Good Luck

zondag 6 september 2009 om 20:04
quote:Maleficent schreef op 06 september 2009 @ 18:45:
Ja, gaat nu beter met zus, eindelijk komt er wat vechtlust nu. Eerder zat ze hem steeds nog goed te praten. Ze neemt nu ook een advocaat in de arm, lijkt me verstandig. Dan kan ze wat meer afstand nemen, emotioneel.Mooi, dat klinkt als een begin!
Ja, gaat nu beter met zus, eindelijk komt er wat vechtlust nu. Eerder zat ze hem steeds nog goed te praten. Ze neemt nu ook een advocaat in de arm, lijkt me verstandig. Dan kan ze wat meer afstand nemen, emotioneel.Mooi, dat klinkt als een begin!
zondag 6 september 2009 om 20:35
Mal, de vechtlust van je zus klinkt goed! En het feit dat jullie dus een leuke tijd gehad hebben ook. Klinkt alsof ze langzaam bij haar positieven komt dus dat zou heel erg mooi zijn...
Witte muur is klaar, mooi straks geworden. Nu de rode en de roze nog. Morgenavond moet hij weer aan de slag want ik duld geen uitstel meer. Zo...
Compu hai! Je weekje weg klinkt lekker hoor. Weer was ook wel ok de afgelopen week, toch?
Mal, ik vind het startscherm ook mooi! En ik wil roze schoentjes, ok?
Oh joepie, blik op de weg. Gezellig
Witte muur is klaar, mooi straks geworden. Nu de rode en de roze nog. Morgenavond moet hij weer aan de slag want ik duld geen uitstel meer. Zo...

Compu hai! Je weekje weg klinkt lekker hoor. Weer was ook wel ok de afgelopen week, toch?
Mal, ik vind het startscherm ook mooi! En ik wil roze schoentjes, ok?
Oh joepie, blik op de weg. Gezellig

zondag 6 september 2009 om 21:29
Oeh spannend Star, als de hond al achter je aan gaat lopen.. Ik heb de hond nog om half 4 uitgelaten met lichte weeën ( heb 1 x stil moeten staan, omdat ze wel erg heftig waren ) en om kwart over 5 was Robin er, dus de hond heeft het allemaal meegemaakt
Enne de 10de is een hele mooie datum hoor, dan hang ik ook slingers op
Jeetje Bam dat is even heftig! En ook nog dat Julian erbij was. Pff.. echt niet leuk
Bridges, fijn dat je je zusje nog gesproken hebt, maar wat verdrietig dat ze dan geen visite krijgt
Mal, fijn dat het wat beter met je zus gaat. Vechtlust is goed voor je!
Compu leuk weekje weg! Was het leuk? Balen dat je weer ongesteld bent. Op naar de volgende maand dan maar
Suze, tja praten praten praten, hier geen hormonen van de zwangerschap, maar hier, als er een groot meningsverschil is, is het praten hier ook lastig. Maar anders komt het ook echt niet aan. En dan gaat het helemaal niet lekker.
Enne de 10de is een hele mooie datum hoor, dan hang ik ook slingers op
Jeetje Bam dat is even heftig! En ook nog dat Julian erbij was. Pff.. echt niet leuk
Bridges, fijn dat je je zusje nog gesproken hebt, maar wat verdrietig dat ze dan geen visite krijgt
Mal, fijn dat het wat beter met je zus gaat. Vechtlust is goed voor je!
Compu leuk weekje weg! Was het leuk? Balen dat je weer ongesteld bent. Op naar de volgende maand dan maar
Suze, tja praten praten praten, hier geen hormonen van de zwangerschap, maar hier, als er een groot meningsverschil is, is het praten hier ook lastig. Maar anders komt het ook echt niet aan. En dan gaat het helemaal niet lekker.
zondag 6 september 2009 om 21:32
Hoooi, ben er weer! Was een superdag vandaag. De 11stedentocht met de auto gereden, erg leuk! Ben nu wel gaar, want na daar 238km te hebben gereden moesten we oog 150km naar huis....
Bam jeeee, wat schrikken!!!! Pfoe, gelukkig ongedeerd. Jemig zeg..
Bridges voor jou en je zusje.
Nou, verder geen babies maar Star gaat vannacht bevallen dus dat lees ik morgen dan wel
Ga nog even bijkomen, want we zijn net thuis.
Bam jeeee, wat schrikken!!!! Pfoe, gelukkig ongedeerd. Jemig zeg..

Bridges voor jou en je zusje.
Nou, verder geen babies maar Star gaat vannacht bevallen dus dat lees ik morgen dan wel
Ga nog even bijkomen, want we zijn net thuis.
zondag 6 september 2009 om 21:41
Ligt NY hier een paar honderd km vandaan dan? Ik waande je echt daar, Amalia!
Jee, Naatie, jij met die hond buiten. Ik zie de buren al meeleven. Of was het in de nacht?
Het wordt woe een graad of 27! Ik zit al met de herfst in mijn hoofd. Nouja, nog even genieten maar. Star, kies nou niet die dag uit he! Hoewel, als je koude rillingen hebt..
Have a nice night!
Jee, Naatie, jij met die hond buiten. Ik zie de buren al meeleven. Of was het in de nacht?
Het wordt woe een graad of 27! Ik zit al met de herfst in mijn hoofd. Nouja, nog even genieten maar. Star, kies nou niet die dag uit he! Hoewel, als je koude rillingen hebt..
Have a nice night!
zondag 6 september 2009 om 21:41