Good Luck

zondag 6 september 2009 om 21:45
Hier alles goed. Tobias heeft de laatste tijd alleen wat moeite met slapen. Vooral het inslapen. Overal moet het licht aan en hij ziet vanalles. Hij slaapt aan de straatkant en er schijnt een lantaarnpaal door zn raam en die doet raar zegt hij de hele tijd. Hij is dan heel bang en echt heel erg huilen enzo. Dus nu moet ik bij hem op bed blijven zitten en het gordijn helemaal tussen het raam proppen. Maar hij ligt nu elke keer eerder op bed dan dat de lamp aangaat, dus nu valt het wel mee, maar zit er nog wel angstig naar te kijken.

zondag 6 september 2009 om 21:46
quote:naatie schreef op 06 september 2009 @ 21:45:
Hier alles goed. Tobias heeft de laatste tijd alleen wat moeite met slapen. Vooral het inslapen. Overal moet het licht aan en hij ziet vanalles. Hij slaapt aan de straatkant en er schijnt een lantaarnpaal door zn raam en die doet raar zegt hij de hele tijd. Hij is dan heel bang en echt heel erg huilen enzo. Dus nu moet ik bij hem op bed blijven zitten en het gordijn helemaal tussen het raam proppen. Maar hij ligt nu elke keer eerder op bed dan dat de lamp aangaat, dus nu valt het wel mee, maar zit er nog wel angstig naar te kijken.En als je een lampje aan laat in zijn kamer?
Hier alles goed. Tobias heeft de laatste tijd alleen wat moeite met slapen. Vooral het inslapen. Overal moet het licht aan en hij ziet vanalles. Hij slaapt aan de straatkant en er schijnt een lantaarnpaal door zn raam en die doet raar zegt hij de hele tijd. Hij is dan heel bang en echt heel erg huilen enzo. Dus nu moet ik bij hem op bed blijven zitten en het gordijn helemaal tussen het raam proppen. Maar hij ligt nu elke keer eerder op bed dan dat de lamp aangaat, dus nu valt het wel mee, maar zit er nog wel angstig naar te kijken.En als je een lampje aan laat in zijn kamer?
zondag 6 september 2009 om 21:47
zondag 6 september 2009 om 21:50
zondag 6 september 2009 om 21:50
Oe wat sneu, Naatie.
Ben je ook wel klaar mee als je overal het licht aan moet laten heel de nacht, Ga je daar in mee?
Is een nachtlampje een idee? die hij zelf aan en uit kan knippen?
Onze buuf haar zoontje vertikt het ook om te slapen zonder lichten aan, en hier is dus alles aan midden in de nacht.
Ben je ook wel klaar mee als je overal het licht aan moet laten heel de nacht, Ga je daar in mee?
Is een nachtlampje een idee? die hij zelf aan en uit kan knippen?
Onze buuf haar zoontje vertikt het ook om te slapen zonder lichten aan, en hier is dus alles aan midden in de nacht.

zondag 6 september 2009 om 22:04
Arme Tobias. Moeilijke dingen zijn dat hè? Laurens is nu ook bang in het donker (als het het uitkomt en mij niet zeg maar ...) en ik heb een zaklampje voor hem gekocht. Vindt ie reuze interessant. Werkt niet altijd, maar hij vergeet door het lampje ook wel dat hij bang is. Mss iets?
Ach ja, je verzint wat hè?
Ach ja, je verzint wat hè?
zondag 6 september 2009 om 22:05
Hé Bam, wat leuk! Gefeliciteerd! Hun eerste? Spannend! Wist je dat ze bezig waren?
Hier ook leuk nieuws, broer van vriend en zijn vrouw verwachten ook een eerste kindje! Helemaal leuk want in de verste verte niet aan zien komen. Nu 15 weken en alles goed dus fijn!
Naat: lastig. Ik zou ook nachtlampje zeggen maar ben dus niet echt origineel lees ik al...
Hier ook leuk nieuws, broer van vriend en zijn vrouw verwachten ook een eerste kindje! Helemaal leuk want in de verste verte niet aan zien komen. Nu 15 weken en alles goed dus fijn!
Naat: lastig. Ik zou ook nachtlampje zeggen maar ben dus niet echt origineel lees ik al...

zondag 6 september 2009 om 22:13
Ja leuk hè! Ben er helemaal beduusd van! En nog meer, mijn kinderen worden neef en nicht. Helemaal echt. Wie weet logeerpartijtjes en zo. Lijkt me echt zooooo leuk! (beetje jammer alleen dat ze 2 maart uitgerekend is en we 10 maart trouwen en vfriend zijn broer als getuige heeft. Wordt nog even spannend ook dus...)