Good Luck

03-09-2009 10:40 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben echt toe aan vakantie.......
Mal: Mooi gemaakt ziet er fleurig uit
quote:mamax schreef op 07 september 2009 @ 09:05:

Wat verschrikkelijk, 2 kinderen te moeten verliezen... Heftig hoor. Wat kunnen de verschillen ook enorm zijn. Roos en Coen die zo vroeg overlijden en dan Nora die het (voor zover ik kan beoordelen dan) zo goed lijkt te doen.Ja, wat een schattig meisje die Nora, erg hoor dat ze zoveel pijn heeft. Ik vond die vader echt hartverscheurend. Maar dat kindje is in mei overleden, dat is nog heel kort geleden. Dapper om dan nu al je verhaal zo te doen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ja, is iedereen blij met zijn plaatje erbij trouwens?
Ik ben blij met allebei! (Heb Juud d'r plaatje stiekem ook een beetje geleasd.) Hoe gaat het eigenlijk met die 3M actie? Zijn ze nog in de race?
Ben heel blij met het plaatje
Ik moet nog stemmen, heb bewust nog niet gedaan, kan tot oktober toch?
quote:amalia schreef op 07 september 2009 @ 09:05:

Mal, ik heb het niet gezien. Ga het ook maar niet kijken gezien jouw post dat het heel heftig is (jank tegenwoordig om een scheet). Maar leuk dat die dokter op tv was! HvN heeft veel aandacht voor dingen omtrent Jonathan. Is dat toevallig?

Dat viel mij inderdaad ook al op. Goed hoor dat ze er aoveel belangstelling vooor hebben!

Het was wel mooi heftig om te zien Amaal. Het doet mij dan ook weer even beseffen hoe dankbaar ik mag zijn met m'n 2 gezonde mannetjes en hoe niet vanzelfsprekend dat is.
Oh, zie dat de MT vanmorgen óók nog 2x heeft gebeld. Toch aardig, hij doet zijn best.... Ik vergeef het hem maar.
Ik ben superblij Mal! Hoe wist je dat ik van oudhollandsch hield? :-)

Goed item in HvN en aangrijpend zeg.

Mal, zijn er ook folders ofzo over de ziekte en het banknummer?

Ik hoorde mijn moeder laatst over geld overmaken naar geh.fonds, maar deze zijn al zo lang bestaand. Dit is veel belangrijker, maar het moet je maar net ter ore komen. Vandaar dat ik het vraag. Ik zou ook wel iets willen betekenen (op die manier).

Naatie, Tobias is erg gevoelig toch?

Ik was vroeger ook altijd als de dood voor de lantaarnpaal buiten, kan het me zo nog voor de geest halen.

Leuk de zwangeren in de family Bam en Bridges! Bij ons is het niet meer mogelijk, mijn broers hun gezinnen zijn compleet en ik heb 8 nichtjes en neefjes.
dat zijn er ook een heleboel Compu.

Ik heb 4 neefjes! Mijn moeder dus 5 kleinzonen, die is wel toe aan een kleindochter
Wat ben jij vergevingsgezind amalia ;)

Maar is dat aankomend weekend dat je naar Ny gaat?
quote:bambino schreef op 07 september 2009 @ 09:37:

Wat ben jij vergevingsgezind amalia ;)

Maar is dat aankomend weekend dat je naar Ny gaat?

Misschien werkt het mee dat ik het best een beetje lekker ding vind

Yep, die weekend. Ouders komen in ons huis oppassen dus goehoed geregeld!
Op www.energy4all.nl staat waar je kunt doneren Compu. Ik kan je ook wel een foldertje toesturen als je dat wilt.

Bam, ik weet niet precies tot wanneer het stemmen kan, volgens mij tot november ofzo. Ze staan wel vast op nr 1 maar elke stem erbij houdt dat ook zo.
fijn zeg, toffe ouders heb je!

Hoelang ga je?
Dacht mezelf maar eens nuttig te gaan maken op deze kinderloze en vroege dag en de ramen te gaan lappen. Maar het regent...

Oh, ik kan natuurlijk binnen beginnen. Shit, jammer dat ik dat nu bedenk. Hmm, word wel blij van schone ramen. Laat ik dat maar doen. :(

Oh Compu, jij hebt toch connecties met Het Zwarte Riddertje of niet?
quote:bambino schreef op 07 september 2009 @ 09:43:

fijn zeg, toffe ouders heb je!

Hoelang ga je?

Vr ochtend vroeg weg (ik hou denk ik stiekem van vroeg op staat) en di tegen het middag uur land ik weer.

Heeeele toffe ouders!!
Ik ga zeker ook stemmen.

Stop ook trouw bij veel bestellingen een foldertje ;)
Bridge, jij ook tante!!! Wat leuk! Die hebben het lang geheim gehouden zeg 15 weken. Ik vond het al heel knap dat ik het 2 uur geheim kon houden
haha 2 uur. dat is heeeel lang. heeel knap mal
vroeg opstaan, haha dat is zo niet mijn ding. Ik ben van de nachten;)
Volgens mij hebben ze Hart van Nederland gewoon gestalkt want dit staat op de site:

Zondag 6 september 2009 om 22.30 uur zal Hart van Nederland op SBS6 een item over energiestofwisselingsziekten uitzenden.

Dit naar aanleiding van verschillende brieven die zijn gestuurd naar de reactie van Hart van Nederland met het verzoek om aandacht voor de ziekten waar Energy4All zich voor inzet. En met succes, zondag zal het verhaal van een tweetal ouders van zieke kindjes worden verteld met daarbij uitleg over energiestofwisselingsziekten.
Heel goed Mal! Het werkt dus wel.

Goed ga de ramen lappen...
waar je zin in hebt .....
Had ik zaterdag al gedaan, de ramen lappen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven