Cheers!

18-06-2007 13:54 704 berichten
Alle reacties Link kopieren
dat er maar veel goed nieuws in deze nieuwe kroeg mag komen
Later is nu
Zwemlessen per kind (1 keer per week) kosten hier trouwens 35 euro per maand.
Hier ongeveer hetzelfde systeem Bam. 34 euro per maand en altijd les, inderdaad ook op 5 dec. Alleen in de zomervakantie stoppen ze een paar weken en die hoef ik niet te betalen.

Jootje heeft inmiddels gespuugd trouwens. :(
Mootje komt beneden: "Ik ben misselijk mama."

:?
Haihai

Oei Meave, dat klinkt niet best, 2 zieke kindjes dus.. Geen wonder hoor, dat je er niet tegen kan, als ze miepen en jij weinig geslapen hebt. Ik kan ook erg slecht tegen zieke kinderen, zeker als ze niet heel ziek lijken (als ze wél ziek lijken, liggen ze ook rustig ergens op de bank of in bed)

Zwemles betaalden wij per half jaar. Begon met zo'n 35 euro per kind per half jaar, op het laatst was het geloof ik 45 euro per kind per half jaar, maar toen zat alleen LE er nog maar op. Met vakanties geen les, aangezien je per half jaar betaald wel doorbetalen bij ziekte. Met Sinterklaasavond geen zwemles, als het op 5 dec viel, maar wel de week ervoor Sinterklaas en Zwarte Pieten op bezoek en iedereen een chocoladeletter. De kinderen kregen les bij een sportvereniging, dezelfde waar IK vroeger ook les gehad had, dat vond ik nog wel leuk ook. Les werd gegeven door vrijwilligers, denk ik.

LD's Tang Soo Do is trouwens 39 euro per 3 maanden en ook doorbetalen in vakanties en bij ziekte (ja, duur half jaar geweest, afgelopen jaar, aangezien LD niet gesport heeft) Dat vonden wij al duur, maar als ik de zwemles van jullie zo lees, valt het wel weer mee, eigenlijk.

Ik héb  me trouwens een blauwe plek op m'n been. En, m'n blauwe plek van vorig jaar op m'n bil herinnerend ben ik bang dat het erg lang blijft zitten. Charmant

Tot later
Later is nu
Argh Meave, dat klinkt alsof je een geweldig weekend tegemoet gaat. Not.

Van gejengel word ik overigens ook narrig hoor - ziek of niet.

Tssssk, een kattige Bam. Watch it, lady! Ik ben bereid vol in het gevecht te gaan voor Vedder! *balt vuisten*

Zwemles.. Ik moet Zoon nog steeds opgeven voor zwemles (was ik van plan om na de zomer te doen, zodat hij ruim 5 is als hij mag beginnen - vind ik wel een mooie leeftijd). Maar volgens mij is het hier ook zo dat je gewoon moet doorbetalen bij ziektes en vakantie.
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Jootje heeft echt de spugeritus, Mootje lijkt wel oké. Was denk ik eerder combi vermoeidheid en lege maag dan ziek.

Jee Dream, goedkoop bij hullie hoor. Zwemmen hier dus 34 euro per maand en Capoeira 20,50 per maand.... Mootje kost ons dus een hoop geld!

Alex, ik ga zo ontsnappen hoor. Ga met twee vriendinnen naar een feestje ergens op een strand. Het is er alleen niet echt lekker weer voor geloof ik...
Ha, geen betere ontsnapping dan een feestje!

Het is hier overigens wel mooi weer, hoewel er een fris windje staat. Maar we hebben zon en het is droog. Hopelijk voor jou is dit weer tekenend voor wat betreft de kustplaatsen.
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
Ik ga zo even op teletekst kijken naar de weersverwachtingen. Zal mijn korte rokje maar in de kast laten hangen denk ik.
Tsssskk...   zit ik vanaf hier Meave heel sielug te vinden dat ze straks de hele dag met zieke, miepende kindjes thuis zit, gaat het mens gewoon naar een feestje op een strand! Níks zielig!! :D

Puh, Alex. The boy is mine.

Kijk maar, hij zwaait naar me.

Nou jij weer.
Huh? Hij zwaait naar mij, toch?

Ik hoop wel dat je mooi weer hebt Meave, zoals gezegd, ik ga naar camping en ik hoop ook op mooi weer. Lekker zwemmen (bad schijnt goed verwarmd)

Moet nu aankleden en weg

Meave veel plezier!

en de rest ook, natuurlijk!

toedels
Later is nu
Het zal er wel bijhoren, maar ik word verliefd op alles wat maar een beetje testosteron heeft. Zelfs foto's. Dus ik pik deze meneer in. Gewoon omdat ik een meneer verdien om verliefd op te zijn. Om dankbaar te zijn dat ik een prima kind heb gekregen. Om samen mee te delen.

Jammer dames, deze meneer is van mij.

En hou voorlopig uwer echtgenoten maar uit de buurt, want oh-oh-oh wat moet ik projecteren. (En ik ben geil. Ook dat nog. Kon er ook wel bij. Afdeling Frustratie raakt langzamerhand lichtelijk overspoeld...)

Niet dat enige man mij wil hoor. Ik heb namelijk zo'n droge huid op mijn gezicht, het lijkt haast exceem, of misschien is het dat wel, dat het wel weggevreten lijkt. En ik heb ontstoken tandvlees. Dus even lekker bekken zit er niet in.

Daarnaast eisen de gebroken nachten ook hun tol. Niet zo zeer mijn humeur gaat eraan, maar wel mijn ogen (van gelig, tot roze rood gekleurd) en blauwe kringen eronder. 

Om over alle lekplekken in net schoon aangetrokken Tshirts, en emosioonele krokotranen-minuten maar te zwijgen.

Zwemles? Zo snel als Kjongen eraf was, zo snel ben ik de (betaal)deal vergeten.

Wat ik wel weet van hier in de buurt: gemeente-zwemmen sucks. Slecht lesgeven, duur, wachtlijsten, langzaam resultaat, veel heel veel wisseling in personeel.

Toen we hem op een echte Zwemvereniging hebben gedaan, een dorp verder, bleek het tempo een stuk hoger, waren de klasjes kleiner, de begeleiding beter, en scheelde het volgens mij ook nog iets in de kosten.

Eerlijk gepikt:

Men spreekt van één lot, en verschillende loten,

Maar 't meervoud van pot is natuurlijk geen poten.

Zo zegt men ook altijd één vat en twee vaten,

Maar zult u ook zeggen: één kat en twee katen?

Laatst ging ik vliegen, dus zeg ik vloog.

Maar zeg nou bij wiegen beslist niet: ik woog,

Want woog is nog altijd afkomstig van wegen,

Maar is dan 'ik voog' een vervoeging van vegen?

Wat hoort er bij 'zoeken'? Jazeker, ik zocht,

En zegt u bij vloeken dus logisch: ik vlocht?

Welnee, beste mensen, want vlocht komt van vlechten.

En toch is ik 'hocht' niet afkomstig van hechten.

En bij lopen hoort liep, maar bij kopen geen kiep.

En evenmin zegt men bij slopen 'ik sliep'.

Want sliep moet u weten, dat komt weer van slapen.

Maar fout is natuurlijk 'ik riep' bij het rapen.

Want riep komt van roepen. Ik hoop dat u 't weet

En dat u die kronkels beslist niet vergeet.

Dus: kwam ik u roepen, dan zeg ik 'ik riep'.

Nu denkt u: van snoepen, dat wordt dan 'ik sniep'?

Alweer mis, m'n beste. Maar u weet beslist,

Dat ried komt van raden, ik denk dat u 't wist.

Komt bied dan van baden? Welnee, dat wordt bood.

En toch volgt na wieden beslist niet 'ik wood'.'

Ik 'gaf' hoort bij geven, maar 'ik laf' niet bij leven.

Dat is bijna zo dom als 'ik waf' hoort bij weven.

Zo zegt men: wij drinken en hebben gedronken.

Maar echt niet: wij hinken en hebben gehonken.

't Is moeilijk, maar weet u: van weten komt wist,

Maar hoort bij vergeten nou logisch vergist?

Juist niet, zult u zeggen, dat komt van vergissen.

En wat is nu goed? U moet zelf maar beslissen:

Hoort bij slaan nu: ik sloeg, ik slig, of ik slond?

Want bij gaan hoort: ik ging, niet ik goeg of ik gond.

En noemt u een mannetjesrat nu een rater?

Dat geldt toch alleen bij een kat en een kater.

U ziet, onze taal beste dames en heren,

Is, net als ik zei, best moeilijk te leren!
staat hier toevallig nog een potje met geduld te verstoffen, dan wou ik hem bij dze graag opeisen!!

Zwemles is hier 59 euro per 6 weken (twee keer per week zwemmen, 3 kwartier per keer). Verder hier nog geen sportclubs. Je betaalt trouwens wel door bij ziekte, ik geloof vanaf de 3e keer niet meer (aaneensluitend natuurlijk). Vakanties betaal je ook en evt feestdag die op zwemdagen vallen,. Zomervakantie dan weer niet. Kan je evt los kaarten kopen voor snelcursus.

\

Weet alles verder nu al niet meer, kotsend kind bleef hangen (yak), feestje aan strand bleef hangen (leuk maar kil gok ik), dag alleen met kinderen (hier ook, wanneer niet?) en een beeldschone kjong :P.

GG moet naar zijn 3e partijtje in anderhalve week (samen met de schoolreis van gisteren, de spanning omtrent het oefenen voor de jaarsluiting en alle gekke dingen eromheen eisen zo langzamerhand zijn tol.....). KK gaat mee met haar nieuwe roze fietsheml op, staat leuk in de auto!
Sorry. Alle geduld is op.

Misschien kunt u het bij een ander filiaal proberen?

Ik heb anders ook wel een 0900nr voor u, om op te bestellen tegen een tarief van 45€ per minuut?

Zo. Kman is net op MSN weer heerlijk getrakteerd op een portie onvervalst Dreinen en Schuldtoeschuiven.

Het plan was, mijn plan welteverstaan, om in augustus voor 3 weken daarnaartoe te gaan. Maar ik had het moeten weten. Hij ziet natuurlijk bergen Bezwaren.

Het is te heet, nu al 46'C, want hittegolf, dat is in aug dus nog erger. Hij mot natuurlijk werken, zo'n 18 uur per dag, dus zal ons eigenlijk niet zien. De airco in huis is kapot, en er moeten nog kinderbedden gekocht, maar het meeste geld komt natuurlijk na het seizoen. Dat het eigenlijk in september voor allen beter uit zou komen.

Dat soort praktisch werk.

En toen moest ik huilen. Heeeeeel hard.

En onredelijk zijn. Heel erg.

Dat hij nóoit enthousiast is als ik een leuk voorstel heb. Dat hij zijn kind helemaal niet wil zien. Dat ik er toch ook niets aan kan doen dat ik me aan schoolvakanties moet houden. Dat ik het, zoals ik nu gewend ben, gewoon wel allemáal alleen doe. Etc.

Morgen proberen we het maar opnieuw. Een gewoon gesprek bedoel ik.

Dan ga ik nu nog even kijken of er een kwartiertje tuk of dut in zit.
Als je potje geduld gekocht hebt, Bent., laat ik die dreumes van mij wel even met een koerier bij je bezorgen... mén,  wat een klein sjagerijntje vandaag!

Huilen, huilen, huilen..en waaróm beats me.

En Yentl is ineens ziek, klaagde al steeds over 'overal pijn', ligt nu op de bank te slapen.

Gingen we vanmorgen naar het dorp, stond ik met 3 grote tassen boodschappen, wil ik pinnen... tatarataaaaaaaa, heb ik pinpas thuis laten liggen. :@ Als je gaat internet bankieren, dom hert, is 't wel handig als je je pas daarna weer terug in je portemonnaie stopt! GRMBL.

Zijn ook maar niet meer teruggegaan, hebben ook wel genoeg in huis dus zullen niet verhongeren dit weekend.
Kjong toch..

Kom maar in mijn armen, smeer dat snot maar aan mijn schouders en pleng die tranen tot ze helemaal op zijn.. *;
ach lekker wijf toch. Het is ook allemaal zo rete oneerlijk.... Kan me je frustratie zo voorstellen (al heb je daar geen reet aan natuurlijk).

Geen geduld gevonden, was zelfs in andere filiaal uitverkocht.... Gelukkig werd het patroon doorborken door partijtje voor GG en verjaardag van buurmeisje (plus rosé) voor mij. Wist niet meer zeker tot wanneer het partijtje van GG zou duren, 17.00 uur, 18.00 uur of  daar tussenin. Menigeen vond het vreemd geloof ik dat ik tot 10 minuten geleden zo relaxed mijn glas leeg zat te drinken :$. Nu las ik op het kaartje dat het tot 18 uur is, maar om nu weer terug te gaan? KK is voelen hoe regen voelt :o kmet regenlaarsjes en regenjas aan, dat dan weer wel.

Zou meaves feestje overkapping kennen?
is het nou echt zo dat ik de enige ben die op zaterdagavond de kroeg in wil?????
Bedoel je hier of in de IRL-kroeg?
Sja, ik moest van mn ouders naar m'n dochter, die bij vriendinnetje d'r vader was en toen kwamen we thuis en toen was Elvis er ook net en toen hebben we bankgehangen, Elvis en ik dan... Herman Finkers kijken, een show die we nog niet tig keer gezien hadden, ook wel eens verfrissend

En dan is er nu sport op, dus zit ik toch hier in de kroeg...

Ben vandaag verbrand :o het was half bewolkt in Drenthe, dus ik heb me ook half ingesmeerd, zeg maar. Niet al te veel, want kon niets vinden waar ik zekerweten niet allergisch voor ben... de benen zijn nu erg kleurig. Blauw/zwart/geel/rood van blauwe plek en zonnebrand. En Elvis, blij thuis te zijn, mag nergens aankomen ;)

Kjong, meis, ik kan me erg goed voorstellen dat het balen was dat jouw goede voorstel niet met open armen ontvangen werd. Tuurlijk wil je 'm stuiterend van blijdschap voor die webcam. Maarja, mánnen....

Ik lees dan natuurlijk weer het positieve, hij wil je graag bij 'm hebben, wanneer hij ook de tijd heeft om met jou om te gaan, om te genieten van z'n kind, enzovoorts. Helaas moet Kjongen dan alweer naar school en is duszodoende het hoogseizoen het enige dat je kunt doen. *;

Heb trouwens door TT een file gezien van Assen tot Hoogeveen. En nee, wij reden er niet tussen, wij reden de andere kant op :D

Nou

tot zover mijn bijdrage in de kroeg

tot later
Later is nu
quote:Toetje, jij was sinds ons Groningen-weekend toch ook gegaan??? Maar hoe zit het met Mimsey vraag ik me af? De afspraak was toch dat we allemaal binnen een jaar zouden gaan?Ik hoopte zó dat jullie dat vergeten waren.....

Wat wilde ik nou toch typen?
quote:

quote: pimpel reageerde

Toetje, jij was sinds ons Groningen-weekend toch ook gegaan??? Maar hoe zit het met Mimsey vraag ik me af? De afspraak was toch dat we allemaal binnen een jaar zouden gaan? Ik hoopte zó dat jullie dat vergeten waren.....

Tsss, we hadden een páct! En zoiets vergeet je niet!!

Jij toch ook niet, neem ik aan? ;)

Meave sterkte met ziekenboeg. Kut zeg. :(

Was je feestje leuk?

En verder ben ik alweer vergeten waarop ik moest reageren... pfff...

Oh ja Kjong!!! Meid, ik kan me je tranen helemaal voorstellen. Tis ook godverdomme allemaal níét eerlijk! Maar moet me bij Dream aansluiten, die positieve punten kan je er ook uithalen. Als hij in september alle tijd voor jullie heeft is dat natuurlijk veel leuker! Kan je het niet middelen? Laatste week augustus en eerste twee weken september ofzo? Al klinkt dat natuurlijk nog veel te ver weg, dat snap ik ook wel. *;

Poeh, Leentje is heeeel onrustig vanavond. Weet niet wat ze heeft (last van de spruw?) Ze heeft de hele dag alleen maar geslapen, maar sinds een uur of 8 heeft ze het op haar heupen: drinken, drinken, drinken, drinken... en dan weer huilen. Heeeel sielug! Nu lijkt het stil, dus ik ga maar naar bed, hopen dat ze zich weer lekker voelt en lekker doortukt.

(laatste 2 nachten sliep ze van 11 tot 6 :o)
Goedenmorgen!

En Pimpel, is leentje nog gaan slapen? Hier ben je in elk geval niet meer geweest ...

Meave, leuk feest gehad, of weggeregend?

Kjong, alweer een beter contact met Kman gehad?

Hier niets zinnigs te vertellen, eigenlijk. Ja, het is pokkeweer, maar nieuws is dat niet.

Verder was het prettig te merken dat Elvis ook blij was weer terug te zijn en me kennelijk ook gemist heeft... hoeraa, ik ben niet vervangbaar door 3 bierdrinkende en klaverjassende kerels... komt natuurlijk doordat ik ook zo goed kan bierdrinken en klaverjassen :D

We gaan misschien vanmiddag naar de bioscoop. Moet nog even kijken wat er speelt. De kinderen willen graag naar Shrek, maar Elvis heeft deel 1 en 2 nog niet gezien. (hij stelde dus Die Hard voor, maar daar hebben de kinderen dan deel 1, 2 en 3 nog niet van gezien ;)) dus even kijken wat er nog meer speelt. Ik ben nog nooit met de kinderen naar de bios geweest, meestal doet Elvis dat in de vakanties. Dus.. lijkt me wel eens wat

We gaan maar eens ontbijten.
Later is nu
Ik meld me even af. Morgen vertrekken we voor 2 weken op vakantie naar de Eifel. :D

Ik hoop over 2 weken weer iedereen te zien/spreken. Liefs!
Hee Livre, veel plezier in de Eifel!!

Hier geen bioscoop vanmiddag. De kinderen gingen 'even' buiten zitten, vervolgens heb ik een half uur naar ze lopen zoeken. Woest was ik! Ze hebben de hele middag op hun kamers gezeten, opruimen. Was ook wel nodig.

Elvis en ik hebben tv gekeken. Slecht

toedels
Later is nu
Balen Kjong.

Whoahahaha, sorry hoor, maar Vietje is boos op Mav en staat een partij raar te doen. Erg komisch, zo'n boze peuter.

Maar goed, balen dus Kjong. Het is echt niet leuk. Heeft jullie dossier mét nummer nu ook al een status (waarbij ik dan bij voorkeur denk aan 'goedgekeurd') of nog niet? Is september een optie? Of krijg je dat niet geregeld met Kjongen? Ik vind trouwens wel dat je recht hebt op dat heerschap. Dus Bam en Alex moeten niet zaniken en geheel gewillig die kerel jouw kant op schuiven.

Het feestje was leuk én overdekt! Het was een benefietdingens voor de oprichting van een stichting die zich in gaat zetten voor kindjes in den buitenlande... (www.kidstomove.nl). Ik was met twee moeders van school en het was erg geslaagd. Laat thuis, dus vandaag brak.

Madootje was hier met Bikkel en Bink en dat was ook gezellig. Vietje noemt zijn neefjes trouwens Kuuk en Kak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven