Jaaa...Eind aug/begin sept 2009

07-08-2009 14:09 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdUitgerekend J/MKids

Elyane Zootje (geb. datum)

Zeefje (geb. datum)

Dochter (geb. datum)

ZEMMIE (12-08-09)

Pauwie 34 Wimpie (02-02-04)

Kaatje (07-07-05)

MOPPIE (16-08-09)

Mmomo 32 Zeun (geb. datum)

BOBBIE (26-08-09)

Rebbel 27 Bekkie(geb. datum)

MATTIE (13-08-09)

Aruba 23 SABA 05-09-09

Dierewier 27 Nesta (2007)

CESAR (08-09-09)

Visotsky 31 MIMA (09-09-09)

Star 29 Ceetje (geb. datum)

EETJE (12-09-09)

Lala1979 30 Dochter (eind 2007)

ZOMERELFJE (20-08-09)

Gympy77 31 KABOUTER (02-09-09)

Pipi28 33 PRINSJE (15-09-09)

Nala24 28 ESSIE (14-09-09)

Aapje 30 MINI-MONKEY (31-08-09) Inad 34 Chica (15-08-05)

MIER (19-09-09)

Ik ben ook nog even online gekomen maar volgens mij vergeet Aruba de cm's door te geven. Hoe laat had ze 2 cm? dan kunnen we het uitrekenen toch, 1 cm per uur ? Enne Aruba mocht je dit nog lezen tijdens de weeen, denk maar zo:

Deze wee komt nooit meer terug ! Zo verschrikkelijk die zin . Zet hem op daar!!!

Pipi ik ben het echt helemaal met je eens, ik hoor gewoon solidair te zijn met Aruba maar geloof dat beeb vandaag geen zin heeft in avonturen

Inderdaad Mmomo jij bent vrij snel in het geven van de hoofdprijs. Kom maar op met de volgende vraag/wedstrijd.

Oh lekker dat je een goede nacht hebt gehad maar je algehele gesteldheid is dus nul Star. Hmmm vandaag ook lekker rustig aan aan het doen.

Tssss ik verlang gewoon naar mijn eigen nachtbroeder die mij af en toe omdraait
Lala veel plezier met jullie eerste uitje! Niet naar buik kijken, is nergens goed voor . Dit keer gelukkig geen streep bij maar bij nesta is het echt verschrikkelijk geworden. Over een jaar is het wit/zilver. Balen!
Nou die heeft vast haar zoon al in haar armen hoor, kan bijna niet anders

Even schoenen wezen kopen voor kind, dus algehele gesteldheid is weer iets beter. Shoppen is dé remedie

Lekker de stad in geweest Lala?
8 cm.
Oooooooooooooooo daar is ze!!! Jee jij bikkel, posten met 8 cm
Jeetje!!!! Kunnen we haar nog een keer forummer van de maand maken, want dit is wel heel stoer hahahahahaha

Zet hem op meid. Nog even en je bent er!!!! Succes!!!
Wow dit is echt een live bevalling. Zet hem nog even op Aruba. Nog even en je hebt zoon op je buik.
Wat stoer!!! Posten bij 8 cm!!!

Go Aruba!
Oeh Aruba wat enorm spannend!! Meid: je bent er bijna!!! En dan mag je eindelijk je wondertje in je armen houden!!! Zet hem op!

Hoe gaat het verder met iedereen? Ik probeer jullie allemaal te volgen, maar wordt op dit moment nogal in beslag genomen door mijn eigen herstel en mijn zoontje (zoek nog een 'gebruik-vriendelijke' bijnaam). De kleine doet het super goed! Is een hele relaxte baby die tevreden de dag doorbrengt. Hij slaapt al 4.5 uur aan een stuk in de nacht en ook overdag huilt hij erg weinig. Zo leuk en bijzonder om allemaal mee te maken.

Zelf heb ik nog last van mijn hechtingen, die gelukkig al bijna opgelost zijn... want men... het is echt niet fijn als je het gevoel hebt constant met naalden ik je kont gestoken wordt, omdat die hechtingen zo strak zitten. Maar ook dit gaat al veel beter.

Verder duim ik voor alle meiden die nog moeten dat ze nu snel aan de beurt zijn. Dat wachten en die laatste loodjes zijn zwaar!!
Jaaa Aruba, you go girl en nu heb je hem vast in je armen! Wauw wat bijzonder zeg zo'n livebevalling!

Lieselotje ik ben voorrrr forummer van de maand, waar kan ik stemmen

Klinkt als echt genieten Aapje. Wat goed zeg dat hij al 4,5 uur achter elkaar slaapt 's nachts, dan kun je in ieder geval al een goede tuk doen! Geniet van je mini-me!

Hier weer lekker aan het slakken en heb nog voor de zekerheid gekeken Star maar het komt echt niet uit mijn neus
Gatverdamme Dier

Aapje, ik zou Minimonkey als gebruiksnaam voor zoon doen

4.5 uur, da's keurig!
Onze zoon is er. Vers vd pers. 9 pond en met de vacuumpomp maar hij doet het goed!
Jeetje, Aruba.. Ik stem ook voor forummer van de maand. erg knap nog even melden dat je 8 cm hebt. Toen ik dat had kon ik niet meer praten of ademen.

Hier naar Delft geweest. Man moest daar rondvaartjes doen.

Was toch nog wel best weer.. Dus heerlijk dagje.

Dier ; Gatsie , slakkenspoor... moet er niet aan denken.

Heb hier de laatste sporen van de bevalling. Heel vervelend dat maandverband, gebruik ik normaal gesproken bijna nooit.

Star ; wat voor schoenen zijn het geworden...en boven of onder de 80 euro?

Ely : ben benieuwd naar jouw bv-verhaal..

Lala ; Hier gelukkig geen striae , maar nog wel een erg blubberig buikje. Weet op het moment ook niet zo goed wat ik aan moet. Ben ook verschrikkelijk aan het snoepen/vreten. Ik eet wel 6 boterhammen tussen de middag.. Ga vanaf maandag mijn best doen om normaal te doen.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Aruba en vriend, gefeliciteerd met jullie zoon

Wow , gefeliciteerd Aruba. En zo snel al hier gemeld, heb je laptop of tel met internet bij de hand?

9 pond, stevige vent!

Lekker genieten.....
Star , ik dacht nog wel dat ik de eerste was met feliciteren, hier kan ik niet tegenop.
Pauwie, foto van Ceetje met schoenen op mijn Hyves.

Onder de 80 euro, maar dit is nog maar het eerste paar

Maandverband gebruik ik ook nooit, heb er een grondige hekel aan. Gisteren in de supermarkt maar een doosje inlegkruisjes gekocht, hopelijk is dat deze keer ook voldoende

Honger komt vast door de bv, al had ik meer last van ontzettende dorst. Heb jij dat niet Pauwie?
Gooooo Aruba!!! Alweer 8 cm. Wel lache, zo'n live bevalling. Dat je de fut er voor hebt.

Je zult nu toch wel je kleine mannetje in je armen hebben. We zijn alweer 4 uur verder.

Nog ff op Hyves gereageerd op Vis en Dier.

Lala, leuke middag gehad?

Balen van die striae. Hier ook nog niks, maar kan dus nog komen.

Haha Dier, ik wil me ook wel inschrijven voor een nachtbroeder die mij helpt omdraaien.

Super Aapje, dat het zo goed gaat met de kleine. Nu nog ff die hechtingen eruit...

Vanmiddag gezellie ff met mijn paps en mams wezen winkelen.

Net heeft Vent heerlijk gekookt voor mij en nu met de beentjes omhoog op de bank. "Let's dance" kijken.

Wel gek, mevrouw in mijn buik zit iedere keer aan de rechterkant. Dus mijn buik hangt echt naar rechts.
Dorst ook, hele pakken melk en icetea.. Moet ook in verband met blaasontstekingen en het nierstenenverhaal.

Heb eerste dagen na de bv wel heftige maandverbanden gebruikt. Nu al in stadium van kleine inlegkruisjes.

Ga even de schoenen kijken.
JJAAAAAA, Aruba is bevallen! Gefeliciteerd meid. En 9 pond!!!

Geniet er van en hoop dat het allemaal meeviel.

Hier vanmiddag toch ook weer heftige krampen. Duurde heel lang, maar waren daarna weer weg.

Raar maar waar.
Nala, baby is er al van Aruba

Nierstenen niet meer terug gekomen na die ene keer? Lijkt me bijzonder pijnlijk trouwens, doe mij maar een bevalling
Arubaaaa!!!

Goed gedaan meid! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!
Ben zo benieuwd naar naam trouwens. Heb vannacht namelijk gedroomd dat Aruba-zoon Oscar zou heten.

Gefeliciteerd Aruba en een kerel van 9 pond WAUW! Genietse...
Ik ga voor Twan, Star! Wie van ons wint mag eerst bevallen

De schoenen van Ceetje zijn leuk, misschien zet ik mijn aanwinst van Nesta ook wel op Hyves. Heb ik een missie, verveel mij een beetje haha.

Slakkenspoor is ook ranzig Pauwie en als het nou nog wat opleverde

Leuk een dagje Delft, het weer viel inderdaad mee. Blubberbuikje na 3 weken is toch niet zo gek?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven