hij hier nog, met zijn vrouw en hun eenjarige kindje. Vertelde hij dat zijn vader een tia had gehad. Maar dat het wel redelijk ging. Ik enthousiast vertellen hoe goed het met mijn moeder is gegaan na haar beroerte. Maar nu is die vader toch dood. Zo verdrietig..... Besefte weer helemaal hoeveel mazzel we hadden gehad met mamma en dat ze er nog is... brrrrr.

Hmm, sorry voor dit nare verhaal aan het eind.

Nu eerst snel kwartiertje opruimen voordat ophalen psz (zou hij al een rapport krijgen na de vier weken dat hij hij gaat>???) en schol weer begint.

HUG!
quote: Toet, wat ben je ook een lekker ding

Wel een beetje een dom en vergeetachtig lekker ding

dat dan weer wel

Maar fijn dat ie aangekomen is

had er ook eentje besteld voor schoonzusje voor in d'r nieuwe huis

eens checken of die ook is aangkomen :D
Bambi ;( Wat een shit zeg. Dikke knuffel voor jou en je hertenkamp en gewoon op vakantie gaan hoor! *;*;*;
Oh Bam, wat klote. Ik zal niet huilen, maar het huilen staat me echt nader dan het lachen. K*tziekte zeg. Meid, *;

En ook hier altijd bereid om kindjes op te vangen of dagje naar Bamcity te komen om je ergens mee van dienst te zijn.
Bam, *;. Wat klote zeg.

Ik merk bij mij moeder dat ze ook heel goed kan incasseren, ze heeft een ongekende kracht gekregen. Is ook sterker dan omgeving en moet zelfs mijn vader soms een schop onder zijn kont geven.

Maar je moet wel. Je moet er voor gaan, je hebt geen keuze.

Sterkte.
Kjongo!

Had inmiddels berichtje achter gelaten voor je in de Nor. Maar ja, ik snap ook wel dat dat inmiddels een no-go area geworden is.

Zou je mij even willen mailen? Heb uwer adres niet meer...
Bambi, ik zou  ziekmelden. Merk bij mij op mijn werk (school) dat er steeds minder makkelijk verlof gegeven wordt. Vrees dat dit bij andere scholen niet veel anders is. Ik hoop dat je een fijne vakantie hebt. Heel veel sterkte iig de komende tijd.  *;
Is het heel raar als ik nu met iets heel anders op de proppen kom? Wat nergens over gaat, zeker niet na alle verhalen hier? Maar ik kan het nergens anders kwijt. Dat je iets ziet en denkt, dat wil ik even de kroeg ingooien.

Dit namelijk:

Dit kun je winnen bij vrouwonline.nl :D
Nou Toet, waar wacht je nog op!

One size fit all zeker?
Hier ga ik mijn winnaarsgeluk niet aan verspelen. Ik zet de Secret in voor kaarten van Cirque du Soleil. Zo mooi, maar zo duur.......
Nouja, zo'n secret kan toch wel  voor beide? Bij jou wel, in elk geval

De  pijn wordt minder bij mij, dus kennelijk toch spierpijn, gelukkig.

Hier zijn geloof ik wel meer vrouwen, die regelmatig een tijdje zonder man zijn he? Nou, ik vind dat ik hier ook makkelijk tegen zou moeten kunnen, maar ik merk wel dat ik 'm gaandeweg de week steeds meer begin te missen. Gewoon, z'n aanwezigheid. Niet leuk. Heb vanmiddag zelfs keihard Elvis (muziek) gedraaid in de auto, net of ik m'n eigen vent hoor :D

Watje, dat ben ik!

LD d'r enkel zou nog een beschadiging van het kraakbeen kunnen zijn. Over 8 weken terugkomen. Als het dan nog pijnlijk is, wordt er een MRI-scan gemaakt. De dokter wilde dat nu nog niet doen, omdat zo'n scan niet leuk is voor kinderen. Toen mijn reactie was, dat ze er al 1 gehad had, maakte m dat niets uit. Over 8 weken dus.. en dan nu eerst een air-cast-brace (oid) een brace die je kunt oppompen. Eerst eens zien of die vergoed worden, door de verzekering. Ik heb ook een brace, die werd niet vergoed, omdat ie werd voorgeschreven door een fysio. Als het nu dus door een heuse dokter is, misschien weer wel, maar dan moet ik eerst weer terug naar die dokter, voor een verwijsbrief. Voorlopig loopt ze met verband. Volgende keer voor mij geen moeite, met verbandleer bij EHBO ;)

In elk geval niet bij de enkel.

WE hebben trouwens jonge guppies. Ik hoop dat daar wat vrouwtjes bij zitten, want de guppies die ik enkele maanden terug van m'n werk meekreeg, bleken 4 mannetjes en 1 vrouwtje te zijn.. :P Er staan dus weer 2 aquariumbakjes, morgen zet ik de oudere beessies over, als we met vakantie gaan de jonkies ook, die dan hopelijk boven hapklarebrokniveau zijn uitgestegen, voor hun oudervissen.

Morgen trouwens lekker vrij

Heb ik wel zin in

Eigenlijk wil ik even in de tuin aan de slag, nog zo voordat we weggaan alles onkruidvrij (ondankbaar werk, als we terugkomen staat het weer vol) maar met dit weer...

Nou

tot later!
Later is nu
arme LD, hopen dat het meevalt!

Toet, we schrikken niet zo gauw hoor. trouwens kjong, als je iemand gevonden hebt die jouw rol wegzuigt, kan je dan de mijne ook laten doen (ik heb er tegenwoordig 2, naast elkaar sinds middenscheiding gedoneerd door chirurg :P).

Bam, als hij bambo is ben jij bimbo ;). Gaat iè meis, ik wil ook graag eens naar je toekomen voor hulp, afleiding brede schouders of gezelligheid hoor, geef je het aan als nodig? Wat super als je schoonouders willen overkomen, lekker toelaten denk ik zo!

Rapporten op de psz vind ik krankzinnig, zelfs oudergesprekken daar hadden we niet. Onze school doet wel aan cito bij de kleuters, maar de 10 minutengesprekken doen ze ook niet bij de jongste kleuters (of er moet iets zijn), lekker zo laten wat mij betreft!

Leuke foto xop!

Was vandaag moe moe ,moe na lange dag werken, toen kwam ik in file terecht en was dus laat thuis, aangezien bentos vanavond niet thuis eet, heb ik mezelf getrakteerd op niet koken en mijn kinderen getrakteerd op de Mac, zij blij , ik blij:)
heb ik ook geprobeerd toet, maar als jij medoet kan ik het wel shgaken natuurlijk .

Kinderen gaan morgen op schoolreis, een echte met een bus. Ik vind het leuk voor ze, maar eng voor mezelf. Ik ga niet mee namelijk (thank god blijft me een kleuterschoolreis bespaard ) en hoop dat ze het leuk vinden en volhouden (KK dus, GG lukt het wel!).
quote:

heb ik ook geprobeerd toet, maar als jij medoet kan ik het wel shgaken natuurlijk .

Kinderen gaan morgen op schoolreis, een echte met een bus. Ik vind het leuk voor ze, maar eng voor mezelf. Ik ga niet mee namelijk (thank god blijft me een kleuterschoolreis bespaard ) en hoop dat ze het leuk vinden en volhouden (KK dus, GG lukt het wel!).

Geprobeerd voor Cirque? Als ik win mag je mee!

Het is wat he, zo'n kleintje in zo'n grote bus. Meis gings zelfs met een dubbeldekker. Maar het was helemaal goed gegaan. Niet eens wagenziek!
quote:

Maandag begonnen met Weight Watchers om op moederweekend iets minder dik te zijn (anders schrikken jullie zo als jullie me irl zien :P).

Ah joh. We zijn allang blij dát we je een keer zien. :D

Bam: geen advies, wel een zoen.

Vrees alleen dat ik de 5 pagina's die ik nog moet bijlezen  niet ga redden . Morgenochtend staat mijn oudste mokkeltje op het podium een hoofdrol te vertolken (hoezee voor haar zelfvertrouwen) en mijn Jongste dartelt iets op Chipz.  De vakantie is dan begonnen in het zonnige zuiden!

Mijn vakantie is begonnen met antibiotica en hele fijne pijnstillers. Kies was rotter dan het leek. Au au au.

Heb net de BVV buiten geschopt na pre-vakantieborrel. Gsellig. Ik hou zo van die man.

Kjong een zoen, je kraamkado van een aantal stamgasten is onderweg.  

~kruipt in de slaapzak onder het bureau en droomt over zonovergoten stranden~
quote:

quote: toetje reageerde

Kjong een zoen, je kraamkado van een aantal stamgasten is onderweg.  

Ik hoop het toch niet echt Bloes, straks wordt Kjong nog wakker gebeld zo! :P

Damn, hoe komt het al weer zo laat? Hmm, vent pas om twaalf uur thuis vanavond, tja, dan wordt het dus zo laat. Compu afsluiten en naar bed. Morgen naar crematie en dan door naar weekendje weg. verdriet en vreugde ligt dan dicht bij elkaar op zo'n dag...
Sterkte morgen, Toet. En vooral héél veel plezier voor daarna!

Bam nog maar een stevige *;

Poeh, ik heb de dag overleefd! Ben trots. ;) Leuke dag gehad ook nog. Al werd het na het zwemmen van Loentje minder. Had eten uit de vriezer gehaald, in de magnetron gezet, toen kreeg Leentje honger dus ff voeden, eten snelsnel uit de magnetron en toen liet ik de schaal dus kletteren op de grond. Ik kon wel jánken! Het was al half 7 iedereen hongerig en moe... (ik ook!) dus heb het maar gewoon weer bij elkaar geveegd... :$ Tijdens het eten werden ze ook alle 4 vervelend en luisterden niet naar mij. (aargh!) en moesten ze allemaal nog in bad en haren wassen en Leentje tussendoor maar brullen ('t arme schaap heeft spruw, aaaaargh in het kwadraat!) Toen ik beneden kwam was het 1 groot slagveld (met name door het gevallen eten) dus moest ook nog zuigen en dweilen en toen was ik OP! Nog tot na elven met Leentje bezig geweest, morgen maar een kuurtje halen, want ze heeft echt last. Heeeel zielig.

Maar toch: Het was een leuke dag en goed gegaan. :) Loentje voor het eerst in het diepe en dan kan je kijken vanuit de kantine. Zoooo schattig dat kleine menneke al écht zwemmen. O+
Goedenmorgen!

Pimpel, knap! Chapeau, een dag redden met 4 kinders, waarvan 1 nog niet weet wat wachten is.  Ik moet toegeven, bij mij waren ze niet meer in bad gegaan, echt niet! En dan zo'n schaal met eten die valt, gruwel... altijd op het verkeerde moment!

(en wij zouden dan brood zijn gaan eten, denk ik)

Na gisterenavond niets nieuws te melden ((behalve dan dat tiepen niet meer schijnt te gaan, heb het woordje 'niet' 4x over moeten doen)

'k Heb de kinderen naar school, en ga even lekker op de bank met een tijdschrift ofzo. Heerlijk, rustig. Zo'n vrije morgen is tenslotte maar zo om!

Ohja, en in m'n hoofd ben ik bezig met weer een sollicitatie. M'n zus heeft al tips gestuurd voor de vacature, ik hoef alleen nog maar te schrijven

Toedels
Later is nu
Goeiemorgen .

Hee Dream! Mis je je man zo? Wat lief wel . En je dochter heeft een soort Marco van Basten enkel, begrijp ik? Dat is wel sneu... Hoewel, als ze er nou ook zo van gaat voetballen, dient het wellicht nog ergens toe. Of zo.

Pimpel, jij bent een Ware Heldin. Ik heb vanmiddag vriendje van Zoon mee, en Dotje thuis, en vraag me al in lichte wanhoop af hoe ik dan de stad in moet (lees: 10 hele minuten lopen op kleutertempo) om verjaarscadeautjes voor moeder en tante te regelen. Je actie met de magnetronschaal had ik zo na kunnen doen trouwens :$. Sja, je moet wat en hongerige jengelende kinderen laten wachten totdat nieuwe maaltijd gereed is, is gewoon geen optie...

Heb halve nacht wakker gelegen van plotselinge werkstress, geprobeerd mezelf uit te leggen dat het onzin is omdat ik er zo midden in de nacht toch niks aan kan doen, uiteindelijk GG wakker gemaakt, even tegen gemiept, kus & aai over mijn bol gekregen en hop: in slaap :o. Had ik úren eerder moeten doen.

Cirque... Dat moet zo geweldig zijn. ~duimt voor kaarten voor Bentetje en/of Toet~ En dan krijgen wij verslag he?

Nu maar snel aan de slag, hoop et doen en korte ochtend want mijn jongetje straks weer halen.

O ja, Bentetje: sterkte en plezier met schoolreisjeskindjes! Zag dat je in Kasteel was, het is Zoon dus heel goed bevallen, zijn eerste echte Schoolreis. En mij ook wel. Lijkt me ook wel leuk om een x als hulpouder mee te gaan trouwens. Moet me nog wat meer opdringen in de schoolcommunity, merk dat ik er wat buiten val en zag laatst dat ik niet eens op de adreslijst sta :o. Lekker is dat, op z'n minst een telefoonnummer zou toch wel handig zijn.
O en Bloes: heel veel plezier met de voorstellingen van je meiden! Het leest van tevoren al schattig O+
ik zit juist volop in de schoolwereld en wilde eigenlijk niet mee op schoolreis. Gelukkig hadden ze genoeg hulpouders, dus ik heb ijverig gezwaaid naar 2 kinderen (allebei aan een andere kant kant van de bus, handig !). Ze straalden helemaal, pas om 17 uur komen ze terug....

Wauw pimpel, wat knap, ik zou inderdaad ook het badderen en haren wassen hebben laten staan en eten bij elkaar geraapt òf brood gemaakt. Heldin!

Bloesem, heel veel plezier!!! Wat knap een hoofdrol, ze zal wel trots zijn! Vervelend van je kies en een hele fijne vakantie meis!!!!!!

Toet, doen we! Cirque is geweldig!!! Zijn jullie er ooit geweest?

Jemig, loentje is wel vlot met zwemmen of niet? Hoe lang doet hij het nu? en al in het diepe , wauw!!! Wij duimen ijverig of GG nog mag afzwemmen voor de vakantie, die kans is aanwezig maar nog niet zeker, anders gaat het zwemnbad 6 weken dicht, zou wel heel erg balen zijn....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven